Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

Passat 1.9TDI  2001

Am pus furtunul de vacum pe supapa demontata si am dat din vag la test mode, se vedea cum se deschide si inchide, si am vazut si cand am accelerat ca se inchide, stiu ca maf-ul si map-ul nu are legatura cu pornire dar vorbesc pe partea cu trasul, ca nu mai trage cum trebuie, si vine din cauza la maf si map, am scris mai sus ca map-ul e blocat pe o valoare fixa, adica nu se schimba valorile nici la accelerare(am vazut in vag), deci e clar nu mai masoara presiunea bagata de turbo.

Modificat de Passat 1.9TDI 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 minutes ago, Passat 1.9TDI 2001 said:

dar vorbesc pe partea cu trasul, ca nu mai trage cum trebuie

ce turbo ai pus?reconditionata sau sh?

map ul il verifici pe gr 10 tre sa fie cat pres atm a zonei tale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Turbo nou, de unde pot eu afla presiunea zonei mele? Oricum nu are cum sa fie 999.6 mbar si cu contactul pus si cu motorul pornit, si cu motorul turat maxim.

Modificat de Passat 1.9TDI 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asteptam logul in mers,acolo ai tot despre pesiune atm si alte date,altfel nu mai terminam de vorbit

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Asa am putut doar face testul(asta cu maf-ul original, cel stricat).

Asta cu maf-ul de la skoda.

Iar aicea a intrat in limp mode... Nu inteleg de ce si am repornit masina, mai face din cand in cand, asta am facut primadata doar ca se misca camera din cauza la drum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe gr 3 10 si 11 dai log si se salveaza singur,nu i nevoie sa faci video

si postezi logul in format csv sau xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceste filmari nu sunt loguri in mers, nu sta nimeni sa le analizeze.

Din ce se vede map-ul lucreaza. 999,6 este atmosferic, alt senzor. Iar in grupul 03 actualul este mai mic decat specificatul, semn ca egr-ul nu-i inchis, chiar daca duty cycle arata 4,8. De asta ne legam noi de n18 stiind ca egr-ul este nou.

Copy paste ...

Log in mers cu Vag-Com/VCDS

Main screen >>> select control module >>> 01 - Engine >>> Measuring blocks (meas.blocks) >>>
Pe prima linie selectezi: group 003.
Pe a doua linie selectezi: group 010.
Pe a treia linie selectezi: group 011.
Apoi >>> Log.

Alegi calea unde vrei sa-ti salveze log-ul.
Reguli:
1. Intreaga procedura se efectueaza DOAR cu motorul cald (temp. lichid racire 90*).
2. Logul in mers se face doar in viteza a 3-a si a 4-a.
3. Pentru a putea efectua CORECT logul in mers iti trebuie un drum liber si unde sa poti accelera fara stresul traficului si al celorlalti participanti la trafic.
La fel de bine iti mai trebuie un coleg pentru a putea efectua log-ul. De unul singur e dificil sa te concentrezi si asupra drumului si asupra laptopului.
4. Pleci de pe loc > viteza 1 > viteza 2 > viteza 3. Acum cu masina in viteza a 3-a si turatia motorului undeva in jurul a 1700-1800 rpm, apesi pedala de acceleratie la maxim (in podea) si o tii apasata (fara a ridica piciorul de pe pedala) pana ajunge turatia la 3800-4000 rpm.
5. Inainte de a apasa pedala la podea dai start la log. Poti da start la log inca de cand pleci de pe loc cu masina dar va fi oarecum dificil pentru un incepator sa “descifreze” log-ul avand toate vitezele afisate acolo.
6. Cand ajunge la 3800-4000 rpm da-i save (done, close) si … gata.
7. Aceeasi procedura se va efectua si pentru viteza a 4-a (1700-1800 rpm > pedala la podea pana la (1700-1800 rpm > pedala la podea pana la 4000 rpm) insa nu e obligatoriu sa se efectueze LOG-ul si in treapta 4.
8. Log-ul se va salva in format .csv

Ca sa il vizualizezi il deschizi cu Microsoft excel si ca sa poata fi citit, trebuie sa il aranjezi in pagina.
Pentru aranjarea in pagina trebuie sa:
- Deschizi fisierul .csv cu excel;
- Selectezi prima coloana A (coloana, NU rand);
- Click pe meniul Data
- Click submeniul “Text to columns”;
- Bifezi “delimited” > Next;
- Bifezi DOAR “comma” > Next;
- Bifezi “text” pentru fiecare din coloanele care iti apar in fereastra mica; > Finish.

apoi postezi aici fisierul attachat.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Am facut, am stiut de procedura asta chiar astazi am citit doar ca sincer nu am reusit sa pun in coloana ca imi baga si ceva data intre randuri si am lasat mai bine nearanjat.

va-rog sa stearga un administrator videoclipurile de sus daca deranjeaza pagina.

iar MAP-ul si cu mufa scoasa arata tot 999.6mbar, si inca ceva ciudat daca e mufa scoasa se aprinde martorul ABS si ESP, si da niste coduri de eroare in vag pe partea de ABS, si cu toate ca nu inteleg ce legatura are ? 

