Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

unSTOPpable

l-am schimbat....si am zis ca am scapat de problema , dar dupa 30 de minute iar n-a mai inceput sa traga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Apelez la experinta voastra care au vazut multe passaturi b5.5. Pana la urma, grila trebuie sa aiba decupeu pt admisia aerului sau nu?eu nu am asa ceva. Daca i le fac ajuta cu ceva la performanta motorului? Sau se umple carcasa filtrului de aer cu tantari si mizerie?

Scuze de off-topic dar am vazut la mai multi aceasta intrebare si poate mai lamureste pe cineva.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite cum arata grila normala de la b5.5. Are intr-adevar in partea stanga sus (cum o privesti din fata) un loc special pentru admisia aerului pe traseul catre filtrul de aer (incercuit cu rosu in poza). Grilajul acela diferit fata de restul grilei cred ca opreste mizeriile mai mari, gen pietricele, dar ca performante nu cred ca ajuta cine stie ce.

post-14980-0-35518900-1306135617_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Probabil aerul care intra in carcasa filtrului de aer ar fi mai rece decat cel care il absoarbe din zona frontala a motorului fara acele gauri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Pe B5,5 - sunt doua tipuri - cu si fara gauri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Dupa parerea voastra care e mai practica? Cea cu gauri sau fara? Eu ma gandesc ca la cea cu gauri filtrul de aer se imbacseste mult mai repede cu tantari,praf,etc. Fara gauri parca e mai protejat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unSTOPpable

revin cu problema : dupa ce am studiat-o mai atent. In 1 treapta merge f bn la fel de si in treptele superioare pana in 2000 de ture ....e dupa 2000 de ture parca masina merge infranata cand dau sa accelerez . De exemplu .... astazi venind spre casa masina iar mi-a facut probleme , fara o opresc nimic aproape de casa si-a dat drumul incepand sa sa traga f bine.... o parere ceva?! Astept sa imi mai faca si sa fac un test vag com cand apare .

Modificat de unSTOPpable
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sal.am si eu o problema.am un passat 131cp motor avf.mi se pare ca de cateva zile are o pauza in a trage in sarcina.si numa in treapta a doua.ajunge foarte greu la 2200 ture dupa care isi revine.parca atunci ar inytra turbo.nu la 1800rpm.nu am avut niciodata limp mode.masina are 300000 km .nu am umblat la nimic la ea.sa fie imbacsit maf ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

cel mai bine ne putem da seama dintr-un log in mers. E posibil sa fie de vina si maf-ul dar si altele. Asadar fa un log in mers (gasesti modalitatea pe aria Tdi) si posteaza-l tot acolo in topicul corespunzator. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut, pana la 120km/h merge bine, dup aia imi taie puterea. iau si pun contactul merge iar normal, insa nu trebuie sa depasesc 3000 ture sau aprox 120km/h. am mai vazut colegi cu aceleasi probleme insa niciunul nu a postat cu a rezolvat problema.

pe axone 3 am gasit eroarea: "reglare presiune supra-accelerare"

consumul de ulei e in parametri zic eu: 4-500 grame la 15mii km.. (~290mii km in bord) , deci nu cred sa fie gata turbina..

observ in ultima perioada ca dupa aprox o ora de la oprirea motorului, pedala de frana e foarte tare: pot fi de vina acele furtunase de la vacum?

multumesc anticipat pt raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de limp mode. E un topic separat special pt limp mode. Daca zici ca se intareste pedala de frana atunci problema e ca pierzi vacuum pe undeva (de cele mai multe ori pe la stutul pompei tandem, sau furtunase sparte,crapate). Ideal ar fi sa ii faci o diagnoza si sa vezi ce erori ai stocate. Posteaza erorile gasite (pe topicul corespunzator) si iti spunem ce sa faci mai departe. Pana una,alta controleaza furtunasele de vacuum si stutul de la pompa tandem. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care este "pompa tandem" ? cea de la frana? intr-adevar am observat acel stut ca e slabit. cum se poate remedia?

erori stocate, doar : "reglare presiune supra-accelerare"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult Laurentiu pt raspunsul promt. este exact cum ai zis, am verificat furtunul care pleaca de la pompa de tandem si nu e strans bine acel colier. maine voi incerca sa remediez problema, si revin cu un post

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere. Cea mai vehiculata metoda de reparatie aici e lipirea cu poxipol de ala pt metale. Dai bine imprejurul stutului cu poxipol si lasi sa se intareasca. Si nu va mai scapa aer pe acolo. Problema asta apare datorita vibratiilor motorului si cu timpul se largeste stutul acela si pierde vacuum. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau bison metal. Sa degresezi bine zona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stutul din metal nu pare sa fie rupt, doar furtunul care este peste acel stut nu pare sa fie strans bine. am vazut ca e un colier interesant. sa vad cum il pot strange daca nu, voi inlocui cu alt colier.

dar oare asta va rezolva si problema functionarii motorului la parametrii corecti? adica sa nu-mi mai taie puterea cand trec de 3mii ture ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur. Daca nu ai vacuum ,electrovalva n75 nu are cum(nu are putere) sa-ti mai deschida turbina si astfel se creeaza suprapresiune in turbina iar ecu iti taie acceleratia (limp mode).

