Jump to content

Indicator temperatura motor G62 cu probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

... senzorul din vasul de expansiune e format din 2 tije metalica paralele scufundate in lichidul de racire ...

Cum se curata acele 2 tije metalice? Trebuie scos antigelul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se curata mazga de pe ele cu un cutitas, surubelnita sau altceva asemanator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare... am si eu o problema: saptamana trecuta am schimbat distributia, pompa de apa, etc...

dupa vreo 4-5 zile de stationare cand am vrut sa pornesc motorul imi apare urmatorul mesaj: STOP CHECK COOLANT SEERVICE MANUAL (afara erau -2 gr.Celsius)

am verificat nivelul lichidului de racire... este normal... am pornit am lasat motorul sa mearga aprox 15 minute, am oprit motorul (in acest timp nu a disparut avertismentul). cand am pus din nou contactul nu a mai aparut acest mesaj.

a doua zi dimineata am pus din nou contactul... acelasi mesaj... am verificat din nou nivelul lichidului de racire... nivel normal... am scos si capacul si am observat ca acest lichid are consistenta unui gel... am aplicat acelasi tratament ca in ziua precedenta...

intrebarea mea este daca a mai avut cineva aceeasi problema si daca da cum a rezolvat-o...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai am scris eu cu un post inaintea ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mc... deci senzorul de temperatura imi face probleme...

1. e posibil sa se fi stricat asa "instantaneu, subit, deodata" sau are legatura cu interventia "domnului mecanic"? mentionez ca inainte de a schimba distributia, nu am avut nici un avertisment de genul asta... dupa ce a completat cu antigel, a aparut si avertizarea...

1. cat de urgent trebuie schimbat acel senzor? (adica risc sa raman cu masina pe undeva?)

2. cum ar trebui sa arate antigelul - ca si consistenta, vascozitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci inca odata, nu senzorul de temperatura e cu probleme ci cel de nivel din vasul de expansiune.

l... am scos si capacul si am observat ca acest lichid are consistenta unui gel... am aplicat acelasi tratament ca in ziua precedenta...

Nu se poate ca antigelul sa aiba consustenta unui gel

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

se pare ca acel senzor isi face de cap.... uneori da mesaj CHECK COOLANT SERVICE MANUAL la punerea contactului, alteori pornesc fara avertisment - am observat ca atunci cand e mai cald nu apare acel mesaj.

poate sa-mi zica cineva cat ar costa inlocuirea acelui senzor (si ce cod are )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba vasul de expansiune cu totul. Dar inainte curata cele 2 tije din vas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

trebuie curatate tijele din vas sau lamelele care fac legatura cu mufa respectiva?

se poate masura cumva?

ce valoare ar trebui sa arate sau in ce interval ar trebui sa se situeze valoarea ?

de ce apare mesajul doar la prima pornire - cu motorul rece?

va multumesc pt raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se curata tijele din vas si cele care fac legatura la mufa.

Nu se masoara, pe acolo trece un curent mic detectat de IC.

Daca sunt acoperite cu mazga nu mai trece acel curent si da eroare.

Mesajul apare deoarece dupa incalzire si recirculare apa din vas se mai spala acele tije.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am curatat tijele, am completat cu lichid de racire si mesajul nu mai apare.

acum ramane de vz daca am pb cu garnitura de chiulasa... daca nu cumva e fisurata, si din aceasta cauza a crescut nivelul la ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dragi colegi va rog a imi da si mie o mana de ajutor.Ce doresc este sa stiu unde se afla mai exact senzori de temperatura G2 & G62 la masina din semnatura(A4 B6 fabricatie 2004 cod motor BDH 132KW 2496cm3 V6 tdi) si as vrea sa stiu daca este greu sa ii inlocuiesc singur...nu sunt chiar nepriceput,eventual daca sunteti draguti imi puteti recomanda modalitatea de inlocuire.Cu respect Alex.

Modificat de alex_zuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e nr 5.. spre distributie....

post-4720-1236120585_thumb.png

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma duc acum la ora asta la masina si vreau sa vad daca ma descurc sa il gasesc...daca nu incerc maine (azi pe zi) la lumina soarelui daca nici atunci nu reusesc mai cer ajutor.Cu respect Alex.

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
MasinaPoporului

Am avut si eu probleme cu senzorul G62 : acul ba statea la 90 grade ba cadea la 0 grade.L-am schimbat cu unul de culoare verde(acum 4 luni) , dar cu motorul incalzit ...peste 70 de grade.Pe langa ca nu mi-a fost livrat cu garnitura si siguranta am folosit o garnitura noua de la altceva si aceiasi siguranta.Dupa ce a fost schimbat am si eu acceasi eroare care o sterg si apare in aceiasi zi inapoi:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

Imi poate afecta modul cum trage masina?Parca uneori nu trage cum trebuie fiind resoftata si scoate si cam mult fum in sarcina.

