Jump to content

Alto Syncro


Adrila
 Share

Postare recomandată

Tu ori ai actiuni acolo?

Nu m-au convins si atata tot.

1. Nu am actiuni, nici procent, nici orice alta varianta de castig/venit (care ti-ar mai putea trece prin minte)din partea nici unui service!

Singurul motiv pentru care te-am intrebat, este acela ca nu-mi place sa aud/citesc niste vorbe aruncate-n vant, fara argumente dar, cum spui si tu...TRAIM IN ROMANIA si tot romanul isi da cu presupusul. Cum ti s-ar parea ca eu (sau oricare altcineva), citind posturile tale, sa spun ca NICI TU NU NE DAI PE SPATE CU CUNOSTINTELE TALE TEHNICE (si in acest caz, nu vad cum poti sa faci aprecieri, sa acorzi calificative,etc.)?! Ar fi, probabil, o afirmatie hazardata...ca si a ta?! :P Imi pare rau sa constat ca esti genul Toma Necredinciosul si in plus, toata discutia ta de aici cu Copilu` ar fi trebuit sa se poarte in service - daca ai fi manifestat acolo aceasta dorinta de comunicare.

In final, ca o parere personala, nu mecanicul ar trebui sa fie acela care sa te dea pe spate cu cunostintele tehnice, ci altii :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar ca asta este politica (de monopol) impusa de catre Porsche catre dealerii sai: asta decontam in garantie, asta nu decontam, etc. Iar daca Porsche nu le da voie sa schimbe volantele cu probleme in garantie, nici Avia sau alti dealeri nu le poate schimba pe banii lor. Asa se intampla cand exista un unic distribuitor (monopol) al unei/unor marci/marfuri. Probabil ca daca problema este la Skoda nu se deconteaza aceasta volant bimasica, nu stiu daca cineva cu Audi s-a plans dealerului ca are probleme si nu i s-a schimbat volant in garantie...

intrebare: tu daca te duci la service si te plangi ca ai un zgomot la cuplare ..presupunand (pe baza parerilor neavizate care umplu forumurile din lumea intreaga)..ca e vorba de volant,iar masina e in garantie..te astepti ca service-ul sa sara in sus si sa zica "gata,schimbam volant moca ca masina e in garantie"..fara o constatare fara o parere avizata, numai pe ce spui tu?..nici la Maybach nu se face asa..stai linistit..

Cred ca nu ma fac inteleasa..service-ul (ca d'aia e service, d'aia exista meseria asta de mecanic) trebuie intai sa stabileasca daca e cazul sau nu..e cel mai in masura,nu crezi? Stiu ca accesul la informatii prin intermediul net-ului ne face sa ne credem mici mecanici sau medici sau politicieni..dar asta nu "te avizeaza" ca sa ii spui unui medic cum sa opereze sau unui service cum sa repare masina..d'aia exista facultati in domeniu si d'aia s-a infintat notiunea de "meserie"..

Ca este recunoscut defectul si nu se intervine..adica??recunoscut in ce mod?..s-a demontat o cutie si s-a vazut ca volant e de vina si are def de fabricatie si service-ul a zis "nu intervenim"??ma indoiesc..acordarea unei garantii sau refuzul de acordare nu se face ca vrea nea'Naie de la elevator care tine cheia in mana..nu, el este justificat cu probe si argumente stiintifice si logice (care nu sfideaza legile fizicii) si mai ales avizate..pot fi probate pe orice site de pe net de profil sau orice carte din domeniu..dar, lipsa asta de dorinta de informare CORECTA este un sindrom raspandit..

Nu este suficient sa te plangi...nu e un argument..este nevoie ca reclamatia sa fie reala si intr-adevar cauza sa fie cea reclamata..si asta nu se stabileste din vorbe..

Si inca ceva..modul de functionare, procedurile dupa care functioneaza un service, suportul tehnic, diagnosticarea si solutionarea problemei nu sunt de azi de ieri sau ca asa vrea service-ul cutare..cel putin pt grupu VW ele sunt preluate si implementate cu strictete de la nemti..exista teste, verificari, audit-uri care se fac periodic si f des de catre ei pt a vedea daca calitatea serviciilor corespunde cu cerintele lor..deci nu suntem aici fiecare de capu nostru si facem cum ne taie capu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa o luam altfel si sa inversam putin rolurile.

Sa spunem ca ati cumparat o masina care costa o suma considerabila, suma care ati facut eforturi mari sa o obtineti.

Masina pe care ati cumparat-o printr-un simplu ghinion are o problema (intre 1900 si 2200 o "balbaiala" a masini ) din prima suta de km.

Ati mers in concediu, ati facut aprox 7500 Km ati remarcat acest defect si v-ati prezentat la service pt remediere.

Problema initiala a fost remediata partial cu un update ECU, numai ca a ramas un blestemat de tremurat la relanti.

Ati revenit la 10000 Km pt remediere vi s-a spus mai stati sa se mai agraveze

Ati vizitat alt service la 13500 km pt aceesi problema, vi s-a spus acelasi lucru ca mai sus

Ati vizitat al treilea service la 23000Km pt aceeasi problema, vi s-a spus acelasi lucru ca mai sus

Dumneavoastra cum ati fi reactionat in acest caz? Probabil ca la fel...

PS: in toate cele trei cazuri a fost observat defectul, adica tremuratul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa o luam altfel si sa inversam putin rolurile.

Sa spunem ca ati cumparat o masina care costa o suma considerabila, suma care ati facut eforturi mari sa o obtineti.

Masina pe care ati cumparat-o printr-un simplu ghinion are o problema (intre 1900 si 2200 o "balbaiala" a masini ) din prima suta de km.

Ati mers in concediu, ati facut aprox 7500 Km ati remarcat acest defect si v-ati prezentat la service pt remediere.

Problema initiala a fost remediata partial cu un update ECU, numai ca a ramas un blestemat de tremurat la relanti.

Ati revenit la 10000 Km pt remediere vi s-a spus mai stati sa se mai agraveze

Ati vizitat alt service la 13500 km pt aceesi problema, vi s-a spus acelasi lucru ca mai sus

Ati vizitat al treilea service la 23000Km pt aceeasi problema, vi s-a spus acelasi lucru ca mai sus

Dumneavoastra cum ati fi reactionat in acest caz? Probabil ca la fel...

PS: in toate cele trei cazuri a fost observat defectul, adica tremuratul

da..nu pot sa nu spun vorba aia romaneasca "daca vine si al 3-lea si iti spune ca esti beat..dute dom'le si te culca"..insa spre surpinderea dvs..service-urile chiar isi gestioneaza lucrarile independent..sincer n-am stiut ca ati fost la inca 2 si nici mecanicul..baza de date nu e comuna..inca..

Ce as fi facut eu..daca ar fi fost masina mea..pai..1. as fi cautat sa probez o masina identica si chiar 2 sa vad daca balbaiala e ceva normal..tipic sau e masina mea mai "cu mot"..daca este..as fi mers la service si as fi reclamat zgomotul..daca defectul a disparut dar a reaparut altu..ma duc tot la service-ul unde am fost prima oara..daca mi se spune ca tre sa astept sa se amplifice..astept si urmaresc mom cand se amplifica..cand se amplifica ma duc iar la acelasi service-ca ei stiu la ce au umblat prima oara si de ce mi-au zis sa astept-si ii iau de manutza si le zic "uite dom'le ca acu face mai rau" si vad ce au de spus..asta daca intr-adevar s-a agravat zgomotul..ca daca e la fel nu rezolv nimic ca nu-i conving si nici nu-i ajut sa-mi repare masina..intre timp hai sa zic ca mai cer o parere..acelasi sfat sa astept..bun..si mai cer inca una..la fel acelasi diag..damn ori astia s-au vorbit intre ei ori sunt mai nerabdatoare iar zgomotul asta nu vrea deloc sa se "agraveze"...cum concurenta nu ne lasa sa ne vorbim..va spun ca daca 3 service-uri independente v-au zis acelasi lucru..stiu ei de ce zic asta..insa daca din cele 3 service-uri sfatul a venit tot de la un mecanic asa cum s-a intamplat la noi..si nu de la cineva de la garantii sau de la receptie..as avea indoieli..intre timp urmaresc daca se agraveaza zgomotul..ca sa ma duc iar peste aia care mi-au umblat prima oara..ca asa am stabilit..daca nu vrea si nu vrea si am eu o fire mai incapatanata si stiu eu mai bine ce are...cer sa se verifice ce presupun eu ca are "pe barba mea" intr-o prima faza si daca e ca mine si tine de garantie nu au decat sa plateasca..e simplu'..Insa lasand presupusul la o parte v-as recomanda totusi sa mergeti la ce service v-a convins mai mult si sa explicati concret problema...ce anume s-a remediat prima oara si sa faceti o constatare in amanunt si un diagnostic venit din partea cuiva avizat..este foarte important sa reusiti sa explicati concret simptomul si cum se manifesta..eventual daca nu stiti exact cum sa descrieti zgomotul cereti sa ii demonstrati live celui care va deschide comanda..si daca nu e suficient chiar si celui de la garantii..este esential ca reclamtia sa nu fie evaziva si generala..plaja de posibile defecte se largeste iar exactitatea cu care se poate identifica un defect scade foarte mult..totul sta in comunicare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Copilu', as vrea sa trec peste impertinenta/tupeul cu care te adresezi unui (fost) client al companiei unde lucrezi (daca vreun angajat al meu ar vorbi astfel cu un client al meu nu cred ca ar mai avea de lucru a doua zi) si constatand ca oamenii care lucreaza ,,cu publicul"=cu clienti=cu oamenii din banii carora ei sunt platiti, inca nu constientizeaza rolul satisfacerii/rezolvarii cu profesionalism a problemelor clientilor, pot spune doar atat (am spus si in intr-un post anterior): ce trebuie sa fac ca masina mea sa: nu mai trepideze la relanti (mai puternic la rece), sa nu mai mearga neregulat in sarcini partiale si sa nu mi se mai opreasca la semafor in ,,D" ? Daca-mi dai raspuns oficial (care poate fi citit eventual si de catre D-nii Man/Balaban) promit ca va laud peste tot. Mentionez (inca o data) ca aceste probleme ale mele au fost comunicate la Avia Militari la revizia de 15.000, s-a pus VAS-ul pe masina, s-au verificat erori si relanti si mi s-a comunicat ca masina nu are nimic.

