Jump to content
maxxgabi

Filtru benzina (schimbare)

Recommended Posts

W A T A S I

cel mai probabil ai cu regulator incorporat de 3 bari , pai 30000 km cred ca ii ajung unui filtru de benzina , mai ales cu benzina asta de la noi .

Share this post


Link to post
Share on other sites
sady_e

Eu il schimb la fiecare 10-11.000 de km (la fiecare schimb de consumabile). O data l-am tinut 21.000 si se cam vedea diferenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vasile1

Salutare tuturor, ma poate ajuta cineva cu un sfat legat de filtul de benzina cu regulatorul incorporat? Ce presiune trebuie sa aiba regulatorul 3 barr? 3.5 barr sau 4 barr. stie cineva care este valoarea de fabrica a regulatorului original?

Share this post


Link to post
Share on other sites
BLiTZ

Salut, daca esti interesat sa schimbi la masina din semnatura ta filtrul atunci sa stii ca iti trebuie filtru cu regulator de presiune la 3.5bar. Astea de obicei sunt din 2 bucati: cartusul filtrant si regulatorul. In orice caz, este stantata pe ele presiunea de lucru a regulatorului.

Cheers!

Share this post


Link to post
Share on other sites
axon003

La utilizarea unui filtru de benzina de presiune mai mare apar erori pe ECU motor sau este posibil sa nu apara nici o eroare dar sa creasca doar consumul? Nu de alta dar mi se pare ca imi consuma mai mult (peste 7.5 in afara la 100-120km/h) si am schimbat bujii cu unele NGK IRIDIUM, am verificat si cu alta sonda lambda noua, am curatat injectoarele cu ultrasunete si solutie si nu-s schimbari. Nu consuma ulei, nu apar erori pe ECU motor, masina merge f bine dar consumul asta ma dispera.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kryss782001

salut,in sfarsit am reusit sa achimb filtrul de benzina.

o mufa de prindere am reusit s-o rup,dar am prinso cu arici(care se pun la capacele de la roti).

Share this post


Link to post
Share on other sites
petcu_cl
salut,in sfarsit am reusit sa achimb filtrul de benzina.

o mufa de prindere am reusit s-o rup,dar am prinso cu arici(care se pun la capacele de la roti).

Salut!! Am si eu o intrebare la o Skoda Fabia cu motor de 1.2 6 valve 40 kw ce filtru de benzina trebuie. Tin sa mentionez k eu nu am decat 2 furtunase... o intrare si o iesire din filtru... Ms pentru ajutor :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
kryss782001

salut,daca este ca cel din imagine este fara regulator pt presiune,il gasesti undeva intre 37-63 lei.

untitled.bmp

Share this post


Link to post
Share on other sites
petcu_cl
salut,daca este ca cel din imagine este fara regulator pt presiune,il gasesti undeva intre 37-63 lei.

Da.. asa arata asta care e pus acum pe masina. Dar cel care a fost al masinii avea teava dinspre rezervor asa pe margine ca cele cu regulator... Da nush acum ce sa zic k de cand am schimbat filtrul merge cam prost masina. si din cand in cand nici nu porneste... s-a aprins si martoru motor.. Eu vroiam sa stiu daca masina din fabrica vine cu filtru cu regulator sau nu... :-?? (se poate sa aiba regulator daca are doar 2 tevi? ) Multumesc pt ajutor :scratch:

Share this post


Link to post
Share on other sites
kryss782001

si cel cu regulator inclus are tot 3 tevi,nu 2 cum spui tu ca ai pe masina.(cu 2 mai poate fii cel fara regulator de presiune inclus).

deci de care ai avut pe masina??

iar cu mersul aiurea al motorului,un prieten a pus filtru de benzina de 6bari in loc de 3 bari si a patit ca tine(becuri aprinse la bord),a fost la nu stiu ce mecanic si ia zis sa cumpere sonda lambda,pe care a cumparat-o(o groaza de bani),dar surpriza nu a fost din cauza sondei.a schimbat filtrul cu cel care trebuia si de atunci au disparut problemele.

cu_regulator_inclus.bmp

fara_regulator_inclus.bmp

Edited by kryss782001

Share this post


Link to post
Share on other sites
petcu_cl
si cel cu regulator inclus are tot 3 tevi,nu 2 cum spui tu ca ai pe masina.(cu 2 mai poate fii cel fara regulator de presiune inclus).

deci de care ai avut pe masina??

iar cu mersul aiurea al motorului,un prieten a pus filtru de benzina de 6bari in loc de 3 bari si a patit ca tine(becuri aprinse la bord),a fost la nu stiu ce mecanic si ia zis sa cumpere sonda lambda,pe care a cumparat-o(o groaza de bani),dar surpriza nu a fost din cauza sondei.a schimbat filtrul cu cel care trebuia si de atunci au disparut problemele.

Ok.. m-am lamurit,sau cel putin asa cred:) Se pare k la motorul asta trebuie filtru fara regulator:D O sa ma duc zilele astea sa cumpar un filtru si sa vedem ce zice motorasu:D Multumesc pentru ajutor Kryss :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Negresa

salutari, am vrut sa schimb si eu filtrul azi dar ...... am vazut ca filtrul cumparat (knecht) nu este la fel cu cel de pe masina. cel de pe masina arata asa

dsc00264p.th.jpg

iar cel cumparat arata asa

filtru.th.jpg

culmea este ca dupa codul de pe filtru am gasit pe net doar filtru identic cu cel pe care l-am cumparat deja. filtrul de pe masina este dintr-o singura bucata sau cel putin asa pare.

cum sa procedez acum?

la scos filtrul trebuie sa apas pe acel ,, buton'' albastru si apoi sa trag de furtun?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aresik

Acel "buton" albastru se actioneaza la fel ca si in cazul catuselor. trebuie sa gasesti unde se imbina chestia albastra cu restul plasticului care tine furtumul strans. Atentie sa nu flexezi prea tare ca se rupe. Spor !

