Jump to content

Alto Syncro


Adrila
 Share

Postare recomandată

Am fost si eu ieri la a doua revizie, 29744 km.

Programare facuta de luni, pentru miercuri, la 8.30. La ora 8.30 fix am intrat in showroom, am mers la service, in 5 min s-a deschis comanda si mi s-a luat masina.

Am stat langa masina tot timpul cat a stat in service.

Mi s-au schimbat urmatoarele:

- filtru de aer

- filtru de polen

- ulei si filtru de ulei (4 litri Castrol 5w40)

- gresat balamale si broaste usi

- verificat presiune in pneuri.

In total, 600,70 RON.

Am mai semnalat si alte probleme, geamul stanga fata care scartaie infiorator, un zgomot suspect in partea dreapta spate, pe care eu n-am reusit sa-l identific si un zgomot la volan, cand virez se freaca de o bucata de plastic.

Nici unul din cele 3 defecte sesizate de mine nu s-a reparat, pentru geamul de la sofer trebuie sa merg iar in service ca sa mi se dea fata interioara a usii jos pentru curatarea macaralei si a mecanismului.

Per total, dau o nota de 8.75, 9.75 pentru modul in care se poarta cu clientii si 8 pentru ca nu au fost solutionate problemele care le-am reclamat (ponderile date acestor note in stabilirea notei finala e una subiectiva).

Recomand Alto Syncro pentru efectuarea reviziilor.

PS: am stat de la 8.30 pana la 14 in service si in show-room, pentru ca Matrixu avea de montat un cd-player si cateva elemente cromate la interior, cele din urma nefiind montate complet, pentru ca nu aveau oameni disponibili.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si eu luna trecuta la Alto Syncro. Problema - intra apa in stopul stanga hayon => condens. Se-ntampla de cand am luat masina si iarna statea aburit de la o spalare la alta. Am fost intr-o sambata, s-a facut rapid constatarea, chiar au vrut sa-l schimbe atunci insa nu-l aveau pe stoc. Mi-au spus ca peste 6 zile ma pot duce sa-l inlocuiasca, am fost dupa sapte (tot sambata), am asteptat aprox. 45 min., apoi s-a schimbat. Operatiunea s-a facut pe garantie, nu a intampinat nici o problema, au fost operativi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1)in ce calitate vorbiti dvs ?

2)masina ati lasat-o la paza iar a doua zi nu s-a sinchisit nimeni sa vina sa o predea in baza vreunui proces verbal(receptia autoturismului la intrarea in service.Am gresit eu ca am fost deacord sa ma ocup de ea (prin telefon)

3)zgarietura destul de serioasa ,insemna stimati cititori ,vopsea de culoare neagra pe bara si intr-un loc 2mmp lipsa din vopseaua originala a masinii.V-am comunicat in cel de-al 20-lea telefon ,cand ati facut prima sesizare despre acest aspect ,ca voi face si bara ca un gest de marketing si bunavointa.

4)masina se mai si aduce spalata la service...printre altele

5)vi s-a comunicat miercuri ca e gata ,ca daca doriti sa o luati miercuri puteti sa o faceti, dar ca nu va fi gata si partea cu bara.ati spus ca o sa veniti sambata ,motiv pt care costin a trimis-o in vopsitorie.ati sosit ''inopinat'' vineri ,moment in care mai trebuia fuller si strop ,dar ati solicitat sa o luati.costin s-a conformat si iar v-a sugerat sa reveniti ca sa va vopsim si bara.

de vineri pana marti niciun semn.dar marti ati sunat ,ca vezi doamne sambata cand ati spalat masina ati vazut ca au iesit pistoanele prin capota si ca bielele au izbit usa.interesant ,cam lung intervalul pana v-ati luat inima in dinti sa mai incercati un pescuit de bunavointa.eh! si marti ati reusit sa ma ''dezamagiti'',drept pentru care am refuzat sa o mai fac pe gigi becali, care construieste case in moldova

6)eu m-am achitat de calitatea reparatiei in garantie si motorul merge asa cum ati solicitat :ca atunci cind era nou.