PS: nu toti cei care sunt pe acest forum sunt atehnici=nu au studii de specialitate, multi sunt fosti studenti la AR si foarte multi chiar se documenteaza inainte de a intreba/cere ceva servic-ului/dealerului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce as fi facut eu..daca ar fi fost masina mea..pai..1. as fi cautat sa probez o masina identica si chiar 2 sa vad daca balbaiala e ceva normal..tipic sau e masina mea mai "cu mot"..daca este..as fi mers la service si as fi reclamat zgomotul..daca defectul a disparut dar a reaparut altu..ma duc tot la service-ul unde am fost prima oara..daca mi se spune ca tre sa astept sa se amplifice..astept si urmaresc mom cand se amplifica..cand se amplifica ma duc iar la acelasi service-ca ei stiu la ce au umblat prima oara si de ce mi-au zis sa astept-si ii iau de manutza si le zic "uite dom'le ca acu face mai rau" si vad ce au de spus..asta daca intr-adevar s-a agravat zgomotul..ca daca e la fel nu rezolv nimic ca nu-i conving si nici nu-i ajut sa-mi repare masina..intre timp hai sa zic ca mai cer o parere..acelasi sfat sa astept..bun..si mai cer inca una..la fel acelasi diag..damn

Exact cele descrise de tine am facut

am un coleg la serviciu care are o masina identica cu a mea, difera doar cutiile. A lui ( model 2007 ) nu face, a mea face.

dupa update tot la metrotehnica m-am dus chiar de 2 ori. m-au trimis cu sorcova, apoi la pba ..tot cu sorcova si apoi la voi si povestea continua.

Sa stii ca nu-mi place sa ma plimb prin service-uri, nu am timp de asa ceva si nu sunt cum spunea cineva mai sus Toma Necredinciosul, pur si simplu vreau ca masina mea sa functioneze normal.

Nu am stiut ce rol ai in acel service...ca pe tine te-as fi pus sa stai in masina sa simti acele trepidatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ooook....ganditi-va ca dupa toate "contrele" astea...eu azi la 12:30 am programare si ma duc si am si abtibild cu vwforum... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit, Dl Barbato a anuntat deja ca toate masinile cu sticker vwforum vor fi tratate diferit de cele care nu au, ne bucuram ca ni se ofera mai multa atentie. Cat despre problema pe care o are Barbanero, aceeasi problema o au mai multi posesori de Leon cu acelasi cod de motor ca al lui, Leone82 e unul din cei pe care-i stiu eu. Faptul ca nici un service nu vrea sa accepte ca exista un defect de fabricatie la volant mie mi se pare pur si simplu bataie de joc, dar probabil asta vine de sus, de la cei care se ocupa de garantii si care trebuie sa trimita piesele in Spania, sa le verifice cei de acolo si sa aprobe schimbarea lor.

Barbanero, eu as zice ca 5 mil nu ar fi o suma asa de mare, du-te si spune-le sa-ti dea cutia de viteze jos, sunt sigur ca vor constata ca volant nu e in regula. Insa mai exista un risc, probabil iti vor spune ca volant e asa din cauza exploatarii necorespunzatoare, caz in care bineinteles ca nu se va schimba volant pe garantie. Asta e motivul pentru care unii prefera sa-si cumpere masina de 1-2 ani vechime din Germania decat sa o ia din Romania noua, pentru ca oricum certificatul de garantie al masinii e un act fara nici un folos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa confirm tremuratul imens de la Leone82. Si la mine (fabricat in februarie anul acesta) exista acest tremurat. Dar dupa ce am vazut la Leone82 m-am decis sa zic ca a mea nu mai tremura. La el ma astept sa i se rupa masina in doua cum face la relanti dupa ce e tinuta pe la 2000 de ture.

Sunt de aceiasi parere cu CristiN. 500 RON nu e o avere si oricum se platesc daca se constata ca e vina clientului (problema cu serviceurile e ca de multe ori "e vina clientului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand o sa am chef, timp si disponibilitatea de a lasa cel putin o zi masina in service o sa fac si chestia asta, adica sa platesc manopera de 500RON asta numai in caz ca se descopera ca defectul NU provine de la volant.

