Jump to content

Pierd antigel


laus
 Share

Postare recomandată

Thanks @terminatoru.

Daca garnitura de chiulasa este arsa unde iese antigelul? (nu intra in ulei ca la tractoare nu) Te intreb ca amator si in plus masina nici nu e a mea dar mi-ar placea sa-i dau omului o ideie buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu intra si nici nu se vede pe unde pierde pt ca se evapora sau iese pe la supapa vasului de expansiune.Poate verifica asa:dupa un drum mai lung cu masina deschide capacul de la vasul de expansiune(cu mare ATENTIE!!!) si daca se aude ca iese presiune e clar ca e garnitura.Explicatia e ca pe la garnitura arsa se scapa campresie in instalatia de racire,crescand astfel nivelul lichidului in vasul de expansiune care pe la supapa din capac ii da drumul afara pe sub vas.Dar aici ajunge numai dupa restul verificarilor descrise in acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimate C o s m i n si dragi colegi,

Daca mai merg ceva timp (mici deplasari in oras) cu pompa de apa care are scurgeri, pot avea teoretic vreo problema de genul sa se gripeze pompa si sa distrug distributia ? Sunt spart la bani si poate mai aman reparatia pana dupa sarbatori.

Mentionez ca bag completare jumatate de litru de antigel la 100 km.

Am facut 85.000 km de la schimbarea distributiei, si vad ca pompa de apa (marca Hepu) a crapat prima.

Masina are 188.000 km.

Cu stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a ajuns in situatia asta... tine doar de noroc. Juma de litru la 100km e mult.

Tin minte cand am desfacut o distributie la care cureaua era deja PE JUMATATE iesita de pe pinionul pompei, datorita spargerii rulmentilor. Cred ca omul ala a avut 100 de ingeri.

Si distributia avea doar vreo 70.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva m-a luat cu autostop in iunie pana la Salzburg si in timpul drumului +1000km a folosit vreo 4 litri de apa bagat in rezervor de antigel. Sub masina nu se vede nici o urma de picatura de antigel si totusi undeva Passatul (B5) pierde antigelul G12 ce tot timpul trebuie completat.

Altfel merge bine masina. Azi m-am intalnit cu soferul, si m-a intrebat daca am vreo idei unde se pierde antigelul.

Lui am promis ca cer ajutorul vostru si sa il zic ce aflu in legatura asta. Multzam!

Si eu am identificat greu scurgerea pe la furtunul de care spuneam mai sus, deoarece pierdea numai in mers, cate putin si tot ce se scurgea se evapora, zona pe care se prelingea fiind calda/fierbinte. Spune-i sa se uite dupa scurgeri imediat dupa oprirea motorului.

Modificat de klausu25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi klausu 25, tocmai mi a sunat omul si nu stiam despre care furtun vorbim aici .. . El are un passat din 2001.

Multumim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

 

Imi curge radiatorul si din ce am vazut e spart undeva...

Am cateva intrebari:

 

Unde este robinetul de golire al radiatorului si daca am acces la el fara a da jos bara ? Ma gandesc sa dau drumul la antigelul care e acum, fiind slab iar cu temperatura ce e afara, nu vreau sa risc nimic, pana rezolv radiatorul.

 

Ce parere aveti despre solutiile cu pilitura de fier ? Ar merge sa incerc sa pun in vasul de expansiune solutiile acelea STOP LEAK ?

 

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da scutul jos si pe partea soferului jos pe radiator gasesti surubelul de golire.

post-29377-0-19754600-1419686414_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e passat b5 sau b5.5, nu este nevoie să dai scutu' jos. accesul la robinetul de golire il prin bara faţă demontand grila proiectorului, cauţi un furtunas potrivit pe dimensiunea ţevii de scurgere il montezi si după dai drumu la antigel sa curgă într-un vas. atenţie antigel vă curge decât din circuitul mare(radiator) din cel mic nu va curge DECÂT daca termostatul este blocat pe deschis,

eu zic să nu poi soluţii "minune" că vei avea probleme

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pune stop leak,o sa-ti infunde caloriferul si o sa fie mai grav mai bine il schimbi cu unul din dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema a pierderi de antiger era garnitura de chiulasa. Dupa inlociurea ei totul e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa autostopist sa tot iei in masina, sa te-ajute s-o repari. :)

Domn pana la capat! Multumim pentru feedback, Shooter.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
cristinelapopii