7)daca respectam fiecare etapa a reparatiei asa cum solicita fabricantul, inca aveati masina la mine in service.pe ''barba'' mea aveti si tacheti noi .apropo's ,proprietarul cand a achizitionat produsul a semnat un contract care prevede si astfel de situatii ,situatii in care cheltuielile adiacente va privesc.poate nu e tocmai fair play dar acestea sunt conditiile vanzarii ,dealtfel foarte legale.cu toate acestea am grabit lucrurile ca sa nu ''ramase dvs cu graji''.atentie ca ,conjugarea asta in ase e greseala repetata in postul dvs si nu mai incape scuza vitezei de butonare.mai vine si un ra dupa ase ,ce e drept la sud de milcov.incepe sa-mi para rau ca strabunicii l-au secat dintr-o sorbire,dar au facut-o cu grabire...asa ca sunt scuzati!

Ca sa inchei ,dumneavoastra sunteti genul de client pe care nu mi-l doresc ,nu pe care sa nu-l primesc.dar nu dvs sunteti clientul syncro ci dra sau doamna,imi cer scuze nu stiu.Pe dansa ,care dealtfel la singura convorbire telefonica m-a cucerit deoarece vorbeste corect si pe un ton placut romaneste, o astept oricand doreste in service si ii garantez ca-i voi solutiona toate problemele legate de autoturism,chiar daca dvs ati construit ceva in poteca.Pentru a o avea in continuare client syncro pot gasi solutie si pentru urmele exploziei de sub capota si din usa.

Stimata doamna sau domnisoara stiti unde ma puteti gasi si ramane la aprecierea dumneavoastra ce anume conteaza mai mult ,masina dumneavoastra sau orgoliul de ''stie tot''(combinat cu smecherie) al ,banuiesc, prietenului dumneavoastra.

Modificat de barbato mihail
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Unde-ai vazut tu ca se repeta 'graji'! Si mie mi se mai intampla, pentru ca scriu cu 2 maini, sa apas o tasta mai repede decat alta si rezulta o mica inversare. Iar parerea mea este ca boggy a scris corect tot ce-a avut de spus. Nu vezi de multe ori ca cineva sa puna virgule, ca sa-ti usureze tie, cititorule, perceperea mesajului.

In plus de asta, daca tot ne "luam" de limba romana, evitarea cacofoniei printr-o virgula scrisa sau verbala este o inventie din popor si, pe undeva, este echivalenta cu greseala in sine. Adica ce puteai sa faci tu: in loc de "ca, conjugarea" scriai frumos "ca aceasta conjugare"

Revenind: pana acum, si am vreo 8 ani de soferie(experienta cu diverse masini) n-am auzit/intalnit pe nimeni care sa aiba masina lovita/ciupita/indoita etc., s-o 'bage' in service si apoi sa dea vina pe acel service. Sincer, nu am auzit!

Ar trebui sa realizati, patronii/directorii de ateliere de reparatii, ca n-avem absolut nicio placere sa apelam la serviciile dumneavoastra, oricare ar fi acelea!

Iar trebuie sa apelez la 'vasta' mea experienta de viata si sa spun ca n-am AUZIT pe nimeni sa-mi spuna: "Dar vai, d-abia astept sa vina joi ca sa-mi bag masina in service pentru nu-stiu-cate zile!"

Ideea mea este ca atunci cand cineva scoate masina din service, nu vrea sa se mai intoarca acolo!

Poate mi-am permis sa generalizez si sa vorbesc in numele altora, de aceea, daca vrea cineva sa ma contrazica, poa's-o faca! Nu ma supar! Dar aveti grijE cum vorbiti si cum scrieti! Va rog! Din respect!

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1)in ce calitate vorbiti dvs ?

2)masina ati lasat-o la paza iar a doua zi nu s-a sinchisit nimeni sa vina sa o predea in baza vreunui proces verbal(receptia autoturismului la intrarea in service.Am gresit eu ca am fost deacord sa ma ocup de ea (prin telefon)

3)zgarietura destul de serioasa ,insemna stimati cititori ,vopsea de culoare neagra pe bara si intr-un loc 2mmp lipsa din vopseaua originala a masinii.V-am comunicat in cel de-al 20-lea telefon ,cand ati facut prima sesizare despre acest aspect ,ca voi face si bara ca un gest de marketing si bunavointa.

