Jump to content

Scurgeri - ulei, motorina, apa, etc - probleme ?


Ionut
 Share

Postare recomandată

salut la toti. Detin un golf 4 AZD si am mici scurgeri de antigel pe la dopul care este bagat in "distribuitorul de apa", ("distribuitorul de apa" vine prins de chiulasa si am inteles ca se numeste flansa). Acest dop este pozitionat langa senzorul G2/G62 (sunt cumva in paralel). Am scos dopul (este o pozitie foarte dificila) si am sters garnitura precum si dopul, am pus inpoi dar tot picura pe acolo......S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?, poate fi plesnita flansa respctiva?. Ca idee la 2-3 zile lasa pe asfalt o pata cu diametru de 4 cm. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

As vrea sa va intreb daca exista vreo garnitura pe senzorul de ulei de sub baie, ca am vazut ca mereu este umed acolo. ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut dn nou. Revin cu problema. Ulei care se prelinge pe baie nu este de la senzor si de le un surub de fixare, care neamtul l-a strans prea tare si acummerge in gol. Pe acolo imi scapa. Se poate face ceva fara sa dau baia jos, cuma sa pun ceva silicon peste acolo sa nu mai dea ulei. Surubul nu mai prinde deloc sa invarte in gol, cred ca s-a dus filetul in bloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate cineva comfirma ca surubul de prindere baie ulei este de tipul :M7X28? Si daca as putea sa refacfiletul cu un tarod fara sa dau baia jos, direct prin gaura baii si sa pun apoi un alt surub? Pot strica ceva? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

din ce an e masina?

am dat asa la nimereala 2001 si mia dat asta

24N 90813201

oil drain plug

M14X1,5X22-TC- S20

de ce nu dai baia jos?asa esti sigur ca nu iti ramane span cand dai noul filet in baie...parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este vb de busonul de golire, ci de un surub de prindere(dintre cele multe) al baii de ulei de blocul motor. La acela s-a dus filetul si ar trebui cumva refacut si prins din nou, ca acolo mai scapa putin ulei.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

scz..nu am fost atent...da tot nu ai zis din ce an e masina...

24 N 90500601

hexagon socket head bolt with collar

M6X22 /

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este din 2001. Acum eu ziceam sa cumpar un tarod de 9 daca surubul este de M8 (daca am vazut eu bine) si sa refac filetul la 9, apoi sa pun un helicoil sau ceva asemanator incat sa pot folosi surubul existent. Pana aici suna frumos acum sa vedem cum fac rost de piese. Nu stiu cat de sensibila este operatiunea, sa nu crape blocul sau altele. Daca ai vreo parere o ascult cu placere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

pai ideea ar fi buna..dar din cate vad eu...surubul ar fi M6x22...esti sigur ca este M8?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa am gasit in etka, M8x22. Imi poti pune o poza ci schita la care te uiti? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

uite aici...1.6 16v nu?

16v.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact: 1.6 16v AUS. Intersant, eu am vazut pe etka online(site rusesc) si acolo imi arata M8. Tu ce zici ar merge metoda asta sau sa pun silicon acolo poate nu mai curge?

Greseala mea, m-am uitat la 8v in loc de 16v. ms

Modificat de golf416
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

dar intre baie si bloc nu este o garnitura?

sincer imi pare cam ciudat de la un surub sa ai scurgeri...nu tin celelalte?ma gandesc si eu...

siliconul nu tine daca il pui aplicat ca si petic...tine doar daca sta intre 2 corpuri,gen sa dai baia jos si sa sai intre baie si bloc si sa o prinzi la loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este garnitura de silicon intre baie si bloc, numai cand s-a montat de catre neamt a strans prea tare un surub si acesta se invarte in gol acum. si pe al acel surub se prelinge ulei, si as vrea sa fixez treaba asta. Ei au pus silicon pe langa surub ca sa tine, eu acum am observat in weekend cand m-am bagat sub ea, care este treaba cu acel surub. EU ma gandeam sa uplu bine acolo cu silicon poate nu mai scapa. Acum nu curge semnificativ dar mereu este baia murdara, plus ca acel surub est exact desupra galeriei de evacuare si cand mai cade cate un pic acolo iese fum:). Pierderea coroborat cu motorul este in jur de 1 litru 8000/10000km. Eu zi ca mai mult pierde pe acolo decat consuma motorul.

