Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

Passat 1.9TDI  2001

Buna seara, care este diferenta intre turbo cu codul:  028145702H      si:     028145702R  

Va-rog un raspuns urgent! Ca eu pe masina am cu codul: 028145702R si cei din germania mi-a trimis cu codul: 028145702H in mod normal stiu ca dupa cod ar fi compatibile, dat totusi trebuie sa existe ceva diferenta. Multumesc anticipant!

Modificat de Passat 1.9TDI 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua, imi pare rau daca intrerup dr am nevoie de ajutor. Am si eu un Vw Passat b5.5 1.9TDI 131cp, care a inceput s afaca figuri... Recent am adus-o de la mecanic care a dus turbo la reconditionare, mi-a schimbat EGR-ul, Debitmetrul si parca tot cam aceeasi problema are.. Cand accelerez, pana la 2000 (cand intra Turbina si ma baga in scaun la propriu) nu trage cum trebuie, zoci ca e moarta si ca nu are suficienti cai(mai am un passat b7 cu 105 cai si stiu la ce ma refer) ... E ca si cum ar avea Turbo Lag prra mare... Sau sa fie de la clapeta de acceleratie? Va rog sa ma ajutati daca puteti, multumesc

Modificat de Mr. G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i log si posteaza in topicul de interpretare loguri - 

 

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, am o problema cu un passat b5, 3b2, motor atj 85 kw 115 cp, are un tremurat si scoate fum negru de zici ca  e locomotica,  in treptele de viteza  4 si 5 tremura, mai are si putin in a 3 dar nu prea se simte, am schimbat de curand senzorul de pe galeria de admisie si senzorii g62, astia mi-au aparut la diagnoza. Si inca se manifesta la fel,  daca ma duc peste 130 km/h nu mai am acel tremurat.

O sa revin imediat cu un edit, cu log-urile facute in mers si scanarile.

LOG-01-001-003-010.CSV

Modificat de Emileugen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa și un log pe injectoare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi debitmetrul pare obosit. Fă un log în mers pe 3-10-11 de la 1700 rmp la 3500-4000 rpm plus logul pe gr.13 de care a zis Florin mai sus (pe loc şi în mers)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, am revenit cu logurile facute in mers, doresc sa va intreb la passat-uri cand scoti ala de la filtru de aer colectoru si sa aude un zdup zdup si cand il pui la loc nu se mai aude ar fi o problema ceva acolo.

La ambele scanari am plecat cu A 3 -A de la 1700 si am urcat la 4000 rpm si le-am oprit.

LOG-01-003-010-011.CSV LOG-01-013-xxx-xxx.CSV Log-SCANARE INJECTOARE ACASA.txt

Modificat de Emileugen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din logul în mers reiese că ai ceva probleme la turbină şi MAF, am însemnat pe grafic

805136348_6-4-20199-10-30AM.thumb.jpg.e75b95844817b649d5e08c1947969bbd.jpg

Iar pe partea de injectoare din logul în mers pe injectoare se văd ceva probleme pe injectoarele 3 şi 4

Ideea este că fumul negru apare din cauza lipsei de aer, din cauza surplusului de motorină (probleme injectoare, axa cu came, etc) sau probleme de compresie (segmenţi, supape care nu mai închid la timp, etc.). Poţi face şi un test de compresie.

Acum pentru a afla  cauzele trebuie să postezi pe topicurile dedicate:

- pentru turbină citeşte topicul ĂSTA apoi postează AICI

- pentru injectoare postează AICI

- pentru zdup-zdup fă o înregistrare şi posteaz-o AICI sau AICI sau AICI, vezi şi tu unde se potriveşte mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare, am si eu un volkswagen passat b5 2003 1.9TDI 101CP si am o problema cu 'trasul' masinii. Am pus masina pe un tester iar singura problema care aparuse, era debitmetru de aer, el fiind recent schimbat. Am schimbat din nou debitmetru, masina a revenit la normal iar in scurt timp (6-7 zile) masina trage la fel de greu. Am observat ca are si momente cand trage, dupa revine din nou la starea de nefunctionare. EGR-ul este curatat, nu cred ca este vreo problema la el. Ceea ce ma mira, este faptul ca, are si momente cand isi revine la normal singur iar dupa revine in starea lui in care nu mai trage.

