Jump to content

Pierd antigel


laus
 Share

Postare recomandată

am schimbat ieri uleiul, si de curiozitate am pus mana pe furtun sa vad daca a mai curs motorina pe el si spre surprinderea mea deja e tot deformat si are numai umflaturi. Stratul protector inca nu s-a dezlipit dar deh, nu au trecut nici 2 saptamani de la schimbare ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de unde naiba??ai inca pierderi,sau cum??sau a fost el prost???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

news news news:

schimbat garnitura la corpul pompei,etansat cu silicon pe la capac.

110 km in 2 zile,mers in oras,talpuita rezonabil

TOTUL PERFECT USCAT!!!

deie al de sus asa sa si ramana!

care va jucati pe acolo prin motor,dati 10 roni si schimbati teava aia in care intra joja.mai mult ca sigur e coapta si va lasa cand e lumea mai draga!adica se rupe.

am ajuns sa las capacul de la motor fara fara suruburi,si sa l trag afara odata pe zi,de teama scurgerilor!:D:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poza cu furtunul cu pricina la mine...si umflaturile aferente...

post-5363-0-66621200-1303329733_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut la toti. Detin un golf 4 AZD si am mici scurgeri de antigel pe la dopul care este bagat in "distribuitorul de apa", ("distribuitorul de apa" vine prins de chiulasa si am inteles ca se numeste flansa). Acest dop este pozitionat langa senzorul G2/G62 (sunt cumva in paralel). Am scos dopul (este o pozitie foarte dificila) si am sters garnitura precum si dopul, am pus inpoi dar tot picura pe acolo......S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?, poate fi plesnita flansa respctiva?. Ca idee la 2-3 zile lasa pe asfalt o pata cu diametru de 4 cm. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai motor benzinar si in plus ai Golf4. Difera total fata de motorul de 1.9tdi de pe passat, varianta detinuta de majoritatea celor de aici.

In plus, ai mai postat si aici. Un loc mult mai potrivit decat pe aceasta arie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal... Vreau sa va intreb stie cineva codurile de la Cot si de la furtunul cu care vine cuplat?

Pe acolo am descoprit ca curge antigel la inbinare si vreau sa le cumpar pe amandoua ca nu stiu pe la care din ele curge exact

Va atasez desenul.

Nu am putut atasa imagina ,dar este vorba de cotul 29 si furtunul 49 din imaginea pusa de voi pe site

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna...

Pe acolo imi curge si mie antigelul ,stiti careva codurile de la flanse su de la furtunul care iese din flanse ca nu stiu care piesa este defecta ,furtunul sau flansa

Va trg mult ajutati-ma cred ca este vorba da piesa 29(flanse)-49(furtun)

Multumesc....

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Daca tot te grabesti... era greu sa postezi aici imaginea la care te referi si sa indici piesele in discutie?

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

si eu am o umezeala ,nesemnificativa ca si cantitate acum,pe sub cotul acela metalic in care sunt cele trei bujii de preincalzire... ciudat e ca nu pot vedea ,dar in urma unui pipait atent, umezeala e pe partea metalica,adica la imbinarea a doua planuri metalice putin decalate.Ce ar putea cauza scurgerea asta? de mentionat ca uleiul e ok,la nivel,fara urme de antigel si viceversa; compresia nu o baga in vas...

pe sub corpul metalic indicat de sageata rosie e scurgerea! Ce spuneti?post-68221-0-34307700-1305911690_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Poate curge pe la garnitura dintre acel corp si chiulasa. E o garnitura din cauciuc.

Sau curge pe la mufa furtunului cuplat acolo (spre calorifer).

Mie mi s-a intamplat sa-mi curga insasi bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, nu curge pe la mufa furtunului,nici pe la bujii!... nu stiam ca e o garnitura de cauciuc acolo! se poate schimba? daca da,cum se poate ajunge la ea? Dar daca bag in apa o solutie pentru astupat porii(se prelinge foarte putin deocamdata si ajunge la imbinarea dintre cutie si motor,sub masina)se poate opri?. Si se intampla asta doar cand e motorul pornit... Crezi ca in timp va curge mai tare?

Ai,cumva,o poza a acelei garnituri? sau un cod?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Uite asa arata garnitura de care spuneam. Asta e o varianta de corp. La tine e din aluminiu, dar prinderea si garnitura e identica.

post-8441-0-68424200-1306011427_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum stiti unii dintre voi masina mea de o saptamana a inceput sa piarda 1L de antigel la 100km. Am fost la reprezentanta skoda unde imi repar eu masina de obicei, au pus instalatia sub presiune nu scapa pe niciunde. Ei zic ca ar fi garnitura de chiulasa sau chiulasa, sincer eu sunt un pic sceptic... am doar 150.000km reali. Maine o duc si la VW sa vedem ce zic cei de acolo.

Daca nu cam astea ar fi costurile:

- 250 lei garnitura de chiulasa

- 200 lei garnituri de la injectoare

- 50 lei suruburi

- 50 lei alte piese

- intre 250 - 650 lei verificat chiulasa + facut planeitatea ei + in caz de fisuri in chiulasa sudarea ei.

- 250 lei manopera

Total 1050 lei in cel mai bun caz si 1450 lei in cel mai rau caz.

Ce mi-au explicat cei de la service, din cate am inteles eu... undeva este o fisura in chiulasa sau garnitura de chiulasa, compresia baga aer in instalatia de racire si apa imi iese afara prin vasul de expansiune prin supapa de siguranta. Ei au zis ca sunt mari sanse sa fie numai garnitura de chiulasa.

