Jump to content

Alto Syncro


Adrila
 Share

Postare recomandată

moama 2 lazi ? pai bem sau jucam fotbal :P ? sau ambele ? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am programare pt revizie pe 31.07.2007,8:30... sa vedem ce-i de capu mecanicilor de la Alto. Revin cu detalii.

Aaa... programarea am facut-o telefonic, dupa ce am facut acum o saptamina programare prin email. Nu m-a sunat nimeni, nu mi-a dat nimeni niciun reply. Se pare s-a pierdut mailul. L-o fi dat vreunul direct delete ca-i umplea inbox-u :251:

Modificat de Barbanero
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In week-endul asta aveam treaba in Bucuresti si vroiam sa merg luni le revizia a 2-a tot la ei dar se pare ca abia joi au primele locuri libere... :P

Eu consider asta o bila neagra... probabil ca pentru ei un client in plus sau in minus nu mai conteaza (din moment ce au coada la revizii de azi - vineri - pana joia viitoare = 6 zile) dar eu unul nu o sa mai ajung pe la ei daca sunt asa de ocupati (in ideea ca eu vin din Braila in Bucuresti cu treaba si faca si revizia).

LE: Am sunat acum si la Metrotehnica si pana pe 20 august zic ca nu se poate :P

Pana la urma cred ca o sa merg la Ena Galati unde nu se prea inghesuie lumea si luni o sa fie in revizie :icon_thumright:

Modificat de LiviuLoto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 zile e destul de bine, relax. Stiu ca deranjeaza ca dureaza atit de mult, insa crede-ma ca e putin. Incearca la PBN si vezi daca iti convine mai mult sa astepti pe putin o luna. Ar trebui sa faca un service rapid pentru revizi totusi.

Plus de asta aproape sigur isi aloca timp pentru eventualele probleme de garantie care pot aparea pe la ei. Am vazut ca la orice service problemele legate de masinile in garantie sint solutionate mai rapid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate kasius - la Metrotehnica doar peste 3 saptamani se poate...

O sa merg la Galati ca doar nu e un capat de lume...

Concluzia: e nevoie de mai multe serviceuri in Buccuresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate kasius - la Metrotehnica doar peste 3 saptamani se poate...

O sa merg la Galati ca doar nu e un capat de lume...

Concluzia: e nevoie de mai multe serviceuri in Buccuresti

Concluzia este ca programarile se fac din timp, cu 4-5 zile inainte de ziua dorita..de pe o zi pe alta slabe sanse..nu supraprogramez service-ul de dragul de a nu pierde un client..ma costa 3 clienti programati din timp a caror reparatie sau revizie risc sa nu mai fie facuta in timp util si atunci apar nemultumiri..deci? un pic de intelegere si mai multa atentie vis-a-vis de momentul cand trebuie facuta revizia si programarea, nu ar strica si ar fi toata lumea multumita..

Modificat de Copilu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul asta de vedere (al programarilor) alto syncro merita o bila alba - Chiar am fost placut impresionat de faptul ca se respecta ora la care te-ai programat.

Cine este nemultumit sa incerce alte service-uri. Sunt deacord sa aiba prioritate: 1. problemele de garantie; 2 reviziile

La alte service-uri (vezi PBN) te programezi cu 3 saptamini inainte si constati ca se apuca de lucru la masina dupa 3-4 ore ca o serie de "smecheri" intra cu pile peste programari in aceeasi zi.

E unul din motivele pentru care prefer Alto Syncro.

Copilu' - cum e cu reducerea aia daca pun suport de numar de la voi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Copilu" e domnisoara de la receptie nu? (ma rog consilier service) Hehe un plus de la mine cand am verificat frana la voi pentru ca totu a mers f. rapid :icon_cool:

Cred ca tot la Alto o sa-mi fac si eu revizia in curand. O sa trec p-acolo intr-o zi sa vad niste preturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut programare la alto pentru miercuri, pt verificare directie. imi trage masina in toate directiile si e TARE enervant, ca sa nu mai vbim ca probabil ca e si periculos. Am sunat, m-am programat miercuri la ora 15 si o constatare ("fara nicio actiune asupra masinii" sau cam asa ceva a fost exprimarea) costa 80 lei :blink: mi se pare destul de mult pt numai atat. Sper macar sa aflu ce si cum si, eventual, sa se si poata repara. O sa revin cu impresii dupa.

