Jump to content

Filtru benzina (schimbare)


maxxgabi
 Share

Postare recomandată

nu ai filtru cu regulator incorporat, capetele sigurantei care elibereaza regulatorul sunt marcate cu sagetile rosii, sensul de scoatere a sigurantei e marcat cu sageata verde

 

daca cumperi filtru man codul e WK 59x : https://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur/index.html?ktlg_page=6&prdsl=4866&ktlg_lang=10&ktlg_01_mrksl=51&ktlg_01_mdrsl=49&ktlg_01_modsl=7&ktlg_01_fzkat=&ktlg_01_fzart=1&ktlg_subpage=0&gobackToPage=1

 

de asemeni primesti 2 garnituri ce se inlocuiesc binenteles (una e o-ring, una plata)

 

pretul e cam la jumatate fata de cel cu regulator incorporat ;)

post-75511-0-47719400-1366279135_thumb.j

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... in cazul asta , trebuie sa cumpar si regulator sau il pot folosi pe acesta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

emil. sergiu incearca sa-ti spuna ca poti sa cumperi filtrul din linkùl de mai sus(filtru simplu) si sa ii pui regulatoruul de pe filtru tau actual, dupa ce il dai jos bineinteles. In poza iti explica cum se da jos regulatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mltumesc  SergiuD

Am schimbat filtrul WK 59 X au luat cei de la service , acelasi tip il aveam si pe masina  numai ca cel nou a venit fara cele doua garnituri de care ziceai mai sus ,iar cel vechi nu avea decat garnitura plata pe care au pus-l la filtrul cel nou 

filtrul a costat in jur de 50 lei

o zi placuta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Bună seara.

Am luat topicul la pas şi am ajuns la concluzia că ar trebui şi la maşinuţa mea schimbat filtrul de benzină...........are în spate 53.000 de km în Romania(maşina cumpărată nouă)

Celelalte filtre după garanţie, am ,,mulţumit" celor de la service şi le-am schimbat singur dar am o dilemă cu cel de benzină.

La motor BMD, 1198 cm, 40 kw, este un singur fel de filtru sau mai sigur să mă uit la cel de pe maşină?

Probleme nu am avut deloc cu alimentarea până acum, dar nici nu am alimentat de la orice pompă de la marginea drumului.

Şi am înţeles că cel mai recomandat este Mann, - am găsit la 85 lei.

O seară plăcută.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca lumea e la mare!

Am găsit scris pe filtru 600 201 051 C.

De care-o fi???

Şi încă o întrebare-lichidul antigel şi cel de frână la ce interval ar fi bine de schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichidul de frana se schimba la doi ani, antigelul se masoara la rece punctul de inghet. Nu e nevoie sa il schimbi decat daca are mizerie sau amestec de ulei, eventual completezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este 6Q0 201 051 C

 

cu regulator incorporat, de 4 bar 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulţumesc de răspunsuri-am căutat şi am văzut că este Q şi nu 0.

Zilele lui pe maşină sunt numărate!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut

 

Eu am schimbat filtrul cand am luat masina, cam acum 2 ani, si am rulat 10k km. Cam de un an masina a inceput sa tremure la pornire foarte aleatoriu, adica nu are un ritm. Banuiesc ca vine de la filtru de benzina, plus ca am avut si o eroare "system to lean" si fara sa se aprinda vreun bec pe bord. Tremuratul inceteaza cam intr-un minut, insa mi se pare ca a devenit tot mai accentuat cu trecerea timpului.

 

Eu tin minte ca am mers cu talonul la magazin si am primit filtru fara regulator apoi mecanicul m-a trimis sa il schimb cu cel WK 69/1.

Am citit tot topicul insa sunt confuz, mai ales ca pe site-ul MANN filters zice ca pentru motoarela tip AUA 1.4 16 construite pana in 2005, e nevoie de acel filtru fara regulator. Poate sa afecteze?

 

 https://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur/index.html?ktlg_page=1&ktlg_lang=10&ktlg_subpage=02&ktlg_01_mrksl=51&ktlg_01_mdrsl=49&ktlg_01_modsl=7&ktlg_01_fzkat=&ktlg_01_fzart=1

 

Ce fac in situatia asta? ca nu are rost sa ma uit la cel de sub masina, si cel vechi l-am aruncat de mult. :wacko:

 

Serie sasiu TMBNC26Y5Y3074515

Modificat de eduard.lucaci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper :) . Ce ma pune pe ganduri e ca utilizatorul emilnuca1 are motorizare ca a ta , Sergiu, si din acelasi an si totusi are filtrul fara regulator. Pe site-urile de piese auto nici nu gasesc regulatorul separat sa-i vad putin specificatiile si presiunea de lucru.

 

Benzina bag numai de la Petrom de 95, si uneori de 99. E posibil sa se fi imbacsit filtrul cu mizerie dupa 10k km in acesti 2 ani?

