Jump to content

Pierd antigel


laus
 Share

Postare recomandată

Masina ta e cumva automata? Ai racitor de gaze la EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba si vezi comportamentul dupa. Oricum e bine de schimbat termostatul la varsa lui. Cosmin a intrebat daca ai racitor de gaze la egr. Este important. Da mai multe detalii despre masina ta.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa simptomele descrise pare garnitura de chiulasa de vina!

Aceeasi pb am avut-o si eu doar ca la mine era de la racitorul de gaze de la EGR care era defect.

L-am inlocuit cu unul simplu fara racitor si de 1 an de zile de cand am facut treaba asta nu a mai consumat nici macar un picur de lichid de racire! ^_^

Totusi verifica daca ai acel racitor inainte sa cumperi garnitura!

Ca sa vezi daca e garnitura de vina trebuie desfacut motorul! :mellow:

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa vezi despre ce racitor e vb atasez doua poze!

Prima poza e cu acel racitor la EGR iar a doua e fara racitor!

Cred ca intelegi despre ce vb noi aici!

post-11596-0-72048500-1385207227_thumb.j

post-11596-0-72764700-1385207242_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am spus ca e fara racitor de gaze :)

Am fost la un mecanic si a spus ca ar putea si pompa de racire sa fie uzata si sa nu circule bine lichidul ca trebuie sa schimb distributia luna viitoare....

Ar putea fi si asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termostat sau pompa de apa indicatorul din bord de la apa trece lejer de 100 de grade, ceea ce la tine nu se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat una acum o luna, din aceleasi motive. Alta garnitura si la revedere.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Numele meu este George, de curand am inceput sa urmaresc si eu acest forum in urma achizitionarii unui vw passat 2.0 tdi 100 KW si clar in urma unor diverse defectiuni intampinate.

 

1. As putea incepe cu ceea ce spunea si silviu cu pierderea de antigel pe la supapa borcanului. in 6000 km am completat cam 5 l de lighid.. pompa de apa a fost schimbata odata cu distributia iar lighid pierdeam si inainte de aceasta schimbare.

2. dupa 3-4 zile de la achizitionarea masinii, in timpul mersului mi-a aparut in bord Check engine cu mesajul Abgas Warstart ( sper ca am scris corect ). imediat dupa ce a aparut eroarea am facut un test la lasina si imi dadea asa : bujia cilindru 2 arsa ; probleme cu clapete de acceleratia v...  ; dpf sub limita normala... desi masina trage f bine... probabil se va infunda incet incet. Dupa anularea erorii a aparut din nou la 2 zile aceeasi problema doar ca de data asta la pornire DIMINEATA. dat fiind ca masina mergea bine .. nu am dat importanta prea mare pana acum de cateva zile cand a inceput  nebunuia cu frigurul..

3. de indata ce scade temperatura sub 6-7 grade masina porneste cam in 2 pistoane timp de vreo 4-5 secunde dupac are merge rotund... am fost la tester .. bujia 3 si 4 le da arse..

4. am schimbat bujiile am pus originale 340 lei 4 bujii incandescente bosch (vw). precizez ca le-am schimbat la garaj si am constantat si faptul ca fisa de pe cilindrul 3 era dezinzolata doar dezinzolata nu rupta.. am izolat cu banda bine fisa si am sperat ca am scapat de probleme... iar bujia 3 si 4.. erau negre afumate nu ca si cele de pe 1 si 2 care erau caramizii

5... a 2-a zi ( adica ieri Duminica )  la vreo 7 grade masina a pornit ceva mai binisor nu a dat nici o eroare nimic... dar parca nu nu era ce trebuia sa fie..

6. surpriza astazi de dimineata am pus contactu ( erau 5 grade ) s-au stins toate becurile in bord si cand am dat cheie check engine din nou cu mesajul abgas warkstart precizez ca mornirea a fost oarecum mai ok ca si pana sa schimb bujiile dar tot nu asa cum trebuie sa fie..

7. am fost la un electician .. care se apuca verifica tot ce inseamna aprindere... buji... fise..releu .. totul ok pana la bujia 4 care nu era bine stransa pe blocu motor... a verificat atat fizic cat si cu testeru care era eroare doar pe bujia 4...

8. electricianu a verificat si bujiile vechi care dupa spusele lui erau ok..dar nu isi explica faptul de ce pornea mai greu ... posibil sa nu fi facut masa.. bujia 3-4 ... sau posibil sa scape compresie motoru .. garnitura de chiulasa arsa intre cilindru 3-4... dimineata merg sa fac un test de compresie...

9. revin cu update..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare! Ma poate ajuta cineva cu . parere? Pierd antigel pe un passat, model 2002, 1.9 TDI, 130 cai. In mers aud in zona borcanului un sunet ca si cum ar trece apa printr-o teava, si apa se scurge chiar sub borcan. Mentionez ca am dat borcanul jos si in evacuarea aceea orientata in jos, am avut ceva picaturi ramase. M-am uitat, si capacul pare ok, are acea garnitura in interiorul sau, ma gandeam ca e ceva problema cu ea si la presiune urca apa, trece de ea si iese prin evacuare. Ca idee, la un drum Cluj-Brasov, am pierdut de la nivelul maxim pana la un deget sub minim. Ma gandesc ca s-ar putea plasticul acela negru din capac sa aiba ceva scapari? Poate a mai patit cineva. Astept pareri, cu multumirile anticipate! O seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa te necajesc dar cred ca iti face presiune in borcan si de acea iti curge pe la acea evacuare (acela e preaplinul borcanului), capacul nu cred ca are nimic. Daca citesti topicul atent gasesti destule cazuri ca al tau si cred si lamuriri la problema ta.

