Jump to content

Indicator temperatura motor G62 cu probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

ok, le-am incurcat, dar diferentele de cca 16-17 grade intre indicatiile celor doua tot raman :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Spuneti-mi si mie careva unde e senzorul ala G2/G62, ca nu-l gasesc nicaieri ca il caut deja de nu stiu cand si nu stiu unde s-a ascuns... :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pozitia 3-senzoru g62 cu g2

a 2-a poza e pt masinile >2002

post-5813-1180360415_thumb.jpg

post-5813-1180361370_thumb.jpg

Modificat de calin_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

No... pe desen acuma stiu. Da unde e pe masina? :cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa motor,ia baga mana pe acolo pe furtunele de antigel si o sa il gasesti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facut si eu operatiunea asta, am injurat de toti si toate :) Pentru ca stiam ca o sa curga antigel, am bagat carpa acolo, dar cat am scos garnitura de acolo s-a golit tot vasul :(

Ideea e ca imi dadea eroarea la G62 (intermitent nu stiu ce), senzorul era negru, si am pus unul verde de la un prieten care e bun. Am pornit motorul putin (pentru ca nu avea antigel) si am observat ca eroarea nu a mai aparut. E posibil sa mai apara pe parcurs?

Si inca ceva, mai e alt senzor pentru temeperatura la antigel in afara de G2 si G62 care sunt impreuna? Pentru ca in vag com imi aparea cum creste temperatura, deci functiona, asta inseamna ca cel care l-am inlocuit ii dadea informatii? De la care din ei citeste vag com-ul temperatura?

Si in concluzie, daca arata si in bord bine, si apare bine si in vag com inseamna ca ambii functioneaza bine?

Multumesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth

NU mai e alt senzor. Cei doi sunt intr un singur bloc de plastic dupa cum ai vazut si tu, asa ca prea mare diferenta nu e daca e defect unul sau altul, ca tot trebuie schimbati deodata daca problema e intradevar in senzor si nu la contacte. VAG comul citeste temperatura care e trimisa la ECU(parca g62) , nu cea care e trimisa la bord de celallat.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am aceeasi eroare:

17664 - Engine Coolant temp. Sensor

P1256-35-10 Intermitent (G62)

dar spre deosebire de cei care a-ti scris in topic ca motorul merge perfect, al meu cam tuseste atunci cand motorul inca nu e cald (nici rece), undeva pe la 60-70

DTC_01.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand acel senzor nu mai functioneaza este calculata injectia de motorina dupa o valoare default, cred ca undeva la 80 de grade parca, ceea ce inseamna ca o sa stea un pic mai turata.. in rest nu cred ca ti-ar afecta functionarea asa cum zici tu. Probabil cele descrise de tine nu au legatura cu G62-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi era deloc turata, totul functiona Ok. Relanti - vreo 860 turatii.

Ieri am schimbat sonda G62, si are cam aceleasi simtome peste 3000-3500 de turatii (tuseste motorul...).

Inca nu am intalnit un regim cu trepidatii continue ale motorului chiar si la relanti incat sa fiu nevoit sa opresc motorul si sa-l repornesc.

Ai dreptate, nu are nici o legatura cu sonda de temperatura, dar era singura eroare aparuta pe VagCom. Asa ca am schimbat-o degeaba :icon_thumright:

Abia astept sa descopar cauza a reala... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai schimbat-o degeaba, daca era eroarea inseamna ca avea ceva sonda veche. De care ai pus? Neagra sau verde?

Pentru problemele de trepidatii verifica in prima faza syncro angle sa fie intre -3 si 3 parca, si cantitatile de motorina injectate. De asemeni, verifica si filtrul de aer si cel de motorina, e foarte posibil sa fie de acolo..

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus sonda Verde. Am luat codul gasit pe aici pe forum si cand a vrut sa mi-o dea la magazin am confruntat codurile, si-a dat seama ca a gresit, (sonda arata diferit) si am mai asteptat o zi sa-mi aduca pe cea buna care avea exact aceeasi forma ca si cea originala neagra.

Am prins odata cu VAGCom un moment neplacut in care se manifetsa problema mea, si am observat ca eroarea pe 2 injectoare depaseau 3-4 (limite: +-2.8). Nu mai stiu ce valori erau la sincro-angle. Era tocmai ce baniuam. Cred ca opreste din functionare injectoarele alea. Merge f prost si trepideaza, ca am crezut ca se rup suportii la motor pana scanez eu problema. De obicei opresc motorul si problema dispare. La functionare normala, erorile la injectoare sunt apropiate de 0, maxim 0.6. Deci cred eu ca sunt Ok injectoarele. Filtrele de asemenea, verificate, curate...

Chiar as fi vrut sa pun un log aici sa va dati cu parerea dar nu stiu in ce format sa-l mai fac ca sa-l accepte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit pe forum de filtre noi puse si care aveau probleme.. deci ar putea fi o cauza. Totusi nu stiu cum ai verificat/curatat pe cel de motorina :)

Din moment ce problema dispare cand repornesti, e posibil sa fie altceva.