Asa ca o paranteza am avut grija de masina foarte mare in toti acesti ani din 2003 de cand o am. Cei de la skoda nu au dat nici o explicatie, au zis ca nu stiu de ce s-a intamplat asta. Deci de acuma incolo schimbam placa. Fac si eu cum fac cunostintele mele, iau o masina bag numai motorina si lichid de parbriz in ea si cand incepe sa aiba probleme o dau. Ce tot atatea serviceuri si reviizii la timp si putzulit toata ziua la ea, sa nu cumva sa mearga ceva prost. Nu are nici un rost, sunt bani aruncati degeaba...

P.S. Daca mai are cineva un sfat ar fi binevenit :)

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa mai zic ca dupa operatiune mergi 600km si revii in service sa mai stranga suruburile si sa vada daca totul e ok si dupa 5000km se face schimb de ulei + filtru ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Eu as spune sa urmaresti daca nu cumva iti scade nivelul si cu masina oprita (peste noapte). Adica verifici nivelul si seara si dimineata.

Am intalnit foarte multe cazuri ca al tau. Se pare ca unele au un "bug" in ansamblul chiulasa/garnitura.

Oricat de multa grija ai avea, cele 2 elemente se corodeaza si apar pierderi de antigel.

Daca spui ca nu ai urme de antigel pe nicaieri, cam asta se intampla si la tine.

In concluzie, parerea mea e ca vei plati doar acei 1050 de lei. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmine eu sunt ok cu cei 1050 lei, chiar ma bucur ca e numai atat, ma asteptem la sume mult mai mari, am un prieten cu un MB Vito ii s-a dus contactul 2800 lei... deci trebuie sa vezi partea plina a paharului.

Cei de la Skoda mi-au dat 1 an garantie la lucrare, a zis ca masina va fi fix la fel. Va merge fix ca inainte, ba chiar mai bine :).

Abia astept sa o repar sa ma bucur de ea :)... va fi ca pasarea Phoenix :)

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Nu va merge nici mai bine, nici mai rau, doar ca nu vei mai pierde antigel. :)

Si ai dreptate, trebuie sa vezi partea plina a paharului. Daca ti s-a intamplat asta, nu inseamna ca e o masina rea si trebuie vanduta.

PS: sunt curios ce faceai daca bagai in ea cati bani am bagat eu. :lol:

Omul trebuie sa aiba macar un viciu. Iar masina nu e printre cele mai nasoale dintre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata bai sa fie... bine ca nu fumez, nu beau, nu sunt pe etnobotanice :alien:, nu bag la pariuri, nu bag la aparate, nu bag la ruleta... deci asta sa fie cea mai mare problema a mea si sunt fericit :). Din cate am inteles si asta e o boala la TDI-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am trecut si eu prin asta Eto si ce e mai interesant e ca nu m-am ocupat la timp si tot completam pana am ramas in camp fara pic de antigel in motor...am venit la bucuresti pana in 2000rpm si bagam apa ca in cazanul de tzuica...si la fel...nu se vedea pe unde pierd, si a fost garnitura de chiulasa.bine....eu inainte de asta mai schimbasem diferite furtune pe unde pierdeam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta nu-i nicio tragedie!Nu-i un defect grav de fabricatie sau mai stiu eu ce!Garnitura de chiulasa se mai impusca uneori si...trebuie schimbata!Ma refer strict la garnitura, ca de vorbim de chiulse fisurate, e deja urat!

Si putin off-topic si fara nicio urma de sarcasm: cand cumperi o masina trebuie sa fii pregatit sa o intretzii, asta daca nu esti vreun samsarel sau vreun baiat bun cum sunt multi, care daca le pica ceva "le da cu putzin ruj, farduri si le marita", si uite-asa se arde altu cand "ii ridica rochia dupa nunta"!!Eu in masina actuala am bagat 12.337 de lei fiiix, in 3 ani!!Si fara ulei si filtre socotite!Anvelope,jante,distributie,ambreiaj,volant,compresor,alternator,electroventilator clima,EGR,manopere etc.!!!Si ce sa spun, ca e proasta masina???Nu!Multe le-am schimbat ca mi-am dorit o masina care sa mearga ceas, ca daca eram vreun samsarel, nici acum nu le schimbam, si-o mai si dadeam de "masina intretinuta" la vreun credul!! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dus masina si la VW si surpriza, au zis ca instalatia mea scapa apa pe la busonul de antigel. A zis ca trebuie sa il schimb, cost total 40 lei. Maine vine busonul si mai verifica inca o data instalatia. Doamne da sa fie busonul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Asta chiar n-o cred. :icon_cheesygrin:

Busonul scapa in momentul in care presiunea e prea mare in instalatie. Si chiar daca ar scapa, tot n-are voie sa-ti curga pe-acolo. Asta puteai testa si tu o zi-doua cu orice alt buson de la un VW/Audi.

Acum... da Doamne sa ma insel in cazul tau. :P

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Au existat multe astfel de cazuri.....

dar si piste false....pana la urma, daca baga presiune in instalatie (de la o garnitura de chiulasa dusa), pe unde sa arunce ? pe la supapa din buson....

sper din tot sufletul sa fie doar atat....

P.S. - dar nu aveau un buson de proba ? macar de la alta masina......

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci am vb si au zis ca sigur pe acolo scapa antigel, buson oricum trebuie sa iau. Au zis ca a mai fost un caz similar la cluj.

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!