Bineinteles ..ca sa pot face chestia asta service-ul trebuie sa-si faca timp sa aloce una bucata mina de lucru timp de o zi numai pt masina mea. Pagubos pt un service, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta este o mentalitate depasita -de ce sa plateasca omul ceva pentru a i se investiga un posibil defect? Masina in garantie=> trebuie ca orice defectiune sa i se remedieze fara nici un cost din partea proprietarului cu conditia ca acel defect sa nu se fi datorat utilizarii necorespunzatoare (si aceasta sa fie de domeniul evidentei). Acum ca in Romania nici un importator nu defineste cu exactitate aceasta notiune de ,,utilizare necorespunzatoare" e alta treaba si e vina noastra ca simpli cetateni (+consumatori +votanti) ca nu determinam pe cei care reglementeaza acest domeniu (RAR, OPC, Parlament, etc) sa determine acesti pseudo-importatori auto (Porsche, TiriacAuto, Bavaria, etc) sa ofere cu adevarat servicii de garatie clientilor sai, ca si in Europa. Chiar sunt curios cum trateaza VW, Skoda sau Audi aceste defect al volantei pe piata Germaniei, Frantei... Poate are cineva informatii certe sa ne lamureasca si pe noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Copilu', as vrea sa trec peste impertinenta/tupeul cu care te adresezi unui (fost) client al companiei unde lucrezi (daca vreun angajat al meu ar vorbi astfel cu un client al meu nu cred ca ar mai avea de lucru a doua zi) si constatand ca oamenii care lucreaza ,,cu publicul"=cu clienti=cu oamenii din banii carora ei sunt platiti, inca nu constientizeaza rolul satisfacerii/rezolvarii cu profesionalism a problemelor clientilor, pot spune doar atat (am spus si in intr-un post anterior): ce trebuie sa fac ca masina mea sa: nu mai trepideze la relanti (mai puternic la rece), sa nu mai mearga neregulat in sarcini partiale si sa nu mi se mai opreasca la semafor in ,,D" ? Daca-mi dai raspuns oficial (care poate fi citit eventual si de catre D-nii Man/Balaban) promit ca va laud peste tot. Mentionez (inca o data) ca aceste probleme ale mele au fost comunicate la Avia Militari la revizia de 15.000, s-a pus VAS-ul pe masina, s-au verificat erori si relanti si mi s-a comunicat ca masina nu are nimic. PS: nu toti cei care sunt pe acest forum sunt atehnici=nu au studii de specialitate, multi sunt fosti studenti la AR si foarte multi chiar se documenteaza inainte de a intreba/cere ceva servic-ului/dealerului...
1. lucrez la SEAT si nu la SKODA..deci salariul meu nu mi-l iau din veniturile de la Sk..salariul mi-l castig muncind..depunand maxim de atentie si efort pentru a face lucrurile sa mearga cat mai bine..o zi de munca inseamna pentru mine 10h si chiar 12h/zi..iar week-endurile sunt f rare pt mine..banuiesc ca nu aveti nici cea mai vaga idee ce inseamna "lucrul cu publicu'" si ne confundati cu functionarele publice care stau la cafele si la barfa in loc sa va bage masina in service....niciodata clientela unui service nu va fi 100% multumita indiferent cat de "iscusit" este..daca ati fi lucrat cu publicul..si in fiecare zi ati avea de a face cu min 10-20 de persoane noi..10-20 de caractere, de personalitati, de firi..nu stiu cat de "impertinent" vi s-ar fi parut raspunsul meu prin care am incercat sa explic cum stau lucrurile si care sunt etapele de garantie..ca unele aspecte deranjeaza si creeaza frustrari..asta nu e din vina mea si depinde de modul de gandire al fiecaruia..un exemplu' este si nevoia pe care ati simtit-o de a preciza in post-ul dvs numele conducerii..credeti ca asta e o strategie de a va impune si de a face lucrurile sa mearga in sensul dorit de dvs??...aveti pretentia sa beneficiati de servicii de calitate europeana insa nu vad nici o dezicere de obiceiurile romanesti de a baga la inaintare "pile si cunostinte sau amenintari"..doar doar poate poate...gresit..niciodata nici un client nu a fost tratat altfel daca a venit sa imi spuna ca vine sau stie pe cutare..cel putin de mine...pt ca niciodata nu mi-am discriminat clientii..pe toti i-am tratat cu aceeasi atentie si le-am acordat acelasi suport..nu sunt de acord cu "interventiile"..si nici nu ma impresioneaza..nu am prins perioada cu membrii de partid..imi pare rau!2. referitorul la post-ul dvs..forumul nu este un loc de raspunsuri "oficiale" ..si nici nu cred ca prezinta interes pt conducere...vreti raspuns oficial..faceti-va programare la service..luati leg cu cei de la garantii explicatiile problema si veti primi si un raspuns oficial scris...prefer sa ne laudati sincer...nu ca schimb al vreunui serviciu..sau ca urmare a vreunei "interventii" de sus ...prefer sa veniti ca un simplu client si sa constatati ce e bun si ce e rau si sa trageti o concluzie si apoi sa vb de laude..3. daca problema dvs este reala si exista cu siguranta ca nu veti intampina probleme in solutionarea eiP.S.: nu necunoscatorii sunt problema..ci informatia eronata...sursa de documentare e de multe ori foarte gresita..iar noi ne "luptam" cu aceste erori ..cu clienti care vin stiind "exact" ce pr are masina..ca in reclama "am vazut pe net!"..una e teoria si alta e practica..care ne omoara..
Cand o sa am chef, timp si disponibilitatea de a lasa cel putin o zi masina in service o sa fac si chestia asta, adica sa platesc manopera de 500RON asta numai in caz ca se descopera ca defectul NU provine de la volant.Bineinteles ..ca sa pot face chestia asta service-ul trebuie sa-si faca timp sa aloce una bucata mina de lucru timp de o zi numai pt masina mea. Pagubos pt un service, nu?
Ok...nici o problema, rugamintea mea este, in cazul in care va decideti sa veniti la noi pt constatare, sa sunat cu aprox 5-6 zile inainte de ziua dorita si sa va faceti programare ca sa alocam un elev. o zi intreaga pt constatare,totodata am rugamintea sa va interesati daca in ziua respectiva va fi si responsabilul de garantii prezent (adica Mihai ) el este cel in masura sa va explice si sa constate defectul..Pagubos pt noi, ma ref la service-ul nostru nu vad de ce ar fi, din contra, poate chiar constructiv, cu ocazia asta putem sa gasim o solutie sau sa ne lamurim asupra unor aspecte legate de problema dvs..si totodata sa va remediem problema in cazul in care e de la volant.. Modificat de Copilu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recitind ultimele posturi, reiese ca domnisoara Copilu ne crede tampiti.

