Jump to content

Probleme instalatie spalare faruri


Dany06
 Share

Postare recomandată

Pai daca ies dar nu stropesc, eu suspectez duzele infundate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

proiectarescari
Pai daca ies dar nu stropesc, eu suspectez duzele infundate.

Si ce e de facut? Se pot demonta cu usurinta pentru a fi curatate sau trebuie sa pun vreo substanta care distruge calcarul depus?

Buna,

ca sa nu deschid alt topic despre sistemul de spalre parbriz voi intreba pe threadul acesta, sper sa fie Ok.

Am probleme la recipientul de lichid spalare parbriz. Ciudat e ca nu imi apare martor pe bord cum ca nu as avea lichid in recipient cu toate ca recipientul e mai mult ca sigur spart sau ceva e fisurat pentru ca lichidul curge jos sub masina. Ce as vrea sa stiu este daca are cineva un diy despre cum sa imi schimb acest recipient sau cum ar fi mai bine sa ajung la el sa vad ce se intampla.Am cautat pe nt dar nu am gasit nimic ce sa ma ajute. E putin incomod dat fiind ca e tocmai sub camera motor. A mai avut cineva o astfel de problema? Mersi

Cum ai rezolvat problema cu recipientul spart? Si eu am aceeasi problema. Daca umplu mai mult de un sfert incepe sa curga. |Tu cum ai procedat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

M-am mai lipit de o problema :)... a venit iarna ... am verificat antigelul... cauciucuri tot dar ca sa vezi am uitat de lichidul de spalat parbrizul si farurile. A fost frig aseara ..... nu mai functioneaza deloc .. nici parbriz ... nici faruri ... nik :). Ma gandesc ca au inghetat ... am pus de ala de iarna peste si am lasat masina sa mearga vreo 2 ore ... tot nimic. O sa caut la prieteni un garaj incalzit dar cred ca am actionat maneta de vreo 5 ori ... sper sa nu se fi stricat ceva ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai avut ghinion , cit ai actionat maneta si pompa era inghetata ai ars-o. Daca nu ai ghinion, adica nu ai insistat mult cu incercarile pompa este inca buna si cind duci masina intr-un garaj incalzit o sa-si revina. Ca a inghetat pe furtune nu e asa de grav, nu cred ca a fost gerul asa de mare sa-l crape pe vreunul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a se arde pompa se arde siguranta, verifica atat cea de spalator parbriz cat si cea de la faruri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siguranta 36 parca e pt spalatoare.si apoi iti poti face delay cu vagu la 3 secunde pt ele.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CEa pentru parbriz e SC42, dar e in functie de echipare.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut noroc s/a ars doar cea de le 36 (faruri). Am schimbat-o si am lasat la dezghetat.... s-a rezolvat. Intradevar eu nu am pentru parbriz la 42.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare! De vreo doua saptamani nu mai am parte de functia de spalare a farurilor. Initial, am pus pe seama faptului ca au inghetat, desi folosesc lichid bun (jetXpert -30 de grade C). Am zis ca s-or dezgheta ele la un moment da... deabia nu mai imi "papa" atata lichid de pabriz. Astazi am disperat pe timp de noapte si sosea umeda fara spalatoarele de faruri si atunci cand am ajuns acasa, am pus pe masina VCDS-ul si mi-a dat eroarea cu numarul 00924 care nu am gasit-o nicaieri!

00924 - Relay for Headlamp Cleaning System (J39)

009 - Open or Short to Ground

Freeze Frame:

Fault Status: 01101001

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 67

Mileage: 141578 km

Time indication: 0

Freeze Frame:

ON

Voltage: 13.80 V

ON

ON

OFF

OFF

ON

A mai patit cineva asta? Are cineva vreun sfat? Eventual solutionarea problemei... Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti s-a ars siguranta.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Dat fiind că iarna consum mai mult lichid de parbriz si mai tot timpul imi apare atentionarea ca mi se va goli rezervorul, revin la o problema mai veche de-a mea.

Am instalatie spalare parbriz si faruri, cu rezervor de 5 litri dar daca pun mai mult de 3 incepe sa-mi curga (dupa apx. 20-30 secunde de la umplere incepe sa curga sub masina). Pentru cei care au desfacut bara si au dat jos rezervorul, intrebarea ar fi urmatoarea: in zona aceea, la nivelul aproximativ de 3 litri, este montat vreun furtun sau altceva, pe langa care ar putea sa se scurga lichidul, sau pur si simplu este posibil ca rezervorul sa fie crapat? Instalatia functioneaza normal.

Modificat de Zebeleizis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am observat nici un furtun la aceea inaltime, tind sa cred ca este crapat. Nu este greu de verificat, trebuie doar sa dai jos bara si vezi indata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee daca spalatoarele de la Golf normal sunt diferite de cele de la Golf GTI/GT ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

etka spune ca sunt diferite... dar fizic eu nu am observat nici o diferenta intre ele

iar duzele sunt aceleasi si in etka

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca nu calca bine capacelele. Nu intrat cum trebuie.

Pe colturi, capacelele raman oarecum ridicate.

Oricum eu am dezactivat spalatoarele ( nu-mi sariti in cap :)) ) pentru ca folosesc prea multa apa, dar tot ma enerveaza ca nu stau cum trebuie capacelele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stropitoarele sunt diferite de la golf normal la GT/GTI.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

arata astea la fel? Eu zic ca nu...

2797414300090971699daic.jpg vwgolfgtiinsidesthum.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, multumesc! Inca o intrebare, ca sa fac treaba cap-coada. Daca rezervorul de lichid este crapat, cu ce-mi recomandati sa il lipesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cat si cum este spart, cred ca cei care lipesc mase plastice pot sa dea un verdict. La dezmembrari nu cred ca gasesti usor asa ceva, poate spart :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dudu, eu ma refer la spalatoare. NU la capacele.

Dupa cum vezi si in poze, la golf normal bandoul e mai iesit in afara si la gt e toata bara mai in fata. Teoretic ar fi trebuit sa fie aceleasi.

Dar daca zice Vali ca sunt diferite, asa o fi.

Cam asa stau capacelele la mine:

post-23135-0-26561600-1296123658_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Oki, am inteles... tind sa cred ca singurul lucru care difera sunt aceste capacele, mecanismul (prin urmare si parts-urile) fiind aceleasi.

Ar fi fara noima sa conceapa un alt sistem pentru alta bara :D

Zebeleizis sincer iti recomand sa cauti ceva dezmembrari. Nu cred sa renteze munca iar rezultatul nu poate fi acelasi

Teoretic un glue pt plastic heavy-duty ar tb sa-si faca treaba insa... cauta adezivi industriali, mi-aduc aminte ca pe site-ul importatorului Philips gasisem ceva

LE: uite aici cred ca poti gasi ceva

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, multumesc! Dau niste ture pe la dezmembrari si pana vine caldura poate gasesc ceva. Pana atunci poate dau o data bara jos sa ma dumiresc. ...capacele la GTI parca seamana cu cele de la Jetta. Din cate am gasit pe la DIY intre Golf si Jetta nu e diferenta la mecanism, probabil nici intre Golf si GTI.

Modificat de Zebeleizis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!