Jump to content
flopem

Epurator gaze

Recommended Posts

d3d3

Vă salut. Aceeași problemă o am si eu la skoda fabia 1 416v 74kw cu epuratorul. Imi picura ulei pe langa el și as vrea sa stiu daca se poate schimba cu totul sau doar garniturile, si ce cid sre epuratorul si garniturile vă ror. Mulțumesc frumos pentru ajutor 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Carmina
On 12/17/2010 at 10:21 AM, jagoman said:

Am gasit codurile, sunt doua garnituri: N90617501 si 036103677

Vei inlocui doar garniturile.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bluetux

Salut !

Are cineva idee daca acest epurator https://www.epiesa.ro/separator-ulei-ventilatie-bloc-motor-seat-ibiza-iii-6l1-1-4-16v-benzina-100-cai-jc-premium-bsw002pr/16524/105862/prodid-662312853/ de pe Seat Ibiza BBZ s-ar potrivi pe Fabia 1 BBZ - codurile difera cu o litera dar arata identic si motoarele sunt la fel ? Pentru Fabia 1 BBZ nu se gasesc noi la nici un magazin.

 

res_495e4d0b421c04d21d5383776875368e_450x450_3p4.jpg

Edited by bluetux

Share this post


Link to post
Share on other sites
Carmina

H iar terminatia la separatorul de pe masina ta, este J?

Trebuie sa potriveasca. Modelul prezentat este cel cu rezistenta de incalzire, furtunul care vine cuplat la separator, are traseul prin ,,spatele" blocului motor si are cuplajul sub clapeta de acceleratie. Asa ar trebui sa fie la BBZ.

Mai exista un model pentru varianta 1.4 16v , dar furtunul are cuplaj in capacul motor. 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
bluetux

Nu stiu ce litera e la mine, nu l-am demontat inca, dar cu terminatia J apare piesa in catalogul magazinelor pentru Fabia BBZ. Oricum, traseul e prin ,,spatele" blocului motor si are cuplajul sub clapeta de acceleratie, dupa cum ai zis, cu un furtun de plastic special. Dupa ce am vazut ca piesa cu terminatia AJ e o raritate, am gasit una cu terminatia AF (si mai rara) scoasa tot de pe un BBZ - Fabia. O sa o incerc in scop "didactic" si cred ca in final iau una noua pentru BBZ de la Seat.Trebuie sa mearga, intr-adevar. Epuratorul meu e dus, daca il cuplez la admisie se face imediat un vacuum enorm - nu pot sa scot busonul de ulei si apar erori de presiune la admisie si fuel trim, daca anulez conectarea la epurator + intrarea la admisie blindata, totul e perfect, mai putin vaporii de la iesirea din epurator. E posibil sa fie membrana distrusa.

Multumesc pentru raspuns !

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
bluetux

L-am schimbat, era un AE, am pus un AF "de Bragadiru" , functioneaza perfect acum, am scapat de vacuum-ul horror.

As fii curios daca cineva a incercat un AH nou fara vreo problema pe fabia cu BBZ, magazinele indica ceva ce nu au, AJ adica, plus ca e de vreo 3 ori mai scump la dealer decat orice alt epurator normal.

Edited by bluetux

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri