Jump to content

Valva EGR


zonkkk
 Share

Postare recomandată

Salutare, ma intorc iar la egr?‍♂️??

16712 knock sensor 1 (G61) signal too high

P0238-35-10 intermittent

17811 EGR system regulation divergence

P1403-35-10 intermittent

Masina se comporta in felul urmator, are momente, destul de dese cand pierde puterea, defapt mai bine zis trage doar cand are ea chef(destul de rar...)

Care ar fi rezolvarea??

Poate sa fie din cauza astora problema cu trasul?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele erori pot cauza comportamentul descris de tine. De aia cu EGR ţi-a scris şi Sergiu mai sus iar despre cealalată scrie aici

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16712/P0328/000808

Scrie acolo ce ar trebui făcut (eventual postezi problema într-un topic specific, aici este cam off topic).

Revenind la EGR ca să verifici dacă este ok mergi în grupul 074 şi vezi dacă are adaptarea făcută. Dacă nu-şi poate face adaptarea atunci trebuie verificat în primul rând cablajul, mufa şi dacă nu este de aici înlocuit EGR. Procedura de calibrare a EGR o ai mai jos

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Exhaust_Gas_Recirculation_(EGR)_Valve_Adaptation

Atenţie mare că la tine  temperatura apei trebuie să fie între 10-50 grade, altfel nu se iniţiază calibrarea. Dacă nu iese calibrarea o poţi repeta după ce iei contactul 30 sec.

Am ataşat ce verificări ai putea face dpdv electric ca să localizezi problema

 

AXP EGR actuator.pdf

AXP EGR senzor pozitie.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult, o sa verific ce pot verifica, (il dau jos si il mai curat odata, incerc sa ii dau cumva curent sa vad daca se misca supapa aia, etc), egr-ul nou clar nu il cumpar, eventual din dezmembrari sau il anulez si gata....

Si G61 o sa il schimb in primavara cand o sa schimb garnitura de chiulasa, se lare ca trebuie schimbata si aia?‍♂️, cam dispare antigelu din vas??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare prieteni eu sunt nou pe acest forum am si eu o problema de vre.o 2 ani si nu.i da nici un mecanic de cap!..problema sta in felul urmator motorul nu mai trage cum tragea desi are momente cand isi mai arata adevarata putere , are o mica intarziere de acceleraratie de cateva secunde la schimbarea oricarei trepte iar consumul e mare fata de cum era ..tin sa precizez ca am schimbat pompa benzina , bobine , bujii , egr , sonda lambda s1b1 , debitmetrul g71, segmentat motorul , filtre si ulei la timp si toate astea la indemnarea tuturor mecanicilor la care am fost de aceea am decis sa cer si parerea voastra ptr ca m.am saturat de competenta mecanicilor ..pe tester imi da 

Eroare P0402  35-00 egr flux prea mare

P1158   35-10 senzor presiune galerie admisie g71 semnal implauzibil

P1180  35-00 sonda lambda lineara:generator de curent scurt la plus

Masina este un golf 4 1.6 16v azd..Va multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

a schimabt cineva valva EGR pe producator ENGITECH ??

ca achizitie vad ca acestea ar fi disponibile, urmatoarele sunt de la PIERBURG, dar mai scumpe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat EGR-ul sambata, nu era extrem de murdar, dar erau ceva depuneri, masina are 140.000km si vreo 17 ani
mai multe depuneri am gasit pe teava care intra in clapeta de acceleratie.. acolo era ceva calamina si depuneri pietrificate

am curatat egr-ul bine, clapeta de acceleratie (fara sa decuplez mufa) teava de la egr catre clapeta si baza clapetei unde intra si returul de la canistra de carbon

rezultatul m-a uimit, nu mai tremura la relanti, si nici erori de EGR nu mai am
sincer nu ma asteptam, ma gandeam ca la vechimea ei, oricum trebuie alt EGR nou

timp de lucru: vreo 2 ore (la AXP ai de demontat carcasa filtrului de aer, tubulaturi, clapeta acceleratie), si un spray de 20 lei de curatat carburatoare