LOG-01-003-010-0111.CSV

Modificat de Passat 1.9TDI 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maf ul e praf,ori codul nu e bun ori e obosit...masina trage prost pana in 2500 de ture,ori piezi vaccum pe undeva ori turbina e sub asteptari,fie ea si noua

fa niste loguri pe loc in bs 003 si 011...la relanti,intri in basing setting ,selectezi gr 003 sau 011 dai log si masina se va tura la 1400 de ture lasi cateva cicluri bune si dupa o opresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

eu cred ca nu se potriveste maf-ul, foarte prost trage pana la 2500-2800, vacum nu se pierde, maf-ul are codul: F00c2g2055

in basic settings am facut si la 003 si la 011,

la 011 cand e ON arata 1009.8mbar,  0.0%map cycle,

si la 003 EGR OFF, 343.0mg/str, 19.9% egr duty cycle,       EGR ON, 186.2mg/str, 64.5% egr duty cycle

aicea nu cred ca avea 90grade apa

,,iar MAP-ul si cu mufa scoasa arata tot 999.6mbar, si inca ceva ciudat daca e mufa scoasa se aprinde martorul ABS si ESP, si da niste coduri de eroare in vag pe partea de ABS, si cu toate ca nu inteleg ce legatura are ,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Inca ceva: turbo cum asi putea vede daca e cu probleme? Sau de unde se vede daca lucreaza in parametri? N75 poate da comenzi eronate daca difera 2cifre la urma din codul piesei?(chiar daca in test mode cand dau din vag se vede ca se inchide si deschide regulat?)  Inainte nu am avut probleme cu ,,trasul,, tragea bine dupa schimbarea turbinei, doar la 1an aproximativ dupa schimbare o aparut problema asta cu accelerarea grea pana la 2500-2800rpm, si tot mai rau a devenit...odata a fost sarita furtunul care iese din turbo si ducea catre teava aia prinsa sub radiatoare dupa care intra in intercooler, dar dupa ce am prins din nou cu colier nu am mai avut problema...chiar se vede cum se umfle furtunele cand incepe sa bage turboo presiune.Sa incep sa-mi pun debimetru si senzor map nou? Debimetrul oare nu poate sa masoare din alte cauze mai putin? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta un maf de imprumut si refaci toate logurile,maf ul actual la o cautare pe google iese la 20-30 de euro,ce asteptari vrei de la el

map il lasi cum este-e bun

6 hours ago, Passat 1.9TDI 2001 said:

Debimetrul oare nu poate sa masoare din alte cauze mai putin? 

o cauza ar mai fi---axa cu came uzata sau tachet spart...masina ar scoate fum negru

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Ok, multumesc de ajutor o sa incerc, fum negru deocamdata nu scoate, nu te supara ca te intreb din nou in legatura cu map, ca tot nu am primit un raspuns, chiar si cu mufa scoasa e normal sa arate aceeasi valori? Si de ce se aprinde abs/esp? Ce legatura au?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca scoti mufa ecu nu mai primeste nici o informatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Astazi am comandat un MAF nou original de la pierburg, in imprumut nu am avut de unde lua, la dezmembrari nu o avut si cei care au tipul asta de masina nu vrea sa-l dea jos ca ii este frica sa nu se strice ceva dupa aia... infine... doar ca acuma dureaza pana vine, am mai facut un log in mers pe partea de injectoare, daca m-ar putea ajuta cineva sa-mi citeasca rezultatele sa vedem daca e totul ok aicea. Multumesc anticipant!

LOG-01-013-023-018.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce log sa faci la injectoare ca se blocheaza valorile in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

si pe gr 023 ce arata?

16:39:10 Group 013: Idle Speed Smooth Running Control
  -0.14 mg/str  Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H
  -0.64 mg/str  Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H
  -0.35 mg/str  Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H
  1.11 mg/str  Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H

 

pe Cilindrul 4 imi arata destul de mult, surubul de reglaj mai trebuie putin desfacut?

