Jump to content

Inertia


mohordbx
 Share

Postare recomandată

Noh, daca majoritatea isi cred BC pentru consumul mediu, viteza medie, etc, de ce nu l-ar crede si pentru consumul instant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

In drumul catre serviciu am doua semafoare aflate la 150 m distanta, pe al doilea prinzandu-l tot timpul pe rosu (asa sunt setate, eu venind de pe un drum secundar). Daca merg in frana de motor nu ajung la cel de-al doilea fiind necesar sa reaccelerez. Cu pus pe liber imediat dupa ce trec de primul semafor , ajung fix unde trebuie. In celelalte cazuri folosesc frana de motor. Asa ca totul depinde de configuratia traseului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am urmarit topicul, dar pana acum nu s'a facut referire la doua nelamuriri care le am eu ... asa ca o sa le expun:

1. In momentul in care folosim frana de motor, iar turatia urca pana in 3500-4000 (poate uneori eliberam mai brusc ambreiajul si motorul urca deodata in ture), nu exista riscul unor avarii la sistemul de distributie? A patit/auzit cineva asa ceva?

2. Datorita aceleiasi frane de motor, nu exista riscul de uzuri suplimentare asupra planetarelor? Ca de ambreiaj/cutie de viteze nu mai intreb, ca acolo sigur apar unele uzuri suplimentare, insa nu par sa fie semnificative (mai ales ca eu nu conduc multi km/an)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu apar probleme dar, nici nu aveai cum sa te lamuresti in urma discutiilor din acest topic deoarece, aici nu se discuta despre frana de motor in sensul specificat de tine, adica, prin retrogradarea treptei de viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O curiozitate...(care daca o va putea explica cineva va lamuri multe din dilemele mentionate in acest topic)

A observat cineva - dintre cei ce lasa masina pe liber- ca pe masura ce apesi pedala de frana (masina fiind pe liber) consumul creste?

Pana la oprirea totala a masinii el poate ajunge si la valori de peste 20l/100km. Poate explica cineva de ce?

Daca nu poate nimeni inseamna ca BC-ul arata eronat ridicand alte semne de intrebare.

Mentionez ca e vorba de VW passat B6 disel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce descrii nu are legatura directa cu actionarea pedalei de frana ( becurile de stop nu sunt un consumator care sa incarce enorm alternatorul ), ci cu reducerea admisiei de aer proportional cu scaderea vitezei de inaintare a masinii

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mentionez faptul ca, in acest topic discutam despre motoare pe benzina.

Asa cum TOPIC-UL (oarecum) similar din aria TDI a fost inchis, tot asa se inchide si acesta; mai ales pentru faptul ca discutia a inceput sa fie pe langa subiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!