Jump to content

Valva EGR


zonkkk
 Share

Postare recomandată

salut!

astazi am demontat EGR-ul pentru a-l curata.

(eroare 16555 si 16786- debit excesiv)

am suflat in el pe tevusca acea mica si am observat ca pierde aer undeva la jumatatea lui, intre gogoasa si corp.

l-am montat si nu i-am mai pus mufa.

masina merge mai bine ca inainte.

inca nu am bani sa il schimb si as vrea sa stiu ce se poate intampla daca mai merg cu ea asa.

multumesc!

 

golf4 1.6 bcb 16v

Modificat de shiny7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti baga motorina nearsa in catalizator si il distrugi mai repede...in rest nu se intampla nimica. Nu mai merge asa cu el. Incearca sa pui un silicon de etansare pe unde scapa si poate ai noroc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Of,of Ghita...

Shiny are motor pe benzina nu diesel.

Zi frumoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Of,of Ghita...

Shiny are motor pe benzina nu diesel.

Zi frumoasa.

greseala mea :) am postat rapid de pe telefon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e bai..seara faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am cumparat supapa EGR noua pe Pierburg cod: 036 131 503 T si am avut cateva surprize la masuratorile potentiometrului, valoarea bobinei e 8 ohmi ca si in manual, dar la potentiometru valorile sunt mult diferite plus ca exista o variatie de rezistivitate intre pini 2-4 unde nu ar trebui sa varieze rezistivitatea dupa schemele atasate din Autodata (care nu imi apartin).

post-75511-0-75802300-1396504545_thumb.j

post-75511-0-80530900-1396504839_thumb.j

post-75511-0-54422400-1396505230_thumb.j

post-75511-0-06005300-1396505250_thumb.j

post-75511-0-88203800-1396505255_thumb.j

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

 

 

 

Edit: Daca ai ceva concret, posteaza, daca nu, te rog sa te abtii.

 

6. Posturile monosilabice si/sau posturile care nu aduc nimic bun discuției (gen băgare în seamă) sunt interzise și vor fi sancționate cu warning. Postați numai dacă sunteți siguri că informațiile interesează și sunt întradevăr utile celorlalți membri. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, dacă nu vă puteți abține cautați alte comunități în care aceste lucruri sunt permise.
8. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cat mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.
Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat eroarea cu Excessive Flow pe care o aveam, desi EGR-ul era nou. De vina pentru aceasta eroare a fost senzorul de presiune din galeria de admisie. Voi schimba si supapa de sens la servo-frana, ca mi s-a spus ca face figuri.

Am scapat, acum ma pot bucura de o masina normala..si ce diferenta. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, ptr probleme cu relantiul, am curatat clapeta de acceleratie anul trecut, era murdara si am adaptat-o la o diagnoza Bosch.

Anul acesta am schimbat garnitura de la capac tacheti si pentru ca s-a dat jos si clapeta de acceleratie, am curatat-o din nou, cu toate ca avea putina mizerie. Inainte de curatare, am luat borna de minus de pe baterie, apoi s-a montat clapeta la loc si dupa aceea am repus contactul la baterie. Ma gandeam sa nu mai readaptez iar.

 

Am mai citit pe forum si am vazut ca si egr-ul se poate infunda, bloca, as vrea sa-l curat si sa-l adaptez. Probabil are mizerii.

Ma poate ajuta cineva priceput, care a mai facut asta, din Sibiu ? Golf 4 1.6 benzina.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,eu am rupt teava de egr cea care face legatura intre supapa si motor.era din metaL si avea o imbinare  niste pliuri care ii permitea sa se miste pentru a fi pusa pe pozitie,si am pus una de cauciuc un furtun,,dar prinde aer si trepideaza masina,,,asta sa fie oare cauza trepidatiilor?miroase a cauciuc ars ca banuesc ca este temperatura mare acolo   ma gandesc ca nu degeaba au pus nemtii teava din alama acolo,,,apropo as vrea sa cumpar dar nu stiu unde pot gasi   ca trebuie sa fie exact aceeasi lungime si difera la fsi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa nu ia masina foc dupa parcarea ei, si vorbesc foarte serios ca poate mocni cauciucul acela si sa se aprinda...