Share this post


Link to post
Share on other sites
kryss782001

salut,din poza filtrul care il ai montatat pe masina este cel cu regulator incorporat,iar cel cumparat este cel fara regulator incorporat.

trebuie schimbat cu unul cu regulator incorporat.

atentie la mufe,eu am rupt una.

apesi pe mufa respectiva si tragi,asa sunt si la celelate conducte numai ca acele "butoane",sun t negre.

atentie la ce presiune lucreaza cel dupa masina,sa fie identic.vezi ca este stantat pe filtru la ce presiune lucreaza.

Edited by kryss782001

Share this post


Link to post
Share on other sites
BogdanOnet

Salutari,

samabata mi-am luat inima in dinti si am schimbat filtrul de benzina. Am cumparat unul Mann de 4 bari cu regulator incorporat in urma inspectie amanuntite a celui existent pe masina. Operatiunea e relativ usoara si nu necesita scule deosebite. Mi-a luat ceva timp sa imi dau seama de unde trebuie sa trag si pe ce trebuie sa apas fara sa rup ceva. Am reusit pina la urma. Cineva aici pe acest topic spunea sa pui contactul de mai multe ori pentru a umple filtru dar la mine a facut prima oara ( sa auzit pompa mergand) dr pe urma am mai incercat si nimik. Mentionez ca pompa se amorseaza la punerea contactului si nu la deschiderea usii soferului. Dar am pornit motorul si totul a decurs normal. Multumesc tuturor celor care au explicat operatiunea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BLiTZ

Negresa, v-am recomandat de atatea ori sa nu va mai luati dupa coduri. Bogdan a procedat cel mai corect. Iti sugerez sa procedezi lafel: bagi masina pe un canal si inspectezi filtrul, trebuie sa gasesti stantata pe carcasa lui presiunea de lucru a regulatorului si sa cauti filtru lafel, adica cu ACEEASI presiune de lucru.

Era o regula pana acum, daca o putem numi asa: cele cu regulator separat erau de 3.5bar iar cele "all-in-one" erau de 4. Dar de cand am inceput sa vad filtre "made in china"... nimic nu mai este o regula.

Bun, revenind: nu conteaza pana la urma daca este all-in-one sau cu regulator separat, singurul aspect care conteaza este presiunea de lucru. Cu alte cuvinte merge montat si unul si altul daca au aceeasi presiune. Dar, in cazul tau, trebuie sa ii mai cumperi filtrului taman regulatorul care cred ca te costa mai mult decat filtrul, intre noi fie vorba. Si sa respecti ordinea culorilor: negru=tur, albastru=retur.

Edited by BLiTZ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Negresa

am fost azi la magazin cu poza filtrului de pe masina si maine imi aduce alt filtru cu regulator inclus knecht dupa codul din poza. ce sa spun, nu am mai apucat sa vad ce presiune are cel de pe masina, am sa vad cand o sa-l demontez., multumesc pentru raspunsuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BogdanOnet

Filtrul e usor accesibil, nu e nevoie de groapa sau elevator. E suficient sa te pui in genunchi si sa te uiti sub masina linga roata spate. Presiunea e stantata pe filtru la loc vizibil. Prin constructie filtrul, chiar si cel Made in China se poate monta doar intr-o singura pozitie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Death Ace

Skoda Fabia 1.4MPI

Eu am 86,000 KM ....

Se intampla ca in unele zile cand pornesc motorul am o fluxuatie sa zic asa la RPM si imi scade pana imi moare motorul, se "ineaca" sa zicem, este posibil sa fie de la filtrul de benzina?

Mi-am pus OBD si nu imi spune nimic, totul este in regula.

Share this post


Link to post
Share on other sites
crazymih

eu zic mai intai sa verifici clapeta de acceleratie..este posibil sa fie murdara

Share this post


Link to post
Share on other sites
bluetux

sunt unii care spun ca se schimba filtrul in 15 minute ?!?

la mine trebuie mai intai sa scot o aparatoare mare de plastic de la

pasajul rotii - si cred ca trebuie sa scot si roata mai intai...

am luat filtru ALCO - e cu regulator inclus dar detasabil printr-o siguranta

elastica, 3 bar pt BBZ si AUB, asa ca teoretic data viitoare as putea schimba

numai filtrul, fara regulator.

Share this post


Link to post
Share on other sites
The Q

Salut,

La motorul 1.4 benzina AZF 44kw stie cineva ce de cati bari trebuie sa fie filtrul?

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Polosaurus

Potrivit Autodata, presiunea recomandata este de 3 bari. Dar, cel mai bine te uiti ce scrie pe cel existent pe masina, sa nu ai vreo surpriza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bluetux

nu reusesc sa scot conductele din filtrul asta de benzina, apas si trag dar nu pare ca s-ar misca ceva...inca o solutie dubioasa folosita de skoda...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Negresa
nu reusesc sa scot conductele

eu am folosit pentru inceput spray wd.. pentru degripat, uns, etc, cu care am spalat si deblocat de mizerie clemele apoi am apasat pe ele si chiar am fortat un pic cu o surubelnita facand parghie intre filtru si conducta. Atentie la montajul ulterior al conductelor. la filtrul cu regulator incorporat cele 2 conducte dinspre rezervor se vor interschimba intre ele, deci conducta cu albastru v-a veni pe mijloc. Cel putin asa a fost la mine (aveam filtru original)

Edited by Negresa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri