Jump to content

Valva EGR


zonkkk
 Share

Postare recomandată

Multumesc pentru raspunsurile prompte. Nu cred ca ajuta sa dau jos admisia. Am dat jos clapeta de acceleratie si pe acolo se vede ca nu are corespondenta surubul pe interior - pur si simplu intra in plin. Ramane varianta lui ionut10a, doar ca nu stiu cum arata un extractor pt suruburi :), dar ma interesez. Ma mai gandeam la o varianta - batut cu o daltita ingusta pana ii fac un sant si il desfiletez cu surubelnita...

Intre timp ai postat si cum arata un extractor de suruburi ;) - merci

Modificat de tampao
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:))) chiar trebuie sa vad asta fara sa dai jos admisia...plus ca sigur ai inteles ca el are suruburi de 10...in alea da,poti da gaura dar el de fapt se referea la cheie...ca suruburile au cap pt cheie de 10.Sa dai gaura in surub de 6,pe masina,in pozitia aia=MISSION IMPOSSIBLE 12

Ai mare grija...galeria e casanta
...e simplu de dat jos...dureaza 10 minute.

mustiucul ala de langa teava daca nu ma insel e corespondetul surubului...daca el e atat de gros si surubul intra in el inchipuie'ti cata "carne" are...Iti zic ca am patit sa fortez si a plesnit.

12970205_1076928099016635_1279143283_o.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca spatiul ii permite ,se poate da gaura in surubul de 6 cu un burghiu de 3mm

sau jos admisia...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la asta ma refeream...pozitia e nepotrivita si scapi bormasina in admisie si aia e..Admisia ca sa o dai jos,scoti rampa cu injectoare(ai 2 torxuri) si apoi desfiletezi imbusii de la admisie(de 6 parca ),scoti firtunul de pe servofrana si cateva clipsuri si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru ajutor. Momentan am montat teava cu un singur surub și pare să fie ok. O să urmăresc să văd cum se comportă. Voi spuneți să dau admisia jos ca să lucrez mai ușor, nu? Că din ce am văzut șurubul intră în plină carne, nu are corespondent pe interior. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Dupa trei saptamani de lucru si citit toate paginile forumului, nu gasesc cauza erorii :

exhaust gas recirculation flow excessive detected

 

Tocmai am achizitionat o Skoda Fabia 6y motor AUB 1.4 16v si poate ma poate ajuta cineva cu o idee unde sa ma mai uit, pt ca am ramas fara idei.

 

Am facut urmatoarele :

1. Am schimbat EGR cu unul nou (cel vechi nu mai mergea)

2. Am recalibrat egr cu vagcom de cateva ori deja 

3. Am sters codurile de eroare de cateva ori 

4. Am verificat MAP si i-am curatat contactele 

5. Curatat clapeta de acceleratie

6. Curatat teava EGR 

7. Am monitorizat MAP cu vagcom si nu de erori sporadice 

Simptome :

La frana brusca (cam cand intra ABS-ul) mi se aprinde check engine cu eroarea :

exhaust gas recirculation flow excessive detected

Eu speculez ca e o problema electrica datorata "vibratiei" franarii , un contact imperfect,....dar un lucru e clar :se intampla cand franez cu forta (de urgenta) 

 

Masina merge bine, trage, sta bine la relanti doar ca nu ii gasesc "buba" si alte erori nu am :( 

 

Orice sfat e binevenit.

Multumesc

Adrian 

 

Modificat de sylver_one
greseala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la adaptarea egr motorul trebuie sa aiba intre 10 si 50 de grade.am patit si eu sa revina eroarea cu excessive flow si dupa o curatare a egr.am refacut adaptarea cu motorul oprit si la 40 de grade si acum totul e ok.incearca totusi sa verifici suruburile de prindere a egr si teava aia care duce la clapeta sa nu traga aer.incearca niste pasta de sigilare.scoate senzorul ala de pe galerie si curata-l. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu temperatura între 10-50 grade este valabilă la motoarele cu ECU Bosch ME7.5, la AXP de exemplu, m-am lovit şi eu de problema asta de câteva ori (AUB, AZD, au Magneti Marelli). La maşinile în cauză adaptarea nu porneşte dacă lichidul de răcire nu are temperatura în intervalul menţionat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Multumesc de sfaturi.

