Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

M-am uitat pe un log postat de un coleg si am vazut ca atunci cand pedala era 100%, MAF-ul avea valoare maxima constanta de 1249,5(maximul admis fiind 1250). La mine abia daca ajunge la 1000. Si lui am vazut ca i-ati scris ca MAF-ul pare ok. Nu prea mai inteleg

Modificat de raduletz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raduletz... nu exista maxim admis.... ci cat zice ECU ca trebuie sa fie valoarea raportata de MAF (valoarea specificata). Ai 850mg/str - si MAF-ul tau ajunge chiar si la 1190... mai mult decat suficient.

 

verifica liniile de vacuum, asa cum ti-am zis, deoarece presiunea facuta de turbina ta, e sub valoarea specificata.... sau abia ajunge acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe grupul 010 se specifica valoarea MAF intre 900-1250 in treapta a 3-a peste 3000 turatii. Si uitandu-ma pe loguri mai vechi in acest thread am observat ca sunt multi la care valoarea ajunge la 1249,5. Asta e maximul. Dupa logica mea, cand acceleratia e la maxim, ar trebui sa aibe valoare maxima. De exemplul logul din postul #771 (http://vwforum.ro/topic/35029-nu-trage-motorul-cum-ar-trebui/?p=2382667)

Modificat de raduletz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Am si eu nevoie de ajutor cu interpretarea log-urilor facute pe un Passat 1.9 tdi, atj din 2000 pompe duze. De ceva timp nu mai trage deloc. Nu pot sa fac nici o depasire mai rapida ca nu apuc. Daca opresc in rampa nu pot sa plec de pe loc daca nu accelerez mai tare la inceput (la liber). Si fum nu mai vorbesc, iti dai seama imediat ca am trecut pe acolo. Acum ceva timp am desfacut si curatat turbo, a mers perfect cam o luna si ceva si dupaia a inceput sa faca numai probleme. Cand trec de 1800-2000 rpm merge bine dar pana ajung la 1800 dureaza. Va multumesc si astept pareri.

post-119968-0-80978000-1406213001_thumb.post-119968-0-16400000-1406213002_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anulează EGR cu o şaibă plină şi refă logurile. Din faptul că până pe la 2200 rpm valorile actuale ale MAF sunt destul de mici ar putea indica faptul că EGR nu închide bine şi ai extraflux de gaze recirculate. Fă şi nişte loguri în basic settings pe grupurile 003 şi 011 aşa cam timp de 1 minut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa imi explici putin cum sa anulez EGR cu o saiba plina? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Între EGR şi motor este o şaibă cu o gaură în ea. Construieşti din tablă o şaibă de aceleaşi dimensiuni dar fără gaură şi o pui în locul celei originale pentru teste.

Ceva de genul acesta

Pe topicul acesta mai găseşti ceva informaţii despre EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna,

Am nevoie urgent de ajutor. Sunt in concediu in Spania cu masina si azi, in ziua de plecare m-a lasat :(. Nu mai trage deloc. Abia ajung la 110 km/h. Cand este panta abia urc. Ce este ciudat e faptul ca nu scoate fum deloc, iar consumul nu e marit decat cu max 100-200 ml. Furtunele de vacum le-am verificat cat am putut pe deasupra(nu am nici o groapa sau rampa unde sa ma uit pe sub) si par a fi toate la locul lor.

Am pus Vag Com-ul si am avut eroare: 17964 - Charge Pressure Control: Negative  P1556 - 35-10 -  -  - Intermittent

 

Am facut si log in mers in treapta 3 pe grupurile 3, 10 si 11 si vad ca e presiune mica. 

Vreo idee, sugestie? 

 

As vrea sa remediez azi problema pt ca trebuie sa plec inspre casa. Daca nu, imi ramane sa o duc la un service pe aici.

 

Mersi!

log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur nu sunt.... pleaca de la pompa tandem, verifica jocul in stutul de la pompa - daca nu e foarte mare, pleaca pe circuit pana in N18.... dupa care in N75, pana in actuator - vezi pana unde ai vacuum... si o sa gasesti unde este desfacut, taiat, furtunas de vacuum.

 

vezi ca au obiceiul sa se rupa la capete si nu observii, datorita materialului panzat care vine peste ele.

 

poti sa ciocanesti N75-ul, nu cumva sa fie blocat.... asta daca chiar nu gasesti furtunas cu probleme

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mentionez ca in urma cu o saptamana am umblat la pompa tandem si am lipit stutul ca avea joc. Am pus furtunele la loc si a fost ok pana azi cand dintr-o data, in mers am pierdut din putere.

Mersi pt raspuns. O sa merg sa mai verific inca o data. mi se pare ciudat ca "joaca" foarte tare furtunul de la pompa tandem acolo la imbinare unde intra in compartimentul bateriei, dar joaca cu tot cu suportul ala de cauciuc in care se infige si m-am gandit ca nu e problema.

 

Cum pot sa verific N75 si actuatorul daca sunt in regula?

 

Mersi pt promptitudine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat. Era furtunasul care se infige in furtunul mai gros la pompa tandem(In furtunul care e prins pe stutul cu probleme de la pompa tandem). Era crapat la capat exact cum ai zis, pe sub panza protectoare de la furtun.