Buna seara tuturor.As dori si eu un pic de ajutor din partea voastra daca se poate,legat de o mica problema.Am pierderi de antigel pe la conducta aia de metal care intra in blocul motor pe acolo pe langa termostat.As vrea sa stiu cum se demonteaza de acolo ca sa vad cauza pierderii antigelului.Va multumesc si oseara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauza este un o-ring imbatranit care etanseaza intre teava si blocul motor. Pana acolo sunt ceva piese de demontat. Nu cred ca o rezolvi  in regim de amator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristinelapopii

Stiu ca e ceva de lucru acolo pentru a scoate teava dar pe mine ma intereseaza sa stiu cum este prinsa teava in blocul motor.Adica daca e bagata asa pur si simplu sau e prinsa cu vreo piulita cu filet.Spun asta deoarece am vazut ca are un fel de guler si ma tem sa fortez prea tare ca sa nu se rupa.Daca stii cumva cum e prinsa te-as ruga sa imi spui si mie.Iti multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai citi prin topic ai vedea. Am mai scris ca e doar infipta in bloc.

Dar cum spune si mitica, e ceva pana ajungi in faza aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. De 2 luni sunt tot nevoit sa completez cu antigel la agregatul din semnatura. Dupa repetate vizite la diverse service-uri, la care au schimbat cate o garnitura, cate un furtun, iar de multe ori nu se vedea deloc pe unde curge, desi ma trezeam cu antigel sub masina, si am vazut-o efectiv cum picura cand a fost ridicata pe rampa, m-am decis sa dau o fuga si pana la reprezentanta sa se dea si ”expertii” cu parerea. Diagnosticul lor a fost inlocuirea termostatului si a carcasei/capacului de la termostat, fiindca, dupa ei, pe acolo au vazut ei ca picura. 

Ce voiam sa va intreb, s-a mai lovit cineva de asa ceva? E posibil sa curga pe la carcasa termostatului? Nu era normal sa inlocuiasca doar garnitura de acolo sau ceva de genul?

Ca fapt divers imi cerusera aproximativ 850ron pt acele 2 piese, o garnitura de la intercooler si una de la pompa tandem, fara manopera :))

Modificat de Mykael1991
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E reprezentanta, ce vrei...

In mod normal doar garnitura trebuie inlocuita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Laurentiu Utiu

Se da un motor AVF. In oras apa se mentine la 90 grade. Cum iese din oras si se merge cu ea la 120-130 kmh apa urca peste 100 grade...chiar si pe linia rosie.

Termostatul e schimbat (Behr).

Furtunul de sus care intra in radiatorul de apa e fierbinte si tare...si cel de jos e rece. Antigelul cateodata iese pe la supapa de supraplin. In vasul de expansiune nu sunt urme de ulei...nici in ulei nu sunt urme de antigel.

Ce poate fi altceva? Eventual garnitura de chiulasa? Si nici caldura nu baga deloc, numai rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiune in vas este?

Ori pompa de apa cu paletii rupti, ori garnitura de chiulasa ciupita.

 

E cumva automata? In cazul asta are si racitor de gaze EGR care cand se sparge, face urat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Da. Este presiune mare in vas, daca se desface busonul atunci iese antigelul afara. E manuala.

Daca era pompa cu paletii rupti nu trebuia sa urce apa si in oras? Aici nu urca peste 90 grade. Numai in afara la 120-130 kmh.

Posibil sa fie radiatorul infundat? Adica e normal ca partea de sus a radiatorului si furtunul care intra in el sa fie fierbinte iar partea de jos sa fie rece?

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul a fost montat corect ? Daca spui ca ai un furtun de la radiator rece, tot pe acolo este problema, nu deschide bine , nu se aeriseste total circuitul, daca nici la calorifer nu vine apa, acolo este aer, incepe si tu cu ce este mai simplu, termostatul. Supapa de la buson este buna ? Incearca sa mergi cu busonul putin slabit sa vezi ce se intampla.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Da. E montat corect. Chiar de asta l-am schimbat ca banuiam ca e blocat. Dar si dupa schimbare tot asa face.

Nu stiu supapa din buson daca e buna.

Acum antigelul curge afara prin orificiul ala de sub vas cand are presiune mare.

Dupa mersul forjat in afara la 120 kmh apa revine la 90 grade in oras.

Am uitat sa mentionez: chiar si dupa schimbarea antigelului (de 2 ori in curs de 1 luna) acesta are culoarea maronie, spre galben , ca mustarul cum ar veni. Si face un fel de praf care se dizolva daca il freci intre degete.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Laurentiu Utiu

Problema rezolvata: pompa de apa cu paleti rupti si garnitura de la chiulasa arsa.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu speram sa fie una din doua, dar se pare ca esti mai norocos. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!