Modificat de Passat 1.9TDI 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se regleaza in functie de valoare. Reglajul se face la 180 de grade si atat. Mai poti sa jonglezi cu valorile la injectoare din avans dar in plaja mica. Cu valorile alea masina trebuie sa porneasca la sfert si sa traga bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Passat 1.9TDI  2001

Buna ziua, astazi am repetat logurile cu debimetru nou cumparata dupa serie de sasiu, va-rog frumos inca odata daca ma poate ajuta cineva sa se ujte la logurile astea, am facut 3 loguri in primul log la sfarsit intra in limp mode si apare eroare:

17965 - Charge Pressure Control 
            P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

pana acuma cu debimetrul defect aparea eroarea:

17964 - Charge Pressure Control 
            P1556 - 35-10 - Negative Deviation - Intermittent

din ce cauza?? 

deci logurile atasez in ordinea in care le-am facut, ultimul log am facut deja plecarea din loc 1.,2., schimbat viteze la turatie normala, si la a3a calcat maxim pana la 4000rpm 

 

Inca ceva mai am de specificat, masina cu debimetrul defect unde Ecu stabileste 539 la MAF pleca mai nervos masina din loc iar cu asta nou pleaca mai puturos, asa o facut si cu debimetrul de la dezmembrari, si motorul dupa pornire bate destul de tare aproximativ 1minut cand afara e mai frig, Tacheti au fost schimbati de 3ani, am atasat un videoclip dar s-ar putea ca nu se aude asa de bine despre ce vorbesc.

LOG-01-003-010-011 maf nou 1.CSV

LOG-01-003-010-011 maf nou 2.CSV

LOG-01-003-010-011 maf nou 3.CSV

Modificat de Passat 1.9TDI 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E zgomot normal. Ca sa stai linistit demonteaza capacul filtrului de aer si daca acolo nu se aud acele "bubuituri" e ok. Legat de loguri, refa instalatia de vacuum, verifica geometria sau n75. Asta e triunghiul bermudelor. Incearca sa faci si un log in treapta a 4-a plus BS003 si BS011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Ok, si geometria la turbo(tija) trebuie sa fie jos sau sus dupa pornire fara sa fie accelerat? Ca la un prieten acelasi motor etc sta tija jos si se accelereaza mai repede totusi, adica pleaca mai agresiv masina, iar al meu(cu tija dupa pornire sus) pleaca mai lent iar dupa aia trage de rupe doar ca mai infra in limp mode cateodata, vacumul am refacut saptamana trecuta, nu scapa vacum.

Apropo logul in a 4a sa fac in continuare dupa a 3a?  Sau tot de la 1800 pana la 4000?

Asa se aude cu capacul luat:

Se pare ca balbaie, la inceput se aude mai bine cand tin aproape de gaura:

 

Modificat de Passat 1.9TDI 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti mai zic o data. Citeste pe forum, sunt toate informatiile despre loguri, vacuum, tot. E pacat sa le scriem de n-ori si cand vrea sa le caute cine sa gaseasca un topic cu sute de pagini. Motorul pare ca suna ok. Cauta pe youtube cum suna un motor pd cu tachetii dusi, cu axa dusa (bad camshaft noise). Compara sunetele.  Cand pornesti motorul trebuie sa vezi cum trage tija in jos. Vezi ca ai o supapa unisens pe instalatia de vacuum, poate ai pus-o invers. Vezi poate ai rezervorul de vacuum spart. Sunt n si n posibilitati care sunt disvutate pe forum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Credema am citit ore intregi nu intrebam daca rezolvam problema, si nu numai acuma am citit...infine, nu mai fac nimica, m-am saturat sa-mi bag banii in masina si fara rezultate, imi cumpar alta masina si gata, v-am ascultat sfaturile am facut ce ati recomandat, s-a bagat draq in masina si asta-i problema cred, am facut si alte masini si functioneaza in regula si astazi, asta nu vrea, la MAF am vazut ca intre actual si specificat e diferenta destul de mare, deci nu intra asa de repede si asa de mult aer in motor cat ar trebui, optiunea ce o mai ramas sa-mi schimb axul cu came sa-mi curat la geometrie, cu toate ca in test mode din vag se misca tija foarte bine, si am spus de N ori ca la partea de vacum am verificat totul si nu e problema! Iar supapa unisens gandeste-te de era invers(cu toata ca nu e) nu se mai misca tija deloc... la alt mecanic nu mai merg cu partea de motor, m-am saturat cand am vazut cum lucreaza si ce raspunsuri imi da, ,,in ziua de aztazi avem asteptari mari de la masini mai vechi,, si ca sa dau seama ca si ,,la masina mai dureaza pana se face presiunea de la turbo si abia dupa aia trage,, asta se pare raspuns?! Hai sa fim seriosi! Nu vorbim de o racheta!

Multumesc tuturor de raspuns si sfaturi! Sa aveti drumuri curate si fara evenimente neplacute!

Daca vrea un administrator sa-mi stearga intrebarile si posturile Care umple paginile degeaba, ca sa nu facem sute de pagini.!

Modificat de Passat 1.9TDI 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, Passat 1.9TDI 2001 said:

iar al meu(cu tija dupa pornire sus) pleaca mai lent

cu motorul pornit tija intra in supapa de vaccum,daca nu intra verifica daca ajunge vaccum sau daca actuatorul nu e spart

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

tija urca sus catre wastegate(in actuator) dupa pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!