 

Banuiesc ca e filtrul pentru ca am incercat ca atunci cand intru in masina, las pompa sa amorseze dupa deschiderea usii, apoi pun contactul si las iar sa amorseze, si daca iau contactul si mai il pun inca o data pentru amorsare tremuratul este redus. Incercarea am facut-o zilele astea de cateva ori si avand benzina de 99. La pompa nici nu vreau sa ma gandesc  :scratch:

 

Plus ca simt ca trage mai slab decat un polo de 60 de cai.

Modificat de eduard.lucaci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am inteles ca ai pus filtru cu regulator incorporat si deasta am zis ca e ok filtru daca ai luat acel cod fiindca are presiunea de lucru de 3 bari valabila la toate 1.4 16v

 

ca interval de schimb dupa manual e pe la 60k fara limita de ani

 

presiune slaba cred ca ai de la pompa de benzina

 

se pune un manometru pe furtunul care intra in rampa de injectie sau pe iesirea acestuia din filtrul-regulator si pui contactu sa citesti presiunea data, dar pentru o masuratoare mai sigura se intercaleaza un T intre furtun si rampa de injectie cu manometru pe el si se citeste presiunea obtinuta cu motorul pornit la relanti nu trebuie sa ai mai putin de 3 bari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mersi de raspuns. Deocamdata nu o sa schimb filtru de benzina, il mai las vreo 10k si o sa am grija sa bag mai des benzina de 99 de la Petrom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

incearca sa schimbi benzina .... baga de la rompetrol efix 95 si vezi cum se comporta 

la mine cum bag alta benzina cum o apuca tremuratu   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am schimbat si eu filtrul de benzina mai ales ca aveam o banuiala ca nu a fost schimbat niciodata. Masina a fost adusa dn Germania si pe cartea service nu aparea ca ar fi fost schimbat vreodata la cei 180.000 km pe care-i are. Si tot de curiozitate, am taiat filtrul vechi sa vad cum arata ... aveti mai jos poza.

2013_10_20_13_55_01_992_edit_MIC.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Arata rau, semn ca si-a facut treaba si a retinut impuritatile, dar daca ai fi suflat in el inainte de a-l taia ai fi vazut ca nu opunea rezistenta la trecere si ca mai tinea mult si bine. In carte nu scrie ca se schimba vreodata. Si eu l-am schimbat la 160.000 Km prima data si am suflat prin el foarte usor, asa ca nu-l mai schimb vreodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit prin documentatii de revizii ca filtrul de benzina se schimba pe la 60k, la fel si cel de aer, habitaclu si bujiile.

 

Mie mi se pare oribil acel filtru, defapt colegul a procedat foarte bine. +1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intervalele pentru romania sunt : 

1 an sau 15.000 km pentru filtru aer, filtru ulei, filtru polen, ulei

2 ani sau 30.000 km pentru filtru benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa spun ca s-a simtit imediat diferenta dupa schimbarea filtrelor (pentru ca le-am schimbat pe toate + uleiul, evident). In cea mai proasta stare a fost cel de benzina iar dupa schimbare parca aveam alta masina, trage cu totul altfel acum.

Nu sunt de acord ca, daca mai iese benzina prin el, mai poate fi lasat pe masina in acea stare, pentru ca nu are functia unei tevi; trebuie sa filtreze, iar daca nu mai face asta foarte bine, atunci trebuie schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Da, dar bunul simt si logica imi spune ca cu cat un filtru de orice fel este mai infundat si imbacsit, cu atat filtreaza mai bine impuritatile, si tot mai bine, pana ce nu mai lasa sa treaca nici macar aerul/benzina/polenul, etc. Nu spun sa nu schimbati filtrele la timp, dar nici sa se faca exces de zel. Multi schimba "toate filtrele" anual. O mare prostie. Daca unii nu suporta aerul conditionat/ventilatia si merg cu geamul deschis vara iar iarna nu este praf, la ce bun sa schimbe filtrul de polen des? mai sus vad ca scrie ca filtrul de benzina se schimba la 2 ani sau 30.000 Km. Daca in 2 ani am facut 4.000 Km, ce are filtrul de benzina? Expira la 2 ani? Rancezeste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare putin ilogic ceea ce spui tu. Ideea nu este sa lasi un filtru pana nu mai lasa sa treaca nimic pentru ca el trebuie sa asigure un anumit flux de trecere a combustibilului sau a aerului si o calitate a acestora. In cazul de fata, un filtru de benzina imbaxit la maxim nu mai poate defapt sa filtreze benzina pentru ca nu mai are cum sa treaca benzina prin filtru de hartie, sau ce material este acela.

Dar nu vreau sa dezvoltam o polemica ... pana la urma face cum considera. Eu unul am simtit imediat schimbari pozitive dupa scimbarea filtrelor si mai ales a celui de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e clar ca daca se fac putini kilometri nu e nevoie sa schimbi filtrul de benzina, cel de aer, sau cel de polen...

 

Insa marea majoritate a celor care au masini, fac media anuala de 10-15.000 km

 

pentru ceilalti se face verificarea fitrelor si aprecierea gradului de imbacsire.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!