Jump to content

Audi A4 Avant


mpa@tuninggarage

Postare recomandată

  • Replies 583
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mpa@tuninggarage

    169

  • B_U_T

    22

  • Ice_2k

    20

  • JonDoe2

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

mpa@tuninggarage

Da. E fisa de dyno mai sus.

Oricum viteza de 240 e cu 3 persoane in masina si cu jante pe 18.

Link către comentariu

interesant proiectul, un lucru nu as face, BOV & diesel ...... dupa parerea mea par 2 lucruri incompatibile

bafta si daca reusesti sa pui poze din perioada de transformare, cred ca o sa fie un topic foarte urmarit :(

Link către comentariu

Cred ca mai presus de bani trebuie sa ai o mare vointa sa duci la capat proiectul RS4 din punct de vedere al caroseriei. Este f greu, dar daca reusesti, o sa fie ceva special. Dar sa nu reusesti ca baiatul din articol ca atunci nu se pune. Totusi, eu cred ca chiar daca reusesti, investitia oricum va fi mult mai mare decat o sa iei pe masina la revanzare, asa cum se intampla mereu in tuning.

Asa cum a spus si bbm, BOV la diesel este ceva f inutil, iar sound-ul pt un cunoscator acompaniat de sunetul de diesel este ceva cel putin hilar.Doar opinia mea.

Alt lucru pe care nu ti-l recomand: ai mare grija la schimbarea ambreiajului: placa + disc e una (dar si aici trebuie sa fii f atent - nu alege ceramic sau cu 3,4 sau nu stiu cate "palete"), dar daca iti pui volant usurata, mai ales SPEC , poti sa vinzi masina la fier vechi, pt ca va face ca un tractor vechi. Crede-ma, cine ma cunoaste stie ca am incercat asta pe pielea mea si speriam oamenii la semafor. Diesel + volant usurata single-mass este cea mai MARE prostie existenta.

Iar despre frane, cele ceramice cred ca te costa cat tot kit-ul de exterior, iar cele normale .......cauta la rubrica vanzari aici pe site. :) Cred ca o sa gasesti ceva f convenabil.In rest, mult succes.

Link către comentariu

Felicitari pt. masina! A4 e o masina f. fiabila, confortabila, are un motor excelent (si eu am chipuit-o la 165 cai si fuge de rupe). Eu nu am avut absolut nici o problema cu a mea. Chiar imi e greu sa ma despart de ea, dar o sa o vand in curand... Multa bafta cu modificarile. And DRIVE SAFE!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
mpa@tuninggarage

Am comandat una bucata GT 2056V si am primit una bucata GTB1749V

Cu alte cuvinte in loc de R5 2,5 170 cp Touareg

Am primit varianta mai domoala de pe R5 de Transporter

Din pacate nu am altceva de facut decat sa astept corectarea greselii

2c7953d1.jpg

b426034a.jpg

17851431.jpg

98c0ccee.jpg

Link către comentariu

Presupun ca-i noua turbina respectiva, cat costa asa ceva?

Dupa schimbarea de turbina trebuie sa-i faci din nou resoftare? La ce putere o sa ajungi dupa? Da-ne te rog mai multe detalii

Link către comentariu
mpa@tuninggarage

Da turbina e noua dar a fost returnata. Astept sa primesc ce am cerut.

Da trebuie resoftata din nou pentru ca altfel va merge foarte aiurea.

Trebuie facute modificari multe pentru a o adapta.

Undeva peste 200 cp... spec ca se va duce catre 220-230.

Am vazut cateva grafice care sustineau ca turbina duce pana in 260cp.

Link către comentariu

Tot nu ai zis cat costa aceste modificari. In afara de turbina si resoftare se mai umbla si la altceva, creste mult consumul, ce fiabilitate mai are motorul dupa aceste modificari?

Chiar nu vad eu bine sau iti lipseste o bucata din ornamentul cromat din jurul geamului spate?

Link către comentariu

Si vine bolt-on sau trebuie sa o adaptezi la galerie si evacuare?...nu mai zic de racordul la intercooler si filtrul de aer. Catre intercooler vad ca are acelasi sistem de prindere cu siguranta. Merge pe tubulatura originala de A4 (ca dimensiune) sau trebuie sa faci o modificare si acolo?

Link către comentariu
mpa@tuninggarage

Turbina o iei intre 500 si 1000 de euro in functie de locul din care o iei si de starea in care se afla.

Are alta flansa pe evacuare asa ca fie adaptezi galeria actuala ( mai precis o tai si resudezi o flansa facuta la strung ) aprox 100-200 E fie iti faci sau cumperi una pe comanda din inox 400-600 Euro. Mai departe trebuie sa modifici nitel evacuarea in continuare. Daca tot ma apuc de evacuare ma gandesc sa o fac cap coada.

Intercooler eu am modelul ala cel mai mic pe masina. Deci automat va limita performantele deci automat o sa intervin cu un intercooler nou mai mare ce va veni in bara. Automat am nevoie de alta tubulatura (inox) inca aprox 700 e -> 1000 e. Se mai adapteaza ungerea(traseu de ulei) si cateva lucruri mici.

Despre fiabilitate sper sa ma poti intreaba in 2-3 ani ca sa nu iti povestesc acum din ce am auzit.

Link către comentariu

Galeria din inox nu este o idee f buna. O sa ai probleme mereu pt ca inoxul, mai ales ce se fol pe la noi, lucreaza mult la temp inalte, deci mereu o sa trebuiasca sa dai galeria jos sa o planezi. Altfel vei pierde presiune si va face zgomot. Incearca sa pastrezi galeria din fonta a masinii, desi va fi destul de dificil sa sudezi de fonta o flansa din metal. Despre intercooler, de ce nu incerci sa-ti pui 2 mici, gen cum are motorul de 3.0 tdi. Poate poti adapta ceva, oricum cred ca e mai usor. Intercoolerul mare in fata are dezavantajele lui: tai din bara sa faci loc traseului, opreste din fluxul de aer destinat racirii radiatorului masinii etc.

Fi foarte atent cu locul care il ai la motor, sa nu te trezesti ca trebuie sa tai din masina ca sa-ti incapa turbina. Mult noroc

Link către comentariu
  • 1 month later...
mpa@tuninggarage

Din pacate nu a venit inca turbina si cam de doua luni lucrez la interior fara mare spor...

Link către comentariu
  • 4 months later...
mpa@tuninggarage

Exteriorul e in lucru. I need help people. Cine ma poate ajuta cu o serie sasiu de 1.9 tdi avant b7.

Ideea e ca din cate am vazut afara faurile si bara de rs4 b7 merg pe trager de 1.9 tdi b7.

Poate confirma cineva chestia asta?

Link către comentariu

interesant proiect o sa il urmaresc

in rest numai bine

Link către comentariu
  • 4 weeks later...
mpa@tuninggarage

Piesele sunt comandate si a inceput distractia.

Desi nu ma vad de treaba, o sa incerc sa tin un mini jurnal de service.

Momentan pun niste poze.

IMG_7971.jpg

IMG_7972.jpg

IMG_7973.jpg

IMG_7974.jpg

IMG_7975.jpg

IMG_7976.jpg

IMG_7977.jpg

Link către comentariu

De ce nu ai citit topicul de la inceput???

Vrea sa transforme un B6 in B7.

Link către comentariu

:P saraca masina cum arata si cum a ajuns, sa speram ca o sa iasa ceva pana la urma, la interior ce ai modificat?

Link către comentariu

Un proiect foarte interesant care merita urmarit. Mult succes in continuare

P.S: Ce ai rezolvat cu A8-ul W12?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!