Jump to content

Probleme compresor clima


snaemih
 Share

Postare recomandată

de obicei se schimba compresor,condensor , dezumidificator , valva de expansiune,se curata sistemul si se incarca cu freon cat trebuie si uleiul aferent.

Atata timp cat ai pus 100 de grame de freon si nu stii cat aveai e egal cu 0, cu mai mult nu merge cu mai poutin la fel...

Si inca dupa toate astea tot mai pot fi mici probleme cum ar fi sa nu merga ventilatorul de racire...

Daca cauza de la cel vechi sau pilitura de a facut-o cel vechi nu a fost eliminata dsin sistem, filtrul dezumidificator nu a fost schimbat etc...nu avea cum sa merga atata timp...e normal ca s-a dus iar.

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi spuneti si mie va rog cum sa scoate electovalva?trebuie dat jos compresorul neaparat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ajungi la ea, n-ai cum sa nuti dai seama: are o siguranta care o tine(un fel de u). Ai grija ca o sa pierzi tot freonul pe acolo.

Daca te uiti atent se vad 2 gaurele pe langa electrovalva aici

E vorba de cea neagra din dreapta daca nu stii cum arata

Sau aici in poza 2

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am completat sistemul cu 90 grame caci atata era lipsa.

Nu am schimbat filtrul dezumificator. A fost curatata timp de o ora instalatia cu robotul.\

Clima cand merge cand nu merge. De obicei are nevoie de mult timp. ca sa porneasca.. si sa raceasca cat de cat.

Am inteles.. ca .. cu toate ca multa lupe spune ca nu se poate schimba doar filtrul la OCTAVIA 2.. unii spun ca se poate. Nu necesita schimbarea radiatorului.

Problema e urmatoarea.. nu mai am bani.

Am inteles ca activitatea de curatare facuta cu robotul ala este DEGEABA. Sistemul trebuie desfacut si curatat manual. Am fost la un service.. mi au cerut 6 mi.

Tot ei mi au spus ca pot schimba doar filtrul dezumifcator.

Intrebarea e.. daca cumpar un filtru dezumifcator, il schimb, curat din nou instalatia.... eventual schimb sau curat electrovalva...in ce proportie sunt sanse sa rezolv problema?

.. curatatul ala manual... ce presupune de fapt?

....PS...

Momentan clima raceste.. am spus mai sus.. numai ca porneste foarte greu... si evaporatorul nu scade sub 12 grade, pe low.

E posibil sa fie dus compresorul?... sau doar electrovalva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cate stiu eu nu semai gaseste separat acel filtru , nu il mai gface nimeni, eu am luat unul de mercedes parca si nu mi s-apotrivit, era mai gros, filtrul este un saculet de bilute din alea din pantofi (silicagel). eu unul nu il mai am dar atunci cand am schimbat al doilea compresor am dat tot jos si am curatat, mecanic...Nu recomand la nimeni care nu stie despre ce e vorba, eu aveam tot ce imi trebuie si tot m-am umplut de nervi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor... va rog totusi.. sa imi acordati un sfat

dupa juma de ora de mers prin oras.. a inceput sa raceasca aerul.. eram la semafor consumul instant era de 0.8.. nu mai era de 0.5. Baga la un moment dat aer destul de rece...la 30 grade afara.. baga aer sub 15. Opresc in parcare la Cora.. Cand repornesc.. iara aer cald.. de afara..

Dupa vreo 20 min de mers..a inceput aerul sa se raceasca usor....

Am ajuns acasa am lasat masina pornita.. am pus Vag com ul pe ea. Cuplu absorbit la relanti 3.6 Nm. Presiune 8 bari. Temperatura evap. 15 grade. Afara 29 grade..

