Jump to content

Vibratii In Volan La Franare!


bogdan2
 Share

Postare recomandată

@parula66 eu zic ca sunt montate bine.mai verifica o data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BigSAL

    18

  • pop cristian

    9

  • bogdan2

    8

  • marcos28

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

explica de ce sustii ca sunt montate bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc tuturor de ajutor... Sper ca sa fie de folos tuturor si sa nu pateasca ce am patit eu...

Ca idee am luat deja 2 bucse mari noi ( 15 lei bucata de la MOOG) si sa vad zilele astea unde gasesc pe cineva cunoscut care ar putea sa mi le puna la presa...

O sa revin cu impresii si pareri...

post-39339-0-82643600-1345145300_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara !

Epopeea bucselor continua cu un nou episod :grrrrrr: : un pachet de nervi pentru seara asta!!!

In primul rand atasez o poza in care sa se vada cum erau montate Lemforderurile vechi... eu zic ca nu erau montate bine,.... voi ce ziceti?

Imi pune mecanicu la strung si cu un cilindru pe dimensiune ... noile Moog-uri si imi monteaza roata stanga la loc si inainte sa desfaca si dreapta zice hai sa facem proba: surpriza... tot nu am rezolvat nimic, si-a facut cruce omu a zis ca parca si astea is de guma... nu a vazut asa ceva... prea moi..

Pe dreapta nu a vrut sa mai munceasca degeaba mi-a zis omu sa-i dau cat vrea si s-o lasam asa.. sa ma interesez de niste bucse mai bune si dupa aia facem treaba...

Deja sunt exasperat....

Doar mi-a recomandat un coleg la un moment dat pe forum sa caut bucse pline si gata, chiar daca is mai rigide...

Pai in ultimele 2 luni am schimbat bucse cat nu schimba unu in 10 ani... deja m-am saturat... am de gand sa merg la mare si mi-a zis omu sa am mare grija...

Draq sa le ia sa mai iau o pereche sa caut pline si mai tari sau sa-mi iau 2 brate din dezmembrari si gata?

In ambele cazuri omu mi-a recomandat sa iau o surubelnita cu mine si sa-i zic vanzatorului : frate daca is bune lasa-ma sa bag surubelnita prin canal si sa le sucesc.. si daca is moi ca astea care le am sa nu le iau...

post-39339-0-71159800-1345579750_thumb.j

post-39339-0-01273900-1345579776_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se pare mie sau e crapata?

Nu era crapata. Se vedeau niste semne circulare, probabil de la presa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de idee... Hai ca ar fi tare faza: iau lemforder,,, is prea moi, iau moog, iar nu e bine, daca mai iau si de poliuretan si le pun chiar ca pot fi considerat tester de piata... :)

Azi ma duc la Skoda si iau (pe cardu de credit bineinteles ) :)

Modificat de BigSAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e normal ceea ce se intmpla,o iei logic, nu esti numai tu cel care pune acest tipde bucse si eu am luat intotdeauna lemforder si acum tot de alea urmeaza sa pun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai de aia sunt si eu indignat ceva nu e bine, imi scapa ceva totusi... sau sunt prea ghinionist///

Cred ca astazi o sa fac si niste filmari.... am fost la Skoda si am luat 2 bucse si am aratat unui baiat de acolo moogurile si a zis ca is cam moi... asa crede si el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://vwforum.promo...9-documentatie/

La postul #20 ultimul link, am gasit fisierul Octavia_manual_running_gear.zip. De pe la pag 34 pana pag 40 e cam tot despre bucele despre care discutam.

La pagina 40 Se vorbeste de alte bucse cu care probabil se prinde "puntea" fata de caroserie. Oare sa fie acelea cauza? Oare basculele tale sunt destul de rigide fata de acea "punte" dar ea "joaca" fata de caroserie?

Daca ai posibilitatea sa pui masina pe groapa si sa rogi pe cineva sa faca acele franari scurte la viteza mica si sa te uiti ce si unde se misca. Totusi cat de proaste ar fi niste bucse de bascula nu ar trebui sa se comporte ca unele vechi si uzate.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand atasez o poza in care sa se vada cum erau montate Lemforderurile vechi... eu zic ca nu erau montate bine,.... voi ce ziceti?

Nu erau bine montate. Ia alte Lemforder si monteaza-le cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am aruncat o geana pe documentul postat de colegul dic si dupa pozele postate de tine sar parea ca sunt apx bine montate bucsele, poate foarte putin deviate dar nu sa influenteze in asemenea sens in care zici tu

Arunca s tu o geana si vezi ca nu cumva sa ai probleme si la bucsele de la jug parca, acel suport de sub masina de sub motor prins de caroserie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt montate rotite cu 180 grade in pozele postate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al scuze, dar nu inteleg ce vrei sa spui, dc poti fi mai explicit te rog, care si unde e diferenta

Mersi

Gata am identificat problema,vad acum unde e diferenta

post-80746-0-87128900-1345698359_thumb.j

post-80746-0-97178300-1345698373_thumb.p

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te uiti si la sageata de pe bucsa , aia trebuie in partea cealalta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bucsa are in ambele parti sageata deci dupa ea nu te poti lua, in schimb dupa modelele latrale da asta din ce vad eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, acum sunt montate corect si sunt originale, mai mult de atat nu am ce face.

Roata parca nu se mai balangane asa tare stanga dreapta, dar eu cand ajung acasa si parchez cu spatele si pisc frana tot simt o bataie sub masina ... Si nu sunt nebun, va garantez....