4)masina se mai si aduce spalata la service...printre altele

5)vi s-a comunicat miercuri ca e gata ,ca daca doriti sa o luati miercuri puteti sa o faceti, dar ca nu va fi gata si partea cu bara.ati spus ca o sa veniti sambata ,motiv pt care costin a trimis-o in vopsitorie.ati sosit ''inopinat'' vineri ,moment in care mai trebuia fuller si strop ,dar ati solicitat sa o luati.costin s-a conformat si iar v-a sugerat sa reveniti ca sa va vopsim si bara.

de vineri pana marti niciun semn.dar marti ati sunat ,ca vezi doamne sambata cand ati spalat masina ati vazut ca au iesit pistoanele prin capota si ca bielele au izbit usa.interesant ,cam lung intervalul pana v-ati luat inima in dinti sa mai incercati un pescuit de bunavointa.eh! si marti ati reusit sa ma ''dezamagiti'',drept pentru care am refuzat sa o mai fac pe gigi becali, care construieste case in moldova

6)eu m-am achitat de calitatea reparatiei in garantie si motorul merge asa cum ati solicitat :ca atunci cind era nou.

7)daca respectam fiecare etapa a reparatiei asa cum solicita fabricantul, inca aveati masina la mine in service.pe ''barba'' mea aveti si tacheti noi .apropo's ,proprietarul cand a achizitionat produsul a semnat un contract care prevede si astfel de situatii ,situatii in care cheltuielile adiacente va privesc.poate nu e tocmai fair play dar acestea sunt conditiile vanzarii ,dealtfel foarte legale.cu toate acestea am grabit lucrurile ca sa nu ''ramase dvs cu graji''.atentie ca ,conjugarea asta in ase e greseala repetata in postul dvs si nu mai incape scuza vitezei de butonare.mai vine si un ra dupa ase ,ce e drept la sud de milcov.incepe sa-mi para rau ca strabunicii l-au secat dintr-o sorbire,dar au facut-o cu grabire...asa ca sunt scuzati!

Ca sa inchei ,dumneavoastra sunteti genul de client pe care nu mi-l doresc ,nu pe care sa nu-l primesc.dar nu dvs sunteti clientul syncro ci dra sau doamna,imi cer scuze nu stiu.Pe dansa ,care dealtfel la singura convorbire telefonica m-a cucerit deoarece vorbeste corect si pe un ton placut romaneste, o astept oricand doreste in service si ii garantez ca-i voi solutiona toate problemele legate de autoturism,chiar daca dvs ati construit ceva in poteca.Pentru a o avea in continuare client syncro pot gasi solutie si pentru urmele exploziei de sub capota si din usa.

Stimata doamna sau domnisoara stiti unde ma puteti gasi si ramane la aprecierea dumneavoastra ce anume conteaza mai mult ,masina dumneavoastra sau orgoliul de ''stie tot''(combinat cu smecherie) al ,banuiesc, prietenului dumneavoastra.

Domnule Barbato Mihail, post-ul dvs. este plin de greseli de ortografie, gramatica, semantica si mai ales de greseli de fond.

Pentru inceput in ordine aleatoare (de fapt ordine "cronologica" a post-ului dvs.) am sa relatez cateva :

1. Nu se pune spatiu inaintea virgulei ci dupa.

2. Dupa punct, semnul exclamarii sau semnul intrebarii se continua cu litera MARE.

3. mmp nu este un acronim acceptat pentru milimetri patrati.

4. Nu se pune virgula inaintea conjunctiilor (si, dar, ca etc.).

5. Nu se pune spatiu inaintea semnului "doua puncte".

6. Numele proprii (Moldova, Gigi Becali etc.) se scriu cu litere mari nu cu litere mici.

7. "Apropo's" este gresit. "Apropos" este corect - vine din limba franceza.

8. "dealtfel" se scrie separat in mod corect ("de altfel").

9. "fair play" se scrie "fair-play" in mod corect (cu cratima).

10. "am refuzat sa o mai fac pe gigi becali," - corect este "am refuzat sa mai fac pe Gigi Becali" - fara "o".

In continuare ne putem delecta cu elemente de penibilitate :

a. Acuzati erori gramaticale "atentie ca ,conjugarea asta in ase e greseala repetata in postul dvs" in conditiile in care post-ul dvs. este, ma scuzati, o mizerie.

b. "voi face bara ca un gest de marketing si bunavointa". Stiti ce inseamna notiunea de marketing? In momentul in care scrii asa ceva unor clienti (indiferent cum ar fi ei) numai de spirit de marketing nu mai dai dovada.

c. "ati vazut ca au iesit pistoanele prin capota si ca bielele au izbit usa" - ironia exagerata, dusa pana la sfidare prin nesimtire NU ARE CUM SA VA AJUTE MAI ALES PE PARTEA DE MARKETING.

In concluzie sunteti inca un om, din ce pot eu vedea, care gandeste "clientul nostru sclavul nostru" si desi acum o sa va mai mearga (o vreme) pe termen lung nu aveti mari sanse.

Scuipi clientul ca sa te simti bine in vazul altor potentiali clienti. Strategie revoltionara de marketing? Tare, nu m-as fi gandit.

Personal nu inteleg cum merg conduse in stilul acesta (acum chiar nu ma mai refer la situatia in cauza) afaceri in tara asta in stilul de mai sus. De unde s-or gasi fraieri (nu stiu altfel cum sa le spun) sa (mai) vina la o firma care ii trateaza in asemenea stil. Nu inteleg. Nu inteleg..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau sa iti spun, dar pentru a lasa o masina in service trebuie sa urmezi anumiti pasi; tu ai trecut peste multi dintre acesti pasi, iar ca sa te scoti dai vina pe service. Sincer, nu mi se pare corect.

Data viitoare fa-ti treaba cum trebuie ca sa nu mai fii nevoit sa arunci vina pe service.

Sa auzim numai de bine.

Modificat de Joney
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu clientul trebuie sa faca pasii necesari ci service-ul :(. Asa ca el putea lasa masina dauna totala , daca serviceul nu a realizat pasii normali pt primirea masinii ei sunt vinovati si nu clientul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boggy..... de ce ti-ai sters postul??? L-am citit initial si acum nu inteleg de l-ai sters....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca vina este in principal a sefilor de service... problema pleaca de mai sus... nu cred ca sefiii sefilor de service nu au idee de ce se petrece la ei in service... dar cred ca nu-i intereseaza .. vor sa faca bani si atat ... multi bani pe servicii proaste ... din cate am vazut si eu pana acum la servisurile din bucuresti se poate, si credeti-ma pe cuvant cand va spun ca, se poate mult mai rau ... dintre toti, am mai zis-o si o mai zic odata, Alto sunt mai putin nesimtiti decat restul dar asta nu inseamna ca nu au si ei bubele lor , nu putem sa ne consideram o tara destul de civilizata din punctul de vedere al serviciilor prestate de servisuri dar ne putem considera o tara civilizata din punctul de vedere al banilor pe care ii dam la servisuri !

anDRei : un sef de service nu trebuie sa vorbeasca sau sa scrie 100% corect din punct de vedere gramatical ..treaba lui este alta ... si trebuie taxat doar pentru acest lucru, nu pentru greseli de ortografie ... Sper sa ti se rezolve problemele !!!!

Modificat de leone82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca raspuns pentru joney.....nu am intercat sa arunc vina pe service, am spus exact ce am patit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum deja am 14300+ km si se apropie intalnirea de toamna mi-am facut timp astazi si am dat un mic telefon. Sambata dimineata la orele 9:00 am programare la Alto Syncron in vederea efectuarii primei revizii..

O sa revin sambata dupamiaza cu un replay pt a relata cum au decurs lucrurile. Sper sa nu intampin nici o problema pt a putea da o nota cat mai mare :)

Pana atunci... sa auzim numai de bine :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andREI : un sef de service nu trebuie sa vorbeasca sau sa scrie 100% corect din punct de vedere gramatical ..treaba lui este alta ... si trebuie taxat doar pentru acest lucru, nu pentru greseli de ortografie ... Sper sa ti se rezolve problemele !!!!