Deci care ar fi cauza pentru care nu coboara temperatura in evaporator sub 10 grade.. si de ce nu porneste a baga rece in 5 minute dupa ce pornesc motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrovalva lenesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am atasat o poza in care am incercuit ce mi rupt la electrovalva...ii rupt exact la nivel cu compresorul si as dori sa o scot sa o duc la un electrician sa faca cumva sa pot lega compresorul la curent. Sper ca am pus poza ca nu am mai folosit aceasta functie pana acuma:)

1

Modificat de PaulBogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.....astazi am iesit cu masina si dupa vreo 15 km am pus vag-ul pe ea deoarece nu-mi baga rece la clima, si mi-au iesit urmatoarele

Saturday,07,April,2012,13:49:01:10074

VCDS Version: Beta 11.2.0

Data version: 20110305

Address 08: Auto HVAC (1Z0 907 044 AB)

13:48:49 Group 002: Compressor

0.825 A Compressor Current (actual)

0.820 A Compressor Current (specified)

1000 /min Compressor Rotations

7.2 Nm Compressor Load

13:48:49 Group 003

12.8 bar Coolant Pressure

54.4 % Radiator Fan Activation (actual)

55.6 % Radiator Fan Activation (spec.)

ON Engine Speed (increase)

13:48:49 Group 006

11.0°C Evaporator Temperature

21.0°C Interior Temperature

630.0 Left Sunlight Intensity (G107)

730.0 Right Sunlight Intensity (G134)

imi poate spune cineva ce se intampla si ce pot face, care ar trebui sa fie valorile normale? (mentionez ca afara erau 28 de grade).....ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai cumparat de la el cumva si nu o fost ce o zis sau dc ai atitudinea asta??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnul sudberlin esti genial:D Buna metoda de a-ti promova propria afacere ai gasit!. Dandu-i pe altii care pur si simplu ajuta la o parte. Tipul care vindea electrovalve aici cu 2 mil..nu facea nimic altceva decat sa ajute. Dar normal.. ca daca cineva cumpara o electrovalva cu 200 lei de la el.. nu o sa mai cumpere un compresor cu 20 mil de la tine. Eu am vorbit cu el... si el m a sfatuit sa cumpar compresor..pentru ca se pare ca la mine s a dus pana la urma compresorul de tot. Cum spuneam.. tipul are o skoda.. puteti vedea posturi de ale lui.. de saptamanile trecute.. unde a postat valori. iar cei de aici cu intentii bune..la modul cel mai serios.. i-au spus ca e dusa electrovalva. A comandat din china asadar. Shippingul fiind ff mare adica 60 usd..a comandat 3 bucati.. ca sa se incadreze..sub un kg..adica transportul sa fie acelasi. asadar.... iar pretul.. e jumatate fata de cel la care se vand electrovalvele in romania... pentru ca ..de fapt.. nu are nici un fel de adaos.e costul total impartit la 3.

Oricum... genial am mai zis.. hai sa ii dam ban tipului ca ne strica afacerea.. ca sa cumpere prostii compresoare cu totu..care oricum se duc daca instalatia nu e curatita calumea.. si schimbate o gramada de chestii.. valva de expansiune.. filtru dezuminificator..etc.

Genial oamenilor.. genial..Si mai are asta si postat ce vinde ..toata lumea sa vada de fiecare data cand posteaza..

JOSNIC

DAR TOTUSI .. SA IMI BANEZE CAREVA SI MIE POSTUL.. CA DERANJEAZA AFACERISTII

PARDON..SA IMI STEARGA POSTUL.. SI SA MA BANEZE..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne poate lamuri un admin de ce s-a sters postul colegului care vindea electrovalve?Nu era mai bine daca s-ar fi mutat postul in aria de vanzari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vina lui ca a postat aici.. Intr-adevar.. nu trebuia sa posteze aici. Dar totusi..parca nu a fost asa de off topic.:))) Dar probabil daca anuntul era cu "truse de machiaj la doar 10 lei.pe www........ " atunci probabil era mutat. Asa deranjeaza unii investitori.