Va multumesc pentru partea cu ,, jugul'' cum s-ar zice, o sa ma interesez sa vad si pe acolo care e treaba... Aseara dupa ce le-am montat pe astea originale m-am bagat in ,, sant'' si am urmarit, am vrut chiar sa filmez cu telefonul sa va arat dar NICIODATA un ghinion nu vine singur si a dracului telefon s-a stricat butonul pentru care dau pe filmare si ... sa vad azi poate ma imprumut pe la cineva si filmez ceva pe sub masina... Nu am urmarit in mod special jugul dar daca s--ar fi clatinat mi-ar fi sarit in ochi sau l-as fi auzit... naiba sa le ia... oricum pe astea nu le mai schimb, cum au rezistat alea din fabrica pana acum, asa sa reziste si astea de acum incolo macar inca 100 mii km...

Va multumesc din suflet pentru ajutor... Poate pun prea multe poze, dar din dorinta ca si altii mai neinitiati ca mine sa invete cate ceva sa nu-si ia tepe pe la serviceuri... macar sa stim si noi cum arata piesa care zice nea mecanicu ca a schimbat-o si poate cine stie ce a facut el acolo :)

post-39339-0-09656000-1345717112_thumb.j

post-39339-0-23630500-1345717125_thumb.j

post-39339-0-98763500-1345717137_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intreb ca sa nu mor prost de ce ai dat jos pivotul de pe brat , ca sa faci directia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa fie doar bucsele si sa nu ai si alte probleme pe la roti

de obicei simptomele astea pot fi multiple, ori de la discuri , ori de la cauciucuri , ori de la gemetri , bielete , cel mai bine faci o constatare

Success cu noile bucse

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms Lights, o sa fac si o constatare dar la Skoda pe viitor, cand oi mai avea bani ca m-a cam mancat in ultima perioada si tre sa plec si pe la mare...

Cristian : Nu stiu sa-ti raspund la intrebare dar sunt 2 aspecte:

- in primul caz la cele montate dupa cum s-a demonstrat - gresit - mecanicul a demontat exact in acelasi stil, cu pivotul jos de pe brat (nu l-am intrebat de ce) si cand am plecat de la el a zis sa fac directia daca trage. Si a tras putin dreapta si mi se parea ca trebuie sa tin volanul un pic virat - cateva grade - ca masina sa mearga drept de fapt... La standul de directie mi s-a confirmat ca trage dreapta...

- in al doilea caz (la alt mecanic, amic de-al unui amic ca sa zic asa) la fel, cand a demontat bratele a lasat pivotul acolo, a lucrat de aceeasi maniera... Probabil asa sunt invatati.... Deocamdata nu trage si nu am facut directia...

Ca si idee azi am fost cu un amic si am facut frane bruste cum faceam si nu mai se balangane roata parca ca nebuna, insa cand dau cu spatele, in majoritatea cazurilor, inca simt acel boncanit... A confirmat si amicul ca se simte ceva in podea...

Oricum ar fi bucsele astea raman ... in originale si n-am treaba, probabil in timp o sa se amplifice acest zgomot si o sa-mi dau seama pana la prima constatare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am spus mai sus dar ori nu ai citit ori nu vrei sa accepti, bocaniitul in momentul cand pui frana atunci cand mergi cu spatelel se poate trage 90% de la placutele de frana, am patit si eu la fel, placutele mai aveau mai bine de jumatate dar sa slabit acel arc sa spun asa care il tine fixat pe cilindru si etrier.

Cand vei schimba placutele vei constatat ca va disparea,

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.... am vazut dar nu mi-a venit sa cred, am fost foarte concentrat pe treaba asta? Vreun coleg din Bacau cu Octavia 1 un PM ceva, poate ma lumineaza si pe mine cineva daca vad alta masina cum franeaza....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Ca sa revin cu detalii, sa invete si altii... Dupa 3 seturi de bucse puse si mers la mecanici care mi-au zis toti Doamne si toti 2 ca is bucsele brat de aia am bataia la franare cu spatele si ,, joaca roata '' in carenaj parca nu e la locul ei am descoperit cauzele:

1. Bravo d-lui Pop Cristian - nu ca nu l-as fi crezut dar daca ambii mecanici mi-au zis ca bataia e de la brate am zis ca na... nu are cum sa fie placutele sau etrierii, mai ales ca mai aveam ,, carne'' pe placute :)

2. La o vizita la alt service pe langa blocul meu, la care nu am fost niciodata dar am vazut ca au parcate numai masiniVAG, omu a pus masina pe elevator si mi-a dat verdictul direct flanse amortizoare fata duse si cu jumatate de gura mi-a zis ca ar trebui schimbate si amortizoarele ca is moi. L-am intrebat daca flansele au legatura cu zgomotul la franare spate si a zis ca nu, e de la etrier ceva si ,, lasa cand vii sa schimbam amortizoarele dam cu vaselina pe la etrier si nu o a mai boncane cand dai cu spatele... vezi tu atunci'' deci se adevereste din nou sfatul d-lui Pop.

 

De acum mai bine merg la 2 - 3 serviceuri si intreb care e cauza si abia apoi cumpar si achizitionez piesa...

Modificat de BigSAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum si au dat seama de flanse ,vreo bataie? instabilit i curbe? sau distanta mare intre caroserie si capacul telescopului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A ridicat-o pe elevator si a prins roata cu mainile si a facut joc sus jos, exact ca si cum ai da cu masina in gropi sau ceva de genu si cel putin pe partea dreapta bocanea si se vedea acolo sos la flansa ca nu sta telescopul fix, are joc. Dupa ce am plecat de acolo am facut si eu in fata blocului m-am lasat pe partea dreapta fata a masinii si se aude clanc clanc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!