Jump to content

Schimbare Claxon Golf IV


Inginerul
 Share

Postare recomandată

Are ESP. Si am eroare si la senzoru' G85 care e tot sub volan. Mechanical Failure - Intermittent si Implausible Signal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristi16

    13

  • Inginerul

    11

  • Marian

    9

  • F l o r i n

    9

Salut, eu am masina de 2 luni...este prima masina si pana sa citesc acest topic eu credeam ca, claxonu este acesta din poza.

Poate ma lamuriti ce este ala pentru ca m-am uitat mai bine si caxonu este la locul lui in dreptul soferului jos sub bara.

post-124325-0-82678000-1377541844_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au reparat banda aceea, dar a terbuit sa scurteze din ea si din cauza asta, volanu' nu mai sta drept cand sunt rotile drepte. Claxonu' merge. Nu stiu daca au facut recalibrarea senzorului G85. Se mai poate face ceva ca sa ramana volanu' pe pozitia 0 daca s-a scurtat din banda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba lungimea benzii cu pozitia de zero a volanului. Daca e mai scurta se poate rupe la viraj maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Trebuie sa aliniezi punctul de pe volan cu cel de pe coloana de directie, nu exsista ca nu sta drept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, sa inteleg ca pot sa o duc sa-mi faca o geometrie la roti, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am adus masina acasa de la reparat. Banda a fost scurtata cu vreo 2-3 cm. Cand sunt rotile drepte, volanu' sta inclinat spre dreapta. Cam la 40-45 de grade. Mai am si erorile de la G85. Ma gandeam sa ma duc sa imi faca o geometrie la roti ca sa-mi aduca volanu' in pozitia normala. Dar cu senzoru' G85 ce fac? Se mai poate recalibra daca banda a fost scurtata? Imi cer scuze ca am continuat discutia aici, la acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

daca inainte statea drept, iar acum nu, si au umblat doar la volan, nu si la directie...atunci nu e pus la punct volanul, e simplu.

sterge eroarea, vezi daca mai reapare, posibil sa fi aparut fiindca s-a rupt spirala senzorul fiind incorporat in spirala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa sterg si eroarea si nu s-a sters. O sa o duc sa-mi faca geometria la roti. Cat despre senzorul G85, din cate am inteles, are o "bulina" galbena care trebuie sa apara in vizorul de pe senzor, cand este pe pozitia de roti drepte. Cred ca mecanicii la care am dus masina, au omis acest lucru. Erorile de la ESP tot au ramas.

Modificat de Cristi16
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DEsfa si pozitioneaza volanul cum trebuie si vezi si de acea bulina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa aliniezi punctul de pe volan cu cel de pe coloana de directie, nu exsista ca nu sta drept.

 

... din pacate, dupa unele geometrii...asa raman - si trebuie mutat volanul.

Azi am adus masina acasa de la reparat. Banda a fost scurtata cu vreo 2-3 cm. Cand sunt rotile drepte, volanu' sta inclinat spre dreapta. Cam la 40-45 de grade. Mai am si erorile de la G85. Ma gandeam sa ma duc sa imi faca o geometrie la roti ca sa-mi aduca volanu' in pozitia normala. Dar cu senzoru' G85 ce fac? Se mai poate recalibra daca banda a fost scurtata? Imi cer scuze ca am continuat discutia aici, la acest topic.

 

repozitioneaza volanul sa fie drept, cand masina merge drept si nu o sa mai ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

aveti o schema sau puteti sa imi explicati exact intre ce si ce se face contact in volan la apasare pt a alimenta claxonul? care e + / - ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu ca e intre masa ce vine prin axul / fierul volanului si un contact ce trece prin panglica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numai masa - vine prin spira volan, ai un pin pentru masa si celalalt care pleaca din volan si da comanda in releul claxonului - scrie 53 pe el . mai departe pleaca in claxon

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma intereseaza strict in volan. sa explic si de ce: trebuie sa apas mai tare decat in mod normal, in special pe laterale pt a claxona. jos merge mai usor.

am zis ca e ceva oxidat, am desfacut volanul si din ce m-am uitat pe acolo totul e ok. dar nu mi-am dat seama exact ce face contact, presupun ca ceva in zona arculetelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate suportul de airbag si o sa gasesti o lamela de cupru care e indoita si aia e cauza. MAi departeaz-o de suport si o sa mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este in spatele suportului de airbag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu l-am demontat pe al meu, am luat o poza de pe net. 

nu imi dau seama de ce zici tu...

post-66542-0-83644000-1386676166_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi pe volan, nu pe airbag..... acolo ai tot ce tine pe claxon. Apasa rama care vine deasupra - acela este mecanismul de claxonare.

 

La fata locului, o sa intelegi despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Laurentiu_LWR

Salutare...

Mi-a murit claxonul si vreau sa il inlocuiesc cu asa ceva...

Avand in vedere ca am bitonal...deci 2 mufe...aveti idee unde este imbinarea/trecerea la 2 mufe? ca din ce am vazut este o singura siguranta...deci pleaca un circuit si undeva se ramaifica in 2...corect?

As vrea sa ma leg in ramificatia aia...daca exista bineinteles...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Ca am zis sa nu stea o mufa in aer...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si daca la un moment dat te hotarasti sa pui claxoane OEM?

 

Eu unul recomand sa le lasi asa. Iei niste papuci tata, ii bagi intr-o mufa si te duci la compresorul goarnelor.

 

Daca tii neaparat sa faci modificarea asta, bifurcatia e undeva la 20 cm mai sus de mufe, din ce imi amintesc eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!