am incercat sa adaptez EGR-ul accesand in VAGCOM-ul meu 409, campurile 074 din meas blocks, dar acolo nu exista nimic legat de EGR, ci erau 3 campuri cu 3 voltaje si mai departe nu era nicio functie de adapt EGR.. oricum eu am dat borna jos inainte sa ma apuc de treaba, si nici n-am fortat EGR-ul la curatare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru cei care au erori legate de egr. Eu am avut eroare legata de amestec sarac, excessive flow si compresia era mult mai mare in motor. Incercati inainte de a arunca bani de pomană sa puneti un aditiv de curatare catalizator, egr, sonda lambda. Se numeste Protec Oxicat.costa 25 de lei. Fusesem la 3 mecanici inainte si 2 mi-au spus ca am egr defect si unul mi-a spus ca am probleme la catalizator. Reparatia ma costa in jur de 600 de lei. Voiam sa ma ma duc in zilele care vin. Apoi am gasit pe net o reclama la aditivul acesta. L-am cumpărat. Am folosit jumatate la 30 de l de benzina. A doua zi am fost la țara. Este un drum lung in jur de 80 km. Am mers cu turatii de peate 3000.M-am intors acasa, vazusem ca masina tragea mult mai bine ca inainte dar nu am dat importanta. Martorul era inca aprins in bord. Dimineața urmatoare cand am pornit motorul sa plec la servici, martorul se stinsese. Nu imi venea sa cred. Am facut ture de oras si nu s-a mai aprins. Am 200 de km parcursi de atunci si am mers si turat si subturat, in toate conditiile posibile si martorul nu s-a mai aprins. Plus ca masina trage muuult mai bine si nu mai consuma ca atunci cand aveam probleme. Si cu 25 de lei am scapat de o investiție inutila de peste 600 de lei. Încercați, ca merita. Masina e un golf 4 1.6 16v cod motor BCB 

Modificat de KatalinS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut băieți, am si eu o problemă cu EGR la un golf 4 1.6 16v AZD, de cand am cumpărat masina avea mufa scoasă, dacă o conectez imi oscilează turatiile si câteodată imi moare motorul, am schimbat până acum 3 EGR si cu toate fac la fel...o să pun mai jos o poză cand am pus testerul si câteodată imi apare si sonda lambda dar acum nu apare printre errori, probabil că am mufa scoasă si cand o conectez apare si sonda lambda, aveti idee ce este de făcut? Mulțumesc frumos.

20190620_210248.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Inainte de inlocuirea unei piese se verifica mufa si cablajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze dupa ce am postat am văzut că este TDI dar la de benzină nu am găsit...posibil să fie de la cablaj? Trb sa-l repar că nu-mi mai dă ăștia itp-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablajul pana în ecu. Dacă este ok, alt egr. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să fie de la cablaj? Eu nu am mufa conectată la EGR pentru că o ia motorul razna, am schimbat 3 EGR si cu toate face la fel... oricum mașina consumă mult si nu trage mai deloc, mai am si tot motorul făcut si trage zici că mai am 50 cai din 105...

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat să menționez că martorul check engine nu mi s-a aprins niciodată in bord si EGR-ul nu a mers de cand am luat masina acum 3 ani iar check engine nu mi s-a aprins odată, cand pun contactul se aprinde 3 secunde apoi se stinge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Check nu trebuie sa sa stingă, decât după pornirea motorului. Deci, dacă vei desface ceasurile, vei vedea unde sunt masluite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/22/2019 at 7:18 AM, Robert Ro said:

dar la de benzină nu am găsit

Uite că este topic şi la benzinare, doar că nu ai căutat cum trebuie.

Nu mai da quote postării anterioare deoarece este contrar regulamentului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 7/21/2019 at 11:35 PM, lupo_bv said:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16786/P0402/001026

Poţi încerca o curăţare a EGR şi înlocuirea garniturilor avariate. Dacă persistă trebuie  verificări mai amânunţite cum a scris colegul mai sus.

Eroare cu egr excesive flow are legătura cu asta? Din ce văd in specificații ar fi trebuit sa fie presiune peste 50 mbar. Deci e o problema pe admisie? 

