Jump to content

Alto Syncro


Adrila
 Share

Postare recomandată

eu nu tin partea nimanui dar din ce a postat barbato reiese faptul ca boggy a predat masina intr-o seara la paznic...nu ai cum sa faci asta si apoi sa te ridici cu prententii . In aceea noapte pana ca masina sa intre in service se puteau intampla multe...oricum e foarte ciudata situatia.

iar service-ul a gresit ca nu a intocmit un PV de primire...dar deh s-a intervenit "din afara" :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Copilu' TE ROG FRUMOS sa te abtii , adica sa dai dovada de inteligenta si sa te opresti aici !

Vad ca iarasi ai dat tonul la un nou flame pe tema Alto Syncro , asa cum ai facut si data trecuta .

E ok . Ti-am inteles punctul de vedere , cred ca toti am inteles cum stau lucrurile si ceea ce era de spus , s-a spus .

Nu cred ca e cazul sa ne repeti - ca unor copii prosti - acelasi lucru de fiecare data cand consideri ca trebuie sa-ti exerciti aptitudinile maternale de "urechere" a copiilor neastamparati .

Ma vad nevoit sa-ti readuc aminte exact acelasi lucru pe care ti l-am spus si data trecuta : acest forum NU este proprietatea Alto Syncro . Ok ?

Ne intereseaza parerea Alto Syncro , asa cum si pe Alto Syncro ar trebui s-o intereseze parerea noastra , dar asta NU inseamna ca trebuie sa umplem pagini intregi cu flame-uri . :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aryes13: loool..esti atat de pornit ca nici macar nu ai stat sa citesti postul meu :icon_thumright: ,ai sarit repede sa critici..nu fac flame-uri..mi-am zis o parere care,din pacate pt afirmatia ta, nu reprezinta Alto..aici ai gresit-o rau..oricum esti funny..ai dat un exemplu relevant pt ceea ce am sustinut in unele posturi, de pe alte topic-uri, pt care esti tu atat de suparat si revoltat..cred ca habar n-ai ce-i flame-ul.. :D

Off topic: @rin: ce fac leon-ele? sper ca bine :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

. Sunt gasite actiuni de garantie (nu stiu cum se numesc exact) pe site-ul producatorului dar in romania clientii nu sunt anuntati sa vina in service.

2. Daca ai o problema esti plimbat cu presul pana expira garantia... Nu esti informat corect in astfel de cazuri

@MOTANUL: aici imi pare rau dar te inseli amarnic, eu zic sa lasi site-ul producatorului in seama oamenilor specialisti care stiu cum se numesc corect aceste note tehnice si stiu ce reprezinta acele coduri-uite vezi tu ce repede se gaseste o acuzare fara sa stii ca o actiune nu se face pe modele ci pe intervale de serii de caroserie cu o anumita data de productie si la o anumita fabrica..posibil ca acele masini sa nu se fi vandut in Romania deci sa nu faca obiectul actiunii masinile din tara..sau mai exista situatia cand desi seria se incadreaza in acel interval sa nu faca obiectul actiunii pt ca piesa respectiva nu e produsa de firma X ci de Y si actiunea prevede reparatii numai pt X..aceste informatii stau "scrise" in niste coduri scrise marunt care pot fi interpretate numai de cei carora li se adreseaza..in nici un caz clientului care nu are acces la astfel de informatii..e usor sa postez o poza cu o actiune scrisa in spaniola si o nota de la un dealer din tara cum ca nu e actiune..si sa creezi discutii inutile cum am vazut p'aici odata..am ras cu lacrimi..actiunea facea referire la masini cu an de prod 2005 in sus si nota era pt o masina cu an de fabricatie 2004..e usor sa faci valva cu niste insemnari "in chineza" si sa sustii ca ai fost inselat fara sa stii nici tu despre ce e vb..Sfatul meu e sa lasi site-ul fabricantului daca nu intelegi ce scrie acolo si sa dormi linistit noaptea,nu purta tu de grija actiunii..cat despre plimbatul cu presul..exista termenul de revenire si ma indoiesc ca asta se urmareste sa fie facut clientul sa plateasca...fierul nu minte..iar legile fizicii nu se schimba peste noapte..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut astazi revizia.. super multumit de cum au decurs lucrurile. Recomand Alto Syncron pt revizii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
cred ca habar n-ai ce-i flame-ul..

Asta este o noua dovada ( daca mai era nevoie de ea ) de lipsa de educatie si bun simt in ceea ce te priveste .

Si sincer chiar ma asteptam la asa ceva de la tine avand in vedere tonul mai mult decat ironic si jignirile (subtile sau nu ) pe care le-am surprins in posturile tale .

Educatia si bunul simt nu se castiga odata cu avansarea sau cu obtinerea unui post indiferent cat de inalt este el . Ele se cultiva si ...daca le-a trecut timpul e greu sa le mai obtii ... :icon_thumright:

Iti doresc o zi buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ copilu

fac bine...consuma benzina...si ulei :( (cea din urma valabila pt fr)

ms de intrebare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina trebuie predata unui reprezentant al service-ului nu altcuiva si trebuie facuta inspectia vizuala si notat tot ce se considera zgarietura etc ca sa nu fie discutii - asta e situatia, de aia trebuie sa vii si cu masina spalata ca sa nu apara probleme sau sa se interpreteze ca ai facut special. Eu sunt constient de faptul ca mecanicilor din orice service "li se rupe" de masinile clientilor daca sunt clienti oarecare. Ideea e sa-si termine treaba cat mai repede. Acum intervine partea a doua: daca mecanicul are experienta si a mai facut operatiunea respectiva de cateva zeci de ori treaba iese bine, dar daca e la prima incercare de acel gen poti avea surprize; e mai greu sa ai rabdare sa vezi despre ce e vorba sa cauti o documentatie tehnica...mai bine incerci repede sa tragi de ceva sa vezi cum "iese" sa o scoti cumva la capat.

Cu toate astea, sunt la fel de constient si o spun din proprie experienta in domeniu, ca sunt si clienti "papagali" care citesc toata ziua pe forumuri le intra o groaza de prostii in cap si in functie de ce inteleg si ce interpreteaza vin si iti fac zile grele la service si nu stiu cum se intampla ca fix la astia apar si complicatii la problemele deja existente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se gaseste o acuzare fara sa stii ca o actiune nu se face pe modele ci pe intervale de serii de caroserie cu o anumita data de productie si la o anumita fabrica..posibil ca acele masini sa nu se fi vandut in Romania deci sa nu faca obiectul actiunii masinile din tara..sau mai exista situatia cand desi seria se incadreaza in acel interval sa nu faca obiectul actiunii pt ca piesa respectiva nu e produsa de firma X ci de Y si actiunea prevede reparatii numai pt X
Stiam aceste lucruri cand am postat; Si sunt poate mai bine informat decat tine (chiar daca nu stiu detalii tehnice sau sa-ti specific - cum ar fi normal - un caz particular). Nu-mi place sa vorbesc disutii asa ca imi cer scuze anticipat ca nu prezint un caz particular.
cat despre plimbatul cu presul..exista termenul de revenire si ma indoiesc ca asta se urmareste sa fie facut clientul sa plateasca...fierul nu minte..iar legile fizicii nu se schimba peste noapte..
Daca ai munci pentru banii cu care cumperi o masina noua (nu ar fi nici de la parinti, nici de la firma) nu ai mai sta asa linistita... O masina noua costa destul de mult si faci un efort avand niste asteptari. Tocmai pentru ca legile fizicii nu se schimba peste noapte nu stau linistit :lol: Un lucru care porneste rau e putin probabil sa se "repare" de la sine.Stiu ca nu te-ai ocupat direct de garantii si nu am ce sa-ti reprosez in rest. (poate doar reactiile de pe forum fac exceptie) ;) :lol:
@Mihai: era mai sanatoasa gandirea ta "nu ma intereseaza forumurile"..crede-ma te lupti cu morile de vant,intotdeuna vor exista nemultumiti si intotdeauna va urma efectul de turma...nu are rost sa iti pierzi timpu ca nu ii vei convinge de nimic..si stii asta mai bine decat mine..pastreaza Alto la fel cum este si in continuare
Aici ai dreptate. In cazul ipotetic in care service-ul ar fi perfect vor exista clienti care nu sunt perfecti si tot vor fi nemultumiti...

