Jump to content

Montare Xenon aftermarket


SHC_Golf
 Share

Postare recomandată

Vad ca tu ai doua seturi de xenon desi Bora in mod normal are H4, acum ce ai H7 scurta si H1 lunga ? As vrea sa imi zici te rog o parere despre xenon-ul pe faza lunga adica cat de bine lumineaza la departare si daca poti sa faci "flash" cu ele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Rapier are montat pe al sau A4 xenon aftermarket si pe faza lunga .

L-am vazut dand flash-uri cu ele fara probleme , dar am inteles ca sunt de generatie mai noua si permit asa ceva . :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@shimano - e corect ce spui tu: bora din fabrica are H4. Eu am inlocuit farurile originale cu faruri FK cu lupa pe faza scurta. Si acum am in loc de H4, am doua H7. Am pus pe ambele faze xenon, problema fiind cand dadeam pe lunga imi stingea scurta. Si atunci cu niste relee am modificat si acum raman ambele faze aprinse. Sa vezi atunci lumina :icon_bounce:. cat despre flashuri - cica am si eu xenon de generatie mai noua si merge sa dau fara probleme. Ideea e ca daca tii maneta mai mult e normal ca dupa 3 secunde sa scada in intensitate. La mine oricum am modificat si cand dau flash se aprinde si ceata (care la bora e in far). E interesant ce a iesit. Si merge ok. De luminat pe faza lunga:impresia pe o strada intunecata e ca s-a facut ziua. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios daca gasesti un loc mai bun pentru balastul din dreapta - mie nu prea imi place acolo pus pe vasul de lichid parbriz. Te rog sa ma anunti daca ai gasit o pozitionare mai buna.

La mine l-am pus in aripa din dreapta,lipit cu buretelul acela autoadeziv din kit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze, stiu ca mesajul meu e off topic dar imi poate explica cineva cum imi pot regla farurile. Faza scurta lumineaza prea jos, iar reglajul electric din bord e pe maxim sus, iar faza lunga e imprastiata... vad orice... numai drumul nu...

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti trebuie cu cheie imbus si un perete si se regleaza de acolo unde iti arata sagetile, dar cel mai bine le reglezi la un service. Costa in jur de 20-30lei.

PS: Am vrut sa pun azi pozele cu diferentele dar nu merge imageshack. Le voi pune maine :D

post-1828-1191172749_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine oricum am modificat si cand dau flash se aprinde si ceata (care la bora e in far). E interesant ce a iesit. Si merge ok. De luminat pe faza lunga:impresia pe o strada intunecata e ca s-a facut ziua. :)

Vladpo la tine cand aprinzi becul de xenon nu exista un delay de 1-2sec pana se "incalzeste" si ajunge la intensitate maxima ? Ei bine la mine exista si din acest motiv ma gandesc ca sunt momente cand ai nevoie de faza lunga 1-2sec si atunci probabil nu prea te poti baza pe ele. Te rog corecteaza-ma daca gresesc.

Cred ca acesta este unul din motivele pentru care multi producatori ce pun bi-xenon pe masini adauga si un set de becuri halogen pentru faza lunga, desi principiul la cele de fabrica e total diferit.

Ideea e ca daca tii maneta mai mult e normal ca dupa 3 secunde sa scada in intensitate.

Si atunci sa inteleg ca nu folosesti mai mult de 3 sec faza lunga ? Am discutat chiar si cu oameni ce comercializeaza aceste kit-uri si mi-au dat dreptate la ce am scris mai sus.

In idee as vrea sa imi pun si eu, dar intai vreau sa ma lamuresc bine ca sa nu arunc banii pe fereastra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Daca tii mai mult de 3 secunde are nevoie sa se incalzeasca si o sa fie mult mai slab. Eu in afara de folosit la stop ca adormea ala din fata nu prea le-am utilizat. aaa: si intr-o noapte mi-a distrus unul din spate retina cu niste halogenuri puternice si prost reglate si am aprins faza mare si dupa i-am prajit ceafa cu cateva blitzuri.Iar noaptea pe faza lunga e perfect. Odata incalzite dai blituri cat poti. In principiu ai dreptate. La o folosire foarte deasa (unul dupa altul multe si lungi>3secunde isi pierd din intensitate, dar tot se vad) Eu am matushita balasturile.

Modificat de vladpo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine l-am pus in aripa din dreapta,lipit cu buretelul acela autoadeziv din kit.

Azi am montat si eu setul de xenon,numai pe faza scurta. Pe partea stinga l-am montat sub far, iar pe partea dreapta, sub bara de metal , pe partea de plastic (palnia) pt. radiatorul de ulei).

Problema este alta. Am reglat becurile , electric, la cea mai joasa pozitie, plus din reglajul mecanic pe far, la minim si tot bat prin copaci. Nu stiu ce sa mai fac....Mentionez ca nu am lupa pe faza scurta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SHC_Golf inainte iti batea bine faza scurta ? E foarte interesant :salut: pentru ca la mine nu am umblat absolut deloc la reglajele farurilor - doar le-am demontat si montat la loc, si merg bine. Cred ca e problema la fixarea efectiva a becului in soclu (exact cum ziceai si pe celalalt topic). Fa o poza si pune-o pe celalalt topic si vedem.

Vladpo deci cum se zice mai popular treaba cu faza lunga "e cu cantec". Cred ca deocamdata o sa raman doar cu faza scurta si mai vad eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine asa. Pacat ca nu esti din Bucuresti ca vedeai si te convingeai cum e pe masina mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vlade, de curiozitate, de ce ti-ai luat temperaturi diferite la xenoane? NU se vede naspa diferenta de culoare? Ultima, zi de unde ti le-ai luat si cat a costat afacerea... Multam anticipat :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hehe... pai nu mai avea atunci decat de 8000K. SI atunci am zis ca punem asa si dupa schimbam becurile (cand vin 6000K). Bineinteles ca nu am avut nicio treaba si am renuntat sa le mai schimb (de lene deh). Ideea e ca nu se vede mare diferenta. De abia poti sa te uiti cand sunt aprinse toate 4. Pai kiturile le-am luat de la HID(de pe forum) si le-am montat cu ajutorul unui prieten. Singura chestie e ca am un electrician care mi-a facut sa mearga ambele faze (trebuie niste relee - nu am crezut ca e asa complicat la Bora sa faci asa ceva. + mi-a pus un fir mai gros pentru cazul in care ma uit cu degetele pe flash... nu ca ar fi fost probleme dar sa fim siguri). Cel mai de curand am montat pe toyota avensis (masina din familie) un kit de xenon 6000k la BogdanG tot de aici de pe forum. Super baiat super preturi. La bogdan a fost 165 de euro cu tot cu montaj. La HID au fost...pfff...vreo 200 si cveva de euro (nu mai stiu ca le am de vreun an).

Modificat de vladpo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos: cum se vede strada in conditiile urmatoare: ploaie, noapte neagra (cind sint nori de nu se vad stele si luna)

intreb asta ca eu am mers pe Sebes-Deva numai dupa tiruri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Diferenta de luminozitate intre halogen pe far OEM si xenon aftermarket pe far OEM e MARE ... rau ... :blink:

Probabil ca e si mai mare pe un far cu lupa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce sens mare? Ala bun sau ala rau? Eu am Faruri Hella cu angel si cu lupa.Merita sa pun xenon pe ele sau le las asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Exact ! In sensul bun !

Hremus , daca xenonul pe faruri OEM ( fara lupa ) se vede muuuuuuuuult mai bine decat halogenul , iti dai seama ca pe faruri cu lupa o sa se vada si mai bine . :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos: cum se vede strada in conditiile urmatoare: ploaie, noapte neagra (cind sint nori de nu se vad stele si luna)

intreb asta ca eu am mers pe Sebes-Deva numai dupa tiruri

Eu le am de putin timp si nu am apucat chiar toate conditiile dar cred ca pot sa iti raspund la intrebare :icon_thumright:. Aseara veneam prin oras si erau udate strazile - mi s-a parut ca nu se vad extraordinar de bine pe asfalt umed, dar poate si din cauza ca nu am prins portiuni intunecate de tot (sunt bine iluminate strazile :D). In schimb daca asfaltul este uscat se vede foarte bine indiferent cat este de intuneric. Apropo si spre inserare am remarcat ca se vad mai repede pe asfalt decat halogenul (mi se pare si normal datorita intensitatii mai mari).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ploaie se pune problema reflexiei luminii, din pacate asfaltul fiind negru din cauza umezelii nu prea reflecta mare lucru insa liniile de demarcatie, marcajele, indicatoarele trebuie sa se vada foarte foarte bine cu xenoane. Conteaza foarte mult si conceptia farului, sunt faruri cu xenon din fabrica care se vad mai prost decat halogene bine proiectate. Asadar regula generala cum ca xenonul se vede mai bine decat halogenul e valabila dar nu neaparat in toate cazurile. Ideal e sa aveti polielipsoidale (lupa), cu astea se obtin cele mai bune rezultate, asa cum s-a mai zis si mai sus.

Modificat de d-rive
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut si pe far normal (cu oglinda) si acum am pe far cu lupa. Diferenta mare e demarcatia. In partea de sus se vede clar profilul "/-" luminii. E mai uniforma pe sosea si intr-adevar pe ploaie se vede cam ca la halogen. Dar atentie: marcajele, semnele de circulatie si orice ochi de pisica iti sar in ochi (impresia ca sunt aprinse). Cel mai tare a fost anul trecut in iarna, cand pe DN1 imediat dupa ninsoare am mers pe soseaua data cu solutia aia alba antiinghet. E formidabil. Ziceai ca mergi pe lumina. Reflexia e incredibila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi se poate ca balasturile sa fie de dimensiuni diferite

Dimensiunile la balasturi difera f.mult.

Am gasit de ex. o oferta din Indonezia (sau ceva de genul asta) in care balastul era mai mic si f. subtire astfel incat se poate introduce in far, fara a mai fi nevoie sa decupezi capacul din spate pt. a a scoate firele....

SHIMANO :

Am vazut si eu ca s-ar fi putut monta acolo, dar nu am vrut sa indoi nimic sau sa scot ceva... Nici nu stiu daca ar incapea fiindca balastul meu, cel putin, este destul de gros si mare !

Mai e o problema : uitandu-ma in poza respectiva, banuiesc ca persoana a fixat balastul cu banda adeziva, fiindca altfel nu avea cum, iar in acest caz , eu nu as face asa, fiindca nu am incredere ca rezista in timp (din experienta), la vibratii, praf, etc. si nu vreau sa-l pierd pe drum.

Modificat de SHC_Golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SHC_Golf inainte iti batea bine faza scurta ? E foarte interesant :D pentru ca la mine nu am umblat absolut deloc la reglajele farurilor - doar le-am demontat si montat la loc, si merg bine. Cred ca e problema la fixarea efectiva a becului in soclu (exact cum ziceai si pe celalalt topic). Fa o poza si pune-o pe celalalt topic si vedem.

Vladpo deci cum se zice mai popular treaba cu faza lunga "e cu cantec". Cred ca deocamdata o sa raman doar cu faza scurta si mai vad eu.

Problema e ca la montaj am vazut ca nu se potrivea soclul becului cu cel original. Am montat totusi asa (ca romanul, potrivind...) dar binenteles ca seara, la reglaj, la minim, bateau prin copaci.

A doua zi, uitandu-ma si la cutie, am observat ca scria H1. Asa ca am demontat totul, le-am trimis inapoi si acum astept becurile bune. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai reusit sa le pui fiind H1??? :)

Soclul de la H1 era invelit de o garnitura groasa , din burete tare (asa vine din din fabrica), care de fapt are rolul sa tina becul fix in acel capac de plastic , pt. protectia acestuia. Ce m-a facut sa continui montajul, chiar daca soclul nu se potrivea, a fost faptul ca diametrul exterior al acelui burete se potrivea exact in gaura farului. De aici , mai departe, munca degeaba....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!