Jump to content

Valva EGR


zonkkk
 Share

Postare recomandată

Salutare,

De ceva timp ma confrunt cu urmatoarea problema: dupa incalzirea motorului, in mers constant masina merge in suturi (Golf 5, 1.4, 75cp, 2005)

Am pus vcds-ul si nu am nicio eroare.

Am decuplat EGR-ul si masina merge ca noua.

Intrebare: EGR defect dar fara sa genereze eroare? Nu cred ca a ramas blocat pe inchis sau deschis, pentru ca atunci cand accelerez nu se ineaca, probabil se inchide supapa. Adapatarea supapei in VCDS am facut-o fara probleme.

Egr-ul (Pierburg) este schimbat acum 2 ani cand am mai avut aceleasi simptome si am crezut ca e de la el dar le-am rezolvat  schimband precatalizatorul care era infundat si aparea o contrapresiune. Dar macar atunci aveam eroare de catalizator si Regulation deviation pe EGR.

Ce valori as mai putea verifica in VCDS? In ce grupuri vad presiunea din galeria de admisie? Presupun ca masina are MAP. Poate fi de la acesta?

Pare ca si acum la deschiderea supapei EGR se ineaca motorul cu gazele pe care nu poate sa le evacueze.

Multumesc pentru orice sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, poate fi defect si sa nu genereze eroare in VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Revin cu rezolvarea la problema mea.

Am inceput cu verificarea Egr-ului si era in parametri, apoi s-a verificat precatalizatorul si era Ok fiind schimbat acum 2 ani.

Cand s-a ajuns la catalizator acesta era infundat rau. Am incercat curatarea lui dar fara succes.

Am achizitionat un catalizator nou si masina mea a prins viata: nu mai am intreruperi la mers constant, are putere si observ ca si consumul a scazut.

Pentru cei ce doresc sa cunoasca ceea ce am pus pe partea de catalizator pentru Golf 5, 1.4 16v, 55kw, 75cp, an 2005 cod motor BCA, expun mai jos codul pieselor (mentionez ca sunt AM si nu universale, adica au forma celor OE, nu se taie si nu se sudeaza):

Precatalizator (schimbat acum 2 ani): BOSAL 090-108

Catalizator (schimbat acum): BOSAL 090-147

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut.Ce ziceti am EGR-ul dus?Am curatat si tot nu reusesc sa adaptez.( Potentiometer for EGR (G212) 
P1439 - 35-10 - Error in Basic Setting - Intermittent)Merge ADP RUN si dupa aia ERROR,am dat si AUTPUT TEST unde se aude cum tacaie.La voi ce Voltaje apar in aceste casute?

18056538_1188156407976562_5292450073899207988_o.jpg

Modificat de xabika
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demonteaza EGR-ul. Apasa cu ceva subtire pe ,,ciupercuta" tijei. Tija trebuie sa culiseze sus/jos foarte usor. Daca tija este murdara, agata, asta inseamna ca nu va inchide sau deschide suficient.

Dupa curatare, pornesti motorul si lasi sa functioneze pana cand temperatura ajunge la 90 grade. Basic Setting. Daca tot asa apare Error, inseamna ca membrana din interior este fisurata. Nu poti face adaptare la ceva ce nu functioneaza in parametri.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost data jos,am incercat direct de pe baterie(la pinul 1 si 5) si culiseaza perfect si la OUTPUT TEST merge,am incercat cu motorul  rece si  cald, de aceea nu inteleg de ce nu se adapteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai sters eroarea de pe Engine inainte de a face adaptarea?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a iesit furtunasul asta care inteleg ca are leagtura cu supapa egr, ma puteti ajuta cu un sfat ? Ma duc la service ? Il pot pune si eu la loc ? Multumesc !

20170423_161227.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, il poti pune tu.

Modificat de Carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Am o problema cu relantiul cand motorul se incalzeste bine. Si anume motorul nu merge rotund, zici ca merge in 3 pistoane, iar cateodata se vede cum oscileaza acul la turometru.. Pe vcds nu am nici o eroare. astazi am dat jos egr si l-am curatat bine desi nu era murdar tare si nici blocat, dar motorul merge putin mai bine dar nu de tot. Daca scot mufa de la egr merge brici. 

Clapeta a fost si ea curatata si adaptata acum ceteva luni . Ce ar mai putea fi de verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut. am facut o masuratoare la egr si anume pe autodata sunt niste valori la potentiometrul din egr.

intre pini 2 & 4  autodata 790 ohmi si eu 1.600 ohmi, iar intre pini 2 & 6  - 2110 ohmi iar eu am 3200 ohmi.

este defect potentiometrul din egr?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

buna imi spuneti si mie ce inseamna aceasta eroare 16786-EGR Sistem

p0402-35-10-excessive flow? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bob, va trebui demontat EGR-ul, curatat.

Insista pe tija din interior, trebuie sa culiseze sus/jos, usor. In acest moment, tija este blocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, Carmina a scris:

Bob, va trebui demontat EGR-ul, curatat.

Insista pe tija din interior, trebuie sa culiseze sus/jos, usor. In acest moment, tija este blocata.

am curat egr tija cum pot sa vad daca culiseaza sus-jos? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de montare, cuplezi mufa de alimentare. A doua persoana cu vcds-ul: output tests.

Sau:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Am tot încercat să adaptez EGR-ul și imi tot da eroare, iar sub ea scrie: potentiometer G212. Înseamnă că este stricat? Trebuie înlocuit? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

se poate anula supapa EGR la benzinar folosind o garnitura fara gaura ? am un 1.6 BFQ 102CP, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se poate. Am mers eu asa vreo 2 ani. Am facut o garnitura din tabla de conserva cu gauri doar pentru cele doua suruburi de prindere a EGR-ului. Am montat-o pe partea EGR-ului care duce spre clapeta de acceleratie. Poti face doua, sa le pui pe ambele parti. Apoi scoti mufa de la EGR si mergi asa.

Ce am mai facut eu in plus, dupa aceasta operatie, am scos borna minus de la baterie pentru 1 minut si apoi am pus-o la loc, dupa care am pus contactul si l-am mai lasat 1 minut dar fara sa pornesc motorul. Spunea cineva ca ECU se prinde acum ca nu ai mufa la EGR si pleaca cu niste setari default. 

Cand montezi toate acestea trebuie sa ai grija sa strangi bine acele garnituri, sa nu traga aer fals pe langa ele. La fel, daca umbli la clapeta de aceleratie in locul in care se prinde teava care vine de la EGR. Si acolo cred ca ai o garnitura la care trebuie sa ai grija sa nu o pierzi.

Dezavantajul la mersul cu EGR-ul blocat si fara mufa este ca vei avea aprins tot timpul martorul check engine si-ti va "ascunde" orice alta eroare care poate sa apara. Trebuie sa-ti citesti erorile din cand in cand. Din ce-am auzit de la altii, la benzinar, EGR-ul nu se poate dezactiva din ECU. 

 

 

Modificat de Vapi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fain tutorialul, nu am inteles de ce a trebuit sa dea EGR -ul jos, nu putea sa puna garnitura plina doar la capatul care se leaga la clapeta de acceleratie? 

Modificat de alinworm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai si tu dreptate. Totusi, daca pui garnitura plina la "intrarea" in EGR protejezi valva EGR-ului de gazele de evacuare si nu mai ai depuneri pe ea. Desi, daca ai "dop" la clapeta de acceleratie posibil sa nu mai ajunga gaze nici la EGR (nu pot sa circule gazele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare.

Am o mare problema: egr nou, curatat racoardele dintre ecacuare si adminisie si clapeta de aer, totul bun si frumos.

Cand am dat la automat motorul merge in suturi, nici o eroare in bord.

Are cnv idee??

Multam.

Polo 1.4fsi AUX cod motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptare cu vcds și făcut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!