Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis

Recommended Posts

salut oameni buni.

am si eu o problema cu masina poate ma ajuta cineva: nu trece ce 120 si cand ajung acolo cade intr-un gol de putere.

stiu ca s-a mai discutat problema asta.

poate ma ajuta si pe mine cineva cu un tester electronic.

thanks

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    132

  • C o s m i n

    66

  • clpos

    51

  • 42miticutza

    47

Top Posters In This Topic

Popular Posts

deci unii iti resofteaza o masina de 15 ani (masina ce n-a fost facuta sa ii fie adaugati 30 de cai, mai ales dupa 15 ani), iar apoi ne intrebi pe noi de ce gasesti ulei pe la intercooler si turbo. in

Engine,measuring blocks,canalele 03,10 si 11(vezi si cu turbina care e treaba),treapta a 3-a de viteza,de la 1800rpm pedala de acceleratie la podea pana la 4000rpm.

Nu am elsa la indemana acum ,verifica toate sigurantele ,vezi sa nu fie lipsa 

Posted Images

Daca ne spui si ce motor are masina ta ar fi mai bine :) , dar dupa ce zici tu cred ca e vorba de MAF, dupa detalii despre motor cred ca baietzi o sa iti dea un raspuns :ok:

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

foarte probabil MAF dus. O diagnoza va spune precis...(sa speram ca nu e nimic pe partea de turbina si sa fie limp mode). La next meeting (sper in februarie) te ajutam.

Link to post
Share on other sites

pai si cum aflu si eu exact cand e urmatoarea intalnire?

poate andi sau voinea dati si voi un email.

va rog mult, eu am mare nevoie de testu asta.

multumesc.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

ce inseamna MAF?

am un passat din februarie 2002

am avut urmatoarele probleme pana acum:

- spart furtunul flexibil ce duce are cald la turbine: scotea fum de nu vedeam in spate, l-am schimbat in garantie

- blocat supapa electronica de aer de la turbina, schiombat inainte cu doua zile de a expira garantia

- claxonul schimbat in garantie

- si cel mai nasol, am ramas in drum - a sarit o siguranta de la cilindrul de ambreiaj si a curs tot lichidul. pedala de ambreiaj era flasca si nu am putut baga in viteza. asa ca pe platforma frumusel la service. reparat in juma de ora, pus siguranta la loc si schimbat lichidul de frana ( ecomun cu cel de ambreiaj) si acum merge. nu stiu de ce s-a putut intampla asta...

Link to post
Share on other sites
salut oameni buni.

am si eu o problema cu masina poate ma ajuta cineva: nu trece ce 120 si cand ajung acolo cade intr-un gol de putere.

stiu ca s-a mai discutat problema asta.

poate ma ajuta si pe mine cineva cu un tester electronic.

thanks

pote a io timp sa ma intalnesc cu tine saptamana viitoare...

keep in touch

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...
alinica2001

Snif!!! Chiar ma gandeam zilele trecute ca eu nu am avut probleme cu masina ... :lol:

Azi am facut un drum de vreo 400 KM si am constatat ca masinutza mea a inceput sa aiba probleme ... Apare o lipsa de putere intre 2100-2400 ( masina trage pana la 2100 dupa care se duce mai linistit pana la 2400 , moment in care incepe sa traga din nou )

Sa fie MAF-ul ? :D Nu am avut timp sa-i fac un log dar o sa-i fac zilele astea ...

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
alinica2001
Snif!!! Chiar ma gandeam zilele trecute ca eu nu am avut probleme cu masina ... :D

Azi am facut un drum de vreo 400 KM si am constatat ca masinutza mea a inceput sa aiba probleme ... Apare o lipsa de putere intre 2100-2400

Link to post
Share on other sites

daca nu va suparati cum ati curatat maf-ul sau ce ati curatat la el si cu ce?

Link to post
Share on other sites
alinica2001

Hmmm. trebuiau facute niste poze ... Pai am dat jos MAF-ul si i-am dat cu spray contact in zona in care face masurarea debitului de aer ( spre varful lui ) . Am scurs solutia care a "spalat" varful MAF-ului, l-am lasat sa se usuce si l-am pus la loc. Atentie !!!! Verificati inaintea de a da cu spray contact ca acesta nu ataca plasticul!!!! :D

Link to post
Share on other sites

deci nu dau cu spray la contactele de la mufa ci in interiorul maf-ului am inteles!si dupa aceasta operatiune merge bine masina?

Link to post
Share on other sites
alinica2001
deci nu dau cu spray la contactele de la mufa ci in interiorul maf-ului am inteles!si dupa aceasta operatiune merge bine masina?

Pai este foarte discutabil :D Depinde de problema pe care o are masina ta. Poate sa fie de la turbina, de la filtrul de aer imbacsit etc. In cazul meu , mai intai am facut o diagnoza la masina, in urma careia am ajuns la concluzia ca este ori turbina ori MAF-ul . Am verificat turbina ( care era ok ) si a ramas MAF-ul. Sper ca realizezi ca nimeni nu iti poate garanta ca problema ta este identica cu a mea atata timp cat nu faci o diagnoza la masina :D.Roaga pe cineva care are VAG-COM sa te ajute cu o diagnoza inainte de a te apuca de lucru, altfel vei avea mult de lucru :D . Personal nu sunt de acord cu sloganul "Noi muncim , nu gandim " :D

Link to post
Share on other sites

eu te inteleg dar problema pe care o am eu nu se poate rezolva in timisoara cel putin asa observ ptr ca aici se pare ca nimeni nu poate face o diagnosticare!

