Jump to content

Indicator temperatura motor G62 cu probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Senzorul albastru are codul 078919501B(ELTH).Asta am aflat si eu abia astazi cand deja imi venise noul senzor care nu s-a potrivit (30919036 cod de SWAG). Un program de UNIX mi-a dat acest cod(30919036) ca fiind bun pentru masina mea insa...surpriza! Am pierdut ceva lichid de racire si m-am enervat putin insa acum stiu care-i piesa buna.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maaaamaaaa, scuze de offtopic, dar nu puteai si tu sa scurtezi putin textul din quote, ca se satura omul sa dea pagina in sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema :icon_thumright: am apa la 90 de grade si daca o calc pica acu la 0 si acolo ramane.Eu am vrut sa fie contactul desi ma gandeam ca poate fi senzoru.Stie cineva cat costa pe Passatu-l din semnatura?Uneori dupa ceopream si reporneam se ridica apa iar la 90 de grade, azi insa pauza am pornit , repornit si tot degeaba.Merci

Modificat de juristul2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aproximativ 70 Ron a fost prin aprilie, mai, pentru acelasi motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am si eu intrebare, defectiunea senzorului G62/G2 poate avea legatura cu scaderea cantitatii lichidului de racire?

Modificat de Vlad84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu intrebare, defectiunea senzorului G62/G2 poate avea legatura cu scaderea cantitatii lichidului de racire?

In nici un caz!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

am si eu o problema cu indicatorul temp lichid racire din bord. uneori cade brusc la zero apoi isi revine sau cateodata ramane mai mult timp la zero. am fost sa scanez pentru erori si pe tester senzorul e ok. masina se comporta normal la ralanti si in sarcina, nu am observat anomalii. mi s-a spus ca e o defectiune de bord si ca senzorul e bun. se poate sa fie de vina acul din bord?( celelalte indicatoare din bord functioneaza bine)

cum pot sa-mi dau seama exact ce se intampla?

ma gandesc sa cumpar un senzor nou sa vad ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul G62 are in el 3 senzri de temperatura, unul ptr ECU si unul ptr bord

Eu am avut ghinionul sa fie bulit cel de ECU tu ai noroc.

Schimba g62 si sigur scapi de problema

PS Nici eu nu avea erori stocate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca doi senzori de temperatura ai vrut sa scrii. :rolleyes:

Vidi, oricum, se schimba deodata si nu e foarte complicata procedura. Citeste topicul si te vei lamuri. Pare sa fie senzorul de temperatura intradevar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi de sfaturi

azi am cumparat un senzor G62 60 RON l-am schimbat si am scapat de problema. a fost simplu, si cand ma gandesc ca mecanicul era convins ca e defect acul indicator. greu gasesti meseriasi, noroc cu forumul caa altfel cine stie cate mai schimbam aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vidi de unde l-ai luat? :(

l-am cumparat de la AUTOWEST CLUJ. Invelisul e de culoare verde, deocamdata nu am nici un fel de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

de ceva zile observ ca indicatorul de bord pentru temperatura motorului a luat-o razna.

pana acum temp. era de 90 grade fara nici o abatere.

acum, temperatura creste treptat pana la 90 grade iar dupa 10 - 20 minute scade brusc la 0 (pur si simplu cade acul la 0 grade)

am observat ca uneori (dupa ce sta vreo jumatate de ora pe 0 frade ) isi mai revine - acul sare direct la 90 grade.

am incercat sa gasesc un topic cu acceasi probl dar nimic, v-ati mai intalnit cu asa ceva,

daca da, se poate 'repara in fata blocului' sau necesita verificarea la un service

Masina: vw bora 2001, tdi 116hp -PD

merci,

Modificat de iugusss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul de temperatura.

Se poate si in fata blocului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai idee cat costa senzorul,

poate cineva sa-mi dea un cod al produsului,

merci,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul este de 2 tipuri: verde sau negru :blink: Cel verde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te rog sa folosesti SEARCH si sa citetsi topicul indicat de ESTETICUL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci esteticul,

super link-ul - m-am lamurit de unde apare problema si ce trebuie facut.

as mai aveo o singura intrebare,

Am inteles ca daca senzorul nu functioneaza corect si ramane mult sub 90grade se modifica cantitatea de conbustibil/aer alimentat motorului ( chiar daca motorul are o temp ok, cu senzorul defect el primeste o cantitate de combustibil ca si cum motorul ar fi rece - ccea ce nu e bine deloc)

intrebarea: daca indicatorul de bord nu mai primeste date corecte de la senzor ar insemna ca doar G2 este defect nu si G62, nu? Deci motorul este alimentat corect doar ca acest lucru nu se poate vedea pe bord.