Modificat de scoalaveche
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A doua revizie pentru Leon astazi. Cost total 605,04 lei (ceea ce mie mi se pare foarte OK).

In afara de faptul ca a durat ceva cam mult excursia de aceasta data (3,5 h de cand am intrat in service si pana am achitat), nu am nimic de reprosat. Nivel de profesionalism ridicat, service-ul arata cum trebuie si angajatii se comporta cu clientii asa cum trebuie.

Deci raman in continuare client fidel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut ieri revizia cu nr 2 la Alto...730 RON

In afara de amabilitate nu am gasit nimic extraordinar la Alto. Nu m-a 'speriat' niciun mecanic cu bagajul lui de cunostinte. Toti pareau niste "ucenici".

Poate o sa mai trec pe acolo. Nu m-au convins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva concret...se poate?! :lol: Ce nu au stiut sa-ti explice, sau cum ai ajuns la concluzia ta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ori ai actiuni acolo?

Nu m-au convins si atata tot.

Am cerut sa mi se faca o verificare daca nu cumva exista vreun update software pt ECU si mi-au raspuns ca nu pot face asa ceva,citez "La ei la service nu se face asa ceva". O fi inteles ca vreau sa-i fac chiptuning.

I-am mai rugat sa activeze o optiune prin care sa mi se plieze oglinzile in momentul cand inchid masina din telecomanda...mi-au raspuns ca nu au montat ei alarma drept pt care nu stiu cum se face.

De tremuratul la relanti nu mai vorbesc. In momentul in care le spui de volant ca ar putea fi defecta...iti intorc imediat un sincer "da, dar nu face rau" mergeti pina se agraveaza ....sau "masinile de la VAG cu motorul de 2L fac si mai rau"

eeei "Traim in Romania...." restul il stii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ori ai actiuni acolo?

Nu m-au convins si atata tot.

Am cerut sa mi se faca o verificare daca nu cumva exista vreun update software pt ECU si mi-au raspuns ca nu pot face asa ceva,citez "La ei la service nu se face asa ceva". O fi inteles ca vreau sa-i fac chiptuning.

I-am mai rugat sa activeze o optiune prin care sa mi se plieze oglinzile in momentul cand inchid masina din telecomanda...mi-au raspuns ca nu au montat ei alarma drept pt care nu stiu cum se face.

De tremuratul la relanti nu mai vorbesc. In momentul in care le spui de volant ca ar putea fi defecta...iti intorc imediat un sincer "da, dar nu face rau" mergeti pina se agraveaza ....sau "masinile de la VAG cu motorul de 2L fac si mai rau"

eeei "Traim in Romania...." restul il stii

1. update-urile de soft se fac in urma unor comunicari interne intre fabricant si service..nu este de datoria clientului de a solicita sau de a se informa despre acest update..asta intra strict sub responsabilitatea service-ului..atat timp cat nu s-a luat legatura cu dumneavoastra sau cand ati venit la revizie nu v-am comunicat daca masina dvs. face sau nu obiectul unei actiuni este ok..de aceea colegii mei au raspuns atat de mirati cand ati vb cu ei despre resoftarea..ei stiau deja ca nu e cazul dumneavoastra si normal ca s-au gandit ca va referiti la chip...

2. alarmele sunt de mai multe feluri..fiecare dealer monteaza un anumit tip si ofera garantie cat si asistenta asupra alarmei montate(scrie si in certif de garantie al alarmei)..daca alarma dvs este montata in alt service, in cazul unei defectiuni sau a unei setari trebuie sa va adresati tot lor (astfel castigati timp si bani)..fiecare service are oameni specializati in ceea ce fac..poate am fi reusit sa rezolvam setarea (nu stiu in ce masura ar fi fost posibila) insa cu 2 conditii: 1. sa dispuneti de timp ca sa ne documentam si sa vedem cum putem face setarea si daca e posibila...2. sa aveti manualul de utilizare al alarmei la dumneavoastra..si chiar daca se rezolva sau nu setarea va costa manopera (deoarece nu tine de garantia alarmei si nici nu a fost la noi montata ca sa va oferim asistenta )