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Cauta un prieten sau pe cineva cu un Passat sa-ti puna debitmetrul lui (MAF banuiesc ca-i zice in eng) si pun pariu ca o sa-ti mearga bine. Nu stiam ca poate fii curatat dar ar trebuii sa incerci sau sa-l schimbi (cel mai recomandat).

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

Am fost azi la un atelier si am facut diagnoza cu KTS.Cei de acolo mi-au zis ca e dus debitmetru si senzorul de (la) admisie?.Problema cu debitmetrul ma gindeam ca exista pt ca in ultima vreme nu mai avea putere,parca i-au murit caii...in fine ce ma sfatuiti sa fac pt ca debitmetrul 300ron si senzorul ala 400ron :) .stie cineva la ce foloseste senzorul si daca e nevoie neaparat sa-l schimb, sau ajunge sa schimb debitmetrul.Pls cine stie sa ma ajute ca vreau sa schimb debitmetrul cit mai repede ca deja ma dispera lipsa de cai.

Diagnoza cu KTS am inteles ca nu e la fel de buna ca si Vag-com si plus de asta mecanicu nu mi-a facut nici un test in miscare.Poate cineva sa imi spuna unde gasesc in Tg-Mures un Vag-com?

Edited by misu_v
Link to post
Share on other sites

Cred ca trebuie schimbate amandoua.Din cate stiu eu semzorul de la admisie regleaza regleaza presiunea pe care o da turbo.Si eu am schimbat ambii senzori.

Link to post
Share on other sites

Mersi fain de sfaturi.Pana la urma am luat debitmetru si l-am schimbat(cu greu ca n-am gasit cap de surubelnita, ca nu stiu cum au pus astia surubele-in stea si cu stutz in mijloc- si n-aveau nici la cele 3 service-uri la care am fost).Oricum alta viata, au reanviat caii.Nu am mai schimbat senzorul de admisie dar mi-a spus mecanicul ca nu prea are mare functie.

Link to post
Share on other sites

In urma cu 2luni dupa ce mi s-a busit debimetru cel vechi (BOSCH) am cumparat unul piercburg pt ca era mai ieftin doar ca aceasta nu lucreaza bine. Am pus masina pe un VAG-COM si valorile pe care le da sunt mici si masina e puturoasa plus ca are si o intarziere de 1,5sec. Am pus debimetrul de pe masina unui tip acelasi tip de motor aceeasi caluti si vreau sa zic ca pur si simplu rupe cu acesta. Am fost la service`ul de unde l-am cumparat si baietii de acolo nu vor sa mi-l schimbe pe motiv ca nu este ars! m-am cam luat putin cu ei... le-am zis de valori de intarziere le-am spus k am pus altul pe masina... si mi-au zis sa ma duc sa o pun pe un tester inregistrat la RAR si de unde sa vin cu o dovada stampilata si ei atunci mi-l schimba. Pt un tester autorizat RAR tre sa mai cheltui 100ron si daca este pe asa mai bine imi luam bosch! ce sa fac? ce optiuni ar fi? care ma poate ajuta cu un tester si un log scos la imprimanta si stampilat de un service

multumesc!

Link to post
Share on other sites

Mai degraba te adresezi ANPC...

Link to post
Share on other sites

Chiar daca nu e ars debitmetru poate fi defect in sensul ca inregistreaza valori false.

In acest caz Vag com-ul sau vas-ul cum zic ei nu-l vede ca fiind defect.

Baietii de la service stiu sigur asta dar fac pe nebunii.

La ce service ai fost?

Banuiesc ca e Serpico.

Incearca sa vorbesti cu un sef de la ei.

De asemenea orice service serios ar trebui sa-ti dea o garantie atat la lucrare si cat la piesa.

Daca piesa e buna insamna ca lucrarea nu a fost buna.

Sa o ia si sa o faca cum trebuie. E treaba lor sa afle ce nu merge, nu a ta sa demonstrezi ca piesa nu e buna.

Ameninta cu OPC-ul. Si chiar sa faci o plangere la ei.

Edited by *bmf*
Link to post
Share on other sites

sunt niste magari aia de la reprezentanta craiova!

feriti-va de ei ca de naiba!!!

puteam sa iau foc din cauza lor, voi atrage atentia de cate ori va fi cazul!!!9am scris , citit pe alte topic-uri)

mai bne reparati masina in spatele blocului, n-are de ce sa fie mai rau!!! ;)

Link to post
Share on other sites

si eu sunt in situatia ta,in sensul ca in loc de bosch am pus pierburg si la inceput masina mergea super bine,dar pana acum 3 zile cand a inceput sa se puturoseasca...am scanat si am zis ca e dus debitmetrul,si am inceput sa intreb in stanga-dreapta pe la cunoscuti ca sa imi fac rost de acea hartie de service ca sa il pot schimba.dar,dupa 3 loguri facute in mers si un jet de spray de contact pe mufa debitmetrului,si-a revenit,in sensula ca daca inainte de revenire dadea valori de 300-400 in loc de 850,acuma da exact cat cere ECU...acuma ce sa zic eu,baiul ce a fost a trcut dar eu totusi o sa ma duc cu el la schimbat,de ce mi-e frica e ca il trimit la bucuresti si acolo il testeaza si ei si de le da bun mi-l trimit inapoi...

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...