Log-ul cred ca merge in format txt, sau incearca sa-l uploadezi pe alt site, si sa pui linkul. Daca nu reusesti, da-mi un buzz si ti-l pun pe site-ul meu.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As fi fi foarte surprins ca problema ta sa fie legata de senzoru de temperatura in vreun fel. Oricum, daca ti-a disparut eroarea de la G62 dupa schimbare, inseamna ca nu era perfect nici el. Daca ai pus verde e mai bine, ca cica sunt mai bune decat cele negre ..:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa zic si eu ceva... am avut problema cu senzorul g62, intermitent,bla,bla! ok masina facea asa, se tura singura pe la 1000 ture i-si revenea ..ok, bun si ce mai facea? indicatorul de la bord al temperaturi apei functiona cand vroia muschiul lui... atunci ce am facut? am schimbat g62 pentru ca si consumul crescuse....cu unul verde!!(pentru ca negru nu se gaseste...) cel original este negru, ce luam noi verde este made in italy, cel negru era original al masinii si a tinut din 2001 pana acum(2007).deci as vrea sa tina si cel verde atat, macar jumate din timp, as fi multumit sau asa zic eu acum....totusi ca o comparatie .... am avut o dacie 11 ani si nu am schimbat nici un senzor(sonda de apa sau ulei.... si nici termostat...)iar la vw??? cam de kkt zic si eu asa.... :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam bine zici....:))

calitatea la VAG a ramas un mit si nimic mai mult.... Cel putin privit probabilistic.

Mai nou nu cred ca conteaza unde e facuta vreo piesa. Chiar deloc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa fim seriosi, ai vazut vreodata cum arata senzorul de la dacie? comparativ.. si sistemul de prindere si tot. Plus de asta, intermitent da si daca el e inca bun, dar are momente cand nu da valori, ceea ce la dacie nu ai de unde sa stii, decat atunci cand nu mai functioneaza deloc.

A, si sa mentionam si numarul de senzori de la VW si cel de pe dacii ;) deci.. probabilitatea ca unul sa pice e mai mare la VW, logic ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esteticu, cu parere de rau dar senzorul asta de temperatura e VARZA totala. La fel ca si MAF urile BOSCH... Probabilistic vorbind si neluand in seamna numarul de senzori de pe Audi.. Si inca ceva, ar fi ceva daca la unii s-ar duce una, la altii alta.. Dar la MAJORITATEA se duce senzorul.. Ca urmare a aparut cel verde in loc de cel negru, care era un rebut si mai mare ....;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles cele negre pica de obicei, de cele verzi nu prea am auzit ca pica, dovada ca eu am pus unul verde second hand si merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat 3 senzori g62 intr-un 1 an. Acuma am unul pe original , negru cu semnele VW audi Ag. Ceilalti doi erau verzi.

Cel mai urat e cand ai viteza, ridici piciorul de pe acceleratie si ea...se duce ca nebuna pentru 2-3 s.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest caz ramane posibila varianta unui defect extern senzorului. Apare pe acest topic solutionarea problemei prin inlocuirea sondei, dar nu uitati ca pentru inlocuire se umbla si la mufa, si foarte posibil ca pentru cel putin o perioada contactul imperfect sa dispara. Este suficient sa miscam putin mufa cu contactele pe pinii sondei pentru ca "imperfectiunea" contactului sa dispara (pentru o scurta perioada).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aprinde ceva in bord (sau ceva info pe computerul de bord) atunci cand se defecteaza G62?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap ... Becul ala cu robinetul. La mine e marcat cu "problema evacuare gaze", insa are si alte roluri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina

Audi A6 1.9 Multitronic 2004

Problema : aer conditionat este decuplat !!!

Pe bord acul este incremenit la 90 GRD (dupa ce se incalzeste)

In vag pe motor apare 115 Grd / pe cutie apare 116 GRD

Cred ca la 120 GRD taie Compresorul de aer OFF.

Treapta 2 a ventilatorului nu merge in continuu chiar daca in vag apare la 115 GRD

Inconvenient - aer conditionat este decuplat !!!

Intrebare : Cine comanda treapta II a electroventilator ???

Mai se poate citii in vreun grup temp Antigel data de alt senzor decit G62 ???

Salutari,

Calinvas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de curand am schimbat senzorul G62 , dar am observat ca dupa schimbarea lui consumul de motorina a crescut ,cel putin pe computerul de bord cam cu 1-2 l !!! alta chestie ciudata .. pe computerul de bord la plecarea de pe loc imi afisaza un consum

instantaneu de pana la 42 l% .. si sta asa pana schimb a 2-a !! mentionez ca nu ii dau talpa din contra ma duc aproape de relant.. cu ea intr-a 1-a si la o temperatura normala a atmosferei , iar asta apare fie ca e cald motorul fie ca e rece

ce sa fie ? e normal ?

Modificat de Red
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!