Jump to content

Pierd antigel


laus
 Share

Postare recomandată

Imi poti spune te rog care e diferenta intre ele...am vazut ca sunt cu 1, 2 si 3 gauri...scuze dar chiar nu ma pricep la chiulase...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea sunt cotele. Numarul de gauri reprezinta cota (grosimea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles acum...multumesc mult pt lamurire :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari, nu stiam in ce topic sa scriu dar cred ca e bine aici. Are cineva idee daca chiulasa de pe o bora (motor ajm ) merge pe passat tot motor ajm?

In mod normal daca e acelasi cod motor ar trebui sa mearga..dar? ar putea sa fie cumva vreo diferenta? tinand cont ca pe unu e motorul transversal iar pe celalat logitudinal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza. Merge. E aceeasi chiulasa. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pierd antigel la intervale neregulate..pot sa pierd intr-o zi doua sau intr-o luna , indiferent daca merg mai mult sau nu cu masina.pana azi nu am observat pe unde pierde , am atasat o poza pe unde se prelinge ..vreo idee?

post-116038-0-55805400-1362233535_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Referitor la pb pe care am avut-o cu pierderea de antigel (mai exact, lichidul de racire din borcan disparea f repede + presiune mare in sistem + bolborosit + fum alb in exces) revin cu etapele solutionarii ei  :)

 

Dupa lungi vizite la diversi mecanici am gasit in sfarsit un mecanic bun care mi-a spus clar ca pb mea nu e de la garnitura de chiulasa...spre deosebire de multi alti care mi-au spus 100% ca e garnitura de chiulasa arsa.

Masina mea avea si racitor de gaze la EGR care era defect...antigelul mergea prin racitor si il baga nicaieri altundeva decat in ADMISIE ...de aici fumul alb in exces. Am cumparat alt EGR din dezmembrari fara racitor iar acum masina merge perfect...lichidul din borcan nu mai pleaca nicaieri, nu mai face presiune in sistem, nu se mai aude acel bolborosit enervant si am scapat si de acel fum alb in exces :rolleyes:

Acum mai imi ramane sa fac niste drumuri mai lungi sa se curete catalizatorul.

 

L.E. Multumesc tuturor userilor care m-au ajutat si s-au implicat   :salut:

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ai automata.

Mai rar se sparg alea, fiind din inox.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna. Am un Passat din 2002 1.8t, si am observat ca la completarea cu antigel, nu pot ridica nivelul in vasul de expansiune mai sus de semnul limita minima deoarece curge pe undeva dedesubt (printr-un orificiu, de fapt o prelungire de 2-3 cm a vasului situata linga semzorul de nivel). E normal sa curga pe acolo sau trebuie schimbat vasul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal !

de ce ai vrea sa il umpli mai mult decat trebuie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai ca el zice ca nu poate mai sus de MINIM.

Asta nu e ok.

Undeva peste MAXIM trebuie sa iasa pe la supraplin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu vreu sa umplu mai mult decat trebuie. Nivelul lichidului trebuie sa fie cuprins intre semnul de minim si cel de maxim, indicat fiind undeva la mijloc, dar la mine nu pot sa completez mai mult de nivelul de minim ca-mi curge pe undeva pe dedesubtul vasului, printr-un orificiu ( un fel de prelungire de 2-3 cm) linga senzorul de nivel lichid. Ceea ce nu pare a fi in regula.

Modificat de Ovidiu1967
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu e. Iti trebuie alt vas. O fi avand vreun defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

buna ziua.am si eu o problema cu pierderea lichidului de racire.ieri cand conduceam am observat ca prin fantele de aer imi intra caldura,dar masina nu era inca incalzita suficient.Am ridicat capota si am observat ca a ajuns sub minimul de pe borcan.pana ieri am tot observat pete sub masina.ieri dupa ce am completat cu apa pana azi dimineata nu a curs deloc.oare pe unde curge.precizez ca acul indicator de la racire lichid imi sta foarte jos si nu se ridica cand motorul este cald,doar pana la vreo 45 grade.deci,acul face miscare completa doar ca e decalat. care o fi cauza ? P.S.

masina e cumparata de o luna,deci nu stiu istoricul ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca clapeta de aer cald a ramas deschisa este normal sa intre caldura chiar daca nu este pornita clima, si nu depinde de temperatura apei, chiar daca nu a ajuns la 90. Daca nu urca pana la 90 schimbi termostatul. Dar cu pierderea trebuie vazut pe unde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am zis ca nu urca pana la 90 pt ca e decalat acul.in mod normal daca acul ar fi pozitionat la 0 grade ar urca pana la 90 de grade ,dar cum este el acum sub linia de 0 grade nu are cum sa urce pana la 90.ar insemna ca fierbe apa. cred ca m-am facut inteles acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ramane problema cu pierderea. Dai scutul jos si vezi pe unde se prelinge. De obicei la varsta lui, radiatorul iti face figura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SCUT din parti, as avea nevoie :-) .o sa urmaresc pe unde se pierde.dar e smechera masina mea,nu pierde tot timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa-ti piarda doar cind ai presiune pe furtune. Dar tu observi mai bine cind pierde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai scut,  petele pe asfalt iti indica locul. Dupa aceea cauti pe la motor, ca antigelul nu se usuca usor, ai sa vezi piese murdare cu emulsie roz (daca ai G12)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o problema cu lichidul de racire...

Cand merg un drum mai lung ( cam 100km) cu viteza, cu motorul mai turat (2-3000) chiar mai mult cateodata,imi da afara lichidul din borcan prin orificiul de sub borcan si imi scade cam 2cm sub minimul vasasului.

Cand desfac borcanul creste inapoi cam 1 cm cam pana la nivelul minim ( eu tin borcanul la nivelul max tot timpul)

In ulei nu am spuma sau in lichidul de racire ulei... pur si simplu imi da afara lichidul si am presiune in borcan... iar in bord nu mi sare acu de 90 la temperatura...

Sa fie garnitura de chiulasa sau ce? Si daca da cum pot verifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificat si daca  deschide termostatul. Daca deschide partial, fierbe apa si o scoate afara. Daca sare de 90 schimba termostatul ca nu-i o avere, oricum ar trebui schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!