Verifica stutul sa nu se miste deloc din corpul pompei tandem.Deci sa nu aiba joc.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Am avut o problema si as dori sa o impartasesc si membrilor forumului ca poate se mai confrunta cineva cu aceleasi simptome. De la un timp de vreme nu-mi mai tragea motorului si se comporta ca si cum ar fi fost limp mode. Am fost la un service si au spus ca sigur are limp mode fiind necesara curatirea turbinei. Zis si facut, fara nici o rezolvare. In urma studierii mai amanuntite a problemei, mecanicul a observat ca nu se alimenta cu destul combustibil motorul intrucat filtrul de combustibil ramanea fara motorina. S-a trecut la verificarea circuitului de alimentare cu combustibil si concluzia mecanicului: pompa de motorina din rezervor. Am luat una second si nici un rezultat. Am mers la alt service unde i-au fost facute diagnoze, atat in mers cat si pe loc. La diagnoza, nimic. Totul arata in parametri normali. S-a trecut la verificarea circuitului de alimentare cu combustibil din rezervor pana la filtru. Verficat pompa de motorina cu furtunele tur retur scoase si totul OK. Suflat cu compresorul pe furtune si indepartat mizeriile. Mi-au urcat masina pe elevator si surpriza! La iesirea din rezervor, conducta de tur de motorina era obturata. Probabil cum am dat cu spatele am lovit ceva si astfel am rezolvat conducta. In final s-a taiat partea cu problema si sa inlocuit cu un furtun cu doua coliere si astfel am scapat de belea. Scuze daca am plictisit dar poate va fi util cuiva ceea ce am patit eu. Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa defectiunea propriu zisa, legata de obturarea unei conducte de carburant am mai tras o concluzie. Primii mecanici sunt chiar idioti daca au curatat o turbina la un motor care nu se alimenta cu motorina si a mai trebuit dupa aceea sa iei alta pompa desi cea de pe masina nu era defecta. Orice mecanic ar trebui sa stie ca diagnosticarea pompei de motorina se face folosind ca parametri presiunea de refulare, debitul si gradul de etansare. In cazul de fata debitul ar fi fost evident mai mic in urma masurarii la filtrul de motorina.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

# Laurentiu Utiu - ai avut dreptate, stutul de la pompa tandem, din cauza vibratiilor s-a dezlipit de corpul pompei si pe acolo tragea aer. l-am lipit cu poxipol si nu a tinut.. am curatat iarasi si am lipit cu Epoxy Bison Universal (un fel de plastilina). s-a intarit precum metalul.. sper sa tina. vad ca nu se mai pierde vacumul asa repede. Abia astept sa-i fac un test la 140km/h sa vad daca-mi taie iarasi acceleratia.

# Johnny erasure - In ce fel nu-ti tragea motorul? la o anumita turatie a motorului sau km/h iti taia acceleratia ? poti sa detaliezi?

si la mine am observat bule de aer pe conducta de iesire din filtru.. am schimbat filtrul dar bulele n-au disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut colegi.in legatura cu limp mode,la mine era mai tot timpul in limp mode .deci deabia ma chinuiam sa depasesc tiru-rile,mai mult de 120 km/h nu puteam sa depasesc. Am mers la mecanic.a detectat un senzor care duce la turbina ars(defect),l-am schimbat,am schimbat cu totul egr-ul(am vrut eu sa schimb ),si curatat turbina....vreau sa va spun ca nu imi mai sta nimeni in cale, ma iau cu orice benzinar la intrecere,sunt foarte multumit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am facut un test dupa ce am lipit stutul de la pompa vacum.. merge super !!! parca nu mai recunosc masina !! :icon_thumleft: nu-mi venea sa cred ca am trecut de 120km/h si se accelera mai departe.. (i-am dat pana la 180km/h si s-a terminat portiunea de drum drept.. ) foarte multumit !! Mi-am revenit din stres.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot ai ajuns sa te joci in zona,ia baga mana sub pompa si verifica furtunul care trece pe sub ea si eventualele scurgeri ale pompei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal am si eu o problema cu passat 1.9tdi,131cp, 6 trepte.Nu trece de 200km/h cu pedala la podea.Care ar fi cauza............?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!