Jump to content

Pierd antigel


laus
 Share

Recommended Posts

Termostat,radiator,ventilatoare....

Link to comment
Share on other sites

salut. am si eu un passat din 99' 1.9 TDI AJM si am o problema legata de apa care nu ii dau de cap, cand ma dau la ea imi ajunge apa sub minim in 30km daca merg cu ea mai agresiv, daca merg cu ea normal (max 120 km/h) tot dispare apa dar dupa cam 130 km parcursi aproximativ, problema e ca nu se vede nimic sa curga doar daca pun degetul pe la supra-plin se vede ca e ud dar nu curge picaturi (am tinut-o si accelerata si la fel, nu curgea picaturi) nivelul uleiului nu creste si nici in apa nu se vede ulei, temperatura nu trece de 90C, nu face presiune incat sa crape furtunele, chiar azi am mers cu ea drum drept de 6km cu 1**km/h iar dupa aia imediat am desfacut capacul de la vasul de expanisiune sa vad daca arunca apa afara, dar  facut doar un "fsss' cand am desfacut capacul si atat.  nu da cu fum alb, are momente cand da albastrui dar pentru scurt timp la rece si doar daca e accelerata la peste 3500rpm dar da doar cateva secunde dupa aia nu mai da deloc. Am mers cam 1km cu ea fara apa pana am gasit de unde sa ii bag inainte sa faca problema asta, cand veneam cu ea acasa si mi-a iesit pe drum un furtun de la radiator si a curs toata apa. 
Sa fie dusa garnitura de chiulasa? sau chiar chiulasa?

Edited by Manuel N.
Atentie la viteze! Citeste regulamentul!
Link to comment
Share on other sites

C o s m i n

Sfaturile de mai sus sunt valabile si pentru tine. Nimeni nu poate sti exact pana nu cercetezi/schimbi.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Moldovanistvan

Salutare sunt noua pe aici.

Am un passat b5.5 2002 131cp avf

Am schimbat garnitura de chiulasa de vreo 5.6 luni.totodata am schimbat si radiator de apa

Am rectificat chiulasa

Au verificat ca sa nu fie fisurata chiulasa,am schimbat capacul la vas de expansiune,pana acuma mergea oke. Acuma face iarasi presiune in fuerune si scoate apa din vas la supraplin.daca desfac busonul se mai ridica putin nivelul de antigel dar nu ajunge  nici macar la minim.

Ce poate sa fie problema?

Link to comment
Share on other sites

Pornesc ventilatoarele?

Link to comment
Share on other sites

Moldovanistvan

Nu. Dar apa nu trece de 90 grade.

Cand folosesc clima atunci cupleaza un ventilator.

Edited by Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza - citeste regulamentul. First/last warning!
Link to comment
Share on other sites

C o s m i n

Ventilatorul principal merge cat timp merge motorul (e pe cuplaj visco).

Ventilatorul electric nu va apuca niciodata sa cupleze decat cand pornesti clima.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salutari, 

 

Passat, b5.5, 2002, 131cp, avf.

 

La drumuri scurte de 20 de km, pierdeam antigel se vedea cum picura jos, nu stiu de unde, nu am reusit sa vad fara un elevator. 

Am avut un drum lung de facut, pe autostrada, 450 km dus si 450 intors. 

 

La dus am completat cu apa distilata de 2 ori. 

 

La intoarcere a inceput sa creasca temperatura apei peste 90. Am ajuns cu acasa cu greu, cu pauze si mers incet. 

Am scos termostatul sa vad cum reactioneaza - temperatura creste peste 90 doar daca fortez motorul mers cu 1** km/h.

 

Caldura nu a bagat de la prima crestere peste 90. 

Acum, fara termostat, daca stationez 5 minute, cu motorul cald, la pornire baga caldura 4-5 minute pana iau iara viteza. (am inversat furtunele intre ele la caloriferul de caldura)

 

Daca scot furtunul subtire din vasul de expansiune, nu curge apa din el, (poate fi pompa de apa?), fostul propietar a zis ca pompa este de la Hepu, are 38000 km. 

 

Legat de garnitura am vazut ca exista niste teste, cu un lichid albastru, care isi schimba culoarea in prezenta CO2 ului.

A folosit cineva? 

 

Cum se poate diagnostica o garnitura cu probleme?

Mecanicul pe care il stiu eu mi a dat un pret de 5000 de lei, montat, demontat, planat, verificat si schimbat o carca de garnituri, practic intreg motorul. 

Voi cu ce preturi ati facut reparatia asta?

 

5000 e mai mult de jumate din pretul masinii, am vazut ca exista niste substante (Bar's Leak si mai era un produs pe emag) ce se baga in circuitul de racire si acestea etanseaza micile probleme ale chiuloasei.  

Am urmarit cateva teste de produse (youtube) facute de persoane fizice, adica nu erau reclame.  

 

Nu scoate fum alb sau negru de loc la relanti, in mers nu am observat sa fie. 

 

Cam asta e, multumesc. 

 

 

 

 

 

Edited by Manuel N.
Atentie la viteze! Citeste regulamentul!
Link to comment
Share on other sites

Salut 

Din experiență, am făcut o distribuție de vw cu pompa de apa hepu, pompă la 30 de mii km. 

Era distrusă (presetupa, joc la ax, pierdea antigel). 

A salvat motorul, a ajuns la timp la mine... 

Link to comment
Share on other sites

Pune OE ,hepu au inceput sa cada dupa 30.000 km

Link to comment
Share on other sites

Sper să nu se întâmple la fel și cu cureaua de distribuție Continental... 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Executron

Întrebare scurtă. Vreau să schimb o-ringul de la termostat pt că îmi curgea antigel. Dându-l jos am observat că anterior fusese dat cu silicon (de acela negru). Să îl instalez cu sau fără silicon?

Link to comment
Share on other sites

EEXCALADE

Fara silicon.Pune oring nou OE

Curata bine suprafetele de contac.

Link to comment
Share on other sites

Executron

Fix așa voi face. Mulțumesc frumos de răspunsul prompt. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
docalucian

Verifica suprafețele de contact sa nu fie oxidate(ciupite, mâncate). 

Edited by docalucian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am luat garnitura OEM. Am scos garnitura veche care era deja pătrată. Din fericire pe furtune chiar nu am depuneri, însă acolo în zona termostatului se strânsese ”mizerie”. Am curățat cât de cât zona, dar suprafețele de contact cu chiulasa prezentau coroziune (zone „mâncate”). Am curățat flanșa de plastic, am montat înapoi garnitura am strâns. Din păcate tot curgea ceva antigel. 

Am scos din nou, am curățat iar, însă din păcate nu pot curăța foarte bine fără să scot alternatorul ceea ce am preferat să nu fac. 

Și de această dată tot curgea. 

Am scos iarăși, însă de data aceasta nu am avut de ales și am folosit ”silicon” (victor reinz reinzosil). Am pus un strat fin între garnitură și flanșă și apoi deasupra garniturii până spre exteriorul flanșei și am lăsat 24 de ore montat, fără antigel, să se întărească siliconul. De data aceasta nu a mai curs... Poate dacă suprafața era curățată temeinic nu ar fi fost nevoie de silicon. 

Edited by Executron
Link to comment
Share on other sites

Oxidează și aluminiul nu ai ce face... 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept