Jump to content

Valva EGR


zonkkk
 Share

Postare recomandată

Inca nu am pus-o pe tester maine o sa ma duc la service. Sunt tare curios ce o sa fie.

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi, dacă nu vrea să facă adaptarea să o lași să se răcească. Unele ECU, nu stiu daca si la a ta, au problema asta: nu inițiază adaptarea EGR decât dacă apa are undeva între 30-60 grade. Posibil să nu fie cazul, dar este bine de știut.

 

Ps. Nu mai da quote postarii anterioare pt ca nu este regulamentar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. Am revenit cu raspunsu la ce am postat anterior. 

Inginerul de la service mi'a spus ca ECU este dus, transmite date eronate si din cauza asta motoru merge in suturi, si eroare nu merge stearsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zii inginerului sa inlocuieasca ECU pe banii lui si daca se rezolva dupa aceea il platesti tu .?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.

Am revenit, dupa o constatare amanuntita  se pare ca am ajuns aproape de rezultat.

Pus tester, o multime de erori ( cylinder 2, misfire , ecu fault, sensor temp. , sensor 2 pressure intermittent, Egr...etc) motorul  mergea in suturi la relatiu si la drum ,cateodata isi reverea pt cateva secunde, uneori nu pornea la prima cheie, se aprindea check engine iar cateodata se stingea....

In final am acoperit gaura de dupe Egr unde vine teava din adminiesie;

am dat la automat si ce sa vz .... motoru mergea brici, am pus din nou tersterul in imi apare eroare pe sensor 2 pressure intermittent si Egr, erorile reapar dupa ce le'am sters.

In momentul de fata masina merege ok.

Ce e de facut in situatia asta ????

 Multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR se schimba.

Senzorul mai verifici cablaj etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR este nou, dar probabil nu fuctioneaza cum trebuie.

Tnks.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci vezi sa nu fie probleme de cablaj, mai ales ca senzorii de temperetura aer nu prea se strica ca nu are ce.

EGR - e aceasi marca ca si cea OEM?

De ex. eu am Pierburg pe OEM si nu am luat OEM am luat pe AM Pierburg ca sa nu fie diferente de functionare.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR l'am luat de pe ebay este non name, o sa verific si cablajele.

Reman sau Haas, am gasit pe AM o fi bun EGR?

Multam fain.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate faptul ca e noname EGR-ul e problema, G212 e un potentiometru dublu de tip cursor din EGR, el da la ECU feedback despre gradul de deschidere al supapei din EGR. Poate acesta nou noname nu e in parametri, altfel doar cablajul poate fii de vina.

La EGR mai ales la benzinare e bine sa cumperi marca care s-a pus din fabrica.

Daca ajungi la concluzia ca ai cablajul bun pana la EGR, atunci doar EGR-ul asta noname poate fii de vina si sa dea valori aiurea de feedback catre ECU de aici si comportamentul haotic al motorului. In acest caz trebuie sa vezi ce marca de EGR ai avut din fabricatie si sa cumperi unul exact la fel, sau sa cumperi unul pe OEM, poate nu e diferenta de pret considerabila.

Daca ajungi la concluzia ca ai defect pe cablaj, se depaneaza acesta, trebuie luate schemele si verificate circa 4 fire ale G212 pana in ECU. Dupa remedierea cablajului vezi cum se comporta motorul cu EGR-ul noname, si poate nu ar strica sa-l pui pe cel OEM inapoi, poate merge mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am rezolvat prin schimbarea EGR -ului ( VDO ) si senzorului intake air temperature, nu a trebuit nici un fel updatare.

Multam de sefaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare, ajutați-ma va rog cu un sfat, la al meu golf 4 16. 16V azd am următoarele erori Fuel Trim p0171 BANK 1 si ceva eroare pe Egr , Menționez ca la ralanti are ușoare oscilații câteodată dar se mai întâmple sa aibă si oscilații mai mari, in mers e ok, am curat Egr-ul, am încercat sa il adaptez nu se auzea nimic la adaptare, probabil nu am facut cum trebuia, consumul parca e mai mare, de mers merge bine, fuge, pornește bine si la rece si la cald, sa fie problema de la senzorul de pe admisie ? Sau de la Egr sa fie eroarea Fuel Trim p0171 ? Masina a stat doua saptamâni si acum am problemele astea, înainte nu erau . Va rog mult sa va dați o părere sa ma sfătuiți . Multumesc ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari !

 

Am un VW Polo 6n2,, din 2000, motor 1.0 MPI benzina

EGR-UL este stricat, a iesit la tester & diverse alte simptome

As dori sa-l anulez, un tutorial as putea gasi pe undeva?

Am cautat, dar nu am gasit pentru modelu asta de masina

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am descoperit ca furtunasul care iese din EGR, cel pe care in mod normal este pus acel filtru, sau ce este la mine este blocat/astupat, intre timp s-a pierdut acel filtru pe jos, de ce nu stiu, ce simptome pot aparea daca este infundat acel furtun, acum l-am dat jos de tot si o sa merg asa sa vad ce se intampla. Las poza atasata sa vedeti despre ce furtun vorbesc, mersi, la mine ca simptome ar fi pierderi de putere din cand in cand, adica cand trage cum trebuie, cand nu....

In cazul in care desfund furtunul si il lasa fara chestia aia, ce se poate intampla, nu de alta, dar din pacate nu mai e..., si asta a avut un loc al lui sau e pus si el sa atarne pe acolo pe undeva?

10673762684_1611a0a399_b.jpg.86b8b516ee6f42a4573cb313204a0a7b.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă este înfundat orificiul ăla nu mai funcționează N18, nu trage si scoate fum. Rolul filtrului este să nu intre mizerie în electrovalva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca am N18, o sa merg cu el scos sa vedem ce se intampla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, scuze acum am văzut despre ce motor este vorba ,  m-a indus în eroare cs este identic cu cel pe care îl am eu la N18. Nu o să se întâmple nimic cu el scos, doar ca în timp o sa intre mizerie si va afecta funcționarea corectă a EGR.

 

PS Nu mai da quote postarii anterioare. Este contrar regulamentului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa nu imi fac sperante ca isi va revenii, tinand cont ca acum e blocat?

Mersi pentru avertizare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR - ul la benzinare cand pica nu prea isi mai revine din cauza uzurilor interne, pierderile de putere cam asta indica la tine ca ai avea un EGR obosit, oricum trebuie vazut daca nu ai alte erori cum ar fi cele de pierderi de vaccum.

EGR-ul trage aer prin acel orificiu si are rol de ventilare a internelor lui deci nu e ok sa-l tii astupat, la tine s-a pierdut filtrul de aer care oricum nu mai era bun dupa atatia ani, eu am pus un filtru mic de benzina ca sa nu intre mizerie

f4eab2bf0b173185b78e6c45fc352020-6356448-400_400.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce m-am mai documentat acel filtru ar avea si rol vacumatic... cum sau in ce conditii nu stiu, ma gandesc ca poate stie el ce si cum..., ce-i drept am facut 40 km cu furtunasul scos de tot si aceleasi pierderi de putere, nu stiu ce sa mai zic..., cred ca asa ramane pana in primavara, m-am cam saturat, am masina de o luna si nu cred ca am stat mai mult de 3/4 zile fara sa ma ocup de ceva la ea..., anul asta vreau sa ii mai schimb bieleta de directie dreapta, sa fac unghiul de fuga si gata, sper sa nu mai apara alte belele, pe moment sunt satul, probabil a cele pierderi de putere vor raman asa pana ajunge la remat, nu mai am nici cea mai vaga idee de la ce pot fi, ma gandesc ca daca era egr dus dadea un check engine in bord sau ceva.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De multe ori EGR nu da erori, asa a fost si la mine, mie imi dadea in nas putin cand crestea sarcina dupa ce mergeam constant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles, o sa vad..., am avut un prieten care a avut un g4 1.4 dauna totala, si a dat motorul fix inainte sa imi iau eu masina.... ? , pe moment asa va ramane oricum..., mersi de sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!