Masinile sunt in regula, noi, clientii, suntem niste cretini inchipuiti care vrem sa ne pierdem timpu prin service-uri si vrem sa testam vigilenta mecanicilor si a consilerilor, sefilor sau cum s-or mai numi ei.

Noi nu avem cunostintele necesare.

Noi nu stim sa explicam.

Noi nu stim sa ne informam.

Noi nu stim sa conducem masini, si deaia apar defecte.

Noi suntem atehnici.

Daca noi avem toate calitatile astea, ei ce defecte au?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Tocmai ca lucrez si eu cu publicul si nu-mi permit sa abordez astfel clientii; nu ma intereseaza cate ore lucrezi pe zi; tocmai ca nu am facut uz de ,,relatii" pentru ca nu agreez acest mod de functionare a Romaniei - am mers la voi la service ca orice client obisnuit si am primit acelasi tratament ,,obisnuit"; e problema voastra cum va manageriati relatia cu clientii...

2. am cerut un raspuns oficial pentru ca am vazut ca ai pozitii mai mult decat oficiale si am crezut ca esti abilitat sa iei decizii sa si multumesti clientii... m-am inselat;

3. daca nu ti-ai dat seama (atat tu cat si cei care lucrati in service-urile din RO) - noi cautam solutii de informatii alternative pentru ca dinspre service-uri se primesc atat non-informatii cat si informatii eronate. Cand un client intreaba ceva tehnic - sa i se raspunda la fel de tehnic, nu batand apa in piua dupa manualul de public relations. Cand un client spune ca masina i se opreste in ,,D" la semafor nu crezi ca este o problema a celor care au verificat ulterior (la revizie) masina si care i-au raspuns clientului ca ,,n-are nimic domn'le, n-are nici o eroare, relantiul e bun" ? Ma rog, iarasi problema voastra ca si companie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recitind ultimele posturi, reiese ca domnisoara Copilu ne crede tampiti.

Masinile sunt in regula, noi, clientii, suntem niste cretini inchipuiti care vrem sa ne pierdem timpu prin service-uri si vrem sa testam vigilenta mecanicilor si a consilerilor, sefilor sau cum s-or mai numi ei.

Noi nu avem cunostintele necesare.

Noi nu stim sa explicam.

Noi nu stim sa ne informam.

Noi nu stim sa conducem masini, si deaia apar defecte.

Noi suntem atehnici.

Daca noi avem toate calitatile astea, ei ce defecte au?

Departe acest gand de mine...va rog sa recititi ultimul meu post adresat dvs..nu va ambalati sa trageti concluzii gresite..v-am explicat ce aveti de facut, care pot fi costurile in cazul in care nu tine de garantie...asta NU inseamna ca nu puteti avea dreptate, ca NU e de la volant sau ca NU tine de garantie...eu incerc sa va fiu de folos sa va explic etapele iar dvs alegeti..nu cred ca din afirmatiile mele reiese ceva de genu" da, e volant, e exploatare necorespunzatoare si aveti de plata atat"...nu sunt in masura sa va spun aceste lucruri..eu pot doar sa va informez vis-a-vis de procedura in cazul dvs..ca sa va ajut sa va orientati ce presupune aceasta reparatie..cat timp aveti nevoie sa va rupeti din programul cotidian..eventula costuri (daca este cazul)..deci tot in folosul dvs..ce se intampla de la intrarea in service incolo nu mai tzine de mine...atat!

Modificat de Copilu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Barbanero, exact asta vroiam sa scriu si eu, dar sincer ne racim gura de pomana. Nu o sa beneficiezi de nici o schimbare in garantie, pentru ca asa vor ei.

Ba mai mult, avand garantie, nici nu ai voie sa repari masina sau sa-ti faci reviziile decat in serviceuri autorizate, ca altfel pierzi garantia.

A, uitasei de fapt ceva: noi avem bani de cheltuit aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Tocmai ca lucrez si eu cu publicul si nu-mi permit sa abordez astfel clientii; nu ma intereseaza cate ore lucrezi pe zi; tocmai ca nu am facut uz de ,,relatii" pentru ca nu agreez acest mod de functionare a Romaniei - am mers la voi la service ca orice client obisnuit si am primit acelasi tratament ,,obisnuit"; e problema voastra cum va manageriati relatia cu clientii...

2. am cerut un raspuns oficial pentru ca am vazut ca ai pozitii mai mult decat oficiale si am crezut ca esti abilitat sa iei decizii sa si multumesti clientii... m-am inselat;

3. daca nu ti-ai dat seama (atat tu cat si cei care lucrati in service-urile din RO) - noi cautam solutii de informatii alternative pentru ca dinspre service-uri se primesc atat non-informatii cat si informatii eronate. Cand un client intreaba ceva tehnic - sa i se raspunda la fel de tehnic, nu batand apa in piua dupa manualul de public relations. Cand un client spune ca masina i se opreste in ,,D" la semafor nu crezi ca este o problema a celor care au verificat ulterior (la revizie) masina si care i-au raspuns clientului ca ,,n-are nimic domn'le, n-are nici o eroare, relantiul e bun" ? Ma rog, iarasi problema voastra ca si companie...

Am pozitii mai mult decat oficiale in tot ceea ce tine de atributiile mele...din cate mi-ati spus problema dvs este legata de service-ul Avia Motors-MILITARI-service SKODA..iar in al 2-lea rand este o problema de garantie pt SKODA..din punctul meu de vedere, nu am cum si cu ce sa va ajut iar reprosurile dvs vis-a-vis de calitatea serviciilor nu au ce sa caute in acest topic care este legat numai de ALTO SYNCRO-service SEAT-PANTELIMON...aici lucreaza alti mecanici, alti consilieri, alti sefi de altelier.."la voi la service" daca nu face referire la de Alto Syncro nu aveti dreptul sa ne prejudiciati imaginea..pana la urma e pr dvs cu ei si atat..aveti o problema...adresati-va lor..vreti sa "certati pe cineva"..faceti-o la ei pe topic..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Barbanero, exact asta vroiam sa scriu si eu, dar sincer ne racim gura de pomana. Nu o sa beneficiezi de nici o schimbare in garantie, pentru ca asa vor ei.

Ba mai mult, avand garantie, nici nu ai voie sa repari masina sau sa-ti faci reviziile decat in serviceuri autorizate, ca altfel pierzi garantia.

A, uitasei de fapt ceva: noi avem bani de cheltuit aiurea.

este normal sa fie una din conditiile de acordare a garantiei efectuarea reviziei/reparatiilor intr-un service autorizat...iar motivul nu e de a incasa bani..orice bun in garantie trebuie sa fie reparat la service specializat..pentru ca in eventualitatea vreunui defect daca masina a fost numai in service autorizat si s-au utilizat numai piese originale si consumabilele indicate de fabricant,cat si (f.important) respectarea intervalelor de revizie (km/an) comunicate de service..se elimina din start o cauza (care ar fi putut genera defectul respectiv si care scoate automat masina din garantie pentru ca se considera ca exista % posibilitate ca defectul sa nu fie de fabricatie)-cum ar fi nea gigi (mecanic de dacie..care toata viata lui a vazut numai motor de dacie)care nu stie ca la tdi-pd se baga numai ulei special iti baga la revizie un ulei normal ...ca merge ca a mai pus si pe alte tdi-uri...iar tu pleci fericit ca te-ai scos ieftin si repede mergi vreo 500-1000 km si ce sa vezi..nu mai merge masina ca inainte..parca da in nas etc etc..si zici pai e noua n-are nici 20.000..am dat o gramada de bani..este inadmisibil!!..si vii la seat suparat foc frustrat ..iti vine sa dai cu aia de pamant ca ti-au vandut o masina proasta..intra masina in service si ce sa vezi..injectoare praf, turbina pe moarte..zici bine ca e in garantie, daca iesea ce ma faceam?..si primesti raspuns ca dat fiiind utilizarea unui ulei necorespunzator..s-a distrus motorul..si nu tine de garantie,iar daca vrei masina,nu-ti ramane decat s-o repari, pe banii tai..ce vina are fabricantul care iti si zice ce ulei si unde sa-l schimbi ca tu ai vrut sa mergi la nea gigi ca e mai ieftin si mai rapid..de ce sa plateasca fabricantul pentru ca tu nu ti-ai ingrijit masina asa cum ti s-a spus..la fel si la reparatii..sunt note tehnice la care nu au acces decat service-urile autorizate...sunt indrumari care la fel tin numai de ei..de ce sa risti sa pierzi garantia pentru 1-2 mil economisiti o data la 1 an sau la 6 luni??..personal nu mi-as asuma riscul acesta..dar asta raman la alegerea utilizatorului..noi doar va informam..Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta este o mentalitate depasita -de ce sa plateasca omul ceva pentru a i se investiga un posibil defect? Masina in garantie=> trebuie ca orice defectiune sa i se remedieze fara nici un cost din partea proprietarului cu conditia ca acel defect sa nu se fi datorat utilizarii necorespunzatoare (si aceasta sa fie de domeniul evidentei). Acum ca in Romania nici un importator nu defineste cu exactitate aceasta notiune de ,,utilizare necorespunzatoare" e alta treaba si e vina noastra ca simpli cetateni (+consumatori +votanti) ca nu determinam pe cei care reglementeaza acest domeniu (RAR, OPC, Parlament, etc) sa determine acesti pseudo-importatori auto (Porsche, TiriacAuto, Bavaria, etc) sa ofere cu adevarat servicii de garatie clientilor sai, ca si in Europa. Chiar sunt curios cum trateaza VW, Skoda sau Audi aceste defect al volantei pe piata Germaniei, Frantei... Poate are cineva informatii certe sa ne lamureasca si pe noi.

"Asta este o mentalitate depasita -de ce sa plateasca omul ceva pentru a i se investiga un posibil defect? Masina in garantie=> trebuie ca orice defectiune sa i se remedieze fara nici un cost din partea proprietarului cu conditia ca acel defect sa nu se fi datorat utilizarii necorespunzatoare (si aceasta sa fie de domeniul evidentei). "-aici v-ati raspuns singur la intrebare--daca e defect de fabrica normal ca nu plateste clientul..

"Acum ca in Romania nici un importator nu defineste cu exactitate aceasta notiune de ,,utilizare necorespunzatoare" e alta treaba si e vina noastra ca simpli cetateni (+consumatori +votanti) ca nu determinam pe cei care reglementeaza acest domeniu (RAR, OPC, Parlament, etc) sa determine acesti pseudo-importatori auto (Porsche, TiriacAuto, Bavaria, etc) sa ofere cu adevarat servicii de garatie clientilor sai, ca si in Europa."-imi pare rau..se pare ca nu v-ati informat suficient,dar indiferent de brand, fiecare fabricant isi cunoaste defectele, ele sunt oficial recunoscute si tinute sub evidenta iar fiecare departament de garantie este informat..nu RAR si Parlamentul este in masura sa reglementeze notiunea de "utilizare necorespunzatoare"..pentru ca nu ei produc aceste bunuri, nu ei le testeaza sa le vada fiabilitatea si punctele "slabe" ci fabricantul..banuiesc ca stiti ca o masina nu se proiecteaza in 2 luni..ci in ani si se face teste peste teste.."defect de fabrica" este reglementat de fabricant-asa zisele actiuni..unele..altele pot apare dupa lansarea unui model/motorizare pe piata in urma nr. de reclamatii facute pentru acelasi defect care prezinta simptome identice pt aceeasi masina sau motor..adica in 2 luni vin 40 de ibiza 1.2 care toate 40 reclama un zgomot ciudat la tetiera (dau un ex..)..acest gen de "defect de fab" este inregistrat de fabricant studiat si recunoscut..devenind o actiune sau note tehnice ref la acest defect..in general, un defect indiferent de ce cauza este provocat prezinta "urme"- "urmele" care le lasa fabricantu ca a gresit el se cunosc, sunt deja studiate.."urmele" datorate utilizarii necoresp..iar se cunosc..d'aia exista fizica asta si rezistenta asta a materialelor si chimia si matematica..sunt oameni cu capete patrate acolo la fabricant care au studiat demult cum se "avariaza" o volant daca stai cu piciorul pe ped de ambreiaj tot timpu..si cu arata cand aliaju ar fi avut fisuri, sau arcurile nu ar fi avut dimens buna la turnare..e vb de stiinta aici,de ani de munca..deci nu inteleg de ce credeti ca nimeni nu s-a gandit sa faca o standardizare..

Era sa uit...cum v-am explicat exista argumente/dovezi concrete, recunoscute si justificabile care sustin acordarea sau ne-acordarea garantiei..cand un serivce va refuza remedierea unui defect pe garantie exista cu siguranta si o explicatie reala si dovezi concrete..asa ca daca v-ar consola cu ceva puteti sa apelati si la OPC..

Modificat de Copilu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK .. bun, dar daca fabricantul a lansat o masina fara destui km de test ?

Ce zici de pozele astea care au mai circulat pe forumul asta?

post-5027-1186158986_thumb.jpgpost-5027-1186158960_thumb.jpg

Ca si client nu ar trebui sa iti pui intrebari cand vezi asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia este ca programarile se fac din timp, cu 4-5 zile inainte de ziua dorita..de pe o zi pe alta slabe sanse..nu supraprogramez service-ul de dragul de a nu pierde un client..ma costa 3 clienti programati din timp a caror reparatie sau revizie risc sa nu mai fie facuta in timp util si atunci apar nemultumiri..deci? un pic de intelegere si mai multa atentie vis-a-vis de momentul cand trebuie facuta revizia si programarea, nu ar strica si ar fi toata lumea multumita..

Intr-adevar si faptul ca "programarile se fac din timp" este o concluzie :251: DAR lipsa evidenta de echilibru dintre cerere si oferte (adica cerere >>>>>> oferta...) ma face sa-mi mentin punctul de vedere: E nevoie de mai multe serviceuri SEAT in Bucuresti.

Am gresit cand am zis ca aveti o bila neagra ca nu ma programati de pe o zi pe alta (acum am inteles mai bine de ce nu se poate) --> deci, bila neagra o are in cazul asta PORSCHE ROMANIA pentru ca nu mai face cateva serviceuri sau de ce nu, un service doar pentru revizii... (poate ca spun o prostie dar din punctul de vedere al clientului suna tare bine :251: )

Sau poate ca PORSCHE se complace in situatia asta pentru ca ii convine sa pastreze cvasi-monopolul asta -din moment ce nu ia masuri...- ma rog...

Cat despre politica Alto de a nu supraprograma astfel incat sa se respecte termenele promise clientilor nu am decat cuvinte de lauda --> cand am fost la prima revizie la Alto masina a intrat in service in maxim 10 minute de la ora programata :unsure:

(in contrast cu voi din acest punct de vedere sunt cei de la serviceul Ena Galati despre care am scris aici)

Urmatoarea revizie o sa o fac la voi cu siguranta (si cu programare din timp :lol: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

CristiN , Barbanero si restul ... cat aveti de gand sa va mai tiganiti aici cu domnisoara ?

Ceea ce faceti acum aici pe acest topic mie unul mi se pare a fi un mare flame .

Ca sa nu creada cineva ca sunt de partea cuiva am sa incerc sa fiu impartial .

Am un mare respect pentru barbato , elad si altii asemenea lor si pentru ceea ce incearca sa faca , dar ...

1. Barbanero , mi se pare o mare greseala ceea ce faci aici . Problema ta nu se va rezolva sub nicio forma in urma discutiilor in contradictoriu cu Copilu' . Discutiile ar trebui sa le porti direct la fata locului , la Alto Syncro .

