Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

am citit cum se face logul in mers dar cu asta singura problema fiind ca in treapta a 4 pe la 2400rpm se limiteaza in a treapta 3 nu stiu exact da si acolo se limitaza daca bine retin pe la 3200rpm sau poate chiar si mai repede.....in acest caz cum sa fac log in timpul mersului????si am uitat sa specific ca la testare tot timpul da presiune prea mica la turbo,si mecanicu imi zice ca nu am presiune la turbo ca nu am fum.......e ceva extra dificil,masina mi la cel mai bun service existent din satu mare si tot nu o dau de capat....deja ma baga in boala....si in faliment........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treapta 3, acceleratia la podea, de la 2000 rpm la 4000 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa o fac cand ajung acasa dar am fost din nou cu masina si in treapta 3 doar pana la 3000rpm se turaza si de la 2500 foarte greu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ovidiu_ciocioi

am sa o fac cand ajung acasa dar am fost din nou cu masina si in treapta 3 doar pana la 3000rpm se turaza si de la 2500 foarte greu....

am sa o fac cand ajung acasa dar am fost din nou cu masina si in treapta 3 doar pana la 3000rpm se turaza si de la 2500 foarte greu....

Tomy..daca rezolvi problema te rog sa postezi si solutia ca probabil acelasi lucru are si rocotila mea....

Tomy..daca rezolvi problema te rog sa postezi si solutia ca probabil acelasi lucru are si rocotila mea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ar fi sa stiu care e solutia ca deja ma baga in boala.ma chinui cu ea di februarie fara rezultat.te rog si pe tine daca afli ceva sa fostezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare lume buna ,am si eu de curand un passat 3b5 ,an fabricatie 1999 ,motor 1,9 115 cp , cod motor ajm , de ceva timp cand sunt in acceleratie sau in vreo panta si vreau sa demarez mai tare ,simt cum ceva cedeaza si nu mai am putere in motor ,pot sa stau cu pedala in podea sau ceva mai sus ca ea tot nu vrea sa traga urc o panta in treapta a 2a cateodata , la fel daca opresc motorul in mers si il repornesc isi revine cat de cat si are putere ,am fost la tester si mi-a dat cod eroare 4626 , sunt mai multe cauza din cate mi-a zis inginerul de la service ,dar poate cineva a mai patit-osi poate i-mi spune care ar fi cauzele si remedierele . mersi anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti!

Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie dar nu am stiut in alta parte.

Am un passat din 2001 1,9 tdi 131 cp si mi-a zis un prieten ca poate sa imi bage 35 de cp in plus fara ca motorul sa pateasca nimic si nici sa nu ii se modifice consumul a zis ca a mai pus si nu s-a intamplat nimic.

Voi ce ma sfatuiti sa fac?

Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa verifici jocul in axul turbine. Dupa aia faci un log in mers si daca totul e ok, poti sa ii faci chip tuning

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna....am revenit cu logul cerut dar nu il pot posta ......ma poate ajuta cineva.....???multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune-i extensia .txt si o sa il poti incarca.... daca nu poti, pune-l pe mail si ma uit pe el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!! am VW passat din 2000 motor atj 116 cp. cand am cumparat masina acum 4 luna trage foarte bine iar de o luna nu mai trege. am sa incrc sa explic: in treapata a4a in sarcina in deal pe la 2200 ture pierde din putere, iar daca opresc si repornesc motorul " fuge de mananca sfaltul" nu mai am treba cu e urca orice deal chiar si in treapta a 5 a. Am fecut diferte teste cu VAG si cu alte programe iar eroarea apruta este:17965 -charge pressure control -positive deviation - intermittent. Am fost la service iar inginerul de acolo mi-a spusa k trebuie curatata turbina: Zis si facut, am curatat turbina care nu era imbacsit nu are joc (joc in limite normale) fara pierderi de ulei. Masina a mers 1 zi 2 iar apoi cadea din nou in "bot". Am facut test pe Energi si nu adat nici o eroare. Am schimbat totate consumabile filtre, ulei.

Intrebarea este: ce ar putea fi: debitmetrul, valva n75......

Am verificat actuatorul si este bun se misca tija vreo 1-2 cm.
Va multumesc ptr. rsp!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cele mai multe ori, acea eroare apare cand vb de o geometrie murdara. Deci, turbina curatata, gemoetria curatata/inlocuita ... si nu mai trebuie sa ai eroarea.

 

cu ajutorul unor loguri in merg, poti regla actuatorul.... poate de acolo este.

 

fa un log in mers, sa vedem cum lucreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte sa curta turbina eroare era permanenta chiar daca stergeam si faceam un alt test, iar dupa curatare imi apare eroare dar daca o sterg nu imi mai apare pan iar intra in limp mode

o sa merg sa fac un log in mers pe ce canale sau module sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe 01-Engine, canalele 003, 010 si 011.

