Jump to content

Egr Inchis?


Bestie
 Share

Postare recomandată

@lupo_bv

Inteleg ce zici dar eu din cate am vazut supapa aia sau cum ii spune ii blocata p deschis.cineva zicea ca sa stricat un motoras ce o actioneaza. acum nu stiu daca este corect dar daca este banuiesc ca degeaba incerc sa o curat. Si de curatat am incercat sa curat cat am reusit si cat am stiut eu:) dar degeaba 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ai dreptate, clapeta de shut off este acţionată de motoraş, iar vacuum-ul acţionează valva de la EGR.

Acum dacă a rămas pe deschis nu este mare belea, numai că se va opri motorul cu ceva trepidaţii, bine că nu a rămas pe închis că atunci nu mai pornea maşina. Dar să ştii că această clapetă nu influenţează mersul.

Aşa că pentru problema ta fă un log în mers pe 3,10,11 şi postează aici

http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/page-279#entry2254069

Citeşte acest topic măcar aşa pe sărite şi vei afla foarte multe despre turbină, MAF şi EGR.

Oricum dacă sunetul de care ziceai vine de la vreo electrovalvă (N75, N18) atunci să ştii că este un semn că ceva nu este în regulă cu partea de acţionare a turbinei şi/sau EGR (partea de vacuum)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul eu zic ca se opreste normal...sau cel putin ca si inainte. Prin alte parti citeam ca daca i blocata pe deschis se poate sa cedeze intercooleru. Este adevarat? Si cu electrovalve ce spuneai, mai bagat mai mult in ceata. Poate imi puteti spune mai exact ce sa fac sau recomanda p cineva in zona mea. Si in cazul de fata ce ar trebui sa fac cu egru? Trebuie schimbat sau se poate obtura/inlatura cum se discuta mai sus? Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ştiu de faza cu intercooler-ul, dar nici nu bag mâna în foc pt. că nu sunt foarte bine documentat.

Despre restul citeşte topicul indicat mai sus şi în general toată aria asta

http://vwforum.ro/forum/12-tdi-forum/

.......o să găseşti destule informaţii

Despre cine poate să te ajute vizitează aria asta

http://vwforum.ro/forum/224-oferte-extinse-prestari-servicii/

sau topicul ăsta

http://vwforum.ro/topic/38318-ofertecereri-pentru-diagnoza-vagcomvcds/

Poate găseşti pe cineva din zonă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

 Am si eu o problema. Din cand in cand imi ramane blocata pe inchis acea clapeta care asigura oprirea lina a masinii si nu mai porneste. Se poate curata clapeta sau trebuie schimbat tot ansamblu EGR? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încearcă o curăţare şi dacă nu are alte defecţiuni pe la motoraş ar trebui să meargă. Dacă nu trebuie schimbat tot EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut cred ca sant off topic am o intrebare as vrea sa elimin valvola egr si filtru dpf la un golf v 1.9 bls 105cp dpf, cineva din forum a mai facut asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Fereasca al de sus sa se desprinda ceva din acel spalator de vase si sa ajunga prin motor sau chiar la turbo.......nu e mai simplu sa mergi la reprezentanta si sa cumperi o garnitura plina ptr cativa lei???

 

Sau am ajuns si noi ca africanii???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea. De ceva timp am in cap sa anulez egr-ul la al meu golf 1.9 alh , problema este urmatoare am scos acel furtunas care este situat in capsula egr-ului si am pornit motorul am pus degetul in capul acelui furtun si face vaccum chestia este ca in bord nu am nici o eroare asa cu furtunul scos fara sa il astup din ce cauza nu stiu ?? am accelerat de 3 ori mai tare iar motorul a inceput sa mearga foarte prost mai ales in relanti tin sa mentionez ca am curatat egr-ul de curand la fel si admisia am dat-o jos si am curatato atasez si cateva poze sa vedeti despre ce este vorba , normal cand se infunda egrul becul chek engine se aprinde , sper ca nu vam plictisit. Intrebarile mele sunt de ce becul nu sa aprins si de ce motorul mergea prost in 3 pistoane mai degraba se zguduia foarte tare ??

post-123457-0-54255300-1390334799_thumb.

post-123457-0-53375600-1390334803_thumb.

post-123457-0-66445900-1390334807_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ai curatat EGR ul dupa ce ai dat stratul ala de beton jos ai verificat cu vacuum daca valva egr se deschide/ inchide cand  faci vacuum la actuatorul EGRului?

 

la cum a arata EGR ul mai mult ca sigur si MAF ul e vai si amar de capul lui precum si  turbo e posibil ...  doamne n-am mai vazut de mult asa ceva...

 

citeste cateva pagini mai inapoi si gasesti informatii cat incape...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu la-m verificat , am sa incerc si acest lucru. Pe undeva ai dreptate adica masina nu merge chiar asa de bine nu se simt ce 90 de caluti mai deloc , pe la 3000 rot\min atunci se simte ceva parca e infundata nu stiu de la ce ar pute fi fum nu da porneste bine. Dar tot nu inteleg de ce nu sa aprins becul check engine am sa verific si sigurantele sa vad poate e ceva de acolo tin sa precizez ca nici buzzerul nu se aude deloc atunci cand se aprinde becul la motorina nici cand las pozitiile aprinse... nu stiu care e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ALH este produs inainte de 2000   deci nu are sistemul OBD care apare la masinile de dupa 2004 cred, si de aceea functionalitatea EGR uli la euro 2/3 nu este monitorizat de EDC  de aceea NO check engine.

