Jump to content

Pompa tandem cu probleme


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Am schimbat iar filtrul de motorina. Pana am amorsat circuitul a fost o poveste lunga. Dupa ce am mai incarcat bateria si am dat la cheie in gol sa amorsez pompa si apoi sa pornesc jale rau. Maine scot iar mororasul din rezervor sa il mai verific. Poate nu are debitul necesar sa trimita cantitatea necesara la filtru. Cand l-am testat baga 1.5 litri in aproape 20 secunde. Revin cu informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am o intrebare in legatura cu garniura dintre chiulasa si pompa tandem. Se pot inlocui direct garniturile vechi (o-ring) cu garnitua noua (metalica)? La reprezentatnta mi-au spus ca nu se mai comercializeaza garnituri de cauciuc, deoarece au fos inlocuite de acest tip nou de garnitura matalica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut am si eu o intrebare din cauza uzurii celebrei pompe de tandem se poate pierde puterea motorului ? :exclaim:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic daca vacuumul scade prea mult, nu mai lucreaza turbina corespunzator. Dar practic, daca ajungi acolo, deja ai ramas demult fara frana.

Deci in concluzie... NU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu si te rog sa ma corectezi pompa asta de inalte duce motorina la 600 de bari si injectorul pe la 1000 (cred) dar daca pompa nu mai baga presiunea care trebuie ...........?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inca nu cunosc cazuri cand sa se fi dus partea de inalte din pompa tandem. Toate cazurile pe care le stiu sau am auzit, sunt doar pe partea de vacuum.

In ce priveste presiunile, e relativ corect. Insa injectorul oricum isi va face presiunea necesara, atata timp cat i se asigura debitul necesar (care chiar nu e mult). Asta am constatat-o personal, in anumite probleme pe care le-am intalnit.

Cum ai constatat tu ca motorul nu mai are putere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Imi ziceti si mie daca variatia turatiei (scadertea de la 903-882) la relanti si aceeasi scadere este si in sarcina poate avea legatura cu pompa tandem, pompa de motorina?

Mentionez ca injectoarele sunt in grafic adica 0.3 - 0.1- 0.1- 0.4.

Iar la pompo tandem nu am nici o pierdere de motorina sau altceva.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baiatu' zice sa schimbi senzorul de temperatura motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai se simte la pedala inainte te baga in scaun acum mai putin si plus ca abia am spalat motorul iar si a inceput sa se vada dejaurem de motorina pe chiuluasa,si inca ceva se poate masura cumva daca pompa asta nu isi face treaba ca n as vrea sa incerc cu una noua ca mosul cam sarac anul asta :icon_cheesygrin:

Si ca idee ca am vazut o pompa de tandem la tine imi poti da mai multe detalii :pret ,facilitati etc.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai pierderi de motorina pe la ea, nu inseamna ca nu-si face treaba. Repet, eu nu am intalnit inca aceasta situatie.

Din pacate nu ai cum masura presiunea pompei.

Singurul inconvenient e ca pierde motorina si in timp iti va afecta tot ce e plastic sau cauciuc in zona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pompa de tandem se masoara presinunea pe retur , sau are un locas special nu mai tin minte, a mea scotea atunci 1,5 bari si merge si acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu ca se poate masura presiunea motorinei din pompa tandem. Nu stiu cum se face, cert este ca exista un astfel de instrument. La reprezentanta sigur are, caci la mine ei au vrut sa masoare cand am fost la ei.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o intrebare.Este normal ca pe furtunul de tur dupa oprirea motorului sa nu mai fie motorina doar pe cel de retur?Asta am constatat eu la masina mea motivul este pornirea la rece cu fum alb si mers intrerupt ca si cand nu ar avea motorina iar la cateva secunde se stabilizeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebui sa ramana motorina pe tur si pe retur, pe tur trebuie sa aiba o supapa de sens care inpiedica motorina sa mearga inapoi ,aia trebuie sa fie pe pompa de alimentare daca are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu ai comandat? ai scimbat kitul? mai curge acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am probleme cu pompa tandem - am postat codurile si pozele, doar sa va ajut pe voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In weekend m-am hotarat sa folosesc si eu Bison Epoxy pe stutul pompei tandem care, dupa cum bine stim, se misca ca o scobitoare in cana.

Sambata dimineata am inceput sa desfac furtunul ce intra in EGR, am degresat dupa care am dat cu smirghel la baza stutului si pe pompa, am degresat din nou si am aplicat Bizonu :lol: .

Avand in vedere ca afara erau in jur de 0°C, am izolat in jurul pompei tandem. Folosind un feon din 15 in 15 minute, am ridicat temperatura din jurul pompei cu ajutorul unei prize cu timer.

Prima incercare a esuat pentru ca se auzea un sunet (tss-tss) cand miscam de stut.

...another day, another opportunity...

Duminica acelasi procedeu, doar ca am folosit mai mult Bison. Stutul e imobil, dar pedala de frana continua sa se intareasca dupa 3-4 apasari.

Pe unde se mai poate pierde vacuum? :sly:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa se intareasca dupa 3-4 apasari, mai ales in turatii mici. Pompa nu e proiectata sa asigure atat de mult vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate membrana din tulumba are vreo gaurica sau ruptura....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut pompa tandem pt a schimba cele doua garnituri pe unde se scurgea ulei (cele dinspre motor) si am pus f putin silicon negru sub garnitura de la capac pe unde pierdea si motorina. Am observat ca invartind cu mana axul pompei se invarte relativ greu..cel putin cu doua degete .... Dupa remontarea pompei nu mai reusecs sa pornesc motorul. Problema e ca nu invarte aproape deloc motorul, deci nu da semne ca va pornii... E posibil sa fie probleme cu distributia (curea distributie fortata) ? inainte de a schimba cele doua garnituri ale pompei tandem nu aveam probleme cu pornirea..doar scurgeri de ulei si respectiv motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie masurata tensiunea in acumulator si eventualele borne de masa, sa nu fie vreuna slabita.

Daca bornele sunt ok, probabil e coincidenta si s-a defectat demarorul ori a slabit acumulatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar la baterie ma gandesc si eu ca poate fi slaba...insa am incercat sa pornesc si cu doua cabluri de la o alta masina... nu invarte mai deloc motorul... intrebase-m si de poma tandem , de axul acesteia care se invartea destul de greu pana a o remonta pe masina (cel putin nu stiu cum se invarte una noua de ex..) , poate sa fi fortat ceva la distributie in momentul cand incercam pornirea motorului ..? sunt destul de ingrijorat , nu stiu daca e bine sa mai incerc sa pornesc motorul in situatia asta ....nu am citit in acest topic nimic legat de legatura intre pompa tandem si distributie... multumesc pt raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!