Cand spun ca 'nu trage', ma refer la faptul ca acul vitezei urca foarte greu, nu urca cum urca deobicei. Fum nu scoate iar alte probleme nu am, nici un bord, nici nicaeri (dupa cum a aratat si pe tester). Banuieala mea e ca, poate ar fi ceva care-mi arde debitmetru? dar dupa cum am spus si mai sus, mai are si momente cand totul este OK. A mai intampinat cineva aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea avea o problema la circuitul de vacuum sau chiar N75. Ar trebui masurat vacuum-ul pana la N75 si pana la turbina, atunci cand spui ca nu trage.

Pe de alta parte, ai putea masura cantitatea de aer, injectia si presiunea in turbina si cu un vcds tot in momentele alea.

Cam asta e ce poti face. Pe ghicite n-o sa-ti dai seama niciodata ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am și eu o problemă la un passat b5, motor 1.9 TDI,se tureaza pînă la 3000 de ture ,după care îmi taie pedaua și nu mai trage 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanare si log in mers, posteaza rezultatul si ne uitam la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

       Buna ziua! Am un b5, 1.9. Tdi 131 awx.  Problema este ca întra greu turbina, după 2200 intra turbina. Parca nu se face vacuum cum trebuie. Am verificat furtunele de vacuum și sunt ok! În rest masina merge bine. Nu am probleme cu nimic.

     Am facut un test și mi a dat asta:

    17965 charter pressure control

     P1557  -35- 10. 

Am tot citit pe forum dar nu am găsit nimic concret. Ma poate ajuta cineva va rog? 

    Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam praf interfața..... 

11 hours ago, alexandrudo90 said:

17965

Eroarea ta este de fapt asta.. 

17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

 

Jos turbina, curat geometria variabila, eventual recondiționat turbina, dacă se constata uzura mare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu ww passat 1.6 benzina din 2001 nu are putere nu trage bine si mi se aprinde si se stinge martorul motor in bord 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza si posteaza erorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Andreiionutz889

Salut am și eu un Passat b5 1.9  ajm  și deodată mi sa tăiată acelearatia  a rămas turata la 1100 calc accelerația nu trece absolut deloc mai mult se aprinde spirala în bord  sfat păreri??? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca vrei sa-ti repari  masina pe baza parerilor .

Fa o diagnoza 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme cablaj pedala acceleratie sau chiar pedala in sine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoare, cablaj injectoare, turbina colmatata...

Diagnoza, cum spune colegul Eexcalade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

La un Audi A6 1.9 avf se simte lipsa de putere pana intra turbina..chiar si cu treapta 1 accelerez tare si parca nu fuge deloc..Acum aproape 1 an mi.a schimbat axa cu came si tachetii marca BGA si dupa cateva luni am observat urme de uzura pe came.nu se aude bataie in filtrul de aer..Am facut o scanare cu Vcds si nu are erori deloc.

Am schimbat de curand asa:

Pompa tandem Bosch,Egr Wahler,electrovalva N18,bujii Ngk,senzor temp motorina,senzor temp lichid racire,debitmetru Bosch,turbina,kit reparatie injectoare(pe vcds am valorilenaproape de 0)..

Modificat de Florin Flr,
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers cu vcds, pe 003, 010 si 011, sa vedem valorile obtinute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am umblat la reglajul turbinei,acum are putere ..dar nu reusesc sa reglez turbina in parametrii care trebuie in BS11..

Unde pot sa postez in legatura cu reglajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si din log poti vedea cat trebuie reglat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am demontat tija si am incercat in BS 11 sa reglez surubul limitator cu parghia lipita de surubul limitator..

Adica sa duc valoarea mare la 1100 sau 1150..oricat ma chinui din reglaj nu depaseste 1099.9...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!