Si ma gandeam daca nu tine siliconul cu un tarod sa fac filet nou fara se domentez baia(direct prin gaura de fixare) apoi sa montez acel arc si sa refolosesc surubul original. Acum sa vedem cine se baga:)

Modificat de golf416
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are garnitura,dar iti trebuie un silicon mai special REINZ sau ERLING.Eu zic sa dai baia jos..sa iti procuri accest silicon ..si iti faci treaba bine ;rectificat filetul din bloc,daca e nevoie pui un surub mai mare etc.Nu face treaba de mantuiala pe orbeste sa nu alte neplaceri cu blocul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alta probleme pot aparea din cazua aceasta pe langa faptul ca se pierde pe acolo ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija cu siliconulnul,grija mare sa nu introduci mult in locasul in care iti intra surubul in bloc.Dupa cum stii blocul este de aluminiu.

1 litru de ulei la 10000km,la un motor benzina 1600 16 valve e destul de bine.Nu se intampla nimic daca iti pierde ulei prin locul respectiv.Totusi sa stai cu inima impacata poti face operatiunea cu baia de ulei data jos dar la cineva care se pricepe si folosind siliconul de care ti-am spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da, as fixa problema pt mine sa dorm linistit. Oricum nu as da baia jos ci as incerca sa introduc tarodul pe gaura baii si sa reflitez. Eu zic ca ar trebui sa mearga. oricum garniura este al locul ei din cate vad doar ca nu prinde surubul sa stranga baia.

Sau il las asa pana la urmatorul schimb de ulei si atunci remediez tot.

Modificat de golf416
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,am si eu un Volkswagen Golf 4 1.9 TDI 90 CP ,Alh,de curand i-am schimbat baia de ulei(i-am facut alt filet)si am obsevat ca nu mai etanseaza bine(pierde 2-3 picaturi)Am dat-o iar jos si am observat cauza.In partea dinspre cutie ,unde se prinde baia,(am inteles ca ar fi suportul de la palier,corect!?)este crapat,ce este de facut?Multumiri anticipat!

Modificat de stansandu73
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am și eu o problema cu uleiul.

post-71187-0-70511400-1308392826_thumb.j

post-71187-0-26392800-1308392881_thumb.j

post-71187-0-86070200-1308392920_thumb.j

post-71187-0-11741500-1308393030_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Recent am observat ceva ulei pe cauciucul drept spate, partea interioara. Se pare ca vine de la locul unde se termina cablul de frana, acolo e ceva arc mic care si el pare imbibat cu ulei. E vreun motiv pentru care ar scapa ulei pe-acolo? Am verficita uleiul de frana si era full, iar pe bord nu mi-au aparut avertismente. Franele imi prind bine.

Ce ar fi de facut? Ce pericole exista?

Modificat de calin_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema, am pedala de frana plina de lichid de frana sau ulei. Cei de la service mi-au recomandat sa schimb pompa de frana si au zis ca TRW e cea mai buna calitate pret. As dori o parere ceva de la voi. Ms frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deoarece se pare ca nimeni nu s-a mai confruntat cu aceasta problema, o sa raspund eu cu ceea ce a zis mecanicul. Se pare ca e o problema la etrier, si din aceasta cauza picura lichid de frana pe-acolo.

Modificat de calin_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua,subscriu cu o scurgere.

Se scurge uleiul pe la valva pcv situata pe chiulasa in stanga busonului de ulei.Am desfacut capacul motorului si cand am incercat sa ma uit la ea am observat ca este crapata unde teava de plastic care vine din chiulasa se uneste cu corpul valvei,este chiar rupta 3 sferturi,totusi scapa si acolo unde intra teava in chiulasa.Intrebarea este cat de grava este problema?Pe langa asta am si un limp mode clasic,dar turbina este noua pe masina.Ma gandesc daca ar putea fi de la asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut am si eu o problema, pierd ulei pe la garnitura de la tacheti, am schimbat 2 garnituri pana acum si tot nu s-a rezolvat problema, tot pierde. M-ar putea ajuta cineva ca nu stiu ce sa mai fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!