3. volant defecta??? ok..daca parerea dvs e mult mai avizata decat cea a unui service..facem cum doriti..insa a verifica o volant inseamna 1zi de lucru..in care se demonteaza cutia si se vizualizeaza starea "de sanatate" a volantei..deci se poate rezolva dar va costa 1 zi de stat in service..si 500RON verificarea volantei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Copilu', am un comentariu la pct3: am fost la voi la revizie (in Militari), le-am spus oamenilor cum imi trepideaza motorul/masina la relanti, le-am spus ca mi se opreste in stationare la semafor, v-am trimis mail pe adresa de garantii de pe site-ul vostru (fireste ca nimeni nu m-a contactat de mai bine de 3 luni...); in mintea mea (studiind si simptomele celorlalti) e clar ca volant face figuri. In cazul meu particular ce ar trebui sa fac ca sa va sensibilizez si sa-mi verificati masina si/sau volant astfel incat aceasta masina care este inca in garantie sa poata fi folosita asa cum (teoretic) a fost ea proiectata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci se poate rezolva dar va costa 1 zi de stat in service..si 500RON verificarea volantei..

Daca nu este de vina volant banuiesc,daca se constata defectul ,interventia trebuie sa fie gratuita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saru' mina

1. Eu am cerut o verificare a versiunii de soft. Daca VAS-ul nu a raportat ca exista update pt masina mea, asta nu inseamna ca nu exista. V-ati upgradat si VAS-ul la ultima versiune ca el sa poata spune daca are sau nu update nou???

2. Legat de alarma...inteleg aceste detalii, dar daca ati fi stiut sa executati operatiunea nu as fi obiectat cu privire la manopera. De ce aveti impresia ca vrem sa facem totul gratis? Daca mi se explicau acestea de catre mecanic, credeti ca puteam sa mai obiectez?

3. Aici nu stiu ce sa spun..manopera de 500 RON daca nu se gaseste niciun defect, de accord. Dar daca sunt mai multi posesori de Leon care au venit la dvs cu aceasta problema nu va da de gandit? Sa zicem ca defectul se va agrava fix cand ies din garantie? O sa fiu bun de plata, nu?

Imi puteti da in scris ca defectul s-a observat in timpul garantiei?

Nu deschid aici o polemica, incerc sa semnalez unele lucruri in speranta ca veti imbunatatii serviciile pe care le oferiti.

Parerile mele despre Alto se inchid aici. Data viitoare poate o sa scriu numai laude la adresa service-ului.

Modificat de Barbanero
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu este de vina volant banuiesc,daca se constata defectul ,interventia trebuie sa fie gratuita.

daca se constata concret un defect la volant iar acest defect face obiectul garantiei (def. de fabricatie si nu de exploatare necorespunzatoare a masinii de catre proprietar) desigur ca e gratuita si intra pe garantia masinii...altfel se plateste

Saru' mina

1. Eu am cerut o verificare a versiunii de soft. Daca VAS-ul nu a raportat ca exista update pt masina mea, asta nu inseamna ca nu exista. V-ati upgradat si VAS-ul la ultima versiune ca el sa poata spune daca are sau nu update nou???

2. Legat de alarma...inteleg aceste detalii, dar daca ati fi stiut sa executati operatiunea nu as fi obiectat cu privire la manopera. De ce aveti impresia ca vrem sa facem totul gratis? Daca mi se explicau acestea de catre mecanic, credeti ca puteam sa mai obiectez?

3. Aici nu stiu ce sa spun..manopera de 500 RON daca nu se gaseste niciun defect, de accord. Dar daca sunt mai multi posesori de Leon care au venit la dvs cu aceasta problema nu va da de gandit? Sa zicem ca defectul se va agrava fix cand ies din garantie? O sa fiu bun de plata, nu?

Imi puteti da in scris ca defectul s-a observat in timpul garantiei?

Nu deschid aici o polemica, incerc sa semnalez unele lucruri in speranta ca veti imbunatatii serviciile pe care le oferiti.