2. Legat de Copilu' , n-o cunosc asa ca nu-mi permit sa o cantaresc decat prin prisma celor postate de ea aici . S-ar putea sa fie de buna credinta dar tonul "emanat" de limbaj si expresiile folosite de multe ori mi se par cu adevarat impertinente si / sau pline de tupeu si asta ma face sa-i dau dreptate lui vtoderoiu .

3. Legat de postarile ei aici pe acest topic am o nelamurire : de ce i se permite sa posteze in calitate de angajat al Alto Syncro si nu in calitate de user ? Pentru ca toate postarile domnisoarei sunt facute din postura de angajat , si nu de user . Aici din cate stiu eu NU este forumul Alto Syncro .

Ca o paranteza la cele de mai sus , stiu ca pe acest forum mai sunt si alti angajati ( si nu numai ) ai dealerilor sau service-urilor dar niciunul nu provoaca o asemenea polemica . Un exemplu care imi vine rapid in minte este Blitz , pe care nu l-am vazut facand ceea ce face domnisoara . Un alt exemplu este elad , pe topicul caruia nu am vazut asa ceva .

Daca Alto Syncro , considera necesara ideea unui astfel de dialog cu proprii clienti , de ce nu-si creaza un blog sau un forum propriu ?

4. Rog echipa moderatorilor sa ia atitudine asupra acestei probleme , pentru ca asa cum stim cu totii acest forum este deschis tuturor userilor , care isi expun parerile , si nu angajatilor care dau nastere la flame-uri .

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E flama de weekend.

Personal, cu copilu ca angajat nu am nimic de reprosat..in momentul cand am facut cunostinta... o domnisoara amabila careia i-am prezentat doleantele mele cu privire la revizie, iar dinsa le-a notat si a deschis comanda. Despre problemele mele eu am discutat cu un alt domn care-i tine locul domnului Barbato.

Copilu' s-a bagat in discutia asta ca angajat al Alto, probabil din prea mult devotament.

Deci, aryes13 daca ai fi in locul meu iti garantez ca ai fi reactionat exact la fel. Daca vii la intalnirile de la poli o sa-ti relatez mai pe larg evenimentul.

Modificat de Barbanero
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cele descrise de tine am facut

am un coleg la serviciu care are o masina identica cu a mea, difera doar cutiile. A lui ( model 2007 ) nu face, a mea face.

dupa update tot la metrotehnica m-am dus chiar de 2 ori. m-au trimis cu sorcova, apoi la pba ..tot cu sorcova si apoi la voi si povestea continua.

Sa stii ca nu-mi place sa ma plimb prin service-uri, nu am timp de asa ceva si nu sunt cum spunea cineva mai sus Toma Necredinciosul, pur si simplu vreau ca masina mea sa functioneze normal.

Exact cum spune si aryes13, incerc sa fiu impartial. Nu comentez ce a scris Copilu`; chiar daca unora li se pare ca exprimarile ei ar avea un "iz" impertinent ... sunt convins ca tot ce a scris aici, a facut-o sub o oarecare stare de tensiune si pe care eu o inteleg. De ce o inteleg? Pentru ca, asa cum am spus si mai devreme, nu-mi plac vorbele aruncate-n vant.

Pentru a se intelege corect cele de mai sus ( nu asa cum am fot intrebat daca am actiuni la Alto), vin si intreb (nu doar pe Barbanero): dupa ce ai facut un update de soft la Metrotehnica, ai trecut si pe la Porsche, ai ajuns la Alto unde iti versi tot oful. Pai...o fi frumos/corect asa?! :(

Nu vad nici o manifestare (din partea lui Barbanero) de acest fel pe topicul dedicat service-ului Metrotehnica; ba dimpotriva, acolo vad ca-i cunoaste pe niste mecanici si chiar ii apreciaza ( a se vedea http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...t&p=487112) chiar daca a fost la ei de 2 ori cu aceasta problema si ...cum s-a dus, asa a plecat.

Nu comentez mai mult, cred ca ati prins ideea. :(

Ceva mai multa obiectivitate si respect pe care, din pacate, de cele mai multe ori stim doar sa-l pretindem, nu cred ca ar strica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a se intelege corect cele de mai sus ( nu asa cum am fot intrebat daca am actiuni la Alto), vin si intreb (nu doar pe Barbanero): dupa ce ai facut un update de soft la Metrotehnica, ai trecut si pe la Porsche, ai ajuns la Alto unde iti versi tot oful. Pai...o fi frumos/corect asa?! :(

Te mai intreb si a doua oara : ai actiuni la alto?

Prietene, am fost de foarte multe ori la Metrotehnica, numai ca seful de service de acolo e un domn care inca se ghideaza dupa reguli de acum 20 de ani. Un domn care face programari, dar apoi uita unde le-a inregistrat.

Stii care ar fi combinatia perfecta ?

Mecanici de la Metrotehnica cu conducerea de la Alto. Cand vom avea aceasta combinatie nu vor mai exista aceste flame-uri fara sfarsit.

Aaa si cu varsatul ofului, stii ca de obicei il versi pe ultimu' venit. Asta nu inseamna ca la celelalte doua service-uri am trecut neobservat. Cei care administreaza acest topic, ar trebui sa copieze aceasta polemica si in threadurile celorlalte service-uri sau macar sa faca trimitere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!