Jump to content

Indicator temperatura motor G62 cu probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

kye04. colegii de mai sus au dreptate. Managementul electronic al motorului il tine turat deoarece senzorul de temperatura raporteaza eronat o temperatura exterioara probabil foarte scazuta. Costa 40-50 de lei un senzor nou si nu e greu de schimbat. Studiaza aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut aceeași problemă la pornire la golful meu.

S-a rezolvat prin schimbarea senzorului de temperatură.

Alte simptome pe care le-am mai observat:

-c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am aceleasi simptome de senzor G62 stricat, o sa-l schimb cat mai curand si o sa postez rezultatul.

Simptomele :

Martorul bujii incandescente ramane aprins mai mult decat de obicei.. iar motorul porneste turat (1000-1200rpm), isi revine la scurt timp dupa in relantii sau daca merg putin cu ea.(mie mi se intampla doar cand e motorul cald si-l opresc pentru 5min sau chiar 1-2 ore)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Daca citesc cu vag-com senzorul g62 (temperatura antigelului) si vad ca fluctueaza inseamna ca senzorul furnizeaza date incorecte catre ecu si acesta modifica turatia? E aceasta o metoda buna de a testa sau observa anormalitatea senzorului g62?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lau, cat fluctueaza? Compara ce apare pe Engine cu ce ai pe Instruments - daca apare diferenta mai mare de 2-3 grade, e dus.

Un g62 dus, iti scade/creste turatia la relanti, creste consumul, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Tocmai asta e problema, ca fluctueaza turatia la relanti (doar cand e rece motorul), consumul e de aproape 2 L/h la pornire,apoi dupa 3-4 minute scade la 0.7 L/h. Vroiam sa stiu daca imi pot da seama cu vag-com daca e dus sau nu g62. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

O sa merg dimineata sa ma uit la g62 cu vag-com -ul, sa compar cele 2 valori(engine si Instruments). E neaparat sa pornesc motorul? Sau sa ma uit inainte sa-l pornesc, si apoi sa-l pornesc si sa ma uit iar la valori? Cum e mai bine? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine e sa incerci si cu motorul cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Cu motorul cald turatia (daca tin bine minte) fluctua de la 819-840 rpm.Dar cand e rece pe ic urca la putin peste 900 si se misca sus-jos de vreo cateva ori (vreo 3-4 min) apoi coboara la 840 si ramane asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Laurentiu Utiu

Am comparat azi cele 2 valori in Instruments si Engine la g62.Inainte sa pornesc masina in Engine aveam 9 grade iar in Instruments aveam 11 grade. Asta inseamna ca senzorul e pe duca si furnizeaza valori aiurea? Un G62 defect( chiar daca nu total) poate influenta valorile injectoarelor? Ms

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e mare diferenta intre cele 2, deci senzorul ar fi OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum a spus si Bundy, diferenta la tine e nesemnificativa => senzor bun.

In ceea ce priveste variatia turatiei, nu te lua dupa vagcom. Oricum nu prea sta ea fixa. Important e sa n-o simti tu ca fluctueaza si sa nu vezi pe turometru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Dar se vad cu ochiul liber oscilatiile. Daca senzorul g62 e bun atunci ce ar mai putea cauza oscilatiile astea? Oricum doar la rece face, vreo 3-4 minute, apoi sta fix turometrul la relanti. Sa fie oare cantitatea de motorina injectata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, poate sa fie de la oringuri de injectoare sau injector buclucas, la rece......

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau... sau. :)

Mie imi facea asa de la G62.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Unul dintre injectoare are valoarea de 2.99 pe vag, iar la rece se simte cateodata o "zvacnire" scurta a motorului. Sa fie injectorul cauza oscilatiilor? Daca e asa atunci la cald de ce nu face? Consumul e de 0.6-0.7 la relanti, merge rotund si turometrul sta fix ( la cald).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoarea e asa mare la rece sau tot timpul?

Comportamentul unui injector poate fi total diferit la rece fata de cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Cand e rece are valoare mica, incepe de la aprox 1,0 apoi incet incet urca pana la 2.99 si ramane fix asa. Nici nu scade nici nu urca, de fapt unde sa mai urce la 2.99? Interesant e ca nici vagcom-ul nu-mi da eroarea cu regulation limit exceed niciodata.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Cunosc si eu cazuri de injectoare care nu dau eroarea mentionata de tine, dar totusi au corectia mare si nu functioneaza bine motorul.

Corectia trebuie citita cu motorul la temperatura de regim (90 grade). In rest e irelevanta. In cazul tau... e de rau.

Daca motorul nu are batai ciudate, te-ai uitat la tacheti si acestia sunt intregi, inseamna ca doar injectorul poate fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Chiar si la 90 grade aceeasi corectie o are. Motorul suna bine, nu se aud batai. Doar la rece (pana la aprox 50 grade) tremura foarte slab, abia sesizabil, si scoate fum alb. Odata trecut de 50 de grade sau mai mult fumul dispare, la fel si tremuratul , merge rotund , consum 0.6-0.7 fara consumatori si 0.9-1.0 cu clima auto, faruri, amplificator,neoane, etc. In prima instanta, o sa schimb injectorul sa vad daca se schimba ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

off topic - ai facut un test de compresie, sa nu cumva sa fie probleme pe cilindrul ala ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

da. Compresia e de 19 pe toti 4 cilindrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

deci, ramane doar injectorul, asa cum zice si Cosmin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am o problema asemanatoare cu cele descrise pe aici : Cateodata la relanti creste turatia pana la 1000 - 1100 pentru cateva secunde, iar cand motorul este rece si o turez brusc un pic peste 2000 de ture se ineaca si se opreste sau parca nu se mai alimenteaza. Daca merg pana in 2000 rpm linistit pana se incalzeste, apoi pot sa o accelerez cat vreau ca nu mai face. Temperatura in bord arata bine tot timpul.

Oare o fi tot acest senzor G62 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Compara valorile de pe Engine si Instruments. Daca sunt diferente mari, atunci senzorul e dus.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!