Am sa recalibrez egr intr-o dimineata sa fiu sigur ca motoru e rece si am sa incerc sa curat senzorul de pe admisie....daca reusesc sa gasesc un tutorial cum sa il scot.

 

La schimbarea egr am schimbat si saibele de etansare si suruburile. Sunt stranse bine dar am sa mai verific o data.

 

Multumesc,

Adrian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare colegi, 

Am si eu o problema la un golf 4 1.6 16v din 2001 cu EGR-ul.

De cand am schimbat egr-ul la masina(acum vreo 2 luni) am apa/antigel in mufa tot timpul.Ciudat este ca e verde iar antigelul meu e roz. 

Cum e posibil sa ajunga apa in mufa aia? Un sfat ar fi foarte apreciat.

Precizez ca masina este pe GPL.

Va multumesc si o seara buna.

EGR.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e lichid de spalat parbrizul ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La atingere e uleios si nu cred ca ar avea cum sa ajunga lichid de parbriz in mufa de la EGR.Are cum sa ajunga din interiorul EGR-ului in mufa?

Ma gandesc sa nu fie apa in gaz si cand imi scoate pe evacuare sa imi bage in mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postarea pe această arie este suficientă. Ţi-am mutat o dată postul, nu o să o mai fac. Este inutil să postezi pe aria de TDI din moment ce maşina ta este pe benzină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am și eu probleme cu un golf 2001 motor azd . Am schimbat sonda lambda 1 pentru ca nu mai funcționa bine su consuma ff mult.după câteva zile a început sa se oprească motorul în mers ,îl lasam câteva minute după care pleca fără probleme pana azi când nu a mai vrut sa pornească. După fiecare oprire am pus tester și dădea EGR ul defect.

16786 - EGR System 
            P0402 - 35-00 - Excessive Flow
17566 - Manifold Pressure Sensor (G71) 
            P1158 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent

L am dat jos si este blocat pe deschis.Este posibil ca ăsta sa fie cauza

Mașină merge pe gpl

Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marți ajunge EGR nou

Din cauza lui nu a pornit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine era blocat tot cu eroare cod P0402 Excessive Flow, l-am curatat, am adaptat, sters erorile s-a stins martorul, dimineata am picat RAR-ul la noxe si cand am plecat s-a aprins si a revenit iar eroarea (si in 3 zile imi expira numerele :)). Am observat ca nu are filtrul acela care e ca o caciulita pe el... Daca schimb EGR sigur rezolv problema? Aveam si sytem too lean aditional erorii... probabil sa compenseze amestecul...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA ce masina ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema legata de eroarea de flux insuficient. Am curatat de 2 ori supapa egr, dar tot apare eroarea asta. Mentionez ca inainte sa o curat prima oara n-am avut probleme. De fiecare data dupa curatare, am recalibrat-o respectand temperatura lichidului de racire. Sa fie vreo problema legata de supapa in sine ca nu mai face cursa completa de deschidere ?

Eroarea apare in special la sarcini mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curatarea nu prea are efectele scontate la benzinare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
10 hours ago, dragos124 said:

Am si eu o problema legata de eroarea de flux insuficient. Am curatat de 2 ori supapa egr, dar tot apare eroarea asta. Mentionez ca inainte sa o curat prima oara n-am avut probleme. De fiecare data dupa curatare, am recalibrat-o respectand temperatura lichidului de racire. Sa fie vreo problema legata de supapa in sine ca nu mai face cursa completa de deschidere ?

Eroarea apare in special la sarcini mici.

inlocuieste EGR-ul, nu prea ai alta solutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat din nou eroarea si acum imi apare concomitent cu asta 

17560/P1152/004434 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 2: System too Lean

Modificat de dragos124
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ce zice ross-tech, ma gandesc sa nu fie generate de acelasi lucru. In fine, o sa mai desfac o data cu atentie si verific tot. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!