 

Sigur ca pot fi si ceva probleme electrice Bucuresti= electricianul de servici = AlBundy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ce vrei sa zici , dar nu ma prea pricep la aceste sisteme am doar 19 ani in fine am verificat si sigurantele sunt in regula toate. Am vorbit cu un prieten si saptamana viitoare facem un log sa vad in ce parametrii functioneaza maful , turbo etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log cu egr ul normal  si apoi suspenda egrul cu o  tablita/garnitura plina, si apoi  faci un alt log, apoi compari logurile si se vede /simte destul de clar daca egr ul functioneaza corect  sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles dar daca scot acel furtunas nu e aceeasi chestie cu suspendatul egrului cu o tablita sau garnitura ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand scoti furtunul  daca valva este blocata deschis atunci scoaterea furtunului nu aduce nimic!!!  vacuumul deschide si arcul din actuator inchide.  gasesti explicatii printre postarile mele despre EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ai dreptate nu stiu in ce parametrii functioneaza egr-ul dar masina merge destul de bine eu o am de 6 luni nu am infundat-o eu asa a fost de cand am luat-o , dar ti-am zis nu se simte mare diferenta dupa ce am curatat admisia si egrul. Am inteles ca maful se poate curata cu un spray de contacte daca poti sa imi raspunzi si la aceasta intrebare adica sa nu ii daunez mai rau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maful asta bata-l vina...

 

cu spray ul de la LM ii poti lungi viata unui maf nou, curatand periodic  senzorul,   dar nu il poti face nou cu acest spray!!

 

normal asa incepe maful  da valoare mai scazuta datorita uzurii lui, egr ul incepe sa se incarce se blocheaza si apoi urmeaza blocarea geometriei..  asta e varianta scurta.

 

eu sunt de parere ca un maf care a trecut de suta de mii este mai simplu si mai ieftin sa il schimbi decat sa umbli de la garaj la garaj sa il diagnostichezi!!!  si apoi pe cel vechi il vinzi ca SH  si deja ai recuperat ceva din pretul unui  maf nou...ca idee¨, ca altii vad altfel  si se lauda cu mafuri de 500k nici nu ma mai intereseaza e democratie si fiecare face cum vrea si cum intelege.

 

acum banii sunt ai tai si in Romania nu vin pe tava , dar decat sa pui unul SH mai ine lasa-l pe al tau, torusi  pune bine in balanta preturile maf, egr, turbo. si manopera ptr inlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Rune! Daca MAF-ul e original,si se intereseaza putin,o sa gaseasca sa cumpere unul nou cu piesa veche la schimb ,si in loc de 450-500 ron o sa plateasca 300-350 ron .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca la un motor diesel (cel de la profilul personal), faptul va EGR este inchis/infundat, sa determine pierderi de putere (limp mode)? Adica la 100 km/h imi pica in nas...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar daca e sparta membrana EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum pot verifica daca e sparta? Trebuie desfacut? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bagi un furtun in acel stut si tragi aer daca poti sa tragi aer pe el lejer fara sa te fortezi este sparta daca nu atunci este buna. Revin si eu cu o mica problema am scos furtunul de la turbo care intra in egr iar acea valva uraca si coboara neregulat atasez si un video poate ma ajutati cu un raspuns concret.

si o poza cu valva care se ridica si coboara mereu cand motorul este in relanti.

post-123457-0-76679400-1390575916_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baciu,

 

cand spui ca urca si coboara neregulat pe ce te bazezi??

 

Urca semnifica  deschide recircularea gazelor  si coboara semnifica inchide  recircularea gazelor.

 

Inainte de a  explica comportamentul  ori o simptoma incercati sa cititi putin  despre functionarea piesei /ansamblului  pentru a formula o explicatie coerenta sa inteleaga omul.

 

Deci rolul acelei valve este de a inchide /deschidee  recircularea gazelor, gaze de esapament care vin de la turbo si reintra in admisie ptr a reduce cantitate de oxizi de azot .

 

Valva egr  este comandata  de EDC prin intermediul electrovalvei N18 si a vacuumului, informatiile  care stau la baza impulsurilor, care ajung la N18  de la EDC , sunt luate de la MAF si regimul in care se afla motorul...e mai complicat  dar asa pe scut.

 

Valva EGR  se deschide la relanti ( in anumite intervale) si in momentul cand motorul se afla in sarcina partiala ( deci cand mergi constata  cu acceleratie minimala) pentru a inlocui o parte din aerul  curat cu gaze de esapament ptr a scadea temp  exploziei.

Valva EGR se inchide in momentul cand dai gaz ( de aceea logul in mers se face la WOT ptr a tine EGR ul inchis!!) ori cand motorul  este in sarcina,   dupa 3000rpm  EGR ul este mereu inchis.

 

Deci explicatia ta  ca  face o miscare neregulata ........suna cam nu prea clar ori ar putea fi plauzibila in momentul cand firele de alimentare  la N18 ar avea un  defect, masa oxidata , intreruperi etc.

 

Pune motorul pe basic test 003  si atunci face ciluri  regulate si daca si la acest test apar neregularitati  atunci treci la verificarea instalatiei de alimentare  ptr N18 ori eventual inlocuirea  N18

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!