"pastreaza Alto la fel cum este si in continuare" - nu crezi ca esti cam tanara sa te plafonezi?? Sau sa le ceri altora acest lucru?? La varsta ta inca mai aveam sperante / credeam ca pot sa schimb multe; Si sa nu crezi ca o spun cu condescendenta. Tot la receptie clienti te-ai mutat? (la marca premium ;) )

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici nu mai stiu ce user avea pe forum cel cu ibiza cu zgarieturi.

e unul dintre voi care zice ca nu va face placere sa veniti la service si ca niciun client nu a dat vina pe service pt astfel de situatii.avia face poze la masini la receptionarea lor.voi face si eu .am deconspirat o gramada de nesimtiti care doreau sa-si rezolve micile imperfectiuni ale exterioarelor pe cheltuiala service-lui.unii aveau si stick-er cu vwforum (2 ii stiu eu).nu o sa-i demasc si aici dar de cate ori mai calca prin avia o fac cu capul in jos si nu mai au probleme cu prestatorul ca nu isi respecta clientul si ca prestatorul traieste datorita existentei lui care a economisit bani si a facut eforturi sa-si ia masina si noi ne batem joc de el.nu ! s-a terminat! accepta orice le zicem noi.

despre gresilile mele de ortografie si exprimare si etc... ii comunic prin acest post aluia care a facut-o ca le-a identificat corect si ca a studiat cu atentie postul,cu o repetitie de stil (vezi posturile ...).mentionez ca eu corectam gramaticaltextul individului ca sa-l iau la misto si sa-l enervez.

sa-mi scuzati referirile la persoanele dumneavoastra dar eu nu va pot identifica ,toti aveti trecute acolo niste insiruiri de caractere care de foarte multe ori nu compun cuvinte

oana iti multumesc ,inca mai sufar ,probabil ca cu timpul se va diminua ca intensitate si imi va trece.SUCCES !

sunt membri ai acestui forum care stiu cat de bun sunt la pr si la marketing ,sunt membrii ai acestui forum care care au probleme grave (de naturi diferite) ,sunt membrii ai acestui forum care habar nu au cine sunt ,adica nu m-au vazut in viata lor ,dar isi dau cu presupusul, iar cand tragi linie si faci suma e jale ,putini dintre voi (din ceea ce reiese despre voi din posturi) sunt oameni de caractre si care sa imi placa.

intrbati-va fostii colegi de forum care criticau si dadeau in service care este situatia acum ca au trecut in asa zisa cealalta tabara (era unul doru si ceva...)

despre actiuni ,care sunt de rechemare primesc scrisori ,care au alt regim se rezolva la intrarea in service.

despre domnul cu ibiza care ibiza nu e a lui,e bine pt amandoi sa nu ne mai auzim si sa nu ne mai vedem niciodata.Pe proprietara autoturismului o astept la Alto de cate ori va considera ca are nevoie si voi avea grija sa aiba parte de un tratament deosebit,pt ca si dansa atunci cand am vorbit la telefon a avut o atitudine corecta fata de noi.Doamna sau domnisoara incercati sa va ocupati dumneavoastra de masina pe care o utilizati si nu altcineva,eu oricand va stau la dispozitie si cu dumneavoastra voi discuta altfel si va pot oferi solutii care sa va multumeasca.

cat despre acest forum ,in continuare am aceeasi parere '' deosebita''....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa precizez ca service-ul pentru care am ajuns sa fac poze inainte sa las masina la reparat nu este Alto Syncro. Dar gasesc initiativa lui Mihai foarte buna si corecta (de a poza masinile).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai, eu am fost in service la voi de 3-4 ori in ultimul an si de 2-3 ori in ultima luna. Acum 3 saptamani am facut revizia de 30.000 km si acum o saptamana am fost pentru o curatare a geamului si a periilor, pentru ca scartaia foarte rau geamul de la sofer.

Revizia a decurs aproape perfect, chiar nu am nimic de reprosat nici celui de la receptie si nici mecanicilor.

In schimb, problema cu geamul se pare ca desi e una simpla l-a cam depasit pe mecanicul care trebuia sa se ocupe de asta. Mie sincer mi se pare destul de ciudat ca un mecanic din service-ul Alto sa nu stie sa dea o fata de Ibiza jos, avand in vedere ca vede in fiecare zi cateva. Poate ar fi bine sa faca mai multe cursuri de calificare. In final, cu putin ajutordin partea mea, a reusit sa dea fata de usa jos si sa rezolve problema.