E adevarata afirmatia ?sau gresesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-i sigur,numai daca verifici cu vag-com.de obicei G2 pica prima data,dupa care este urmat de G62.

nu este un pret foarte mare,ca sa te zgircesti la sonda respectiva.schimba,ca pina la urma te trezesti cu un consum mare,sau o pornire greoaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in nici un caz nu ma zgarcesc,

am pus aceasta intrebare deoarece nu prea am timp sa ma plimb dupa piese/montaj si vroiam sa stiu daca mai pot merge asa cu senzorul defect sau trebuie sa il repar imediat.

(dar cred ca mai poate astepta pana in weekend)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Dupa ce am citit tot topicul azi m-am hotarat si eu sa efectuez aceasta operatiune.

Simptome: acul de la temperatura, din cand in cand scadea undeva pe la 60 grade.

Verificare: scanare cu VagCom, eroare senzor temperatura.

BUN! Ridicat capota, cautat senzor, gasit, uitat dupa culoare: NEGRU! Am verificat pe Etka si mi-au dat codul pentru cel Verde ( si ei recomanda acest lucru )

Motor 1.9 Tdi ALH cod senzor 059 919 501 A ( codul vechi de pe cel negru fiind 078 919 501 A )

Am sunat la ProMotorInternational ( pe str. Agricultori ), am dat comanda de senzor si am intrebat si de kitul de reparatie ( garnitura + plastic clip ).

Pret senzor: 22 RON

Pret garnitura + clips : 5 RON

Total:27 RON ( 270.000 lei vechi )

Producator: febi blistein

Operatiunea a durat cam 10-15 minute cu fumatul tigarii de rigoare intre senzori :), cu precizarea ca am lasat sa curga cam 1 l de antigel, dupa care am completat ( G12 )

Spor la treaba !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am mai cautat pe forum dar doar la Rudolf.S am vazut asta.

dimineata cand pornesc motorul mi se aprinde becul rosu de la Lichid de racire motor si pe computer imi scrie mare STOP verificati lichidul de racire, cititi manualul. In manual scrie ca daca se aprinde acel bec si lumineaza intermitent (insotit de 3 beep-uri la inceput) trebuie sa opresc motorul deorece sau temperatura lichidului de racire e prea mare (nu e cazul) sau nivelul lichidului este sub minim. Am verificat si e nivelul normal. Am inteles de la un prieten (mecanic) ca e stricat senzorul din vasul de expansiune (cred ca despre ala se vorbeste si aici). El zicea ca nu e o problema grava si ar costa in jur de 150 RON un senzor nou.

nimeni nu a mai avut de atunci aceasta problema? beepx3+STOP intermitent+mesajul verifica lichid

multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai foarte bine ti-a zis acel prieten. Ai verificat senzorul din vasul de expansiune? A curs ceva apa/lighid de racire pe el si e in scurtcircuit. Daca se inchide contactul iti da mesajul asta. Evident ca ar putea fi si cel de temperatura, insa sansele sunt mai mici sa se manifeste asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai foarte bine ti-a zis acel prieten. Ai verificat senzorul din vasul de expansiune? A curs ceva apa/lighid de racire pe el si e in scurtcircuit. Daca se inchide contactul iti da mesajul asta. Evident ca ar putea fi si cel de temperatura, insa sansele sunt mai mici sa se manifeste asa.

He he, senzorul din vasul de expansiune e format din 2 tije metalica paralele scufundate in lichidul de racire, senzorul semnalizeaza tocmai cand acele tije nu mai sunt in lichid, nici macar varfurile lor sau unul din fire este intrerupt, acele fire duc direct la IC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar l`am scos...l`am curatat si degeaba. :screwy:

lichidul e verificat cu aparatul si rezista pana la -40.

trebuie sa rezolv problema zilele astea...deja e deranjant si jenant.

ajutor :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!