Jump to content

Schimbare Claxon Golf IV


Inginerul
 Share

Postare recomandată

din cate am citit pe forum la golf sunt 2 claxoane unu sub bara...dar celalat unde e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristi16

    13

  • Inginerul

    11

  • Marian

    9

  • F l o r i n

    9

dupa ce scoti bratele stergatoarelor, plasticul de la baza parbrizului si ansamblul motorului stergatoarelor o sa vezi acel claxon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blink: Da ala suna sau e pt alarma, inchidere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, asta de sub parbriz e pentru inchidere (nu stiu sigur daca tot asta urla cind porneste alarma)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masinile ce au alarma OEM, tot acel claxon situat sub ansablul stergatoarelor indeplineste si rolul de sirena. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Goarna de sub stergatoare este doar pentru alarma OEM si pentru semnalarea inchiderii/deschiderii masinii (daca este activata functia cu VagCom) .

Atat !

Claxonul este montat in bara fata partea stanga , exact deasupra senzorului de temperatura exterioara . :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o avea cumva surub de reglaj ca sa sune mai discret ?!? ca din vag-com nu s-a schimbat volumul (asa am banuit eu ca ar face la selectarea zonei geografice)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Nu are !

Dar poti schimba acea goarna cu o alta mai ... melodioasa! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am si eu o mica problema.... de cateva zile nu mai imi merge claxonu, in primele zile cand am observat problema, claxona numai cand vroia el...si in ultimul timp nu mai merge deloc. a mai patit cineva ceva de genu?? stiti de la ce vine problema??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

incercati unul de seat leon...modelul anterior...suna ca un tren :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu a-si fi interesat sa schimb claxonul. Suna foaaarte infundat, si nu se mishca astia din fatza mea cand claxonez :) (glumeam, nu sariti sa-mi tzinetzi morala)

Daca are cineva chef sa posteze nishte poze cum arata firele si eventual un mic tutorial cum trebuie taiate si conectate la claxonul de Opel, dau o bere. (Cum dam bara jos am vazut ca e tutorial)

Modificat de PostaL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va chinuiti cu cel de Opel. Are 3 fire si n-are rost :D

Cautati pe la dezmembrari 2 claxoane bitonale. De obicei au inscriptionat alto si basso sau low si high.

Claxonul OEM are 2 fire. Va sfatuiesc sa taiati mufa veche si sa cumparati papauci izolati sau furtun de izolatie termic (e un furtun pentru izolatii care se strange la caldura. E de ajuns si caldura unei brichete). Daca gasiti claxoanele, ar fi bine sa gasiti si mufele lor originale si sa schimbati firele.

Eu am cumparat 1 metru de cablu cu 2 fire de 1,5 litat cu doua culori. Nu conteaza cum legati firele, claxoanele vor functiona oricum, dar e bine ca la mufele claxoanelor ordinea sa fie aceeasi.

Deci aveti nevoie de cca. 1 metru de cablu, banda izolatoare sau papuci izolati, cheie fixa si inelara de 13 + torxuri pentru a da jos spoilerul.

Daca e cineva din brasov care vrea sa-si schimbe claxoanele il ajut cu mare placere :D Eu am cumparat claxoanele de pe strada Sacelelor.

Bafta tuturor :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut probleme cu claxonul....scotea un sunet ca de matiz(nu mai suportam)

m-am dus la un magazin de piese auto unde avea 2 tipuri unele mai scumpe(90ron) de care isi luau baietii pt fitze cica pe BMW-uri Mertane si unele mai ieftine la vreo(25ron) de care mi-am si luat eu

am mers la un service specializat pe electronica unde mi-a schimbat calaxonul cu cel nou care avea 2 goarne(2 tonuri) ca sa zic asa si nu una ca cel de pe masina

bara fata nu trebuie data jos....claxonul fiind amplasat in bara fata jos la aerisisea din stanga(pe partea soferului)

problema des intalinita la golf 4 cica este jos, intra apa si ....se strica in timp

toata operatiunea a durat 10 min si m-a costat 35 ron

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Administrator

bogdanell22

Citeste regulamentul! ^_^

In plus, folosirea altor sisteme de avertizare sonora decat cele instalate de fabricant este ILEGALA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am gasit un tutorial pentru cei care vor sa-si schimbe claxonul. Pana la urma nu sunt singurul prost care a dat bara jos ca sa schimbe claxonul. Asa se face: http://www.pocketrocket.ca/mk4_hella_horns.html