Nu am considerat problema asta atat de importanta incat sa vin sa vorbesc cu tine, am vazut ca erai destul de ocupat cu alte probleme. Voi face la fel de fiecare data cand vin la voi, si voi reveni, pentru ca acolo imi voi face reviziile si in continuare. Nu am incercat niciodata sa ma prezint ca membru al acestui forum si cu atat mai mult ca moderator al acestui forum, de aceea sunt sigur ca nu te refereai la mine. Masina mea are un sticker al acestui forum pe luneta si probabil ca a fost remarcat de tine sau de ceilalti angajati ai Alto.

Consider ca feed-backul meu a fost unul corect, nu am exagerat niciodata cu nimic. Sper cand mai vin pe la Alto sa iti gasesti putin timp liber sa discutam si sa descoperim ca dialogul se poate purta si altfel decat prin intermediul acestui forum.

PS: numarul masinii mele este in profil, deci poti verifica foarte usor ce operatiuni s-au facut de fiecare data cand am fost in service.

Oricum, nu cred ca e chiar atat de important asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite exact ce spuneam eu depinde peste cine dai. Acum cateva luni in urma am fost la Alto cu scartzaitul respectiv la geam (credeam ca e ceva mai complicat nu ca e de la mizerie). Mi-au spus din start ca e de la mizerie, a venit un domn Marin (electrician cred) care a desfacut usa imediat cu atentie, a dat geamul jos, l-a curatat cu o solutie l-a montat la loc si de atunci merge bine si frumos. Totul s-a petrecut in maxim 20 min...deci depinde si cine rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie ce mi-a placut la Alto este faptul ca masina a intrat in service relativ la ora la care a fost programata si faptul ca sunt lasat sa stau langa ea.

Am fost la Alto initial pentru problema mea cu MP3 playerul. Desi masina a fost cumaprata de la Metrotehnica, service-ul de la ei m-a trimis la Porsche si, in urma experientei mizerabile cu cei de la acolo, am ajuns la Alto care mi-a acceptat comanda.

Mi-am mai pus ornamentele cromate de interior (nu s-au putut pune cele de ceas ptr ca lipsea omul care stie sa le pune frumos), pedalele, schimbatorul de viteze si schimbat filtrul de aer. Totul facut relativ repede. Am stat si langa CristiN in timp ce isi facea serviceul.

Eu ma voi duce la service la Alto de acum. Macar pot sa imi vad masina ptr operatiuni simple (sper sa nu fie nevoie de operatiuni ce necesita lasatul masinii mai mult timp in service)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se pare ca suna a amenintare domnule Barbato: "e mai bine sa nu ne mai vedem niciodata". asa e sau mi s-a parut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul a incercat sa se protejeze de oameni care lui nu ii plac. Daca mai reuseste cu cite unul, atunci e bine. Pacat ca nu poate scapa de toti. Valabil si in cazul altora. Cam atit. In nici un caz nu e amenintare, mai degraba gindit "cu voce tare"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul a incercat sa se protejeze de oameni care lui nu ii plac. Daca mai reuseste cu cite unul, atunci e bine. Pacat ca nu poate scapa de toti. Valabil si in cazul altora. Cam atit. In nici un caz nu e amenintare, mai degraba gindit "cu voce tare"

exact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata viitoare o sa merg si eu la revizie! Mi-am facut deja programarea si o sa revin cu impresii..Daca cei din service se ridica la nivelul personalului de la vanzari , si eu asa cred ca va fi, atunci voi fi mai mult decat incantat. Pana atunci astept si urmaresc cu atentie topicul. Per total eu am vazut mai multi oameni multumiti decat nemultumiti!

Eu am intrebat cand am facut programarea, ce ulei imi pun si cel de acolo a raspuns castrol dar nu stia exact tipul si m-a intrebat daca vreau sa schimb marca de ulei cu care a venit masina...Acuma..eu pe castrol vreau sa merg dar ce nu stia baiatul de acolo e ca, pe sticker-ul de la motor scrie repsol. In fine...vb lui..vedem acolo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin minte ca la PoRo nu aveau Repsol cand mi-am facut eu revizia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai cauta Repsol, la noi nu e decat o mica reprezentanta pe o straduta laturalnica din Pantelimon, si cunosc pe cineva care lucreaza acolo si are un leon........rezultatul ......si-a reparat motorul. Parea mea, mergi pe castrol TXT 505 01 e ok si fara probleme:).....sigur mai tre si cei 7-800g adaugati pana la urmatoarea revizie, da nu-i bai.

