Jump to content

Pierd antigel


laus
 Share

Postare recomandată

Pai ce e de explicat? Se strica una din garniturile de separatie intre cele 2 lichide. Mai greu e sa descoperi CARE. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de stricat am inteles ca se strica dar din ce motiv?uzura, presiune mai mica la antigel si trece uleiul peste...nu am idee de asta intreb...s-o fi umblat pe acolo cu vrun motiv si a uitat sa puna ceva cum era...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul e la nivel si nu consuma si nici nu are spuma, antigel in ulei nu am...antigelul ramane destul de curat!

Pb e ca nu creste nivelul in vas dimpotriva dispare!!! Nu am vazut sa curga pe nicaieri antigel!

Nu stiu daca se poate la passat avf, dar am vazut acelasi fenomen la alt model:

Paletii pompei de apa se desprind de pe ax si recircula mai incet lichidul de racire. Lichidul fierbe si vaporii ies pe la supapa de presiune, doar pana la 2atm, sau pana la cat este facuta supapa sa purjeze. Asfel se pierde lichid. Apoi cand desfaci capacul de la expansiune presiunea scade la cea atmosferica si lichidul fierbe in masa, astfel se ridica nivelul rapid in vas. Ar trebui verificata si varianta asta.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine punctat,un aspect pe care am uitat sa-l mentionez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de pb mea (lichidul dispare din borcan) am observat astazi ca are momente cand nu merge caldura in masina (baga aer rece in loc de cald) desi e setata pe maxim si atunci nu mai scade nivelul in borcan si nici presiune nu mai face in borcan!

Nu stiu ce sa mai cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caldura din habitaclu si pierderea de lichid nu au legatura, (poate clapeta pt. aer cald sa fie uneori blocata) dar coincidenta lor face confuzia mai mare. Sunt probleme care trebuie tratate separat. Daca scade mult lichidul, nu poate ajunge in radiatorul de caldura, dar din ce spui la tine este invers. Se pare ca nu ai notiuni, cel mai bine mergi la un mecanic, altfel vorbim pana calezi motorul.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce spune colegul nu pare a fi garnitura de chiulasa...

Modificat de vw_boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa am observat fenomenul...cand nu imi baga aer cald lichidul ramane acolo si nu scade si nu mai face presiune!

 Sincer as prefera sa nu bage deloc aer cald si sa ramana lichidul in borcan!

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal ,poate este infundata supapa capacului de la vasul de expansiune nu cred ca merge desfundata se inlocuieste cost 40 ron AM nu stiu cit costa oem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa am observat fenomenul...cand nu imi baga aer cald lichidul ramane acolo si nu scade si nu mai face presiune...

Hai sa luam de buna clapeta de aer cald . Daca lichidul nu ajunge la 90grd nu ai caldura in masina dar nici nu fierbe lichidul, astfel nu sunt vapori care sa iasa pe la supapa. In cazul asta nu pierzi lichid si ...ai termostatul blocat temporar. Trebuie sa observi temperatura apei dupa 5-10km de mers, daca nu e la 90  schimbi termostatul. Asta numai cu lichid la nivel. Trebuie sa observi cand apare pirderea, in ce stil de mers, cate porniri, cati km. Inclin sa cred ca pierderea apare in zile cu multe porniri cu motor cald iar zile fara pirderi cu drumuri mai lungi si una doua porniri la rece. Sunt mai multe bube care ne duc in eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul ai verificat?Cred ca ii face presiune cand are drumuri mai lungi de facut si mentine motorul turat mai mult timp,eu mi-am spus parerea in postul de mai sus,caz identic cu al lui.Oricum rezolvarea trebuie sa o faca prin eliminarea cauzelor posibile mai usor verificabile si in cele din urma ii ramane sa schimbe garnitura de chiulasa si dupa simptomele descrise acolo este buba,de n-ar fi asa macar.. :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este garnitura, odata sparta nu pierde o zi da una nu, pierde continuu, si murdareste G12 sau spumeaza uleiul, la el se pare ca nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caldura din habitaclu si pierderea de lichid nu au legatura.

 

Ba da, are. Daca instalatia de racire nu e aerisita, adio caldura. :)

Asta nu exclude posibilitatea sa fie vreo clapeta blocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu care este dependenta dintre caldura si aerisire dar din observatiile colegului rezulta ca sunt ce putin 2 defectiuni separate, iar concluzia mea se referea doar la cazul de fata.

 

Legat de pb mea (lichidul dispare din borcan) am observat astazi ca are momente cand nu merge caldura in masina (baga aer rece in loc de cald) desi e setata pe maxim si atunci nu mai scade nivelul in borcan si nici presiune nu mai face in borcan!

Nu stiu ce sa mai cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E relativ.

Nu poti sti ce se intampla in instalatie si daca se face circuitul complet, inclusiv prin calorifer.

Trebuie testata fiecare parte: caloriferul, pompa de apa (sa nu aiba paletii forfecati), termostatul, clapeta centrala din bord... etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta pt caldura,dar pt pierdera de antigel care e opinia ta Cosmine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am intalnit 2 variante:

- cea in care pierdea antigel pe la garnitura de chiulasa (era corodata) pe partea dinspre exterior. Nu avea contact cu camera de ardere, deci nu crea presiune in instalatie.

- cea in care era arsa garnitura inspre interior si crestea presiunea in instalatie. La o presiune prestabilita, deschidea supapa din capac si arunca antigelul pe la supraplin.

 

In 95% din cazuri, garnitura e corodata, nu arsa. Mai concret, se corodeaza chiulasa, nu garnitura.

Ca si cauza, pe langa imbatranirea inevitabila a materialului, a mai concurat si amestecul necorespunzator de lichid de racire sau chiar apa curata.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

app de amestec antigel + lichid pt diluat..spunea cineva ca cea mai buna e apa de ploaie...e adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai buna ca nu are clor si saruri, cum e apa de la robinet.

Daca o filtrezi,poti pune si apa de ploaie,doar sa nu stai langa vreo uzina sa fie ploi acide sau cu mult praf

From HTC via Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg... E chiar asa mult 2 lei pe 1 litru de apa distilata???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a zis nimeni ca e mult,doar ca se poate pune si ploaia si raceste la fel de bine ca si apa distilata.

From HTC via Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt foarte mici sanse sa acumulezi apa de ploaie care sa nu fi trecut prin streasina casei sau mai stiu eu prin ce metal si sa acumuleze saruri. Plus ca trebuie filtrata bine. Si-atunci... sincer mai bine bagi apa distilata si pleci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei nah cosmin, doar nu credeai ca strang apa de ploaie la stresina ca sa fac economie la apa distilata, mare avere 2 lei..am intrebat pt ca la schimbul distributiei si a pompei de apa sa consumat ceva lichid, si am avut doar 1 l antigel si jumate de apa distilata...si s-a completat cu apa de ploaie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ce fel de garnitura de chiulasa (marca, grosime, gauri) trebuie la un motor AVF?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand Victor Reinz. Cand desfaci chiulasa, in funtie de planarea/indreptarea de care are nevoie, iti vor spune ce cota iti trebuie la garnitura.

Daca nu se intervine asupra ei, trebuie garnitura standard.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!