Ok, dar macar sa se exprime 70-80% corect ca sa putem intelege si noi FARA PREA MULT EFORT ce vrea sa ne spuna. Pe langa asta tot el facea critici privind calitatea exprimarii "antevorbitorului" lui. In sfarsit, atitudinea este iarasi o problema. De fapt ultima este cea mai mare problema pe care oricum am mentionat-o in post-ul meu dar nu ai zis nimic de asta vad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca raspuns pentru joney.....nu am intercat sa arunc vina pe service, am spus exact ce am patit.

mestere, si tu ascunzi anumite detalii. Atentie. N-as vrea sa intervin si eu, mai bine tac. Reciteste ce ai scris d-le Boggy si fara suparare vezi unde ai gresit/exagerat....Punct.

Si rog un moderator sa mute acest topic la service-uri -? Alto syncro

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost eu acum vreo 10 zile la revizie. As usual, n-am avut nimic de zis. :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca nu luau masina cei de la Alto Syncro in urma insistentelor telefonice tot ei erau de vina ca te-au pus pe tine pe drumuri. Adevarul e pe undeva pe la mijloc tinand cont ca tu ai partea ta de vina iar ei au aparent partea lor de vina. Sper ca pe viitor sa-ti fie invatatura de minte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toate ca nu mai lucrez la Alto si am schimbat grupul VW cu un alt grup nemtesc, simt nevoia sa intru din cand in cand pe acest forum si sa vad care mai sunt parerile (totusi aici am inceput...la Alto)..acum ca lucrez tot in service dar la o marca premium am termen de comparatie si dpdv al organizarii interne a service-ului, a politicii de marca, al clientului..nu pot sa spun decat ca ma amuz teribil..ma intreb oare cum ar fi reactionat cei care au tot felul de probleme mai mult sau mai putin reale daca masina n-ar fi valorat 25.000euro ci 140.000euro..daca revizia n-ar fi 5-6mil ci 15mil si daca nu ar exista un Barbato care oricat de grabit ar fi si oricate pr ar avea tot ar acorda atentie si suport chiar si unui client care e insistent si nu are o pr reala si vitala la masina...si multa nepasare din partea angajatilor caci n-au concurenta?a...suna promitator? eu zic sa apreciati acest om (Mihai) care de multe ori isi asuma niste responsabilitati care nu tin de el, va ofera solutii si reparatii care nu intra in obligatia lui..si vi le ofera pentru ca poate, pentru ca crede in ceea ce face si pt ca vrea sa vina in ajutorul vostru..fara absolut nici o obligatie si pt a demonstra ca si in Romania se poate sa fi om..in loc sa apreciati gasiti motive de a "stramba din nas" ..ah, daca as avea puterea sa va pun in pielea altor clienti care platesc si aerul pe care-l respira si astfel de gesturi de buna credinta ii costa scump..sa vedeti intr-adevar cum e sa nu fi respectat si sa nu ai servicii la "standarde europene"...atunci n-ar mai exista nemultumiri si ati fi fericiti ca exista un Alto sau un Mihai...

