Jump to content

Probleme compresor clima


snaemih
 Share

Postare recomandată

HAi cu rezultatul si daca nu poti, te ajut eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

la mine pleaca compresorul dupa ce apa ajunge la 65 de grade pe bord si dupa acea nu mai am probleme in ziua respectiva ,a doua zi la fel.

o intrebare pentru cunoscatori(pina fac o diagnoza la clima ) sa fie supapa dusa de pe compresor sau nu are comanda ,mentionez ca acu o saptamina i-am facut umplere la un robot pentru ca nu se brona teava din fata la fel cind era masina noua .

umplerea a fost facuta cu un aparat de la texa http://www.texa.it/s...ndable=0#condiz.

pe raportul tiparit presiunea pe hight 11,4 bari pe joasa 2 bari iar temperatura din masina masurata era de 8 grade celsius cu motor pornit si climatronicul dat pe low si turatia ventilator data pe maxim

din ce am citit eu pe prospectul aparatului el face golire apoi vidare si am vazut ca nu am pierderi , si apoi face umplerea ,umplerea o face cu ulei si freon nou deci nu face amestec de diferite tipuri de freon si uleiuri .

lucreaza cu freon 134 aparatul .

Modificat de nicureddogsflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapa obosita, Vezi ca a mai rezolvat cineva pe forum problema prin scoaterea supapei si curatarea ei si curatarea intregiki instalatii de freon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am rezolvat prin schimbarea supapei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

mersi @Al Bundy pentru sfat.

si o intrebare pentru @ Intrus unde ai schimbat supapa si la ce pret

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt probleme frecvente cu clima la grupul vw.

Modificat de arv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

uitete pe forumul de la reno sa vezi acolo la megane 2 cu compresorul dus si schimbat pe garantie si in afara garantiei de catre reno cica au avut lot prost pus pe masina,

Modificat de nicureddogsflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar s-au schimbat gratis! Am un prieten care iesit din garantie, a facut revizia in Croatia, in service Renault! Era din seria respectiva, pe loc i-au schimbat compresorul , fara nici un cost suplimentar!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia au avut un lot cu probleme , VAG au avut... un lot bun :))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce tare :))

mda , referitor la VAG ....mare nesimtire au sa nu recunoasca problema cu compresoarele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in general pe diesel au picat mai multe compresoare, comparativ cu benzinarele. Poate era necesar sa se monteze si la compresorul de AC fulie cu roata libera, ca la alternator (Touareg de exemplu asa are)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce tare :))

mda , referitor la VAG ....mare nesimtire au sa nu recunoasca problema cu compresoarele astea.

mie mi-au recunoscut ......... si mi l-au schimbat pe kulanza ........ Daca aveti toate reviziile facute la reprezentanta si dupa iesirea din garantie si mergeti la ei sa va faca constatarea , incercati pe kulanza ! la mine au recunoscut ca a fost defect de fabricatie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e defect de fabricatie sau lot cu probleme trebuie inlocuit indiferent unde faci reviziile! Ce are ...... cu prefectura!

Ca sa nu mai spunem de rechemari!

Si e cam plin topicul cu compresoare bulite sau functionari defectuaoase ale AC! oare pe forumurile altei marci gasim atatea probleme in functionarea AC????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am tot studiat problema asta cu AC si nu prea se regaseste pe la alti producatori.Astea este ulima masina VAG.Trist , s-a dus naiba toata economia motorului TDI pe 3 compresoare de AC. :lol:

Referitor la ce spune colegul mai sus ca problema nu este atat de frecventa la motoarele pe benzia , tind sa cred ca totusi si modele pe benzina sunt in numar mult mai mic decat diesel , de acolo si numar de "plangeri" mai mic.

Modificat de sudberlin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

nu cred ca problema e numai la VAG sunt si la altii .

eu cautind pe net supapa compresor AC am vazut o gramada de topic-uri la reno ,fiat ,cielo,opel,cu destule probleme la AC.

ideea este ca unele compresoare la alte tipuri de masini ex astra G /H se mai pot repara pe cind la noi nu prea din cauza supapei aceea nenorocite care se gripeaza .

m-am hotarit sa imi repar compresorul curatind acea supapa sau sa o schimb daca o gasesc .

pentru cei care au facut curatarea instalatiei ce presupune in fapt pentru ca daca dau compresorul jos as vrea sa curat si celelalte componente ale instalatiei de AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la marcile enumerate mai sus se repara foarte simplu.Nu este pierde nici macar freonul.Nu este necesara o reparatie de 4000 ron ca la noi.Esti un caz fericit daca e doar valva blocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar e posibil ca valva sa se blocheze din cauza spanului din sistem. pam pam :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

vis-a-vis de aceasta problema cu sistemul de climatizare ea nu se poate rezolva decat in varianta COMPRESOR + RADIATOR + FILTRU USCATOR +SPALARE INSTALATIE AC pentru functionare corecta a instalatiei , multa lume face greseala de a schimba doar compresorul si uita sau mai bine zis nu are de unde sa stie ca instalatia este contaminata cu SPAN si pe urma se mira ca nu merge decat foarte putin timp ceea ce dauneaza grav buzunarului!!!

Mie mi a venit o masina care schimbase de 3 ori compresorul de ac dar niciodata radiatorul, aceea valva de expansiune care face baaauuu la octavia este din cauza presiuni din instalatie ...........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era sa uit problema este generala la mai multe marci de gen din grupul VAG

o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o problema cu compresor de clima la un RS 2006 2.0 tfsi motor BWA. Am fost la un mecanic care a legat laptopul la OBD si cu un program special cred (la tester vag nu da eroare) mi-a verificat compresorul rezultatul fiind legat de valorile unor presiuni care nu se egalizau, sau ceva de genu...nu am priceput mare lucru. In concluzie a spus ca e dus compresorul. Intrebarea mea este cum fac curatarea instalatiei? cu compresorul vechi la locul lui, curatare apoi schimbat? cu cel nou montat si apoi curatat? sau fara compresor? si referitor la codul sugerat in pagina 2 ala acestui topic...e vorba de 1ko820803 index s, am gasit compresor cu acelasi cod dar cu specificatii G/Q, ce reprezinta index s si ce reprezinta G/Q. Multumesc mult. Stiti cumva in mures daca e cineva inafara de auto top care poate face toata procedura de schimbare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, nu vreau sa para ca aberez, dar, ce ati spune de ideea asta:

- un butoias legat la instalatia de A/C (vizualizati diametru 5 cm) cu fundul magnetizat.

Credeti ca ar strange (* pentru cei cu probleme) spanul din sistem si l-ar tine acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul in care tot spanul ar fi din fier si l ar retine magnetul, oricum daca ai cum sa il legi la instalatie nu cred ca e rau , ar fi ceva in genul celor de la centralele termice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat sau mai bine zis pus intre compresor si una dintre tevi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti eu inca nu am nici o problema cu partea de AC si vorba aia masina nu mai are mult si face 8 ani. Voriam sa ma duc sa fac o verificare, dar cat timp merge destul de bine o las asa (virgina) ca poate mi-o strica aia, cine stie ce refrigerent si ulei pun in ea. Compresorul pe care il am eu pe masina este Sanden (am pus o poza cu el in primele pagini din acest topic) ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ziceam, ai prins un compresor din lotul ala bun ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!