Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui


jamis
 Share

Postare recomandată

Catalin_popescu2606
22 hours ago, Laurentiu Utiu said:

Injectoare obosite. Corecția lor văzută pe vcds nu are nici o legătură cu starea lor mecanica și funcționarea lor. Nu e un punct de reper pentru a elimina posibila cauza a performanțelor scăzute. 

Uita-te și pe canalul 023 ce valori ai la acceleratie pe loc . Tureaz-o pana pe la 3000 rpm și vezi ce valori ai și postează-le aici. 

-17.     -6.    0.    4 pe canal 23, cantitatea injectata este in jur de 6mg

18 hours ago, ionut10a said:

daca injectoarele sunt decalibrate/obosite ar trebui sa consume mult masina..ce cantitate injectata ai la relanti?fara consumatori

 

In jur de 6mg cu avans pe 0.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Is ok valorile. Se spune ca pe grupul 023 poți vedea uzura mecanica a injectoarelor. Când aceste valori depășesc 100 atunci se considera problema la ele. La tine nu e cazul.

Am un sfat : reglează avansul spre valoarea +1— 1,5. Teoretic spre valorea asta scade cantitatea injectata și implicit puterea. Însă realitatea spune altceva. Arcurile supapelor pot fi slăbite și astfel se închid târziu. E vorba de milisecunde. 

Marind avansul spre plus (+) axul cu came  va Închide mai repede supapele și astfel combustia va fi mai buna. Dacă am dreptate atunci vei simți la pedala .

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Ma ajuta cineva sa citească un log făcut aseara la passat 1.6 ALZ? Il pot pune aici? Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Ce ziceti de valorile astea /? 

injectoare.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am revenit cu in filmulet pe grupurile 1-13-15-18-23.  

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune si 4 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, relu12 said:

Salut. Ce ziceti de valorile astea /?

nu ai spus ce te supara la masina...grupul 15 l ai omis,daca am vazut bine pe gr 1 consumul e cam maricel...6 si ceva cantitatea injectata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , ce ma supara sunt urmatoarele : la 1 din 3 porniri scoate fum mult si alb/albastru , nu trage cum ar trebui ( cai morti probabil) adica turbo cred..  Si aici am si grupurile 1-4-15  

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca pe partea de consum/avans e bine...ar fi bine sa faci un log in mers sa vedem si maf/egr/turbo ...il postezi in aria cu loguri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si log facut , dar l eam pus aici    la pagina 540

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.am un Passat b5 1.9 TDI atj 116 Cp automat Tiptronic.am schimbat cutia de viteze și am observat ca mașina nu mai are putere,abia ajungând la 100 km/h.am pus testerul și nu arată nici o eroare.astept niște sfaturi.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salu am si eu un Passat b 5 1.9 101 cp cod motor AVB si nu trage prea bine am schimbat majoritatea furtunelor de vacuum si oringurile de la injectoare dar tot nu sa rezolvat problema in totalitate de obicei cand sunt in treapta a 3 a la peste 3000 de turatii imi taie pedala de acceleratie si mentionez ca am curatat si EGR-ul si turbina e rectificata cu piese noi insa eu tind sa cred ca am pierderi masiv de vacuum pe la stutzul pompei tandem pentru ca stutzul ala joaca de ceva vreme si baietii de la service i-au pus ceva poxilina acolo dar nu stiu cat de valabil au etansat ei acolo ma gandesc ca tot de acolo ar fi marea problema daca reusesc sa etansez eu acolo cu ceva oare se rezolva si va trage cum trebuie ???????????

Astept cateva sfaturi va multumesc frumos !!!!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea? Fara eroare, vorbim vorbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mi se aprinde nici un bec in bord si erori pe diagnoza nimic special decat ceva despre vacuum nu mai stiu exact codul de eroare pentru ca am fost acum vreo 3 luni la service pentru o diagnoza

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi din nou si tine minte. Sau noteaza-ti.

Cred ca nu realizezi importanta diagnozei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
evolkswagen
On 02.08.2012 at 10:50, l@u a scris:

Salut !

Am si eu o problema cu limp-ul.Am pus vagcom-ul si imi da urmatoarea eroare :

17563/P1155/004437 - Manifold Abs.Pressure Sensor (G71): Circ. Short to B+

Am schimbat MAP-ul cu altul bun si nimic.

Am masurat tensiunile la mufa fata de masa masinii si am:

masa-pin 1----0 V.

masa-pin 2----5 V.

masa-pin 3----0,05 V.

masa-pin 4----0 V.

pinul 1 cred ca este masa iar pinul 4 ar trebui (cred ) sa fie alimentarea cu 12 V

Ce trebuie sa fac caci masina merge fara turbina si nu vreau sa mai stric si altceva ? Multumesc

post-29377-0-36609300-1343893846_thumb.j

Salut!Cati volti trebuie sa fie pe cei 4 pini ai mufei map ului?Care dintre cei patru sunt responsabili cu valoarea presiunii?Cum se masoara, cu contactul pus sau cu motorul pornit?

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 5/31/2018 at 5:45 PM, georgemiha said:

Care ma puteti ajuta ca nu stiu ce sa-i mai fac nu mai trage am scimbat debitmetrul de aer electrovalva n75  verificat map ,n18,n239 ,furtune de vacum inlocuite si pe tester nu imi da nici un cod de eroare

Passatb5 101cp8

image.thumb.png.33c48b601a6a909ec319cd4f62054450.png038 906 019 EA1.9l R4 EDC 0000SG  1263

Group A:'003Group B:'010Group C:'011

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, georgemiha said:

 

Va rog sa ma ajutati ca ma dispera am postat logo in mers sper sa fie bine

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 6/28/2014 at 10:27 AM, Botos Tamas said:

Bine ar fi sa stiu care e solutia ca deja ma baga in boala.ma chinui cu ea di februarie fara rezultat.te rog si pe tine daca afli ceva sa fostezi.

am avut si eu o problema  nu se tura mai mult de 3000 de turtii nu facea limp mode pe tester nici un cod de defect  verificat toate electrovalvele debitmetru tot si pana și pana la urma am descoperit pompa in tandem nu baga destula motorina

 

 

Modificat de georgemiha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Salutare !

Am si eu o problema cu al meu passat 1.9 TDI AVB. Recent s-a stricat axul turbinei si a fost schimbat miezul turbinei cu unul nou. Problema e ca atunci cand vreau sa plec de pe loc parca masina nu are putere, dar daca las acceleratia pana la jumate sau de tot si o calc iar, masina revine in forta. La fel face si in treapta a 2-a la o viteza mica, simt ca nu are putere, las acceleratia, o calc si merge iar. Precizez ca: nu s-a umblat la tija actuatorului; masina nu ia limp mode; face asa doar in treapta 1 si 2; stutul pompei de vacuum este in regula; pe vcds nu sunt erori; s-a facut si test pe turbo la BS 11 unde turbo OFF are pres 944 iar la turbo ON are 1244.

Modificat de Andrei1496
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva ai N75 cu probleme? 

Ecuatia se reduce la N75 sau turbina. Una din doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ar fi de la N75, a fost schimbat anul trecut cu unul nou Pierburg, dar o sa-l verific.

Se poate sa trebuiasca modificata tija actuatorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!