Jump to content

Inertia


mohordbx

Recommended Posts

Noh, daca majoritatea isi cred BC pentru consumul mediu, viteza medie, etc, de ce nu l-ar crede si pentru consumul instant?

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • xxnelu

    16

  • abuwz

    6

  • andREI

    3

  • mohordbx

    3

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Daca folosesti frana de motor, consumul instant este 0. Asa cum mergi tu, cu masina ruland din inertie, consumul instant va fi egal cu consumul de ralanti. Deci nu este mai economicos. Oricum, rularea

........... si eu fac a,fel de foarte multi ani. Punctul mort al cutiei de viteza este prietenul meu.

Posted Images

In drumul catre serviciu am doua semafoare aflate la 150 m distanta, pe al doilea prinzandu-l tot timpul pe rosu (asa sunt setate, eu venind de pe un drum secundar). Daca merg in frana de motor nu ajung la cel de-al doilea fiind necesar sa reaccelerez. Cu pus pe liber imediat dupa ce trec de primul semafor , ajung fix unde trebuie. In celelalte cazuri folosesc frana de motor. Asa ca totul depinde de configuratia traseului.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Am urmarit topicul, dar pana acum nu s'a facut referire la doua nelamuriri care le am eu ... asa ca o sa le expun:

1. In momentul in care folosim frana de motor, iar turatia urca pana in 3500-4000 (poate uneori eliberam mai brusc ambreiajul si motorul urca deodata in ture), nu exista riscul unor avarii la sistemul de distributie? A patit/auzit cineva asa ceva?

2. Datorita aceleiasi frane de motor, nu exista riscul de uzuri suplimentare asupra planetarelor? Ca de ambreiaj/cutie de viteze nu mai intreb, ca acolo sigur apar unele uzuri suplimentare, insa nu par sa fie semnificative (mai ales ca eu nu conduc multi km/an)

Link to post
Share on other sites

Nu apar probleme dar, nici nu aveai cum sa te lamuresti in urma discutiilor din acest topic deoarece, aici nu se discuta despre frana de motor in sensul specificat de tine, adica, prin retrogradarea treptei de viteza.

Link to post
Share on other sites

O curiozitate...(care daca o va putea explica cineva va lamuri multe din dilemele mentionate in acest topic)

A observat cineva - dintre cei ce lasa masina pe liber- ca pe masura ce apesi pedala de frana (masina fiind pe liber) consumul creste?

Pana la oprirea totala a masinii el poate ajunge si la valori de peste 20l/100km. Poate explica cineva de ce?

Daca nu poate nimeni inseamna ca BC-ul arata eronat ridicand alte semne de intrebare.

Mentionez ca e vorba de VW passat B6 disel.

Link to post
Share on other sites

ce descrii nu are legatura directa cu actionarea pedalei de frana ( becurile de stop nu sunt un consumator care sa incarce enorm alternatorul ), ci cu reducerea admisiei de aer proportional cu scaderea vitezei de inaintare a masinii

Edited by FABIAn RuSu
Link to post
Share on other sites

Mentionez faptul ca, in acest topic discutam despre motoare pe benzina.

Asa cum TOPIC-UL (oarecum) similar din aria TDI a fost inchis, tot asa se inchide si acesta; mai ales pentru faptul ca discutia a inceput sa fie pe langa subiect.

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri