Jump to content

Pierd antigel


laus
 Share

Postare recomandată

post-127646-0-53892500-1392567291_thumb.am revenit cu poze.se pare ca,curge la imbinarea furtunului cu corpul cu bujii.voi ce ziceti ?

Modificat de butco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.

Ori e crapat cuplajul.

Ori e uzat oring-ul.

Ori nu mai inchide bine furtunul pe cuplaj.

Trebuie verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu mai inchide bine pe cuplaj unde e acea siguranta din sarma.maine o sa comand un furtun nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,ma ajutati cu un cod si eventual un pret la furtunul cu nr.49 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butco, esti in Zalau, du-te la baietii de la ATT motors si te ajuta cu exact ce ai nevoie. Au ei rabdare sa-ti caute furtunul si sa-ti dea un pret real.

In curte cu FAN Curier-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut..am un passat cel din semnatura si cred ca are ceva probleme la garnitura de chiulasa ca imi face presiune in vasul de expansiune.. va rog imi puteti spune si mie ce mai trebuie schimbat in afarade garnitura de chiulasa si sa iau chiulasa la plan si cam la cat sa ma astept ca o sa ma coste .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de ce nu mergi la service pentru asta? De unde sa stim noi ce preturi ai tu in oras?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era pret estimativ nu trebuia exact si am mai intrebat ceva dar oricum ms de raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si raspunsul e tot in postul meu. Pentru ca nu stii cu exactitate pana ti-o preda mecanicul.

Dar ca idee iti trebuie garnitura si antigel.

O garnitura e in jur de 200 lei, manopera tot atat.

Costul planarii (care poate fi intre 100 si 1000 de lei) o sa-l afli abia dupa ce e facuta. Deci la ce te ajuta raspunsurile astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma ajuta ca am fost la un mecanic si mi-a zis ca trebuie sa schimb in afara de cele spuse de tine garnituri la injectoare, sa slefuiesc supapele si sa schimb si garniturile la supape de aia intrebam ca nu vreau sa arunc bani degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu umbla la simeringurile supapelor, decat daca este strict necesar.

 

altfel, planare chiulasa, schimbat garnitura plus restul garniturilor care se desfac, precum si oringurile injectoarelor si suruburilor de raglaj/fixare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi florin...... o sa am in vedere cele spuse de tine....suruburile de reglare/fixare la injectoare sau suruburile cu care se strange chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul e ca daca vrei ca la carte, schimbi TOATE suruburile care le desfaci.

Eu am schimbat de curand o garnitura la un A4 si din suruburile ce strang axa cu came, 3 s-au intins si au trebuit altele. Daca ti se rup in chiulasa, s-ar putea sa nu mai ai sansa sa le scoti decat cu interventii majore.

Deci ca sa fac un rezumat:

 

- garnitura de chiulasa

- oring-uri injectoare (daca se face planarea, ar cam trebui altele)

- TOATE suruburile (de la chiulasa, de la axa cu came, de la injectoare)

- EVENTUAL alte suruburi de atac injectoare (vin la kit de montaj injectoare impreuna cu oring-urile)

- 3 litri antigel + 3 litri apa distilata

- planat chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin_20007, masina are o suta si ceva de mii de km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat cu pierderea de antigel.am schimbat furtunul ce pleaca de la flansa cu bujii la caloriferul habitaclu.era distrusa garnitura din capul furtunului ce intra in flansa.asa ca pe viitor daca va curge acel furtun schimbati doar oring-ul, nu schimbati tot furtunul ca mine.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are aproape 230000 in bord dar cred ca s-a mai umblat pe la ei.....de ce intrebi?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am avut si eu o problema cu masina in sensul ca pierdeam antigel si nu vedeam pe unde.

 

Intr-un final am vazut cateva picaturi pe cutia de viteze dupa un drum de 100 km si vinovata a fost garnitura de la senzorul de temperatura. Pierdeam doar in turatie, la ralanti nu picura deloc.

 

Toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare,

am si eu o problma mai veche careia nu-i dau de cap de ceva timp....golf 4 1.9 asv imi da apa afara din vas. prima data s-a intamplat in urma cu 3 ani (in vara am completat cam 500 ml ), a venit iarna si nimic. anul urmator am completat 2 l (numai in anotimpul calt, cand scade sub 7 gr nu mai face nimic)... vara trecuta m-a dat peste cap, pierdea mult mai multa, pana la urma mi-a spart si ceva furtune(banuiesc ca a cedat membrana de la ultimul capac de vas schimbat).Am schimbat radiator, termostat cu tot cu protectie, sonda lambda (asta la priceputi). Intrebarea mea este urmatoarea:poate fi chiulasa chiar daca nu are simptome si fenomenul apare vara?mai poate exista alta cauza? ex senzor sau alta supapa pe undeva sau egr.masina nu scoate fum nu papa ulei si trage de rupe(are 250k)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista alta cauza, decat garnitura.

Cele care au si racitor la EGR mai au o varianta: acel racitor de gaze. Dar la nonPD e garnitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
catalin_jianu

Salutare, intampin si eu de ceva timp problema cu prierderea antigelului, neavand scut de cateva zile tot gasesc cateva picaturi sub masina, ieri am descoperit si de unde provin, am facut cateva poze si as vrea sa ma ajutati cu cateva sfaturi cum sa rezolv problema.

 

In spatele alternatorului, unde intra furtunul de jos al radiatorului in motor, mai este un alt furtun/teava care intra tot in zona respectiva, vine perpendicular pe motor, se curbeaza la 90 de grade si intra chiar in spatele flansei cu care este conectat acel furtun de la radiator, nu stiu cat de usor este de vazut din poze, cel de jos din acele 3 furtune care pleaca spre habitaclu.

 

Va atasez cateva poze si pun si o poza cu diagrama sistemului de racire, am gasit-o aici pe forum si cred ca ajuta mult - furtunul responsabil este cumva cel cu nr 7 din poza? cu oringul cu nr 8? probabil acela a cedat. E cineva care stie si imi poate explica cum sunt imbinarile acolo, e foarte rau bagat acel furtun si n-am reusit sa imi dau seama cum vin conectate.

 

post-122647-0-66670600-1396212568_thumb.

post-122647-0-72345200-1396212570_thumb.

post-122647-0-11162600-1396212571_thumb.

post-122647-0-37487400-1396212571_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pagina 30, un coleg a avut aceeasi problema. Vezi cum a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_jianu

Am vazut postul lui ursachicatalin, ce m-a derutat a fost faptul ca eu stiam ca termostatul este in spatele motorului, undeva pe sub pompa tandem. Par sa semene furtunul de care vorbesc eu cu al lui, codul oringului totusi pare sa nu fie, din diagrama codul ar fi  06b 121 687 cu dimensiuni 20,5 x 5,5 , iar el spune in postul lui are codul N 903 653 02 si are dimensiunea de 20x3 mm.

 

Pare sa fie aceeasi problema, acel oring defapt, Imi poti confirma te rog ca este vorba de acelasi furtun?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!