Modificat de pistay
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate a mai patit cineva. Astept pareri, cu multumirile anticipate!

Da. Au patit o gramada. Daca ai transmisie automata, poate scapi anuland racitorul EGR.

Daca nu, cumpara-ti garnitura de chiulasa si pregateste-te de inlocuire. ;)

 

http://vwforum.ro/topic/37033-se-aud-goluri-de-aer-in-calorifer/page-6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ieri am ajuns acasa dupa un drum de 45 km, totul bine si frumos. Parchez in garaj, si dupa 3 ore pornesc iarasi la drum. Trece 1 min si se aprinde martorul de apa rosu si apare mesajul "STOP". Ma intorc inapoi la garaj, in vasul de expansiune nu mai era apa deloc si pe jos se vedea clar unde a curs antigelul. Erau două bălti sib partea soferului, si 10 cm distanta intre ele.

Am completat cu 2 litrii de antigel pana la nivel, am incalzit motorul la 90 de grade cu speranta de a vedea pe unde a curs, dar nimic. Totul pare in regula.

Nu inteleg pe unde a curs tot antigelul ala dupa ce am parcat masina.

Sent from my iPhone because i'm bored.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste topicul ca s-au mai explicat posibilele cauze.Pe la supapa de refulare al vasului de expansiune ar fi o posibilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand curge pe la supapa, deja e o problema.

Iar daca ai scutul, e irelevant unde vezi tu urma pe pamant.

Antigelul lasa urme ca de zahar roz. Urmareste asta.

Locul exact nu poate nimeni sa ti-l spuna. Stai cu ochii ca pe butelie si poate ai noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi picura si mie antigel pe la furtunul metalic de langa termostat. Dar numai cand este frig. Cred ca se contracta. Se vede o mica balta sub masina si in vas e scazut cu aprox 200 ml. Oare se poate rezolva cu ceva solutie pentru pierdere de antigel? E cam anevoios de dat furtunul ala jos

post-90679-0-89525400-1388408434_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti recomand sa scoti conducta.

Are un oring care inchide acolo. Sunt convins ca e praf.

 

Cureti foarte bine locul, ungi cu putina vaselina, bagi oring nou si ai scapat de probleme cel putin 10 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca asa o sa fac. O ringul e înăuntru sau cum? Multumesc

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oring-ul este pe teava si intra cu tot cu teava in blocul motor.

El inchide intre teava si gaura din bloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat. O-ringul de care spunea Cosmin era terminat. L-am inlocuit si totul pare ok. Pentru cine intereseaza codul o-ringului este N 903 653 02 si are dimensiunea de 20x3 mm. Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna, încep sa imi dau stres, am gasit urme de lichid de racire (G12) in spatele motorului. Am o pata pe cutia de viteza, sub G62 parca.

 

Azi am schimbat uleiul si m -am bagat sub ea, si am vazut ca si in partea de jos in spate am un fel de G12 cu ulei, sau ulei. Acolo unde se vad "dinti" de la volant.

 

Ii ca si cum ar curge pe la furtunul de apa de sub pompa tandema, DAR acesta a fost schimbat de doua ori. Ultima data a fost schimbat de mecanic (prima data de mine) si am vazut ca nu era perfect lipt de blocul motor. Acus cateva zile m-am stresat si am reusit sa il lipesc si sa "cracanez" siguranta ptr a "strange" mai bine putin. Am crezut ca rezolv asa dar nu!

 

Maine mai pun cricu sub ea si o sa ma mai uit sa vad ce pot face, desi nu am idei.

Atasez si poze inainte de a spala zonele unde am gasit G12. Si uleiul pe volant de unde poate ajunge, in cazul in care nu ar fi G12 (in partea de jos ii mai uleios).

Multumesc

 

Poze

post-39904-0-26752100-1391547727_thumb.j

post-39904-0-45304300-1391547748_thumb.j

post-39904-0-12656400-1391547795_thumb.j

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe cine ai cracanat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit raspuns cred dar nu sunt sigur, imi poti confirma? In pagina 20 este un coleg care se pare ca si el a avut acelasi sintome si scurgeri ca si mine :) numai ca nu a postat si rezolvarea.

 

Pai no daca tot m-am chinuit sa lipesc perfect furtunul cu greu, am zis sa "cracanez" :D  siguranta.... ooo imi dadeam si eu sperante... :icon_geek:

 

Deci sa fie oare acel corp cu 3 "buji" si la mine? Desi la mine ii putin mai in fata spre blocu motor, ar fi mai mult de sub pompa.

 

Numai un mecanic il poate schimba sau remedia problema?

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot in spatele motorului imi curgea si mie antigel sub pompa tandem daca imi aduc bine aminte. Acolo este o"pipa" pe care am gasit-o fisurata dar nu se observa usor fisura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!