Jump to content

Filtru benzina (schimbare)


maxxgabi
 Share

Postare recomandată

Timpii de injectie sunt calculate cu o presiune standard. Regulatorul asigura acea presiune in rampa de injectoare, adica sa nu fie mai mare, daca cumva pompa ar baga mai mult. Daca nu pui filtru cu regulatorul potrivit ca si presiune, se va injecta alta cantitate de carburant, implicit vor aparea probleme si erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru info

As vrea totusi sa-l desfac pe cel vechi si sa vad ce presiune are

N-as vrea sa fac naveta aiurea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asculta ce zice jagoman, presiunea de lucru e de 3 bari , nu 3,5 nu 4. Ce sa desfaci? vezi ca e stantat pe filtru 3.0 bari, daca tii neaparat sa-l montezi pe cel cu 4 bari , probabil il vei da jos dupa cateva zile...noi iti spunem , tu faci cum vrei ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am dat ieri inapoi la magazin si i-am spus sa-mi aduca altul WK 69/1 de 3 bari; astept sa ma sune sa ma duc dupa el, probabil maine

multumesc pentru informatii

dar pentru mine ramane o enigma cum se desfac furtunasele alea pentru ca le-am strans din toate unghiurile si sunt ca din plastic rigid

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-o parte seamana a buton, curata bine si incearca prima data cu cel albastru. Apesi in mijloc, si apoi tragi furtunul. Da cateodata iese greu. apasa pe cealata parte, nu acolo unde vezi "gaura". Parca pe o parte e plin, si acolo trebuie apasat, trebuie sa intre in interior acolo la apasare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In timp ce tragi de furtunase ,in acelasi timp inceaca sa rasucesti, asta dupa ce desfaci filtrul din clema aia de sustinere, la mine ies la fel de greu, dar cu rabdare or sa iasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi mi-a venit filtrul, 3 bari, KNECHT, KL 156/1 (asa scrie pe el), 83 de lei. Intrebare: in pachet nu intra si clamele alea, ele nu se schimba? (cel putin asa am vazut pe youtube pentru un opel); eu am doar filtrul cu niste dopuri

seara cand am iesit de la serviciu, m-am dus la o rampa si ... nu prea aveam acces la filtru sau era tare incomod pentru ca trebuia sa stau cu mana la 90 de grade

am revenit acasa, am pus masina pe cric si am desfacut surubul care tine suportul din plastic al filtrului si am incercat sa apas acel "buton" albastru cu gaurica ... parca s-ar misca un pic dar ... atat. Maine seara o sa apas pe ambele parti, mai insistent, sper sa nu rup clemele alea.

Ce parere aveti despre filtrul asta? Mai are cineva asa ceva sau e o fantoma? Si Mann si Knecht erau made in China.

Multumesc pentru informatii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super bune,eu lucrez in domeniu si numai MAHLE-KNECHT imi montez pe masina personala.Pt mine MAHLE..e peste MANN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit intr-un final si mai cu mult tupeu sa desfac acele furtune tinand cu patentul furtunul si cu o surubelnita am fortat un pic si au iesit pana la urma

Surpriza, surpriza: originalul e tot aceasi marca, si e fabricat in 2001, avea si VW pe el deci are vreo 10 ani

din cel vechi ... curgea o smaga, un fel de rumegus cu benzina sau nu stiu cum sa ma exprim; am ramas masca

am facut si poze cu filtrul vechi, si ambalajul celui nou - le pun mai tarziu, cand ajung in casa

am facut un test si e o diferenta enorma, masinuta nu mai tremura, merge lin, foarte fain.

Multumesc tuturor si imi cer scuze daca v-am stresat!

Drum bun!

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pozele promise

07102011747.th.jpg

07102011748.th.jpg

07102011749.th.jpg

07102011750.th.jpg

07102011751.th.jpg

post-70553-0-68607300-1318016348_thumb.j

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Spre rusinea mea, inca nu m-am lamurit complet asupra tipurilor de filtre de benzina si polen pe care trebuie sa le iau, asa ca, riscand sa enervez pe cineva, vin cu intrebarile de mai jos:

Skoda Fabia Sedan, varianta 6Y, fabricatie nov. 2004, Motor AZQ, 47 KW

1. Filtru benzina: cu sau fara regulator? Cati bari? E vreo dimensiune standard? Unde anume il gasesc la masina pt a ma chiori la el?

2. Filtru polen: aici, am gasit 2 dimensiuni:

Latime [mm] 216

Lungime [mm] 252

Înaltime [mm] 32

si:

Tip filtru Filtru carbon activ

Latime [mm] 216

Lungime [mm] 246

Înaltime [mm] 30

(conteaza diferenta de cei cativa mm?)