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ma ajutati cu un sfat? am un golf 5 1.9 tdi BLS DPF mi s-a aprins martorul de gaze si am observat ca masina scoate fum alb la relanti cand motorul ii incintat, masina merge si trage ok, in service mi-au zis ca motorul si turbina sunt ok, doa ca imi da o eroare pe EGR, l-am demontat l-am curatat era blocat iar la cursa maxima pe deschis ramane blocat ? Vreau sa stiu daca pot sa-l verific altcumva(EGR Pierburg) sau sa fie alta cauza? poate dpf?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Daca scot valva EGR sa o curat si o montez la loc este nevoie de adaptare Vag Com?

Am un Golf 4 1.9 TDI 90cp ALH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diesel nu...nu ai ce sa adaptezi...este actionata cu vacuum...nu are boaba de electronica in ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu sunteti acologisti , scapati/anulati EGR-ul , aveti numai beneficii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

SALUT BAIETI am un seat ibiza din 2007 12 benzina sa intamplat azi sa ma trezesc dimineata m-am urcat la volan am dat o tura am ajuns la o cafenea dupa care cand am pornit masina a inceput sa tremure din ce in ce mai tare tot ansamblu motor cu tot cu ansamblu de tobe si a inceput sa sclipeasca martorul in bord ,,verificare motor'' am oprit motorul am verificat ulei ,apa , cateva fire care le-am avut rupte si nimic am pornit motorul martorul nu sa mai stins bag viteza 1 plec ajung la 3 mii si un pic bag a-2-a franez ca era un melc in fata scade turometru la 1500 accelerez si ramane acul fix la 2000 de ture cu pedala la fund ,avarie trag pe dreapta opresc motoru pornesc de cateva ori nu se stinge martorul si la fel cade la 2000  cand sclipeste martorul si nu mai trage motoru ...

intrebare cine a mai patit asta poate fi de la EGR? daca da unde este situat sa il dau jos sa il curat am cautat o poza ceva da nu am gasit .

stiu ca martorul ala de ceck se aprinde cand e o problema cu EVACUARE SAU ANSAMBLU DE GAZE ADICA RECIRCULARE DE GAZE ADMISIE EVACUARE CEVA DE GENU care ma poate ajuta ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu suspectez o bobina cu probleme dar cel mai sigur fa o diagnoza cu un VCDS sa vedem ce erori ai stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau una din fise.

Verifica traseul fiselor sa nu ai fisa care trece pe langa aparatoarea galeriei,arsa-topita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...seat ibiza din 2007 12 benzina...

Gabi sunt sigur ca nu ai observat dar este vorba de motorul de 1,2 benzina care nu are fise separate.

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca problema se va rezolva am desfacut capacul motor bine inteles dupa ce am verificat sigurantele am verificat filtru aer si traseul de aer toate erau ok clapeta si ea parea ok am desfacut bobinele de pe bujii una cate una si am constatat ca fara bobina  cilindrului 1 merge la fel de intrerupt dar fara bobinele scoase pe rand 2 sau 3 motorul moare in concluzie bobina 1 parlita sau fura curent 

multumesc pt sfat ionel 

 

inca o intrebare scurta bobinele astea 3 au sigurante separat ? daca da unde sunt in bord sau sub capota eu banuiesc ca sunt cele din bord in lateral dar sa fiu sigur cert este ca nu stiu daca acele bobine au sigurante separate(sau toate 3 sunt pe o siguranta?)  mersi pt idee ionel inca o data :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate bobinele sunt alimentate prin aceeasi siguranta (la mine este sig.37-la tine ar trebui sa verific daca e aceeasi).E bine sa te pregatesti sufleteste si pentru celelalte 2. De obicei cand pica una urmeaza si celelalte.

P.S.

Nu mai circula cu motorul asa ca risti sa distrugi Kat.

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK mersi frumos acum am inteles perfect deci nu este nici o siguranta e bobina si atat nu mai circul pana nu o schimb dar ce inseamna kat te rog daca poti sa imi spui 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna ziua.Va rog sa ma ajutati intr-o problema am un vw lupo an 2001 si am probleme cu EGR,Am schmbat-o si acum pe tester imi da eroarea 17812 setarile de baza sistem EGR(vas5054a).Am intrat in setari am introdus grupul 74 pt.adaptarea EGR ,a inceput sa faca adaptarea ,dupa afisarea a trei parametri de voltaj mi-a dat error.ce as putea face??Multumesc


Am uitat sa precizez ca am un VW Lupo cu motor 999cm AUC ANUL 2001

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!