@Mihai: era mai sanatoasa gandirea ta "nu ma intereseaza forumurile"..crede-ma te lupti cu morile de vant,intotdeuna vor exista nemultumiti si intotdeauna va urma efectul de turma...nu are rost sa iti pierzi timpu ca nu ii vei convinge de nimic..si stii asta mai bine decat mine..pastreaza Alto la fel cum este si in continuare (e super service cu cei mai buni mecanici si cu cei mai binevoitori oameni..CREDE_MA) si nu te schimba chiar daca vezi ca feed-back-ul nu e intotdeauna pozitiv..asa suntem noi romanii, vrem standarde europene,dar habar n-avem ce inseamna standarde europene..ce mai vedem prin filme.Bafta si spor la treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toate ca nu mai lucrez la Alto si am schimbat grupul VW cu un alt grup nemtesc, simt nevoia sa intru din cand in cand pe acest forum si sa vad care mai sunt parerile (totusi aici am inceput...la Alto)..acum ca lucrez tot in service dar la o marca premium am termen de comparatie si dpdv al organizarii interne a service-ului, a politicii de marca, al clientului..nu pot sa spun decat ca ma amuz teribil..ma intreb oare cum ar fi reactionat cei care au tot felul de probleme mai mult sau mai putin reale daca masina n-ar fi valorat 25.000euro ci 140.000euro..daca revizia n-ar fi 5-6mil ci 15mil si daca nu ar exista un Barbato care oricat de grabit ar fi si oricate pr ar avea tot ar acorda atentie si suport chiar si unui client care e insistent si nu are o pr reala si vitala la masina...si multa nepasare din partea angajatilor caci n-au concurenta?a...suna promitator? eu zic sa apreciati acest om (Mihai) care de multe ori isi asuma niste responsabilitati care nu tin de el, va ofera solutii si reparatii care nu intra in obligatia lui..si vi le ofera pentru ca poate, pentru ca crede in ceea ce face si pt ca vrea sa vina in ajutorul vostru..fara absolut nici o obligatie si pt a demonstra ca si in Romania se poate sa fi om..in loc sa apreciati gasiti motive de a "stramba din nas" ..ah, daca as avea puterea sa va pun in pielea altor clienti care platesc si aerul pe care-l respira si astfel de gesturi de buna credinta ii costa scump..sa vedeti intr-adevar cum e sa nu fi respectat si sa nu ai servicii la "standarde europene"...atunci n-ar mai exista nemultumiri si ati fi fericiti ca exista un Alto sau un Mihai...

@Mihai: era mai sanatoasa gandirea ta "nu ma intereseaza forumurile"..crede-ma te lupti cu morile de vant,intotdeuna vor exista nemultumiti si intotdeauna va urma efectul de turma...nu are rost sa iti pierzi timpu ca nu ii vei convinge de nimic..si stii asta mai bine decat mine..pastreaza Alto la fel cum este si in continuare (e super service cu cei mai buni mecanici si cu cei mai binevoitori oameni..CREDE_MA) si nu te schimba chiar daca vezi ca feed-back-ul nu e intotdeauna pozitiv..asa suntem noi romanii, vrem standarde europene,dar habar n-avem ce inseamna standarde europene..ce mai vedem prin filme.Bafta si spor la treaba!

Din cauza celor ca tine suntem noi asa de "avansati"....Ce conteaza frate cat costa masina?Poate sa fie si 10 euro,daca omul a muncit din greu pentru banii aia e perfect normal sa nu se lase calcat in picioare si sa isi ceara drepturile.Apropos,nu toti cei care ne conducem masinile zi de zi suntem mecanici auto ca sa ne putem da seama de fiecare data daca e ceva in neregula cu masina sau e doar o "problema imaginara" astfel incat sa nu mai fim nevoiti sa va deranjam pe Majestatile Voastre!Chiar crezi ca ne face placere sa pierdem timpul prin service-uri si astfel inventam noi "probleme imaginare" cu care sa va stresam?

Esti jalnic de-a dreptul daca ai putut sa incurjezi o asemenea atitudine...CREDE_MA !!!

Modificat de M1ha1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFFTOPIC:

Copilu' - Modul tau de a aborda problema e complet stupid si tipic romanesc: am facut o prostie insa prostia noastra e mai mica ca a celorlalti. Te complaci in mediocritate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evident...urmeaza turma...ideea nu e val masinii M1ha1 sau problemele "inventate"..si mici o prostie mai mare sau mai mica Baracuda (care vad ca ai si tu o fixatie dupa link-ul din semnatura...bine ca esti tu "european" si nu roman)..ci faptul ca atunci cand vi se face un bine (ma refer la acele reparatii, facilitati si sprijin oferit gratuit ..sa nu aud ca bagati fraza cu "noi va platim" ca nu ma refer la revizii sau rep uzuale) nu-l apreciati..e vb aia romaneasca "facerea de bine e..." nimic mai adevarat...ma astep la inca 3-4 pagini de "revoltati" sau "neindreptatiti" care se simt jigniti si simt nevoia sa se exprime..sfat: cititi cu atentie prospectul! si treziti-va la realitate..nu va mai "hraniti" cu critici si defectele celuilalt ...nu mai cautati nod in papura..ii plang pe cei de la OPC (ce viata grea cred ca au..la cate le aud urechile)..uitati-va intai in oglinda, v-ar prinde bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Copilu' divagi de la subiect. Atata vreme cat au fost laude s-au spus si alea, insa cand apar probleme o dai in balti ca vezi doamne nu stim noi sa apreciem ce este bine si vedem doar ce e rau. Daca era perfect nimeni nu zicea nimic asa ca nu ai nici o scuza. Se pare ca parerea celor care critica pt tine e nula, halal mod de a trata reclamatiile.

