Jump to content

Schimbare Claxon Golf IV


Inginerul
 Share

Postare recomandată

Cand ti-am zis ca ai facut un montaj identic cu cel din DIY ai zis ca nu. Pana la urma am avut dreptate :) In fine, ma bucur ca-ti functioneaza.

Pentru cei interesati, am gasit asa ceva la un magazin de piese auto, pretul se poate vedea pe cutie.

post-10294-1234122598_thumb.jpg

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristi16

    13

  • Inginerul

    11

  • Marian

    9

  • F l o r i n

    9

Mda my bad :icon_thumright: Pt cei care vor sa-si monteze asa ceva neaparat sa le puna cu deschiderea in jos pe amandoua pt ca altfel se poate forma condens, ori in cazuri exceptionale, intra apa pe acolo si se arde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei interesati, am gasit asa ceva la un magazin de piese auto, pretul se poate vedea pe cutie.

Asta am cumparat/montat eu, am scris pe undeva dar mu mai stiu unde.

Suna bine,dar sunt fabricate in India :icon_cool:

Daca tii mai mult apasat,incep sa-si schimbe tonalitatea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vibreaza foarte mult atunci cand functioneaza, si poate se ating intre ele, sau poate brida pe care le-ai montat e prea lunga sau prea subtire. Eu le-am montat spate in spate pe acelasi surub cu o bucata de cauciuc intre ele, desi nu am cumparat ceea ce este in poza. Nu strica sa arunci o privire.

Totusi cred ca sunt mai bune cele care se gasesc pe la dezmembrari, deoarece din fabrica nu cred ca se monteaza ceva made in india :D

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preferam de la dezmembrari,sa fie originale nemtesti,dar din pacate in Buc (si nu numai) nu am reusit sa gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut asa:

Am scos claxonul OEM pt avertizare alarma(ala de sub stergatoare),am pus o goarna aftermarket in locul lui,am activat-o din VAG-COM,iar claxonul l-am montat langa celalalt sub spoilerul fata unde aveam si a doua mufa!,si loc pt doua claxoane.

Rezultatul e zgomotos va asigur!...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

astazi am observat si eu ca nu mai merge deloc claxonul....saptamana trecuta mergea doar cind masina era pe loc oprita sau la putin timp dupa ce plecam...apoi murea.

cum pot sa-mi dau seama daca e claxonul de vina ? sau circuitul eletric? stie cineva daca masor claxonul cam ce rezistenta are? sau ce tensiune vine pe fire in mufa cind apas pe volan?

ms ms .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blaxonul il probezi cu 2 fire de la baterie.

sau ce tensiune vine pe fire in mufa cind apas pe volan?

12V pe un fir , celalalt este masa. Poti verifica si continuitatea intre caroserie si firul de masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat eu claxonul original cu doua goarne originale. Problema este ca trebuie sa ai suporti de prindere. In rest mufele se potrivesc foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut. Am si eu o problema cu un Golf 4. Nu imi mai merge claxonul de loc. Am testat fizic claxonul si functioneaza (dat jos de pe masina) dar cand il montez inapoi nu merge. Am verificat cu un voltmetru tensiunea care vine la mufa de la claxon si nu se modifica de loc cand apas pe intrerupator (volan). Siguranta am verificat-o si este in regula, am si schimbat'o ca sa fiu sigur. Ce mai pot face ?

Modificat de Qhiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu mi-am montat un claxon de Opel in paralel cu cel OEM. Intradevar cel de opel are un sunet mai barbatesc, dar acum cu bitonal e alta viata.

Qhiu - cum s-a spus mai sus, verifica spira de la volan, contactele din spatele airbagului, si traseul firelor sa nu aiba ceva intrerupere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt in ceata la cate recomandari pe topic... nu inteleg, se poate sau nu monta claxon de opel(unu zice ca nu merge ca are 3 mufe, altul zice ca si-a montat) care ma lamureste si pe mine va rog!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate monta de Opel. Eu la montaj am avut si mufa de pe instalatia electrica de Opel, i-am pus doi papuci electrici care intra in a doua mufa de la claxon (a doua mufa de pe masina). Am izolat totul cu banda sa nu intre apa si de vreo trei ani totul e ok. Plus un suport de metal in forma de L pentru prinderea in caroserie.