Pentru alte intrebari va stau la dispozitie :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat claxonul la golf 4 urcandu-l pe rampa. nu am demontat nimic la el (spoiler sau roata+aparatare de noroi). am avut un singur claxon care s-a defectat si l-am inlocuit cu unul de la magazin cu 8 lei care suna cam de fetite...asta e, o sa caut altul mai barbatesc dar pana atunci merg cu el. se scot mufele claxonului vechi si se mai departe depinde de indemanarea si imaginatia celui care face operatia cum le monteaza de mufele claxonului noul. claxonul nou l-am montat pe paltbanda pe care a fost montat cel vechi folosind chiar piulita de prindere de la cel vechi.

operatiunea e simpla si dureaza cam 30 minute cu tot cu dat masina jos de pe rampa.

claxonul se afla cum au spus si cei mai de sus in partea stanga fata a masinii in dreptul aerisirii din spoiler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stie cineva cum se numeste mufa aia de la claxonul original. Vreau sa iau alt claxon si nu as vrea sa tai firele - dar nici sa dau 250 pe unul OEM. Vreau sa se potriveasca la mufa. Eventual o poza cu mufa de pe claxonul original m-ar ajuta.

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am vazut pe alea dar nu imi dau seama bine din poza..sunt prea low res.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac eu o poza. Am claxonul vechi la munca si mufa veche. Parerea mea este ca nu are rost ceea ce vrei tu sa faci, dar fiecare dintre noi avem damblalele noastre :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mi-am schimbat claxonul original cu 2 goarne Hi si Low, dar nu a fost nevoie sa tai nimic, nici un fir, fara maodificari. Nu mai stiu exact dar cred ca firele din instalatie sunt separate, nu lipite untr-o mufa si pur si simplu am infipt un fir intr-o goarna si celalalt fir in cealalta goarna. Plug and play! :Driver: Masina putin ridicata pe cric si demontat aparatoarea de noroi pe stanga din fata rotii. Atat. Maxim 10 minute.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inteleg ca vrei sa ne arati ca metoda ta e mai buna, dar nu cred ca ti-a luat doar 10 minute sa dai si roata jos, ca fara sa dai roata jos nu poti sa demontezi aparatoarea de noroi. Ca sa nu mai spun ca e foarte periculos sa te bagi sub o masina ridicata pe cric. Viata ta depinde de o bucsa filetata din plastic. Nu cred ca e cazul sa lauzi metoda asta. Eu am vazut picioare retezate din cauza asta, asa ca nu-i de joaca. Cat despre fire, nu stiu ce plug and play ai facut tu acolo, ca firele sunt bagate intr-o mufa care e plug'n'play pe claxonul OEM, si mai e o mufa identica, tot pentru claxon, bagata intr-o mufa blank fixata pe sasiu. Iar daca bagai un fir intr-un claxon (plusul) si celalalt fir in celalalt (masa) cum ar fi putut sa functioneze ? :) Eventual ai facut un montaj identic cu cel prezentat in DIY.

Si pozele promise colegului.

DSCF3841.jpg

DSCF3842.jpg

DSCF3844.jpg

DSCF3845.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sarumina :D

Modificat de _ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a fost nevoie sa tai nimic si nici nu am facut vreun montaj special. Am sa fac niste poze ca sa fie cat mai clar

PS: Cred totusi ca instalatia e altfel la mine; o sa ma mai uit odata si revin cu detalii

Claxon

Asta e ce am dat jos

Claxon 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu detalii. Se pare ca nu imi mai aduceam bine aminte de toate detaliile (Lucrarea e de acum 2 ani). Asadar de taiat nu am taiat instalatia masinii dar am pus alte fire pt goarne si le-am bagat in mufa din instalatie.

Cablaje

Oricum treaba e destul de simpla si nu sunt necesare decat 4 papuci pt fire si 4 fire, eventual niste capacele din acelea de plastic pt papuci ca sa nu intre praf la contacte.

Bafta!

Modificat de mihaintz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!