Jump to content

Indicator temperatura motor G62 cu probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

A aparut si la mine de ceva vreme o manifestare mai ciudata a motorului. Se intampla uneori ca turatia sa fluctueze cand stau pe loc. Uneori mai usor, alte ori destul de mult. Creste pana pe la 1200rpm si scade destul de mult, cred ca se duce sub 800 ca tremura binisor. Fluctuatiile astea apar si la cald si la rece, pe liber sau in drive. La rece, s-a intamplat de vreo doua ori sa mi se opreasca motorul cand am facut manevre scurte la iesirea din parcare (la trecerea din R in D in timp ce masina inca se misca inapoi).

Nu am observat pana acum sa se intample chestia asta cu precadere la rece sau cald.

Am scanat cu vag com si nu am erori. In mers nu sunt probleme, nu am fum excesiv, nu e puturos motorul, nu am probleme cu pornirea la cald sau la rece.

Poate fi de vina acest senzor G62? La BKD se schimba usor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Deci? Stie cineva daca se schimba usor G62 la motorul BKD?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...
Johnny Bravo

Am schimbat anul trecut senzorul G62 si au disparut variatiile de turatie la relanti.

De la inceputul iernii insa am observat ca temperatura motorului nu mai creste. Pana acum acul nu a mai ajuns la 90 de grade de vreo 6 luni. S-a ridicat foarte putin cand am mers in coloana. Cum am prins viteza a cazut la loc. Initial am pus pe seama frigului de afara insa acum este suficient de cald ca sa creasca repede temperatura insa nu se intampla.

Am verificat pe Instruments si pe Engine temperatuile si sunt cam la fel ~48 grade dupa un drum de mai bine de o ora.

Care-i faza? Sa se fi blocat termostatul? Cum verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

mai mult ca sigur, termostat blocat pe deschis. Dimineata, cand acul la temp abia se ridica, verifica daca ai calde furtunele de la radiator. Daca da, inseamna ca termostatul e de vina..... cam greu de probat pe temp astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

Lucru ciudat. Am o interfata bluetooth elm32 si cu aplicatia torque am observat urmatoarea chestie:

ieri dupa amiaza, dupa aproape 20 de ore de stat in garaj, am plecat cu masina. Prima valoare a temperaturii a fost de 8 grade, on conditiile in care in garaj sunt 17-18. In maxim 2 minute temperatura a scazut pana la -3!!! Ulterior a crescut pana pe la 40.

Nu mai inteleg nimic. Cum sa scada la -3?

Am sa verific maine dimineata si cu vag-com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

Am pus si vag-comul si aceeasi chestie. Cu motorul rece imi arata si pe Engine si pe Instruments 0 grade. Nu am putut sa merg cu calculatorul conectat insa dupa un drum de ~30 km pana in afara Bucurestiului aveam in ambele locuri 36 de grade.

Care-i faza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

poate s-a stricat senzorul. Era OEM sau AM ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

OEM. Insa cum de am aceeasi temperatura si pe Engine si pe Instruments? Nu sunt senzori diferiti?

Probabil ca daca ECU vedea ca motorul este rece nici nu deschidea circuitul de racire. Asa-i?

R^hat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 senzori in unul. Uita-te si la pinii din mufa sa nu fie cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

Am sa incerc sa vad. Nu prea stiu daca pot ajunge la el insa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

Lamuriti-ma si pe mine, va rog!

Termostatul este comandat electronic?

In situatia in care senzorul G62 este defect si indica temperatura lichidului de racire mai mica decat este de fapt, este posibil ca termostatul sa nu deschida circuitul de apa si sa se supraincalzeasca motorul?

Sau termostatul este mecanic si lucreaza independent, G62 fiind responsabil doar cu trimiterea informatiei catre indicatorul din bord si eventual cu pornirea ventilatoarelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

termostatul e mecanic. Iar cea responsabila pt pornirea ventilatoarelor e termocupla, un senzor separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista si termostat controlat electronic, la unele motoare pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

Ma intereseaza fix la motorul meu. Este posibil ca din cauza indicatiilor gresite de la G62 sa se fi supraincalzit motorul?

Merg acum permanent cu AC pornit in ideea ca se invart ventilatoarele si mai racesc ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Ce cod motor ai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

BKD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Probabil G83 are probleme la tine. Vezi la pozitia 25 din poza. Sagetile marcheaza G83 si G62.

G83 - Radiator outlet coolant temperature sender

Verifica si contactele conectorului, chiar daca nu ai eroare.

post-30007-0-17333400-1336652584_thumb.j

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

poate influenta G62 modulul de clima? baga aer cald pe LO, nu cupleaza electromagnetul din compresorul de clima sau este altceva defect la clima .... senzorul G62 e pe duca si ECU are errori?

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

dar nu ai facut o scanare pe clima, sa vezi daca apare ceva ? Verifica si blocurile de masura.

La celelalte VAG-uri, g62-ul nu influenteaza clima...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

Am montat sambata un senzor nou. Cu asta incepe sa se ridice acul la temperatura insa tot nu indica 90 de grade. Se opreste la 65. Si am facut drumuri suficient de lungi.

Ce poate fi? Ma scoate din minti.

Cate variante de senzor sunt? Ala vechi era gri, asta de acum e negru. Nu mai stiu ce culoarea avea cel cu care a venit din fabrica.

Functionarea defectuasa poate fi cauza consumului marit pe care il am acum? Ma gandesc ca daca asta arata permanent ca motorul e rece, ECU da mai multa motorina decat este nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Sigur ca da....

Ai verificat cablajul, sa nu fie vreo problema pe el. Termostatul lucreaza bine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

Cablajul cred ca e in regula devreme ce indicatorul se misca acum. Am scos senzorul se pe furtun si l-am incalzit cu bricheta iar acul s-a miscat. Se misca si acum, bagat la loc insa se opreste la 65 de grade.

Termostatul nu stiu daca lucreaza sau nu. Cum il verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

In primul rand, cu motorul rece sau pana in temperatura de deschidere, trebuie sa stea inchis.

Ori il dai jos de pe masina ori verifici furtunul de jos, daca il simti cald, cand arata 65 indicatorul.... cam greu de simtit, la temperaturile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

De cand a venit la orice pe care il fac poate fi el si de doua ore prin oras acul de la temperatura nu ajunge la 90 de grade sta aproape de 70 80. Este normal? De asemenea unde gasesc senzorul g62 ca sa il verific.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Astazi am tras 3 fire din compartimentul motor la 3 leduri in bord,unul de la bujiile incandescente si celelalte de la  bujiile CGP unul de la cea din mijloc celalalt de la una din margine.Cand am facut proba temperatura la bord indica 8,5grade si cele CGP nu sau aprins iar cel de la incandescente la punerea contactului nu sa aprins, dar dupa ce a pornit motorul sa aprins si a stat asa 3 minute.Astept sa le vad functionarea cand va fi sub 5 grade.Am vrut sa scot mufa de la G62 dar nu a iesit ce-i drept nu am fortat prea tare sa nu stric ceva.Este normal?Mai ales ca la 8 grade a trebuit sa invarta putin electromotorul.Se poate modifica temperatura de aprindere macar a celor incandescente undeva putin peste 10 grade?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!