S-a defectat senzorul ca l-am pus cu motorul fierbinte?Trebuie schimbat din nou?

Acesta este senzorul : 11qhf8m.jpg

P.S: pe la inceputul topicului cineva spunea ca acest senzor nu raspunde de variatia acului de temperatura din bord ci alt senzor G ...

Ce ma sfatuiti?

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul asta include 2 senzori: G2 si G62.

G62 transmite informatia spre ECU iar G2 spre acul din bord.

E foarte posibil ca fumul sa provina de la acel senzor. Si eu am pus unul identic verde, fara oring, fara siguranta si nu sant multumit de el. Turatia e mult mai mare la rece decat la cald. La unele VAG-uri am vazut ca nu difera chiar deloc intre rece si cald. Deci senzorul asta NU E ceea ce ar trebui sa fie.

Un amic a luat tot odata cu mine, patit aacelasi lucru, iar apoi a luat unul din dezmembrari si turatia e fixa si la cald, si la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unii senzori nu prea tin, dupa 5-6 luni mie imi arata 120-130 grade in loc de 90 si o lua frumos de la 0 urca la 90 iar cand o calcam putin urca la 130.

m-am speriat ca fierb motorul...

tot verde era ce am pus

Modificat de adi_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai postat acest lucru, dar abia acum mi-am dat seama ca am postat in aria pentru benzinare, asa ca voi spune si aici sa stie lumea:

Sa spun si eu pe scurt problema pe care am avut-o si modalitatea de rezolvare: la prima cheie, martorul de la bujiile incandescente ramanea aprins mai mult decat de obicei, iar dupa cateva secunde se stingea. In momentul in care porneam masina dupa aceasta, se tura motorul singur pana la 2000 de ture iar apoi revenea singur inapoi, dar nu la 900-950 de ture cum e normal la tdi la ralanti, ci la 1000-1500 de turatii. Dupa ceva timp de mers revenea la normal. La scanare singura problema era senzorul de temperatura G62. Dupa ce l-am schimbat totul a revenit la normal. La momentul prezent senzorul costa cam 37 ron, dar atentie celor ce vor sa il schimbe singuri ca motorul trebuie sa fie rece (daca motorul a functionat, senzorul va fi fierbinte si puteti sa va frigeti) si sa aiba pregatit si cam 1-1,5 L de lichid de racire, pt ca in momentul in care se scoate senzorul se va scurge antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Pai eu l-am schimbat de maxim 4 luni pe motiv ca acul cadea de la 90 la 0 grade iar acum acul sta normal nu cade deloc si eroarea de mai sus imi tot apare.Acum ce sa fac?Sa il schimb din nou?Motivul pentru care senzorul se va schimba cu motorul rece este deoarece riscam sa ne frigem?

P.S: 37 RON e cam mic pretul.Mai jos de 55 RON nu am gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am avut si eu o problema asemanatoare cu a lu @vitezomanul si anume la multe opriri la semafoarele din Constanta mi se tura masina de nebuna.Daca o opream si o reporneam mi se tura pana la 2000 de ture si apoi ramanea turata la 1000-1100 ture. S a rezolvat prin schimbare senzorului G62 (febi = 45 ron parca).Problema cu indicatorul din bord al temperaturii nu mi a aparut.

O zi buna tuturor, :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa aiba pregatit si cam 1-1,5 L de lichid de racire, pt ca in momentul in care se scoate senzorul se va scurge antigel.
Daca ai pregatit celalalt senzor si esti destul de rapid, mai mult de 2-300 de grame nu pierzi. Si eu am reusit asta.
Sa il schimb din nou?
Exact. Insa eu n-as mai lua decat de la reprezentanta. Si asa voi si face. :)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mecanicul mi-a pus un senzor marca SWAG si e ok. Probleme nu am mai avut. Probabil ca daca acum ai iar probleme, ori senzorul ala s-a defectat iar, ori este o alta problema pe undeva si afecteaza senzorul, cu toate ca nu vad ce altceva ar putea sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat pe o O1 senzor de tempertaura, luat de la reprezentanta si masina nu a mai avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Deci dupa cum am zis dupa ce am schimbat senzorul acesta m-am pricopsit cu eroarea.Voi spuneti ca daca il voi schimba din nou se va rezolva.Doresc si un cod pentru el va rog frumos.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat sambata G62 la masinuta mea. L-am schimbat singur in parcare (120 lei cel negru + 10 lei 2 o-ringuri si 2 sigurante) rezultatul ---> un consum mai mic si nu mai am nici un fel de crestere in turatii. Mie vechiul senzor imi arata pe vag-com maxim 82.9C si la un moment dat scadea pana la 50C si acolo ramanea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!