Modificat de Joney
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ma numar printre cei care-l apreciaza pe signor B. de la alto. SI nu stiu cum are rabdare sa se enerveze p-aici cu tot felul de fenomene....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu celor spuse mai sus. Cu corectitudine,sinceritate si argumente, aveti de castigat ...cel putin in fata lui Barbato.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in loc sa fim multumiti ca macar poti discuta cu cineva altfel, noi ii dam in cap... Tipic. De asta au disparut de pe forum multi oameni care lucrau in service-uri. Nu stiu cat mai dureaza si cu Mister B. din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti,revin dupa ceva vreme pentru a va relata revizia efectuata la Alto sincro.Precizez ca am o ibiza 1,4TDI la care am vrut sa fac revizia de 15000km.Totul frumos pana acum.Dau telefon ma programeaza la ora 13:00, intreb cat o sa ma coste revizia de 15000,raspuns: in jur de 600Ron.Fata de "oferta " PBV de 700ron zic OK.

La service ajung la ora 13:00 si dau sa intru la revizie.Nu-i chiar asa,desi aveam programare a trebuit sa stau la rand ....pe scurt revizia incepe la ora 14:00.

Intreb cat o sa dureze? Raspuns aproximativ 2 ore,dorita sa stati sa asteptati sau va intoarceti la 16:00?Am optat sa stau.

Prima chestie care m-a deranjat: am spus de la inceput ca doresc inlocuirea filtrului de aer, expertul nu si nu, ca se curata ca nu e nevoie.Am insistat dar nici asa nu a fost induplecat.Am renuntat pe moment la a mai spune ca vreau schimbarea lui si nu curatare.

Intru in service: acolo ma asteptatu 5 baieti dornici sa imi faca masina bucatele.Oups not good my friend. :)

Pana la urma inteleg situatia , erau ucenici.Zic Ok nu-i bai.

Totul a mers ok, cand s-a ajuns la filtru de aer si cel de polen baietii imediat au inceput curatarea.Am repetat ca doresc schimbarea lui.......Liniste mormantala."Sefu" dispare pentru discutii cu cine stie cine.Revine dupa 5 min cu formulare de completat si se indreata spre mine.Parca asteptam izbavirea pacatelor , cand aud ca se schimba filtrul ( pe care evident ca eu il platesc nu e gratis) eram super fericit, parca reusisem nus ce mare lucru.Ma rog presupun ca face parte din experienta reviziei. :lol: Bonus.

Totul merge ca pe roate, diagnoza, ulei , mai vorbesc cu omul care in tre timp imi dau seama e destul de iritat de ucenicii pe care-i are.Unul dintre ei m-a "distrat" in mod special.Masina era data jos de pe lift, fara frana trasa sau cuplata in viteza, in spate un leon FR si omul meu se sprijina foarte afectat de botul masinii care saraca incepe sa se duca frumos si nestingherit spre FR-ul cel negru si suparat. Saraca inima mea, ca imi parea rau de FR nu se ibiza mea. :D

Ce m-a enervat insa cel mai tare au fost cele 10 milioane de urme de vaselina,ulei si cine stie ce alte substante gasite de mine in interiorul masinii pe unde magnificii ucenici au pus mana in incercarile lor disperate de a observa ce face maistrul la masina mea.

La sfarsit dupa ce mi s-a spus ca revizia dureaza 2H si costa 600Ron, dupa ce am vrut si reusit sa obtin schimbarea filtrului de aer care nu era inclus in revizie - ma gandeam deja ca am sarit de 700Ron- , ei bine vine vestea:

-durata reviziei 45min

-cost total 480Ron cu ulei Castro TXT parca-special pentru motoarele diesel PD-

Deci per total a fost Ok si mi-am zis asa: mi-am luat Ibiza sunt tratat ca om cu Ibiza.Nu este corecta atitudinea dar asta e ceea ce am constatat.

Sper ca experienta mea sa va ajute.Peace to all.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!