Pentru binele unora ce vand compresoare.. a fost sters.. iar tipu nu mai are voie sa posteze.. cateva zile:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei ofuscati sa citeasca regulamentul apoi sa dea din taste.Totusi pentru lamurirea dilemei , tipul a postat acelasi text cam pe 5 topic-uri din forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

am o intrebare ?,cit trebuie sa fie temperatura pe low la gurile de ventilatie din habitaclu pentru ca eu am masurat cu un termometru digital si cu clima data pe low si turatie maxima erau 10 grade si temperatura exterioara pe maxidot era 23 grade

Modificat de nicureddogsflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am si eu o problema cu Ac-ul, acum 1 saptamana, ne avand pe masina, mi-am pus geamuri electrice, oglizi electrice si incalzite plus modulul confort. Nu stiu daca de acolo se treage sau nu, dar am constatat acum 2 zile ca nu imi merge AC-ulm, am mers sa il verific sa il incarc si tot nu merge. Cei care l-au vericat, au scos mufa care alimnteaza compresorul si au constatat ca nu alimenteaza compresorul pentru a putea porni. Am pus-o pe tester dar nu am gasit nimic. (Cei care au facut diagnoza nu erau tocmai profesionisti). Care ar fi rezolvarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificat cu un tester de cineva care se pricepe.

Daca e vorba de masina din semnatura, ai compresor cu ambreiaj, deci pentru inceput poti pune ambreajul pe direct sa vezi daca se cupleaza. Pe urma cu un vag-com intri pe clima si dai un output test sa vezi daca atunci cupleaza compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ajunge curent la compresor pentru ca a scos mufa si a legat un bec la ea si nu se aprinde....deci problema e inainte de compresor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai timp sa treci sa vedem despre ce e vorba? Macar sa vad daca de la montarea geamurilor electrice e problema, cu toate ca sunt convins 100% ca nu de aici se trage nefunctionarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu inteleg de ce scrii pe topicul asta pentru ca instalatia de AC de pe Golf 4 e complet diferita fata de cea de pe Golf 5/Passat B6/O II ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog un sfat daca se poate referitor la o problema cu aerul conditionat.

Saptamana trecuta, plecand la drum, am observat ca masina nu mai baga aer rece. Initial am crezut ca a ramas instalatia de AC fara freon, si m-am dus la o incarcare. Dupa ce mi-a fost incarcata instalatia... Surpriza, masina tot nu baga aer... Compresorul nu se cupla... Am crezut ca e o problema cu acesta si m-am dus la o scanare - Surpriza - nu aveam nici o eroare, totusi pe scan, imi aparea ca temeratura lichidului de racire crestea (in jur de 90 grade, fara minus)... Am crezut ca poate am o problema cu instalatia de AC si a pierdut freonul pe drum si m-am dus din nou la reincarcat si surpriza... Instalatia nu a pierdut deloc freon, cantitatea bagata fiind recuperata.

Cei de la serviceul unde mi-am facut umplerea, mi-au spus ca este posibil sa fie vascocuplajul de vina, compresorul sa nu aiba nici o problema, dar nu se cupleaza datorita problemelor vascocuplajului. Acum am inteles ca nu am vascocuplaj ci o electrovalva...

Sa inteleg ca s-a dus compresorul? Sau poate fi din alt motiv?

Din cate retin la scanare, se alimenta corespunzator compresorul - 0,825 A, presiunea in instalatie era undeva la 6 bari, temperatura in interiorul instalatiei a crescut pana la 90 de grade...

Mentionez ca acum 2 saptamani clima functiona normal, deci este o problema aparuta in decursul ultimei saptamani.

Mentionez ca masina e un Seat Altea 2009, 1.9 TDI 105 CP. Am postat aici deoarece in sectiunea Seat slabe sanse sa gasesc vreo solutie, plus ca un user m-a indrumat catre aceasta pagina.

Va multumesc.

Modificat de Zhe_Fox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti s-a raspuns si dincolo: ce cuplu era absorbit de catre compresor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu stiu sa-ti spun... Am sa incerc in weekend sa vad daca reusesc sa-i mai fac o scanare, daca nu Al, e posibil sa ma ajuti cu un scan si cu un sfat?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!