Jump to content

Indicator temperatura motor G62 cu probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Am rezolvat-o si eu. De vina era a doua sonda de temperatura, care este pe motor - G 62. Acum totul functioneaza normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut!

Am aceleasi simptome la motorul din semnatura anume AVB anume acul temperaturii nu se ridica la 90 de grade , asadar ECU nu citeste corect valoare temperaturii lichidlui de racire. E posibil ca din cauza asta sa apara mai mult fum pe teava de esapament decat in cazul in care senzorul ar functiona normal? Cu toate astea o sa merg zilele astea sa schimb senzorul deoarece am obs si o usoara crestere a consumului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@marius51anu deci ai la masina 2 senzori fiecare cu cate 2 pini, unul responsabil pentru G2 si unul pentru G62?

am inteles ca sunt mai multe modele, unele cu 4 pini, altele cu 2 pini, unele cu mufa rotunda, altele cu mufa patrata, unele cu invelisul negru, iar altele cu verde si unele gri.

eventual daca ne poate lamuri cineva.

codul motorului la masina mea este BRU.

cu multumiri anticipate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista un singur tip: cu 4 pini. Atat.

Difera doar culorile, in functie de producator: verde sau negru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate sunt de la 2 pini, la 3 si apoi la 4, sunt mufe rotunde si patrate, eroarea 15602 - signal too high, poate sa aiba cauze multiple, de la un scurt circuit pana la calculator defect, schita electrica pentru codul de motor BRU inca nu exista, fara valori nu stii ce sa masori, ma declar putin dezamagit, merg asa cu ea pana crapa de tot si se aprind toate erorile posibile, atunci inlocuiesc totul si gata.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate sunt de la 2 pini, la 3 si apoi la 4, sunt mufe rotunde si patrate

Asta la Golf 5?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroarea 15602 - signal too high, poate sa aiba cauze multiple, d

Are o singura cauza, contacte oxidate=rezistenta prea mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schita electrica pentru codul de motor BRU inca nu exista,

Cum sa nu fie schita ? Daca e vb de g62 la BRU e cu 2 pini si merg la ecu in pinul 52 si 53 din mufa cu 60 de pini(maro/gri si rosu/gri culorile firelor). Ai monitorizat temp la g 62 sa vezi cat indica? Codul de eroare nu ii cumva 16502? Al are dreptate , ori contact imperfect ori senzor dus.

Modificat de terrabyt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa apar senzorii astia in programele pentru piese de schimb pentru senzorul de lichid racire motor pentru Golf 5, si eu banuiesc ceva pe la mufe, ca apare eroarea imediat dupa pornire, dimineata sau la pranz, in primele 5 minute de functionare ale motorului, inainte se stingea eroarea din bord in 7-9 zile, acum se sterge si de astazi pe maine.

Am doar contact cleaner si as curata fara probleme, doar ca este montat senzorul asta undeva pe chiulasa, si trebuie desfacut tot felul de prostii ca sa ajungi la mufa.

Au scos niste mecanicii saracii capacul de plastic dar au zis ca mai trebuie desfacut ca sa ajunga sa il vada macar, este pozitionat destul de urat la BRU, undeva in partea dreapta pe dedesupt si nu se ajunge la fel de usor ca la Piata Obor cu metroul.

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat astazi senzorul G62 cu unul febi-bilstein de culoare gri, 2 pini, 20 mm, sters apoi eroarea cu testerul ca singura nu a disparut, vazut un mesaj de eroare nou care pana acum alte 3 teste nu l-au gasit, ceva cu bujia incadescenta pe cilindrul 1, insa masina porneste la sfert cand este rece si doar cand este motorul cald, imediat dupa oprire, se gandeste putin mai mult ce sa faca.

Curios cand si daca se mai aprinde vreodata martorul galben sub forma de robinet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o bujie arsa o sa se aprinda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata functioneaza fara nici un fel de problema, super multumit de Febi asta micul, nu se mai aprinde martorul galben in bord, dar daca se aprinde cumva din nou schimb si bujia 1 si apoi chiar nu ar mai avea nici un motiv, ca pana la Craciun mai este.

:P

Nu inteleg de ce pana acum 3 sanari vag-com nu au vazut eroarea cu bujia arsa, care cred ca era de ceva vreme, pentru ca iarna asta a fost foarte frig si masina a pornit mereu la sfert, fara o bujie ma gandesc ca se chinuia poate macar putin, de impresie, insa nimic, motorul pornea si functiona perfect cu aceste 2 erori de bujie arsa si senzor temperatura apa.

vw rullz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Sper ca m-am pozitionat bine in cadrul acestui topic daca am probleme la: senzor de temperatura motor. Cel putin asta s-a gasit in urma scanarii cu VAG-COM si mi s-a propus inlocuirea.

Problema este ceva de genul: la pornire (mai ales la rece) apare indicatorul de bujie incandescenta pe bord, si nu se stinge , ci mai sta vreo 10-20 de secunde. Apoi cand dau sa pornesc motorul, se tureaza ceva mai puternic pana la 1100-1200. Dupa circa 2-3 minute , turatia revine la normal.

Uneori mi s-a intamplat si in trafic sa se tureze motorul, chiar daca era la liber, sau daca acceleram, turatiile se suprapuneau. Stie cineva daca problema este de la senzor?

Esto vreo problema daca circul asa pana la inlocuirea senzorului de temperatura motor?

Multumesc!

Modificat de calin_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel senzor e de vina. Nu se intampla nimic daca circuli asa cu el pana la inlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Cosmin! Pe luni schimb senzorul si va anunt rezultatele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat senzorul de temperatura. Au disparut toate neplacerile si motorul merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La mine mergea perfect motorul si inainte sa schimb senzorul de temperatura, doar ca se aprindea din cand in cand robinetul galben. Dupa ce am schimbat senzorul respectiv tot nu s-a stins din oficiu martorul incomod, doar din vag-com, si acum a aparut iar.

Este foarte bun acest martor, cu el schimb pe rand toate piesele masinii.

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golf 3 imi poate spune si mie cineva,unde se afla senzorul G62,pentru ca mi-a aparut o eroare in vag-com de la el,si vreau sa il schimb.

Multumesc :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat in manual si l-am gasit.

Am sa atasez schema,poate ii va fi de folos cuiva :rolleyes:

Multumesc!

post-38681-1273679305_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

De cind am luat noua masina, am o problema cu ea: la pornire (intotdeauna, indiferent k e cald sau rece) porneste turat pt 1 secunda dupa care revine la normal. Mai exact porneste la 1500 ture si dupa o secunda-doua scade la normal ~850 turatii.

Am fost la skoda si seat la service , am scanat-o si nu exista nici o eroare nicaieri.

Un mecanic a zis ca sigur e vreo clapeta care ramine deschisa si la pornire dureaza secunda aia pina o inchide motorul....

Masina e un TDI motor BKD 140 cp dsg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar la senzorul de temperatura nu s-a gandit niciunul?

Eu zic ca el e primul suspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie de cand au scazut temperaturile porneste si ramane la 1200 rpm apoi dupa aprox 1 min scade la 800 rpm si acolo ramane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu ati inteles: nu porneste si ramine asa pina se incalzeste, porneste ca si cum atunci cind o pornesti tii apasat piciorul pe acceleratie si imediat iti dai seama ca ai gresit si il iei si revine la normal.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cum a zis Cosmin. Senzorul de temperatura e primul suspect,asa imi facea si mie si pe deasupra era si in toiul verii. La golf 4 e G62,nu ma pricep la alte masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!