30A6C2D5-9CBF-4F4B-AB4A-642D8D2EC372.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil, dar cred că este mai degrabă o consecinţă decât o cauză a problemei..

Ideea este că testul pe grupul ăsta se face în Basic settings nu în MEasuring Blocks. Practic apeşi pe Switch to Basic Settings (sau intri din prima în Basic settings apoi selectezi grupul 075, vezi şi tu cum merge), apoi îi dai 5 şpriţuri scurte către turaţia maximă (pe la 5700 rpm) apoi vezi ce valori apar.

Am ataşat documentaţia de unde ţi-am scris mai sus. Ar fi interesant şi ce tensiuni apar în grupul 074 (presupun că din cauza erorii nu se face adaptarea, dar măcar să vedem tensiunile, pot fi un indiciu pentru starea cablajului)

measured value block-4.pdf

Aici este procedura cu adaptarea

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Exhaust_Gas_Recirculation_(EGR)_Valve_Adaptation

 

PS Am mutat aici discuţia pentru că acum ştii ce semnificaţie are eroarea şi trebuie să discutăm mai pe larg despre problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am schimbat de curand valva EGR pe un motor AZD, dar nu am scapat de eroarea P0402, a fost totul ok cam 200km dupa care a reaparut .... ce alte cauze ar putea fi? Mai am uneori si mici oscilatii la relanti, dar nu ca si in cazul in care valva EGR e dusa Si din cate inteleg acel "Excessive Flow inseamna flux excesiv... (adica sta deschisa valva prea mult sau se blocheaza deschisa si recircula prea multe gaze ???) caz in care dece se plang unii ca nu trec testul de noxe ?

Modificat de santinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu inteleg ce problema are acest egr deoarece nu am nici macar o eroare, se adapteaza dat totusi pe gaz cand pornesc aerul conditionat, oscileaza relantiul. Am scos mufa de la egr si nu mai oscileaza deloc relantiul. Am curatat clapeta de acceleratie, egr, senzor de presiune aer si tot nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când scoți mufă în mod normal rămâne blocat pe închis... nu cred ca lucreaza corect , de unde și fluctuațiile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum o sa cumpar unul nou. Merge si altceva in afara de pierburg? Cel care este acum, l-am luat dupa olx, el arata ca nou dar vad ca nu functioneaza cum trebuie.

Modificat de Madalinrm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aveai de gand sa cumperi egr sh , era normal sa mergi in dezmembrari si sa probezi acolo pentru ca baza multa nu ai pe aceste piese(chiar daca arata ca nou).Pierburg ar fi de cumparat din punctul meu de vedere , si ar fi de preferat sa probezi intai cu altul sa nu dai banii degeaba ca masinile astea sunt cam bizare...

Sa inteleg ca ai dat 200 de lei pe unul sh aratand bine si atat...intre 400 si 450 de lei ar fi pierburg , prima varianta cu corp de plastic si al doilea mai scump care are corpul de metal(cumperi in functie de ce ai pe masina).

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca o sa mai cumpar de la dezmembrari ca pretul este aprox 200lei si poate sa tina 1000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nelamurire. Cand antigelul este la 90 si ceva de grade, am sters erorile cu vcds-ul si am intrat mai apoi sa adaptez clapeta de acceleratie, care se adapteaza cu succes dar cand dau si la egr, imi apare test off si nu vrea sa se adapteze cand temperatura antigelului este ridicata. Este normal sau din cauza egr-ului care este defect. Precizez ca la temperaturi mai joase, gen 50 grade, apare direct adpt ok si nici nu porneste testul.

Modificat de Madalinrm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La unele golfuri echipate cu ECU Bosch Motronic ME 7.5 cum este cel de 1.4 AXP aşa face: EGR se adapteaza numai între 10-50 grade temperatura lichidului de răcire. Este normal, scrie AICI. Tot acolo scrie că dacă se ratează o adaptare trebuie să aştepţi 30 secunde până încerci din nou. Acum depinde ce ECU ai pe maşina ta (1.6 16V are dacă nu mă înşel Magneti Marelli) şi în funcţie de asta poate fi normal sau nu.

PS Am mutat aici postările tale legate  de EGR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!