 

treapta a 3-a, acceleratia la podea - 100% - de la 2000rpm in 4000rpm. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.domnul florin.....vizavi de log atat am reusit sa fac....in trapta a treia nu merge mai sus turatia de 2850 nnici daca ma duc cu el pana in bucuresti si inapoi.asta e capata in a treia la 2850 pica in bot complet si nu mai urca nimic.....alt log nu am cum sa fac...ca doar atata poate.....alte sfaturi in schimb accept cu cea mai mare placere.din logul trimis nu ati reusit sa descifrati nimc??nu e bun??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu il pot vizualiza. Te-am rugat sa imi faci prinscreen-uri de pe ecranul tau, sa ma uit la el..... nu le-a primit pana acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari ....am si eu o problema....cu masina din semnatura....care a debutat in urma cu vreo 3 luni...si anume: cand accelerz masina intra in trepidatii 

(ca si cum as merge prin gropi..)  puterea este mult limitata si urca greu in turatie (rar peste 3000 in sarcina) daca o accelerez usooooor...ma pot deplasa...100 chiar si 120 km/h

Primul service: trebuie schimbat ambreiajul......nici un alt mecanic la care am fost ulterior nu a fost de acord

Al doilea service dupa multe cautari... circuit alimentare, scimbat filtru matorina; schimbat calculator, enzori.....concluzia...trebuie schimbat motorul

Al treilea service: turbina este cam obosita...trebuie schimbata...dar...masina mai are si alta problema...

Al patrulea service (reprezentanta) nimic pe parte electrica (la fel ca la celelalte service-uri...nici o eroare pe calculator)....concluzia axa cu came este uzata....trebuie inlocuita

Al .x-lea..service (tot reprezentanta dar in alt oras) nimic pe parte electrica..concluzia..pompa tandem nu creaza presiune (la 4000 de ture ar trevui sa fie ~ 7.5 bari...la mine ~1bar). Bun...in sfarsit ceva concret...cumpar pompa ...noua...Bosch...o inlocui si surpriza merge mai rau decat cu cea de pe masina: da de vreo 2 ori:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation 

        P1556 - 35-00
apoi nu mai porneste de loc (pompa se dezamorseaza) Pus inapoi pompa veche....
Ati mai intalnit vreodata ceva asemanator?...poate reusiti sa ma ajutati si pe mine...pentru ca nu mai stiu ce sa fac
Multumesc anticipat...si scuze dc nu am postat unde trebuie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de eroare - verifica actuatorul turbine, electrovalvele, furtunasele de vacuum si pompa tandem - ca nu iti face presiune cata trebuie.

 

legat de tremurat - fa un log in mers, un log pe injectoare, etc - banuiesca ca filtrul de carburant e schimabat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am un Passat avf, iar dupa ce am mers cu un alt passat cu aceeasi motorizare mi se pare ca al meu nu trage la fel de bine.

Banuiesc ca ar fi de la debitmetru aer, dar ca sa nu dau banii degeaba(280RON doar senzorul), am facut un log in mers.

Daca puteti va rog sa va dati cu parerea despre valori. Apar ceva discrepante si mi se pare ca si atunci cand e in intervalul normal, valorile sunt la limita inferioara.

Logul nu porneste in treapta 3, dar acolo unde deja turatiile se apropie de 3000 e treapta 3. Am facut de 2 ori accelerare in a3-a pana la ~4000 RPM, dupa cum se vede si pe log.

Inca o intrebare: banuiesc ca se iau in calcul doar valorile din timpul accelerarii, nu si cele din timpul decelararii?

 

Valorile la turbina sunt ok? sau alea se iau de pe alt grup?

 

Nu am putut sa atasez .CSV. Am schimbat extensia in .txt ca sa ma lase.

Mersi!

log3.txt

Modificat de raduletz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Am si eu o mare problema cu masina in speta cu cutia de viteze . S-a intamplat in felul urmator :de cateva zile masina trepida si subtura la plecarea de pe loc , am plecat la mare si cand am pornit de la un peco a accelerat iar la un moment dat s-a turat nu a mai schimbat ca si cum ar patina ambreajul la manuala sa zic . cutia a intrat in limp mode iar la urmatoarea plecare nu a mai plecat de pe loc nici moarta. Motorul este 2.5 v6 tip afb cutia de viteze 5hp19 cod efr . am ajuns tractata cu ea acasa am saltat-o am schimbat uleiul in cutie si simptomele : imi arata pe bc ca schimba prnd432 dar saltata pe cric in drive invarte roata doar la un 10km/h iar cand accelerez Se opreste de tot . in reverse nu invarte deloc doar pe treptele de inainte. Pe diagnoza la auto trans nici o eroare...ce ar putea sa fi cazut la ea din experienta dumneavoastra. Nu trag pe nimeni la raspundere daca nu va fi corect ce imi spuneti . vreau doar pareri.sunt kind of disperat. Va multumesc anticipat si imi cer scuze moderatorilor daca am postat aiurea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raduletz - log-ul se face cu acceleratia apasata 100% - deci, refa logul, dupa care ne uitam pe el.

 

Ionut - eu zic ca cel mai sigur e sa mergi la un service, sa iti faca o constatare.... cam greu de diagnosticat problema ta, pe forum..... mai ales ca reparatia unei cutii automate poate costa foarte mult.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc florin. Daca ar intervnii o suma mare de reparatie si as lua in considerare schimbarea cutiei pentru motorul afb am vazut ca sunt mai multe coduri de cutii tiptronic eu am efr cutia pot pune si alt tip de cutie ? Daca schimb tipul imi trebuie si calculatorul cutiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am refacut logul. Am accelerat de mai multe ori pana la 4000+. Acceleratia de data asta a fost 100%. Tot logul e in treapta 3.

Mersi

LOG4 .txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetrul pare ok.

 

verifica cum lucreaza actuatorul, furtunasele de vacuum, stut pompa tandem - vezi sa nu ai joc mare la el -daca da, lipeste-l.... N75, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!