P.S. : te rog inceteaza cu apelative gen "turma" pt ca nu scot in evidenta decat frustrarile unui "copil"; iar daca tot citesti ce scrie la mine ins emnatura citeste si pagina unde duce linkul, poate daca ai fi citit asta inainte sa postezi ceva nu ai fi procedat similar altor oameni ce in speranta ca fac bine fac defapt mult rau.

Modificat de Baracuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Baracuda: 1. nimeni si nimic nu este si nu va fi perfect..deci nu cauta perfectiunea ca nu o vei gasi niciodata si vei trai nefericit toata viata ta "imperfecta"; 2. tin cond de o parere critica doar daca e constructiva si imi ofera si o solutie/alternativa...NU ma intereseaza criticile care doar satisfac niste frustrari si sunt aruncate aiurea doar de a calma nervi,fara a tine cond de munca,preocuparea si grija unor oameni (cum e cazul de fata); 3. iau in considerare o reclamatie reala, cu argumente reale si plauzibile..si imi recunosc greseala (daca e cazul) si actionez ca atare; 4. frustrari de "copil" dau dovada cei care formeaza "turma"..e un fenomen interesant cand observi pe un topic ca se discuta/reclama o problema si daca unu vine si zice ca nu e asa..urmeaza alti 10 care rpd incep sa dea ei exemple de probleme mai mult sau mai putin similare cu cea in cauza..dar care nu au nici o legatura cu subiectul in sine, care sa infirme cele spuse de cel care a fost impotriva..si nu isi au nici rostul, nici sensul, nici nu dau randament in concluzionarea discutiei purtate pe topicul respectiv...adik "efectul de turma"..iti arat n topic-uri cu acest fenomen.Sa ne auzim cu bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa mai polemizez pe aratura adica pe langa topic. Eu am spus clar unde s-a gresit, daca tie ti se pare normal si crezi ca suntem ff norocosi ca in serviceul Alto s-a zgariat masina si ca a fost primita fara a i se face o fisa de primire atunci aia este ideea ta despre normalitate si despre servicii "europene", din punctul meu de vedere nu asa se procedeaza. Iar referitor la atitudinea domnului Brbato care incepe sa ne invete pe noi gramatica acelasi lucru pot sa il spun si anume, ca nu mi se pare normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Copilu' - am si eu o intrebare: Garantia in Romania (Alto syncro) se acorda corect? Dau cateva exemple:

1. Sunt gasite actiuni de garantie (nu stiu cum se numesc exact) pe site-ul producatorului dar in romania clientii nu sunt anuntati sa vina in service.

2. Daca ai o problema esti plimbat cu presul pana expira garantia... Nu esti informat corect in astfel de cazuri.

Daca vrei sa afli cum sunt tratati clientii in alte tari - si te intereseaza real acest lucru un pic de socializare nu strica. Vei fi surprinsa sa descoperi niste lucruri interesante. Chiar daca in cazul particular discutat aveti dreptate teoretic. Daca practic la voi a fost lovita masina (eu de ficare data cand am avut masina in service 1 saptamana am gasit-o lovita/zgariata in alte parti; din acest motiv am devenit paranoic si imi spal masina, o pozez inainte de a o lasa in service).

Service perfect nu exista (greseli se fac si acolo si aici). Cred ca atitudinea fata de client face diferenta.

Deficitul de calitate in romania este dat de migratia de la un brand la altul. Majoritatea mecanicilor dupa 1-2 ani isi deschid service propriu sau se muta etc. Si ajungi in fata faptului implinit (de la o garantie anuala la alta nu mai recunosti pe nimeni).

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!