Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

Ai schimbat cauciucurile ? Daca da uitate ce indice de viteza este trecut pe cauciuc? Nu-ti este de ajuns 200? :Driver:

Modificat de george gga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU trece de 200 pentru ca aia e cam viteza maxima sau oricum foarte aproape de ea. Un filtru de aer imbacsit, o presiune in cauciucuri neconforma orice alt nimic iti poate fura cativa km/h la viteza maxima. Presupun ca nu mai e noua oricum.

De curiozitate, dar cat crezi ca prinde totusi? In specificatii zice ca top speed 201 km/h. Incearca si cu treapta a cincea, sunt multe masini care nu iau viteza maxima in treapta a sasea, ci doar in a cincea.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In certificat viteza max autorizata este 201km/h. Eu pana sa schimb cauciucurile aveam unele cu indicele ZR, si vreau sa spun ca am reusit un 205 asa tras de par. In schimb acum am unele cu indice max. 190 km/h si vrea sa spun cu nu prinde mai mult de 185-190 km/h nici daca bate vantu din spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia e viteza maxima suportata de cauciucuri, nu are legatura cu viteza maxima pe care o poate prinde masina. Daca le pui pe Veyron tot 407 km/h va putea prinde, dar evident ca gumele se vor distruge la putin dupa o viteza data de indicele de viteza maxima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am si eu o problema cu passat 1.9tdi,131cp, 6 trepte.Nu trece de 200km/h cu pedala la podea.Care ar fi cauza............?

Grava problema..... :icon_cheesygrin: Lasa masina si nu o mai coxa degeaba.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multe lucruri pot sa afecteze vit maxima. Carburantul, filtrele, aer-ul...etc. Asta daca nu socotim uzura sau alte lucruri care pot sa apara peste noapte ....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cum spune si colegul Florin vit maxima poate fi afectata de filtre, motorina, dar si de presiunea din caucicuri si de vremea de afara! Pe vremea asta masina mea nu merge niciodata ca primavara-vara cand sunt 25 de grade! bafta iti urez in elucidarea misterului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un diesel merge m,ai bine la temperaturi scazute, decat ridicate. De ce? densitatea aerului e mai mare cand e rece afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta stiu, dar nu cred ca la 0 grade merge mai bine decat la 20? cel putin la mine asa e......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur la 15-18 grade merge mai bine decat la 40 - 50 de grade. Asa se simte diferenta.

Eu zic ca sub 15 grade nu mai apar mari diferente notabile.... altfel asteapta si tu -15, -20 grade si o sa prinzi 250km.h :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aproape 230km/h am prins dar vreau sa vad maxim cat ar putea merge.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cam atat duce un avf stok...maxim 240 km/h...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa....la ochi, ca pe documente scrie altceva.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sor1neL 240 km/h prinde tractat sau la vale, sau daca-i imbunatatesti performantele motorului. In carte scrie viteza max. 201km/h. Eu am avf si stiu ce spun.

Modificat de george gga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da posibil, si la mine in talon scrie vit max. 190 si i-am dat 220 km/h si am AVB...oricum kilometrajul are o marja de eroare de cativa km, adica arata mai mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are..are eroare mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am o intrebare si sper sa ma ajute cineva.

Am o octavia 2 si un passat b5.5 si vreau sa iau multe piese de pe octavia si sa le pun pe passat, cand zic piese ma refer la injectoare, turbina, ambreiaj, si orice se poate lua de la motor si pune pe passat. Se potrivesc? skoda in afara de motor e busita rau si am luat dauna totala.

Multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce piese se vor potrivi. Octavia 2 e un golf 5 (motor transversal, suspensii McPherson, cutie diferita, planetare diferite), iar passatul e ruda cu audi a4 (motor longitudinal, suspensie multilink, etc.). Daca motoarele sunt aceleasi s-ar putea sa iei cate ceva, dar daca ai pus intrebarea asta deduc ca mecanica nu e meseria ta de baza. In concluzie, vinde skoda la dezmembrari si din banii rezultati ia ce ai nevoie pentru passat - parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu prea ai ce sa iei de pe el. Ce cod motor ai la Skoda ? La Passat ai AVB, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau poti dezmembra tu skoda si cu bani castigati iti iei piesele necesare la Passat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! Intampin si eu probleme asemanatoare cu cele din topic, tin sa amintesc ca motorul meu e ALZ 1.6 (benzinar) 190000km, si anume se accelereaza greu, chiar daca o turez mai tare cum schimb viteza moare si dureaza pana se accelereaza si asta cu pedala la fund, depasirile devin riscante iar pe drumuri de munte ma chinui sa urc cu treapta a I-a. Cu timpul a capatat un tremurat la relanti, si scoate gazele de esapament infundata si se aude un zgomot ca de table la accelerare. Am mers cu ea la un mecanic pentru niste probleme la frane (am desf. dopurile, am schimbat tulumba, dar se pare ca degeaba tot se intareste frana cateodata ), am schimbat si bujiile si mi a spus ca am clapeta de acceleratie defecta, am mers la tester la fel clapeta de acceleratie defecta si sonda lambda ( nu stie exact care din cele 2 sonde ) tin sa spun ca papa si ulei 1 lintru la 5000 km am observat, si arunca mereu pe toba sa zic eu condesnsul acela. Intrebarea mea este daca intradevar clapeta de acceleratie si sonda lambda pot afecta intratata puterea motorului? sau e posibil sa fie altceva ( consumul e apropae cel normal ) si daca ar fi debitmetrul nu ar trebuie sa iasa la tester? Multumesc!

Modificat de Existenz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am o problema ciudata cu tractiunea motorului la VW Passat 1,9 TDI. Sint perioade cind nu lucreaza turbo. Daca opresc motorul complect si repornesc isi revine. Testul cu VAG-COM imi dadea N75 defecta. Am schimbat 2-3 electrovalve si aceeasi situatie. Defectul trebuie sa fie in alta parte, si este in legatura cu aceasta electrovalva. Daca a intilnit cineva asa ceva similar il rog sa imi spuna cum a rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrovalvele erau noi sau macar verificate - pe alta masina ?

Posteaza eroarea asa cum este ea.

Probleme pot fi si pe partea electrica, ECU, etc .. de aceea e importanta eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!