Jump to content

Probleme instalatie spalare faruri


Dany06
 Share

Postare recomandată

ms mult ptr sfaturi,am mai cititi cate ceva legat de siguranta dar din shema aceea de la panou nu inteleg nimic ( este in germana) asa ca o iau mai mult la noroc,iar legat de furtunelele acelea sarite ma gandesc ca ar curge pe langa lichid deci cum nu curge nimic cred ca nu sunt sarite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siguranta 36 este urmatoarea: dai jos capacul stanga de la plansa bord.de jos in sus,ai un rand de sigurante,apoi inca unul si la al treilea,a5a siguranta de la stg la dreapta,prima din al doilea grup.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult verific astazi si revin sper sa fie doar siguranta ,bafta si sarbatori fericite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut zile trecute aceeasi, problema si prinsese un dop de gheata. Daca nu merge nici astazi, in conditiile in care nu mai este foarte frig afara si ar trebui sa se dezghete, verifica siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai am verificat siguranta si este OK,NU STIU CE SA ZIC CE AR MAI PUTEA SA FIE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un vag-com si fa un output test pe shprituitoare...in mod normal ar trebui sa mearga,daca siguranta este okay.daca nu merg,o iei de la ele in sens invers...furtune,motoras,cablaraie,maneta stergatoare.succes.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da cred ca asta am sa fac,stii cumva daca au motoras separat fata de cel ptr restul stropitoarelor? ma gandesc sa nu fie motorasul dus daca au separat sau sa nu bage presiune cat trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la al meu e asa : o pompa dedicata pentru sprituitor faruri si una pentru parbriz + luneta , cand tragi de maneta si ai si faza scurta iti pornesc amandoua pompele, cea de la faruri cand face destula presiune pe instalatie se deschid sprituitoarele pentru faruri si arunca apa , pentru luneta se schimba polaritatea la pompa cea pentru parbriz si iti sprituieste luneta , nu stiu daca e la fel si la golf 5

Modificat de misulikkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cum ai descris :) Eu ma gandesc ca ai dop de gheata, insa se poate ca ai cilindrul (pompa) crepata si nu face presiune. Aici insa ar trebui sa se vada o scurgere de lichid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce am vazut eu nu curge nimic iar pe parbriz si luneta stropeste ok,daca era dop de gheata ma gandesc ca se topea din moment ce am tinut masina in garaj la 10 gr cam toata ziua si nimic. aveti idee prin ce zona se afla pompa (motorasul) de la stropitoare ? cel de parbriz cand dau de maneta se aude cum bazaie ma gandesc ca poate ar trebuii sa se auda si celalalt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit acum 3 ani exact ca tine, daca cautai gaseai ca am explicat, mergeau cele de la parbriz dar alea de la faruri nimic, chiar si dupa ce s-au dezghetat si au intrat in bara inapoi. Solutia au gasit-o austriecii deoarece eram plecat in concediu si mi-au spus ca a fost sarit un colier, deci cred ca o sa dai bara jos. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cred ca nu scap,speram sa fie doar siguranta dar asta e,la tine avand colierul sarit nu pierdea lichid ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred, nu m-am bagat sub ea si fiind pe drum nu stateam de reparatii, doar la un hotel am pus o oala de apa fiarta sub stropitori sa se dezghete, apoi intr-o parcare subterana unde era cald, s-au dezghetat complet, dar tot nu stropeau, cand sa plec inapoi spre casa, in drum mi-a aparut un service vw, am intrat si intr-o ora am plecat cu masina facuta pe garantie, nimeni nu m-a acuzat de prostia mea ca am lasat apa in ea, cum s-ar fi intamplat la noi....deci nu stiu daca curgea , nu cred, pt ca nu disparea apa din vas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu aceasi problema, am schimbat siguranta respectiva, imi merg stropitoarele de parbriz si stergatoarele, dar daca vreau sa le dau drumu si la stropitoarele de faruri imi tot pusca siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e de 20A, culoare parca galbena. ce importanta are culoarea daca stim Amperajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, dar daca, culoara poarta doar informatia de amperaj, nu vad rostul de a spcifica si amperajul si culoarea, e informatie redundanta, de aia am intrebat daca mai are si alta semnificatie culoarea. multumesc.

Modificat de nrobert13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca esti daltonist citesti amperajul-daca stai prost cu vederea vezi culoarea. :lol:

Banuiesc ca asta este cea mai buna explicatie. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte interesant si amuzant, dar din pacate tot nu e raspuns la intrebare.

"ce importanta are culoarea daca stim Amperajul?"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discromatic, ca sa fim mai exacti in exprimare.

In actionarile cu grad de risc se incearca a se constientiza in plus executantul asupra lucrului pe care-l face.

Ex.

- butoanele sunt ascunse sub un capac care se ridica mai greu;

- trebuie apasate 2 butoane pentru a face o anumita actiune;

- pentru a stii starea exacta a unui circuit se folosesc comutatoare in care se poate vizualiza direct starea inchis/deschis si sunt protejate de actionarea gresita prin incastrarea lor intr-un rastel de bare;

- informatiile tehnice sunt dublate vizual, sigurantele au culori, borna de baterie + este rosie, incuietorile au zona verde/rosie, soclurile sunt pe tipuri de sigurante, etc.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

va salut! am o problema cu spalarea de faruri nu ajunge tensiune la pompa ! sigurante bune, pompa merge probata la baterie, stropeste dar nam tensiune ! vreo idee sau un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica Fuse 36 (on fuse panel C) -SC36- 20A si Headlamp Washer Relay -J39.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Buna seara,

Am observat ca pe partea stanga, desi capul de spalare se extinde si se retrage corect, nu stropeste deloc (in drepta stropeste corect).

Duza infundata? Furtun blocat sau rupt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

duza infundata, cu un ac o poti desfunda, daca nici asa nu vrea se verifica furtunul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!