Parerile mele despre Alto se inchid aici. Data viitoare poate o sa scriu numai laude la adresa service-ului.

1. da..este upgradat..insa actiunile nu ne sunt comunicate de VAS ci avem o baza de date actualizata cu seriile de sasiu care fac obiectul unei actiuni (chiar si resoftare) ..nu stiu de unde primiti informatii vis-a-vis de resoftare..ce apare pe site-urile d'afara nu se aplica si in Romania..oficial Porsche ne furnizeaza info...exista intr-adevar o actiune pe leon de resoftare dar nu are nici o legatura cu motorizarea dvs...speculatiile nu fac obiectul vreunei actiuni..

2. orice informatie sau intrebare se adreseaza consilierului de service...adica mie...eu sunt singura in masura sa va explic/dau amanunte ..nu mecanicul..el doar repara nu are acces la informatiile de dealer..el face strict ce scrie pe comanda si atat..atitudinea dvs, impresia modesta despre service, informatiile eronate pe care mi le-ati comunicat sunt un bun exemplu de ce este corect si normal sa nu se permita accesul in service al clientului..si pe viitor orice informatie sau intrebare se adreseaza consilierului sau sefului de service..sunt cei mai in masura sa va raspunda..

3. ma indoiesc ca timpul de declansare a unui defect sa fie atat de indelungat ..un an..doi...in general daca exista un defect...el se va manifesta intr-un timp f. scurt..sau se va agrava...trauma asta cu "o sa cada fix cand iese din garanti"nu se justifica..eu zic sa stati linistit cel putin service-ul nostru nu fuge de garantii..niciodata nu s-a incercat sa se dea vina pe client ca sa nu se faca garantie..service-ul isi ia oricum partea chit ca e garantie chit ca plateste clientul..deci nu avem nimic de pierdut..noi vrem sa va oferim ajutor si sprijin..tot ce dorim de la client este mai multa intelegere, mai multa atentie vis-a-vis de ce scrie in manualul de utilizare al masinii sau in service plan..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(def. de fabricatie si nu de exploatare necorespunzatoare a masinii de catre proprietar)

Cum va dati seama ca este exploatare necorespunzatoare? In cazul volantei sa zicem.

enumerati 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum va dati seama ca este exploatare necorespunzatoare? In cazul volantei sa zicem.

enumerati 3

1. prin culoare-daca e mov- e semn de supraincalzire (se decalesc arcurile, isi pierd rigiditatea constructiva si apare zgomot)-patinare ambreiaj- cand stilul de condus e mai sportiv

2. cand se merge subturat in sarcina -volant se blocheaza-fiind bimasica nu mai are jocul corespunzator...se comporta ca un singur corp

3. se merge cu piciorul pe ambreiaj in permanenta sau cand nu cupleaza pe toata suprafata-conducand iar la supraincalzire

In fine, si multe alte detalii..ideea e ca nu de mine tine sa va dau acest raspuns..ci de cei de la Garantii..ei dau verdictul...ei decid

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei de la Garantii fiind cine?

cu alte cuvinte daca unul din oamenii de la garantii este putin obosit si in ziua aceea vede putin mov pentru ca-i bate soarele in ochi el nu-mi acorda garantia. excelent.

Hai sa terminam cu polemica asta fara sfarsit.

Sunteti al treilea service care reactioneaza in felul asta, adica recunosc ( ei,voi) ca exista o problema dar nu intervin cu nimic pt ca nu au ordine de la cel de sus adica maria sa porsche, importatorul minune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar ca asta este politica (de monopol) impusa de catre Porsche catre dealerii sai: asta decontam in garantie, asta nu decontam, etc. Iar daca Porsche nu le da voie sa schimbe volantele cu probleme in garantie, nici Avia sau alti dealeri nu le poate schimba pe banii lor. Asa se intampla cand exista un unic distribuitor (monopol) al unei/unor marci/marfuri. Probabil ca daca problema este la Skoda nu se deconteaza aceasta volant bimasica, nu stiu daca cineva cu Audi s-a plans dealerului ca are probleme si nu i s-a schimbat volant in garantie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei de la Garantii fiind cine?

cu alte cuvinte daca unul din oamenii de la garantii este putin obosit si in ziua aceea vede putin mov pentru ca-i bate soarele in ochi el nu-mi acorda garantia. excelent.

Hai sa terminam cu polemica asta fara sfarsit.

Sunteti al treilea service care reactioneaza in felul asta, adica recunosc ( ei,voi) ca exista o problema dar nu intervin cu nimic pt ca nu au ordine de la cel de sus adica maria sa porsche, importatorul minune.

Nu trebuie sa va enervati si nu e vb de nici o polemica aici..pur si simplu nu simt in atitudinea dvs decat o neliniste vis-a-vis de posibilitatea de a fi nevoit sa platiti o reparatie sau o constatare la masina..si nevoia de a gasi un vinovat sau un platitor...daca plecati din start pe ideea ca noi "cei din service" sau Porsche-le, indiferent de situatie, vom incerca sa dam vina pe client si sa-l facem sa plateasca..din start nu pot sa zic decat ca lipsa dvs de incredere si aceasta idee preconceputa nu fac decat sa imi dau seama ca orice explicatie amanuntita din partea mea este inutila..pt ca nu ma veti asculta darmite sa incercati sa intelegeti..si totusi imi fac datoria..

- "cu alte cuvinte daca unul din oamenii de la garantii este putin obosit si in ziua aceea vede putin mov pentru ca-i bate soarele in ochi el nu-mi acorda garantia"...bun..1. o garantie nu este data de "omu' obosit de la garantii" intr=o zi in care a venit somnoros la munca si volant a sclipit "mov"in bataia soarelui..spre surprinderea dvs..desi, va citez"Traim in Romania!"...procedeul de evaluare este f. complex...se fac poze, se analizeaza impreuna cu importatorul defectul, in functie de defect chiar si cu fabricantul..si in plus se tine cont de istoricul acestui defect..adica exista o evidenta a defectelor repetate aparute pe acelasi model sau motorizare,..de multe ori este nevoie de timp..poate dura si o sapt pana cand se stabileste daca face obiectul garantiei-mai concret,ca sa nu ma intelegeti gresit, cauza defectului reclamat (asta in cazuri ciudate, semne superficiale ale "defectului" sau simptome evazive) de regula daca e un defect "tipic" se stabileste repede..e bine ca defectul sa fie "agravat" pt ca simptomele sa fie evidente si clare in stabilirea cauzei..si astfel dispar situatii de genu stat cu masina in service 2 sapt, schimbat piesa in garantie/sau platita..si constatat ca defectul a revenit (si asta nu inseamna o incompetenta..ci o diagnosticare inexacta a defectului pt ca simptomele erau superficiale de genu "cateodata aud un zgomot sau acu un an cand eram la tara a facut intr-un fel motoru' iar acu nu mai face"..de aceea se lasa sa se "agraveze")..sau afectarea altor piese.

2. la defectele evidente si frecvente care tin de garantie nu este nevoie de "aprobarea" Porsche..decat in cazuri complexe..fiecare dealer are dep. de garantii liber si independent...

Mi-ati cerut 3 cauze care nu fac obiectul garantiei..vi le-am dat...insa mai sunt alte "n" cazuri in care face obiectul garantiei..Este aberant sa va spun ca "Da este garantie sau nu ..nu este" pana nu se vede ce e acolo..nu poti merge pe presupuneri..Eu imi fac datoria sa va informez de la bun inceput ce implica aceasta constatare..(costuri sau nu..timp..piese etc) este bine sa stiti si partea plina si partea goala a paharului(nu imi place sa aud nu mi s-a spus, n-am stiut, n-am fost informat)...din pacate, acum e randul meu sa spun ca "Traim in Romania" si romanul a invatat sa tipe si sa dea cu pumnu in masa si sa acuze..fara a se informa intai sau macar a asculta si a intelege argumentele/informatiile si apoi a trage o concluze sau a acuza..Trebuie sa invatam sa ne informam corect, sa ascultam si sa incercam macar sa intelegem..

p.s.: nu v-am raspuns la intrebare "cei de la garantii fiind" in cazul nostru (ALTO) este "omu' putin obosit" pe nume Mihail Barbato..care este totodata si dir. de service..

Modificat de Copilu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!