Jump to content

Indicator temperatura motor G62 cu probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

ECU - il resoftezi, etc - ca sa ai ce trebuie pe masina, sa merga in parametrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca acest ECU de 143CP poate fi resoftat cu softul de pe ECU-ul meu de 110CP? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ECU gasit de mecanic este de A4 2.0 TDI Euro 5. Pe hartie merge dar vom vedea dupa incercarea de resoftare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuia sa caute unul de G6 sa mearga fara sa va chinuiti. Trebuie resoftat, altfel o sa ai diverse erori pe Engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ok, va cer o parere pentru ca sunt putin in impas. Pana in prezent am incercat 4 ECU diferite pe masina: unul de Amarok, unul de A4, unul de Passat CC si unul de G6 identic cu al meu.

La Amarok si A4, pe bancul de teste imi indica -40 cu G62 decuplat, asa cum trebuie, dar nu pot fi resoftate pe masina mea, deci a trebuit sa renunt la ele.

Si acum partea stranie: ECU de CC 2.0, de G6 2.0 ca al meu, si cel de pe masina mea indica toate pe bancul de teste 9 grade cu G62 decuplat. Inteleg ca la al meu e defect, dar si celelalte doua? Sa fie sansa asa de mare ca 3 ECU, de pe acelasi motor sa aibe toate acelasi defect? Fiind ECU-urile cu softul buclucas, exista vreo sansa ca valoarea standard sa fie 9 in loc de -40?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca citeai in topicul deschis de mine cu problema bujii vedeai ca asta am spus si eu atunci, deci NU e defect niciunul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 minutes ago, Al Bundy said:

daca citeai in topicul deschis de mine cu problema bujii vedeai ca asta am spus si eu atunci, deci NU e defect niciunul.

Imi poti da un link catre topic? Din pacate am citit multe detalii pe aici si pe alte forumuri si e foarte posibil sa-mi fi scapat detaliul dat de tine :(. Deci in cele din urma nu e nici ECU defact sa inteleg. Deja nu mai stiu ce sa verific la ea. Tot sistemul de bujii e ok, dar nu primeste curent la temperaturi scazute. Sa fie banalul G62 de vina in cele din urma? Multam fain!

Modificat de ViBogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-a mai facut nimeni masuratori pe acest ECU cu G62 decuplat? Am mai intalnit 2 cazuri similare dar nimeni nu-i da de capat :P. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul si ECU prin ce comunica? Nu cumva ai vreo eroare de comunicatie intre ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, C o s m i n said:

Releul si ECU prin ce comunica? Nu cumva ai vreo eroare de comunicatie intre ele?

Ma gandesc ca sunt legate direct. Masuratori pe cablaj am tot facut si totul a iesit ok. mai incerc inca odata. Dar acum ca stau si ma gandesc, am primit eroare pe primul releu, care nu cred ca este defect. L-am inlocuit oricum, fara nici un efect, curentul tot nu ajunge la bujii.

Modificat de ViBogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul ce intra in vasul de expansiune ce rol are? El este cumva G2-ul? Ca deja vad 3 senzori pe circuitul de racire: G62, G83 si cel din vasul de expansiune(G2?). Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de pe vasul de expansiune este legat in ceasuri, nu ai treaba cu el. G83 este la baza radiatorului, este folosit pentru a porni ventilatoarele.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmarit martorul de la bujii din bord pe o plaja de temperaturi, de la +20 la -15 grade si pare a functiona normal. Adica, cu cat mai frig, cu atat timp sta mai mult aprins. Ma gandesc ca ECU da comanda corect la releu sa aprinda bujiile. Pot exclude in acest caz cablajul de la ECU la releu? Sa ma concentrez mai mult pe circuitul de la releu la bujii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu ai pus in loc de o bujie un bec? Sa vezi daca se aprinde ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, si bujiile nu primesc curent. Insa nici cablurile nu par a fi intrerupte(desi asta nu am masurat eu cu mana mea, dar merg pe mana mecanicului). Voi mai face niste masuratori pe cablaj deoarece imi da cu virgula grav. Plus, gasesc eroarea asta pe releu(desi e inlocuit - am pus Bosch):

001668 - Glow Plug Control Module (J179) 
               P0684 - 000 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 175010 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2010.07.05
                    Time: 20:10:38

             Freeze Frame:
                    RPM: 851 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 13.83 V
                    Temperature: 13.5°C
                    Bin. Bits: 10110000
                    Time: 1.26 s
                    Temperature: 13.5°C

Eu tot tind sa pun releu OEM(Beru) si sper sa rezolve magic problema :P. Am auzit de cazuri in care acest releu Bosch pus de mine nu si-a facut treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele dintre releu si ecu, firele dintre releu si bujii, masoara rezistenta si curentul consumat de fiecare bujie, vezi daca ai alimentare la releul de bijii. daca toate astea sunt ok, abia atunci schimbi releul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 2/28/2016 at 3:12 PM, Al Bundy said:

Verifica firele dintre releu si ecu, firele dintre releu si bujii, masoara rezistenta si curentul consumat de fiecare bujie, vezi daca ai alimentare la releul de bijii. daca toate astea sunt ok, abia atunci schimbi releul.

Verificat toate cablurile si totul pare a fi ok, nimic intrerupt. Schimbat si G62+G83. Releul de la bujii desi e nou, e unul Bosch si inteleg ca au mai fost probleme cu ele asa ca o sa caut sa pun unul original.

Zilele astea, cu 6-7 grade dimineata, daca masina statea 2-3 zile nepornita, la prima pornire din zi invartea mai mult decat de obicei...dei problema persista. Din cate stiu eu, bujiile pornesc la sub 4 grade (corectati-ma daca gresesc) deci incep sa tind ca problema nu e de la bujii. Deja ma gandesc la carbunii de la demaror si urmeaza sa-i inspectez, dar daca mai aveti ceva idei, as aprecia. Deja am eliminat cablaj, G62+G83, ECU si bujiile in sine(nu-s arse, functioneaza). 

Acum mai inlocuiesc galeria de admisie + motorasul de actionare a swirls flaps, deoarece imi tot dadea eroare P2015, dar imi este greu sa cred ca asta ar afecta in vreun fel pornirea la rece. Desi....nu stii niciodata ce si cum comunica.

Modificat de ViBogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!