Mersi de sfaturi.

Pot a plec linistit acasa in seara asta.

 

O zi buna tuturor! :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No, drumuri bune spre casa... si ma bucur ca ai rezolvat  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caldararuliviuionut

Va salut , sunt posesorul unui passat b5 1.9 tdi motor avb hidramat 4 trepte si am si eu ceva probleme cu ea nu prea trage. Am resoftato a mers destul de ok pana am iesit pe autostrada unde a cedat intercooler-ul , am mers l-am schimbat dar degeaba aceasi problema pana la 120 km/h trage ok dupa f greu si nu prea ajunge nici la 180. Am mers pe tester nici o eroare pe motor turbina ok egr ok debitmetru ok un singur injector care imi arata -1.12 -1.30 cutia ok schimba bn nu are erori. Am verificat furtunele de la turbo sunt in regula nu pierd si am trecut la furtunele de vacum unde am gasit 2 sparte si un vacum din partea dreapta a motorului langa intercooler in care nu intra nici un furtun ( am inteles ca e un vacum pt apa ) furtunul care intra in el e blocat. Nu stiu de ce e blocar iar mecanicul a spus sa il las asa, in continuare dupa toate verificarile facute masina tot la fel se comporta si are si un consum exagerat pe la 110 -120km /h 7.2 l. Ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... ( am inteles ca e un vacum pt apa ) furtunul care intra in el e blocat...

Vrei sa spui ca are pus dop pe furtun ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caldararuliviuionut

Da dop pe furtun. Si inca ceva am mai fost azi la un mecanicam pus testerul s.a uitat la furtune a apasat pedala de acceleratie la maxim si nu a dat deloc cu fum dar deloc si a zis k daca nu da cu fum sunt duse injectoarele eu cred k e o aberatie dar e posibil asa ceva?

Da dop pe furtun. Si inca ceva am mai fost azi la un mecanicam pus testerul s.a uitat la furtune a apasat pedala de acceleratie la maxim si nu a dat deloc cu fum dar deloc si a zis k daca nu da cu fum sunt duse injectoarele eu cred k e o aberatie dar e posibil asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara.....am revenit cum se cuvine cum rezolvarea problemei cum e normal pe acest forum....am postat mai devreme la nr 773+ ca am o problema cu un passat din 2000cum nu ar trage cum trebuie....dupa foarte multi bani investiti si foarte multa energie si nervi azi am reusit sa o dam de capat si in sfarsit masiana si-a dat drumul de rupe asfaltul....si de vina a fost o bucata de portelan rupt din catalizator si chiar asa sa invartit de a reusit sa blocheze partial evacuarea dar nu suficient ca de afumat totu putin afuma.......astazi am reusit sa gasim problema, am golit catalizatorul de portelanul spart si merge masina de nu mai poate.....bafta mai departe.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba mecanicul. Cel mai bine mergi unde ai resoftat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caldararuliviuionu.uitatte ce am scris la #819.si poate iti va fi de folos.si pe mine ultima data ma pus sa shimb injecroarele si supa ce leam achimbat nu sa shimbat nimic.odata meeita sa incerci inainte sa bagi bani in injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caldararuliviuionut

Am fost la cel ce a resoftato nu are nici o eroare pe motor turbina e ok doar o singura eroare pe cutie un solenoid dar am inteles k nu e nici o problema. Am pus o poza daca poate cineva sa ma ajute ce furtun ar trebui sa intre in vacum si daca furtunele sunt puse ok

post-140653-0-13782800-1408893660_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista pe forum o schema cu vacuum-ul la motorul de 1.9l , caut-o si gasesti singur ce trebuia acolo, verifici dupa schema fiecare conexiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut, furtunasele se verifica cand ai masina .... sa vedem daca e unul spart, ciupit, etc.... in afara faptului ca poate sa fie pus gresit, etc - mai greu de crezut, dar am gasit si asa.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la cel ce a resoftato nu are nici o eroare pe motor turbina e ok doar o singura eroare pe cutie un solenoid dar am inteles k nu e nici o problema. Am pus o poza daca poate cineva sa ma ajute ce furtun ar trebui sa intre in vacum si daca furtunele sunt puse ok

http://vwforum.ro/topic/48937-circuit-vacuum-cu-probleme/?p=2404757 , am pus in topicul dedicat foto, dar ar trebui sa cauti schema ca sa iti dai seama exact(este tot in topic).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am si eu o problema cu masina din semnatura, si anume: nu trece de 190 de km/h, de la 170 in sus se cam taraie si la pornire la cald porneste cu intreruperi (sacadat). Ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi va rog? 

 

Multumesc.

 

 

PS: masina este cu DSG

Modificat de Micky88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut . am nevoie de ajutor . am un passat din 2003 benzina 2000 cmc 130 CP . e foarte puturos si -mi consuma in oras 14.5 l /100 KM am pus trei testere pana acum nu ii dau de cap . nu pare nimic . nu stiu ce sa-i mai fac . mentionez ca motorul merge ceas .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!