Modificat de radurus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema cu un Golf 4. Nu imi mai merge claxonul de loc. Am testat fizic claxonul si functioneaza (dat jos de pe masina) dar cand il montez inapoi nu merge. Am verificat cu un voltmetru tensiunea care vine la mufa de la claxon si nu se modifica de loc cand apas pe intrerupator (volan). Siguranta am verificat-o si este in regula, am si schimbat'o ca sa fiu sigur. Ce mai pot face ?

din cate imi aduc aminte vezi ca ai un surub de reglare la claxon . pune pe cineva sa apese pe volan si tu reglezi din acel surub pana se va auzi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema cu un Golf 4. Nu imi mai merge claxonul de loc. Am testat fizic claxonul si functioneaza (dat jos de pe masina) dar cand il montez inapoi nu merge. Am verificat cu un voltmetru tensiunea care vine la mufa de la claxon si nu se modifica de loc cand apas pe intrerupator (volan). Siguranta am verificat-o si este in regula, am si schimbat'o ca sa fiu sigur. Ce mai pot face ?

Cu contactul pus, apasa incet pe volan (ca sa claxonezi) - se aude incet, un mic "clanc" sub bord ? Semn ca functioneaza releul.

Daca nu, fa o scanare sa nu fie dusa spira, asa cum a zis pronet.

Mufa de la claxonul de VAG, are doar 2 pini....pana la urma merge claxon si de Porsche....cumparati 2 papuci, faceti un mic cablaj, infipt in pinii claxonului si turnati silicon in mufa, ca sa nu intre apa peste ei...asta daca nu aveti claxonul cu tot cu mufa lui.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as schimba si eu claxonul/claxoanele.

cel de la alarma/inchidere centralizata nu imi place,vreau unul mai finut.am vazut de vanzare la diverse preturi (goarna alarma,difuzor piezo) dar nu stiu de care sa iau; a schimbat cinvea,poate recomanda ceva?

claxonul masinii vad ca s-a schimbat. @Inginerul,daca mai ai drum pe la dezmembrarile alea,mai cumpara claxoane de care ai pus tu,un client ai sigur :P . se aud mai bine decat cel oem?

la mine la volan,pe laterale,unde vine mana pe volan trebuie sa apas mai tare sa claxonez. mai mult folosesc partea din spita de jos. care ar fi problema/solutia? nu stiu cum sa desfac acel capac de volan;mi-e frica sa nu stric ceva la airbag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbasem la cea alba si claxonul de pe alarma cu o sirena type-r de 20 de lei (vezi pe topicul cu alarma OEM) si se auzea super si claxonul propriu-zis cu 2 bitonale hella pe care le-am cumparat cu tot cu mufe. Clar a fost imbunatatire, sareau pietonii in sant ca sa zic asa :Driver:

Capacul cu airbag se fixeaza pe o placuta metalica in volan care are niste suruburi de reglaj. Dai jos airbagul si mai reglezi suruburile alea. La mine a mers ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica releul, primul din stanga jos din blocul de relee de sub volan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Intr'o plimbare printre "ocaziile" din Bazar am vazut un set de 4 goarne+o piesa metalica destul de grea(cred ca un fel de mini-compresor) la un pret de 40 de lei.Apoi am vazut montat la cineva pe un Logan...deci ala claxon.Un pic atins si tresareai(era oricum la limita bunului simt,montase doar 2 goarne).A montat cineva?Taaaare ma zgandareste Michiduta.Numai bine!

PS:Stiu ca e posibil sa am probleme cu AITILOP... :) :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zebrocksky goarnele alea (nu stiu cum se aud) sunt de mult in targ. problema e cu fiabilitatea compresorului.oricum,sa eviti problemele iti recomand sa montezi pe un buton separat.

@albundy pai claxonul merge.dar daca apas pe spita de jos. pe laterale trebuie apasat mai tare...

@inginerul pai CUM dau jos airbag-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o surubelnita subtire pe care o bagi in gaurile din spatele volanului. Il rotesti 90 grade stanga si bagi surubelnita si ridici de manerul ei in sus, la fel dupa ce rotesti 90 grade dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm...nu prea inteleg,poate daca ma duc jos si ma uit la ce ai zis o sa se clarifice. de pus inapoi...doar il apas?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou.Tocmai ce am revenit de la masina,mesterind de zor,dar fara spor(a iesit si rima :) ).Am 2 claxoane pe masina(modelul tip "goarna",din dotarea standard,nu cele din metal).Unul nu mai vrea.Asa ca le'am dat jos pe ambele,le'am verificat pe baterie si functioneaza amadoua.Am curatat contactele dar montate inapoi tot doar unul merge.Ce poate fi?Fir intrerupt?Ceva din volan?Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca era din volan nu mergea niciunul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!