Mentiune: filtrele la care ma refer sunt marca Mann

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtru benzina- WK 59 x

Articol extins/Info extins 2: fara regulator de presiune, Diametru exterior: 55 mm, Diametru axa 1: 62 mm, Diametru admisie: 8 mm, Diametru evacuare: 8 mm, Înaltime: 151 mm

WK 69/1

Articol extins/Info extins 2: cu regulator presiune, Var. Echip.: 3 bar, Diametru exterior: 55 mm, Diametru axa 1: 61 mm, Diametru admisie: 8 mm, Diametru evacuare: 8 mm, Înaltime: 164 mm

WK 69/2

Articol extins/Info extins 2: cu regulator presiune, Var. Echip.: 4 bar, Diametru exterior: 55 mm, Diametru axa 1: 61 mm, Diametru admisie: 8 mm, Diametru evacuare: 8 mm, Înaltime: 164 mm

filtru clima;CU 2545 simplu, CUK 2545 cu carbon activ..e diferenta mica de dimensiuni ,acum depinde de care vrei se potrivesc amn2.Serie de caroserie pt identificarea filtrului de benzina celor care iti aduc filtrele si se rezolva. :icon_cheesygrin:

POZITIONARE FILTRU BENZINA.

post-64586-0-86481300-1318516185_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia vezi un cilindru in fata rotii din dreapta spate

o ridici pe cric si te uiti sub ea, are niste furtunase care intra/ies din el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... iar în al doilea rând de calitatea combustibilului folosit. Părerea mea...

:offtopic: care e benzina aia buna? mie nu mi se pare o mare diferenta intre diverse pompe (poate difera un pic pretul, cativa banuti)

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare pentru o1 cu motor avu 75kw 1.6 aveti vre-un cod?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BOSCH 0 450 905 318(38 lei),UFI 31.718.00 (30 lei),MAHLE KL79 (30 lei), MANN WK 730/1

post-64586-0-74386700-1321597938_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtru de benzina cu regulatorul de presiune incorporat, presiunea de lucru 3 bari.....firma te las sa o alegi tu..... :beer:

filtru din asta am si eu pe masina 1.4 50kw ATZ

pana sa dau de postul tau credeam ca nu e filtru' bun ...cand e rece si nepornita de cel putin o zi la prima cheie da sa moara, uneori mai simt la fel trepidatii ca si cum ar da sa moara....

sa fie pompa de benzina sau filtru buba ... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Actually, eu am motor Diesel... :icon_bounce:

... iar în al doilea rând de calitatea combustibilului folosit. Părerea mea...

:offtopic: care e benzina aia buna? mie nu mi se pare o mare diferenta intre diverse pompe (poate difera un pic pretul, cativa banuti)

Actually, eu am motor Diesel... :icon_bounce: Şi, practic, eu alimentez de la "fraţii" de peste Prut, dar nu am sesizat niciun fel de probleme!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la benzina am inteles ca sunt c-am aceleasi preturi ... asa ca ...

dar sa inchidem subiectul asta pt ca aici e :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

De curand am achizitionat o Skoda Fabia 1.2 HTP, 40kw (54CP), 2007, BMD din ce deduc eu de pe talon :). Nestiind cum s-a comportat proprietarul dinaintea mea m-am gandit sa-i schimb filtrele si uleiul. Piesele deja le-am comandat, as dorii sa stiu daca am ales bine filtrul de combustibil cu regulator de presiune 4 bar de la MANN. Intreb asta pentru ca pe seria din talon as mai fi avut de ales intre cel de 3 bar si filtrul fara regulator.

Astept cu interes un raspuns,

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

https://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur/index.html?ktlg_page=1&ktlg_lang=1&ktlg_01_fzart=1&ktlg_01_fzkat=0&ktlg_01_mrksl=41&ktlg_01_mdrsl=9&ktlg_01_modsl=1&ktlg_subpage=02

Ai acolo toate filtrele pentru masina ta.

Vad ca la BMD sunt 3 tipuri de filtre de combustibil asa ca cel mai bine te duci in dreptul rotii dreapta spate si te uiti sub ea si acolo o sa fie filtrul. Daca ai cu 2 furtune ( 1 intra, 1 iese) atunci iti trebuie WK 59 X . Daca ai cu 3 atunci iti trebuie cu regulator de presiune fie cu 3 fie cu 4 bari; daca ai asa atunci incearca sa citesti codul de pe filtru. Cel mai usor ar fi sa te duci cu seria de sasiu si sa-l comande dupa serie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabip: Mersi frumos pentru info. Poate o sa ajute si pe altcineva in viitor. M-am bagat astazi sub ea si am constatat ca am avut noroc :). Este cu regulator de presiune 4 Bari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
cornelfilimon

salutare tuturor,

sunt nou pe forum si de aceea vreau sa va cer parea ...ce filtru imi trebuie pt o skoda fabia 1.4 16v 101 cp cod motor bbz anul 2002

masina are momente de 2 ori pe luna sa spun nu vrea sa porneasca decat la la 4,5 cheie.

in asteptarea unui raspuns va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WK 59X, sau WK 69/1 (MANN)

WK 59X se livreaza cu regulatorul separat de filtrul in sine, (WK69/1) are regulatorul de presiune incorporat.

Pentru a fi sigur care dintre aceste 2 filtre este echipata masina ta, va trebui sa te uiti sub masina (dreapta-spate langa roata).

Eu banuiesc ca este cel cu regulatorul incorporat, vezi in imagine:

post-25544-0-96723300-1343227131_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cornelfilimon

intradevar este cu regulatorul incorporat,dar cand am luat masina in mai am schimbat consumabilele la ea dar am facut prostia de a nu lua datele de pe cele originale(masina fiind adusa din germania).Eu am acum filtru mann de 3 bar dar pe un site am gasit ca pt tipul de motor BBZ apare un filtru de 4 bar.

http://www.expertpiese.ro/Piese-Auto-SKODA/Model-4383-FABIA-6Y2/Motor-13362-1-4-16V/Gr-10353-Filtru-combustibil-Carcasa este cel febi bilstein.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!